Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat asiat ja tavat, joilla ihmiset yrittävät kiillottaa sädekehäänsä

Vierailija
02.11.2016 |

Mitä sellaisia omituisia tapoja tai asioita lähipiirisi ihmisillä on, jotka ovat heidän mielestään jotenkin todella tärkeitä ja nostattavat omaa arvoa muiden silmissä?

Kommentit (470)

Vierailija
141/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä näen/vaistoan asioita ihmisistä heti. Minä olen sellainen näkijä"

Ehkä maailman ärsyttävin ihmistyyppi, joka on yleensä väärässä :D

Vierailija
142/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällainen supersosiaalinen ja ekstrovertti ihminen = Olen joka paikassa kälkättävä hölisija, joka ei osaa kuunnella eikä ole sosiaalisesti lahjakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylvästelevät, etteivät ymmärrä pokemon gon pelaajia.

Vierailija
144/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipulääkkeettömyys asiassa kuin asiassa. Ei oteta lääkärin määräämiä kipulääkkeitä edes ison leikkauksen jälkeen, koska kuvitellaan, että kipu tekee jotenkin ylevämmäksi ihmiseksi. Sitten voivotellaan ja kärsitään suureen ääneen. Kieltäydytään kipulääkityksestä synnytyksessä, että voidaan jälkikäteen kehuskella. Tietenkään kaikki eivät koe tarvitsevansa lääkitystä, ja ihmiset tuntevat kipua eri tavalla, se on eri asia kuin nämä pätijät ja sädekehän kiillottajat.

Joo, ja sitten kun sitä tuputetaan muillekin, että jos esim. ihmisellä on päänsärky niin todetaan, että lääkkeellä peitetään sitä, mutta tosiasiassa se kertoo jotain kehon tilasta, jota pitää hoitaa lääkkeen sijaan juomalla raikasta vettä ja ulkoilemalla paljon. Tämä ärsyttää erityisesti, koska hyvällä ystävälläni on niin paha migreeni, että makaa vain ja oksentaa ja on joutunut hakemaan joskus kipupiikinkin päivystyksestä. Ja tämä toinen tuttu sitten muistaa kertoa migreeni-ihmiselle tästä ulkoilusta kohtauksen aikana ja sen "migreenin ottamisesta vastaan". Hän ei varmaan koskaan kokenut sellaista päänsärkyä. Helppo varmaan tän kaverin ois ulkoilla kun ei nää kunnolla ja oksentaa sit joka puskaan, jos lähtee kävelylle. 

Tämä! Nämä tyypit, joiden mukaan "kipu on jokin trauma lapsuudesta, joka tulee kohdata". Hrr...

Vierailija
145/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on selvästi sitä kiiltävämpi sädekehä, mitä vähemmän syövät :D

Feissarissa yksi kaveri laittaa jatkuvasti ruokakuvia kommentoiden esim. "kylläpä nyt ruoka maittaa!" "huh huh kun tulikin ähky" jne. Kuvissa saattaa olla pari lusikallista ruokaa. Tiedän, että jotkut on todella pieniruokaisia, mutta nämä kuvat on aika övereitä. Yhdessä oli salaatinlehtien seurana 2 kierremakaronia.

Jotkut ottavat esimerkiksi seisovasta pöydästä minimaalisen määrän ruokaa ja ähisevät sen kanssa "kun tulivat niin täyteen" samalla toisten annoksia arvostelevasti katsellen. Sitten menevät kotiin grillin kautta. 

Työkaveri söi suurella vaivalla, valituksella ja ähinällä ja puhisten melkein puolet tavallisesta pitsasta. Laittoi loput jääkaappiin sanoen "tästähän riittää huomiselle lounaaksikin".

Ei aikuisten oikeasti voi olla mahdoton ajatus vetää normaalikokoinen pitsa jos on itse normaalikokoinen eikä ole leikattu vatsalaukkua.

Vierailija
146/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ikinä ostaisi 1000e laukkua joten ostan feikkilaukun kanarialta". Tajuaako nää ihmiset että yleensä se 1000e laukku on Eurooppalaista käsityötä ja se feikkilaukku jonkun huumepomon orjatyövoimatehtaan tuotos.

Paaaaitsi että ei se ihan niin mee.

No kerroppa minulle että miten se menee kun kaikki Eurooppalaiset lukusus firmat ovat tehneet vaatteensa Europpan tehtailla ja feikkilaukkubisnes on rikollinen ala. Kuuntelen mieluusti vastauksesi, vai oletko sinä sellainen wt mamma jolla on feikki vuittoni olalla kaupungilla?

