Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postnord-kokemuksia

Vierailija
01.11.2016 |

Onko teillä kokemuksia Postnordista? Miten ihmeessä sinne saa yhteyden ja tilaamansa paketin itselleen? Kuriiri oli käynyt päivää aiemmin, kuin oli ilmoitettu. Sen jälkeen olen yrittänyt soittaa sinne kuusi kertaa, jättänyt soittopyynnön, jättänyt viestin kotisivuilla olevan lomakkeen kautta ja lähettänyt kaksi sähköpostia. Useita päiviä on kulunut - ei vastausta. Mitä enää voin tehdä?

Kommentit (309)

Vierailija
181/309 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli lopulta, mutta paketin sivuilla oli muutama iso reikä. Jätti oven eteen valtakirjalla. Ihme että kasvit eivät kärsineet

Miten pystyn lisäämään videon tosta vaurioituneesta pahvilaatikosta?

Vierailija
182/309 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hyvä ketju ja täyttä asiaa!! Minullekin oli paketti tulossa PostNordin kautta. Järjestelin työvuoroni siten, että olin kotona maanantain ja tiistain, koska paketin piti saapua tiistaihin mennessä. No maanantaina klo 13 soi ovisummeri ja olin eteisessä välittömästi nostamassa luurin ja painamassa ovenavausnappia. Kappas vaan; kukaan ei kuitenkaan alaovea avannut ja kun ryntäsin parvekkeelle katsomaan, niin eipä siellä pihalla kuljetusliikkeen autoa näkynyt. Kuljettaja on siis soittanut ovisummeria ja painanut saman tien kaasun pohjaan. 13.05 oli päivitetty seurantatietoihin, että pakettia ei saatu toimitettua, koska vastaanottajaa ei tavoitettu. Kehdattiin vielä jopa väittää, että vastaanottajalle on ilmoitettu asiasta - ei ole.

Nyt soitin asiakaspalveluun ja sain selville, että paketti on varastoitu jonnekin terminaaliin, josta se pitäisi käydä hakemassa. Vaihtoehtoisesti voisi sopia uuden toimitusajan huomiselle, jolloin en kyllä kotona voi olla. Työpaikallekaan en toimitusta voi tilata, kun eivät näköjään osaa soittaa puhelimeen, enkä voi koko päivää työpaikan pihalla olla kyttäämässä.. Pienenä vinkkinä, että kannattaa aika nopeasti reagoida näihin; kuulin nimittäin juuri, että paketti lähetetään vastaanottajalle, ellen hae sitä tämän viikon aikana. En enää ikinä tilaa mistään, jossa on toimituksena Fedex/PostNord (Fedex hoiti kyllä hommansa, mutta loppupäässä yhteistyökumppani PostNord sössi pahemman kerran).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/309 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
184/309 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ilmoitettiin että paketti saapuu 15.10 klo 7-16 välillä, otin tuon päivän vapaaksi töistä, koska tarkkaa kellonaikaa ei voitu luvata. 15.10 aamulla tuli viesti, että paketti toimitetaankin 18.10, jolloin minulla ei ollut mahdollisuutta olla kotona. Soitin asiakaspalveluun, jotta voisin noutaa paketin vantaan terminaalista ja minulle luvattiin lähettää tekstiviesti, milloin paketti olisi noudettavissa, teksiviestiä ei koskaan tullut, enkä enää päässyt puhelimella asiakaspalveluun?!

En siis koskaan saanut tilaamaani pakettia. Olen lähettänyt sähköpostia firmaan, josta tein tielaukseni ja reklamoinut heitä kyseisestä kuljetusfirmasta. Heiltä kerrottiin, että Postnordista on tullut paljon negatiivista palautetta ja pahoittelivat tilannetta.

Tästä lähtien tilaan tuotteet vain kaupoista, joissa toimittaja on joku muu kuin Postnord.

Vierailija
185/309 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
186/309 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutoilmoitusta ei tullut lainkaan. Näkivät että noudettavissa muttei saaneet annettua lokerokoodia. Laittoivat uudelleen ja uudelleen sähköpostiini ja tekstarina noutoilmoituksia mutta ei saapuneet. Paketti palautui lähettäjälle. Seisoin vielä vieressä kun niitä laitettiin lokeroihin.. Harmittaa ettrn koskaan voinut saada tuotetta vaikka oli viikon noudettavissa.

Vierailija
187/309 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan törkeätä ja epäluotettavaa toimintaa. Omaa pakettiaan saa metsästää ihan tosissaan. Ja asiakaspalvelu, noin surkeaan jopa törkyiseen asenteeseen en ole ennen törmännyt. En koskaan, KOSKAAN tilaa enää mitään tuon putkan toimituksella.

Vierailija
188/309 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kokemukset kun tilannut kaiken noutopisteisiin. Kotiinkuljetukset on yksi vitsi, kun niin paljon huonoja kokemuksia joka puolella.

Vierailija
189/309 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kokemukset kun tilannut kaiken noutopisteisiin. Kotiinkuljetukset on yksi vitsi, kun niin paljon huonoja kokemuksia joka puolella.

Kaikkia toimituksia ei kuulemma voi toimittaa lokeroihin, koska asiakkaita on niin paljon ( ?!) Minulle vastattiin! Haalitaan liikaa asiakkaita ja sitten niitä lähetyksiä ei saada toimitettua!

Järkyttävää toimintaa! Mihin ne lähetykset muka palautuu, kun lähettäjälle ne eivät palaudu?!

Vierailija
190/309 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
191/309 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt missä asut? Tämä yritys ei toimi missään osoitteessa? Noin 10 tilausta tehnyt ja aina ongelmia. Älkää käyttäkö!

Vierailija
192/309 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PostNordin toiminta on täysin ala-arvoista! Ei tarkoituskaan ole toimittaa pakettia perille. Kukaan ei vastaa puhelimeen, sähköpostiin tai mihinkään muuhunkaan yhteydenottoon. Tekevät tilanteen tahallaan niin, ettei asiakas pysty ottamaan tilausta vastaan ja joutuu hakemaan sen jostain lajittelukeskuksesta. Ei enää ikinä toimitustapana PostNord toimitusta. Pelkkää kusetusta. Näin niitä kontakteja korona aikana vähennetään...

Vierailija
193/309 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla lava lähetys tänään mutta huomasin että olivat siirtäneet toimituksen huomiseksi appin mukaan. Kuitenkin pitäisi login mukaan olla kuljetuksessa. Taisivat taas käydä pyörähtämässä ja toteamassa että oven avaus on koodilla eikä osata käyttää puhelinta.

Vierailija
194/309 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Zalandolta paketin ja olin vahingossa laittanut kotiinkuljetuksen tilaukseeni. Eilen huomasin virheeni, kun ihmettelin missä pakettini viipyy (noin viikon myöhässä). Katsoin illalla Postnordin sivuilta tilaukseni etenemistä, eikä ollut tietoa milloin pakettini saapuu. Tänään aamulla 7.30 oli sitten pakettini toimitettu ilman, että minulle oli ilmoitettu mitään. En tiedä, onko tilaukseni tullut oikeaan paikkaan, sillä en ole itse kyseisellä paikkakunnalla, koska en osannut varautua tilauksen saapumiseen jo täksi päiväksi. En suosittele tilaamaan

Vierailija
195/309 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando paketit automaattiin on ainoa joka toimii tällä lafkalla. Älä ota kotiinkuljetusta IKINÄ!

Vierailija
196/309 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ja en enää ikinä käytä! Ajattelin että tällä kertaa jokin muu kuin Posti vaihteeksi..

Tilattu paketti 20.8 ensin oli arvio toimituksesta 25.8 siten muuttui 27.8 ja nyt siirsivät arvioksi 31.8..

Samaan aikaan 23.8 tilattu Postin kautta oli myös paketti saapui automaattiin noudettavaksi 25.8

Tämän myötä ainoa jota käytän on posti tai matkahuolto josta kokemukset hyviä!

Ihanaa kun ei tajuta että MH hoitaa ne kotimaan jakelut täällä eli arvio toimituksen siirrosta on MH:n vika 😂

Vierailija
197/309 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina kuin kaikilla muillakin: piti tulla paketti, ei tullut. Sen sijaan seurannassa näkyi tieto, että lähetystä oli yritetty toimittaa. Tasan varmasti ei ole yritetty, olen ollut kotona koko päivän. Mitään ilmoitusta ei asiasta edes tullut, vaan itse kävin nettisivuilla katsomassa seurantatietoja, joihin oli ilmestynyt tuo valheellinen ilmoitus.

Ensimmäinen kokemus tästä firmasta. Ja huomatkaa, että jos toimittaja on DPD, se on Suomessa PostNord! Välttäkää!

Vierailija
198/309 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri koronatilanteesta johtuen PostNordin kotiintuonnin. Meniköhän 50 euroa taivaan tuuliin?

Vierailija
199/309 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postnord varmasti itse kirjoittaa palautteita turstpilotissa, koska siellä on paljon hyviä palautteita :D

Vierailija
200/309 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään toimi oikein esimerkillisesti. Varmistussoiton tekivät, että olen kotona. Sain myös nopeasti siirrettyä toimituspäivän, ystävällistä palvelua. Joku vuosi sitten jouduin etsimään Claes Ohlsonin pakettia, oli Tanskasta lähetetty, ei tullut minulle. Löytyihän se kun soittelin, sähköpostia laittelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi