AV-matka Trumpin virkaanastujaisiin Porvoosta
Trumpin virkaanastujaiset ovat 20. tammikuuta.
Aikataulu 10.01.2025
Lähtö Porvoon Prisman pihasta yhteiskuljetuksella Porvoon matkustajasatamaan.
Satamassa on odottamassa Eagle S-tankkeri jolla matkaamme Atlannin yli Amerikkaan.
Saavumme Washingtoniin hyvissä ajoin ja laivamme on parkkeerattu kävelymatkan päästä Capitol West Lawnista.
Kaupunkiretket tapahtuu omalla vastuulla.
Ohjelmisto
Esiintyjinä Häärijä, Frederik, Erica, jne.
Luvassa luentoja av-palstan vakiotrolleilta, kansallispuvuista, jne.
Ruokailu
Buffetista löytyy muun muassa paistettua jauhelihaa, kaalikeittoa ja ananaspizzaa. Mahdollisuus ostaa paikka kapteenin pöydästä.
Hytit
Lisämaksusta saa paremman hytin.
Alennukset
Omat sakset mukanaan tuovat joutuvat maksamaan extraa.
Vapaaehtoisia etsitään ohjelmistoon, keittöön, soutamiseen, hyttien siivoamiseen, oikeinkirjoituksen tarkistamiseen ja kapteenin viihdyttämiseen.
Pukeutuminen
Smart casual-laivalla ja juhlatilaisuuksissa kansallispuku.
Matkavakuutusta Suositellaan!
Tervetuloa iloiselle yhteismatkalle!
Kommentit (10)
Mä istun etupenkillä ja nauran aurinkolasit silmillä ja sikari huulilla samaan aikaan kun se yksin palstan Zelenskyi fani itkee takapenkillä
Ei hyvää päivää😂😂😂 Nyt on sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää😂😂😂 Nyt on sairasta!
Täällä harmistelen, että nyt vasta huomasin. Parasta näillä palstoilla koskaan! Olisin ilman muuta lähtenyt mukaan, mutta nyt taitaa olla myöhäistä!!
Ei hätää; Mattimyöhäisille yks lisämatka, mille mahtuu vielä!
Edellytyksenä Av:n officiial klubikortti.
Ja hei; Sitten se omalla naamakuvalla varustettu, eikä mitään lasten piirtämiä paffikopioita...
Mä oon puolueeton ollut aina mutta mua on haukuttu niin paljon trumpistiksi ja putinistiksi ja ties mikskä täällä palstalla että mä voin jopa lähteä mukaan, poltan sikaria aurinkolasit päässä bussin etupenkillä ja nauran siihen mikkiin ja viihdytän muita
Koska jos mä oon Trumpisti ja Putinisti, ni eikse sillon tarkota että mä voitin? :)
6; Bussi tulee olemaan täynnä niin kirjavaa ja sekopäistä porukkaa, että sekaan vaan!
Ja sikariakaan tuskin huomataan, ainakin jos sulla on mukanasi perseeltä haiseva sohva.
Moni niitä näillä retkillä pitää mukana, kun tuovat bussiin kodikasta tunnelmaa.
Viedäänhän uudelle pressallekin persesohva lahjaksi?
Täytyy vaan olla extra- kokoa, kun tuolle ukolle hampurilaiset maistuu...
Että voi sitten johtaa maataan oikein porvoolaiselta sohvalta.
Voihan olla, että sohvasta tulee hyvinkin kuuluisa ja Porvoo pääsee näin maailmankartalle!
Olisin tuonut evääksi hyydykekaakun mutta joku oli närppinyt sitä yöllä :(
Pitääkö juhlatilaisuuksien kansallispuku olla Munsalan kansallispuku? Jos pitää, kuka voisi tehdä sen minulle?