Ohis, mutta: Aidot vuittonit ja laittomat aidot vuittonit, jotka maksavat murto-osan virallisaidon hinnasta, tulevat samoista tehtaista siellä jossain kaukana idässä, mutta eri ovista. Aidoissa virallisissa vaan on n. 13-kertainen kate valmistushintaan nähden. Sitten on toki ihan feikkejäkin. Vuitton on merkki, jonka arvo on luovassa, vahvassa brändäämisessä. Toki kalliita laukkuja valmistetaan lähelläkin, eikä Euroopassa valmistettu laukku ole välttämättä kovin kallis.

14

Eikös se lausuta "vittuuni"?

Vierailija
147/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin joulun tullessa ehdottomasti ne oman egon pönkityslahjat: eli "käytin tänä vuonna lahjarahat Etiopian puiden kasvuun/lampaisiin/kankkulan kaivoon" tms.

Okei, ymmärsitten pointin? Eli omaa egoa pönkitetään tuollaisella ja toinen jää lahjatta.

Sitä paitsi kun haluan antaa hyväntekeväisyyteen, valitsen itse kohteen. Eli minulle ei tarvitse näitä puulahjoja antaa, kiitos. Etoo.

Tämä on Top3 joukossa, ellei ykkösenä.

Itsellä voi olla kalliit autot, merkkilaukut ja -kengät, kaukolomat, kalliit harrastukset jne. Mutta juolahtaakin mieleen tinkiä lahjoista eikä vaikkapa yhdestä uudesta viikottaisesta kenkäparista.

Kiero tapa. Tollaisesta ei voi alkaa nillittääkään ("mä olisin halunnut kyllä lahjan"), koska tämä hyväntekijä on niin hurjan jalo ihminen, joka on heikompien puolella. Jepjep.

Vierailija
148/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä en katso televisiota. Meillä ei edes ole televisiota"

Henkilö katsoo tv-ohjelmia netin kautta.

Minun työpaikallani on samanlainen henkilö. Mainitsee aiheesta sataprosenttisen varmasti joka kerta kun tavalliset ihmiset puhuvat katsomistaan ohjelmista, eikä ymmärrä sitä että tv-ohjelmia ne hänenkin katsomansa ovat. Ei kykene peittämään käsitystään siitä että on itse jonkinlainen yli-ihminen ja loput 99,9% suomalaisista passiivisia, tavallisia telkkarintuijottajia jotka viettävät koko elämänsä telkkarin ääressä katsoen kaikki ne ohjelmat, joista iltalehdissä kerroaan. Luulee siis tosissaan että on ainutlaatuinen, koska ei katso esim big brotheria ja että jokainen tv:n omistaja katsoo ohjelmia kaiken vapaa-aikansa.

Vierailija
149/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö kertoo ylpeänä olevansa kovin perfektionisti.

Jos nyt joku luulee, että se on positiivinen juttu niin tiedoksi että ei ole..

Vierailija
150/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Superterveellisellä ruokavaliolla päteminen ja kaiken vähänkin epäterveellisen ruuan kauhistelu. Sitten väitetään, että terveellistä ruokavaliota noudatetaan vain itseään varten. Jos näin olisi, miksi muiden kahvipulla perjantai-iltapäivänä on ylitsepääsemätön asia ja pätemisen paikka? Ymmärrän kyllä ortoreksian ym. syömishäiriöt, joiden vuoksi suhde ruokaan on häiriintynyt ja on ehkä hankala ajatella järkevästi, mutta tällaisia ihmisiä on niin paljon, ettei kaikilla voi olla jotain diagnosoitavaa häiriötä. Ylipäätään ärsyttää, että ruokavalioista on tullut tällainen kalabaliikin aihe.

Useimmiten nämä "superterveellistä" ruokavaliota noudattavat syövät liian yksipuolisesti ja kauhistelunsa on sarjaa "Ikinä en perunaa suuhuni laita, se on pahin myrkkyä keholle koska siinä on hiilareita!!!!".

"Minä vältän hiilareita, en syö niitä"

*syö hedelmää*

Vierailija
151/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomo:

Mainostaa itseään esim. Linkedinissä globaalina managerina vaikka on ihan paikallinen pikkupomo vaan.

Lähettää alaisille sähköposteja niin että muutkin osastot on cc:llä ja komentelee meitä alaisiaan ihan selvistä asioista jotka voisi hoitaa ihan suullisesti. Usein hänen posti on vastaus postiin johon hänelle on jo kaikki selitetty, mitä kysyy.

Kun tulee työmatkalta, joita on harvoin, väittää että oli kokouksissa koko sen ajan, vaikka oli esim. vain yhden päivän. Kaksi päivää oli matkustusta, ja neljäs oli ihan lomapäivä.

On työpaikalla 5-6 tuntia per päivä. Väittää menevänsä meidän eri rakennukseen vaikka oikeasti menee kotiin. Ja toisinaan väittää osallistuvansa puhelinkokouksiin kotoaan. Kai ne on sitten niitä "globaaleja"...

Aika naurettavaa tää touhu, onneks kohta ohi.

Vierailija
152/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ihminen auttaa ihmisiä "pyyteettömästi". Ja onnistuu luikertelemaan toisten pöksyihin... Auttamismielessä, toki. Kun se nyt vaan on niin ihana ja lutunen:)

Sitten jättää jälkeensä kasan ruumiita.

Ja silti se vaan on niin höppelispöppelis-ihqu.

Vierailija
153/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmat Ihmiset jotka muistavat aina mainita että eivät KOSKAAN ole katsoneet BB:tä/Salkkareita/lukeneet Seiskaa jne. Eivät KOSKAAN. Katsovat tv:stä aina vaan ajankohtaisohjelmia ja avaraa luontoa. Kummasti kuitenkin sitten tietävät kuka on BB-Niko.

Samat Paremmat Ihmiset myös jakavat innokkaati Facebooksissa suvaitsevaisuus-linkkejä jotka todistavat heidän olevan suvaitsevampia kuin kaikki muut ja näin ollen Parempia Ihmisiä.

Kuka on BB-Niko?  En todellakaan tiedä koska viihdeohjelmat eivät kiinnosta,En ole facessakaan.

Oikeasti katson tv:stä lähinnä dokumentteja, myös tuota Avaraa luontoa koska päiväni on mennyt hukkaan ellen ole oppinut jotain uutta ja hyödyllistä. Ennen nukkumaanmenoa minulla on tapana lukea ranskalaista nykykirjallisuutta alkukielellä.

Parempi Ihminen

Sait hymyilemään.

Itse en ymmärrä, miten se, että katson telkkarista välillä ihan puhdasta hömppää estää minua katselemasta myös dokkareita ja lukemasta kirjoja, myös alkuperäiskielillä. Olen sieltä hömpästä myös oppinut asioita, joita en muualta olisi. Pitää vain olla avoin mieli ja ottaa se oppi kaikkialta! Ehdottomasti päivä ei ole mennyt hukkaan, jos saa jonkun kanssaan vaikkapa kuoharia juomaan ja pitämään temptation island-maratonia. Päinvastoin, kavereiden kanssa ei hauskempaa voi pitääkään ja siinä tulee rupateltua kaikenlaista, henkevää ja opettavaistakin. Suosittelen rohkeasti ja ennakkoluulottomasti kokeilemaan!

Mitä tulee tuohon pieniruokaisuuteen: itse en ole mikään langanlaiha, joskaan en lihavakaan, mutta minä en vaan voi syödä isoja annoksia kerralla. Sen jos teen, matka jatkuu suoraan vessaan ankarissa vatsakivuissa juuri sellaisessa tosi ähkyssä olossa. Minkä vuoksi etenkään juhlissa en uskalla riskeeta sitä, että ruuan takia nolosti joudun tunnin vessakäynnille. Ja samasta syystä tankkaan koko päivän, eli etenkin kotosalla ruokakaapilla vähän päästä, koska nälkähän kyllä on, vaikka ei voikaan kerralla paljon syödä. Ja mitäs nälästä, mutta mieliteko! Kyllähän se itseäkin harmittaa, kun toiset nauttivat hyvästä ruuasta ja santsaavat ja itse särpii vain juomaansa.

Vierailija
154/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmat Ihmiset jotka muistavat aina mainita että eivät KOSKAAN ole katsoneet BB:tä/Salkkareita/lukeneet Seiskaa jne. Eivät KOSKAAN. Katsovat tv:stä aina vaan ajankohtaisohjelmia ja avaraa luontoa. Kummasti kuitenkin sitten tietävät kuka on BB-Niko.

Samat Paremmat Ihmiset myös jakavat innokkaati Facebooksissa suvaitsevaisuus-linkkejä jotka todistavat heidän olevan suvaitsevampia kuin kaikki muut ja näin ollen Parempia Ihmisiä.

Mutta kun minä olen tuollainen, joka ei ole koskaan katsonut telkusta muuta kuin uutislähetyksiä silloin tällöin. En kuitenkaan luule olevani Parempi Ihminen sen takia. Itse asiassa välillä nolostun, kun toiset sitten puhuvat noista muista ohjelmista ja olettavat minunkin tietävän - vaikkapa sen BB-Nikon (en muuten oikeasti tiedä).

Ehkä luulet vaan, että nuo telkkua katsomattomat yrittävät elvistellä asialla? Ja btw, itse en ole edes feisbookissa ja olen suht suvaitsematonkin.

Vierailija
155/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun ei tarvitse meikata, olen sellainen kuin olen, luonnonkauneus parasta. <3 Meikkaavilla naisilla on pelkkiä itsetunto-ongelmia ja he ovat sivistymättömiä pinnallisia bimboja! Minä olen rohkea, itsevarma ja älykäs nainen<3"

Vierailija
156/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani nostaa itsensä jalustalle sillä, että laittaa Facebookiin kuvat kaikista leipomuksista ja askarteluista todennäköisesti vain siksi, että haluaa tykkäyksiä, eikä muuten päivityksiä tee. On lisäksi opiskelija ja parisuhteessa eikä rahatilanne ole kovinkaan hyvä, jostain sitä rahaa kuitenkin tulee, että voi tehdä pullaa :)) Kyseinen henkilö myös lähtee Facesta / lopettaa puhelun heti, kun ukko tulee kotiin, joten juttelu on kovin vähäistä.

No anna laittaa, mitä se sinua haittaa. Ei voi kuin ihmetellä taas tätä mammojen paheksumista.

Osui näköjään arkaan paikkaan ;) puspus :*

En leivo, enkä ole Facessa, että sikäli ei osunut. En vaan tajuu, miten joku voi vetää herneen nenään siitäkin että joku leipoo ja iloitsee omista aikaansaannoksistaan.

Vai onko sen jonkun pullat nousseet paremmin kuin sinun? Pus pus.

Vierailija
157/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä hyväksyminen sellaise kuin on. Tuollaisen kuuleminen nätin ihmisen suusta on vain ihan hemmetin ärsyttävää. Että hän olisi jotenkin parempi kuin ne, joiden ei ole helppo hyväksyä itseään rumuuden tms. takia. Jotenkin se ärsyttää, että ihminen olettaa tekevänsä siinä jonkin vaikeankin teon, vaikka kuka tahansa hänen sijassaan varmaankin itsensä voisi melko helposti hyväksyä, ei ole kyse siis minkäänlaisesta sankarillisuudesta, kun hyväksyt itsesi sellaisista kamalista seikoista huolimatta, että "olen vain tavis" tai "olen nätti mutta lyhyt". Et sinä siinä mitään hyväksy, jos huomaat, että olet ihan kivan näköinen (muttet täydellinen), koska ei ole mitään hyväksyttävää, vaan jotain mistä olla nimenomaan tyytyväinen. Huoh. Ja sitten tota tullaan niin pyhinä sanomaan ihmisille, joilla ne asiat oikeasti vaatisi hyväksymistä eikä ole sitä vaihtoehtoa, että voi nähdä itsensä kivan näköisenä muutamalla pikku epätäydellisyydellä (kuten pienellä ylipainolla, olemattomilla tisseillä, väärällä pituudella tms. seikalla) höystettynä.

Ja sitten ne jotka ei meikkaa ja kokee olevansa parempia, vaikka ne on vaan niin nättejä, etteivät koe tarvitsevansa meikkiä. Ärsytti kerran teininä, kun yksi tyttö huomautti minulle, että meikkaaminen on syntiä. Itse oli tosi kaunis...

Vierailija
158/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sellaisena kuin on

Vierailija
159/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisuus (ei todellakaan aina, vaan joissain tilanteissa). Kerran kun yksi tuntematon pyysi paria kolikkoa, niin hän mainitsi olevansa uskovainen, mikä tuntui minusta epäilyttävältä manipuloinnilta, että pitäisin häntä hyvänä ihmisenä ja sen takia haluaisin antaa rahaa? Tai jotain... en tiedä, tuntui vain oudolta, että sen tuollaisessa tilanteessa mainitsi.

Vierailija
160/470 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman musiikin kuuntelijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan