Postnord-kokemuksia
Onko teillä kokemuksia Postnordista? Miten ihmeessä sinne saa yhteyden ja tilaamansa paketin itselleen? Kuriiri oli käynyt päivää aiemmin, kuin oli ilmoitettu. Sen jälkeen olen yrittänyt soittaa sinne kuusi kertaa, jättänyt soittopyynnön, jättänyt viestin kotisivuilla olevan lomakkeen kautta ja lähettänyt kaksi sähköpostia. Useita päiviä on kulunut - ei vastausta. Mitä enää voin tehdä?
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Kerrassaan surkeaa asiakaspalvelua. Aivan sikatörkeä hinta kun soittaa aspalveluun, 1€ minuutti + ja äppi on aivan surkea. Aion valittaa ko firmasta kuluttaja-asiamiehelle.
Aivan törkeä asiakaspalvelun hinta. Jonotat 15 min ja jonotuskin on maksullista. Minulla paketti oli viety ulkoautomaattiin, joka avautui vain appilliä. Minun äppini ei suostunut avaamaan lokeroa. Soitin asiakaspalveluun, että voisiko paketin siirtää toiseen koodilla toimivaan lokeroon, kehottivat soittamaan paketin lähettäjälle. Silloin raivostuin ja vaadin, että paketti on siirrettävä toiseen automaattiin.Asiakaspalvelija selitti vaan, ettei voi vaatia ketään siirtämään pakettia. Lopuksi yhdisti minut tekniseen tukeen, joka sai sitten siirrettyä paketin. Asiakaspalveluun meni 35 €.
Miksi tilasinkaan postnordilta, vaikka aiemmin ollut huonoja kokemuksia. Nyt toista päivää päivystän kotona, ja toimitusaika siirtyy koko ajan. Käy varmaan niin kuin eilenkin, lopulta toimitus perutaan lähempänä puolta yötä.
Eilen piti oman paketin toimitus kotiin tapahtua. Jäin töistä kotiin,sillä viestissä luki että kotona on oltava vastaanottamassa. No eipä tullut pakettia! Edelleen appissa lukee edellisen päivän tiedot. Chat robotti ei osaa vastata mitään, mutta pyysin yhdistää asiakaspalvelijaan. Kello oli 17.30 (18 Aspa auki) eipä sieltä mitään kuulunut. Tänään oli vastattu klo 11,että selvitetään missä paketti on-ja vastataan sähköpostiin. Nyt 2h myöhemmin ei vielä mitään vastausta.
En käytä enää. Vei paketin toiseen kaupunkiin. Asiakaspalvelua ET saa kiinni mistään. Onneksi sain jonkun kiinni siitä R-kioskista johon paketti oli mennyt, laittoi paketin oikeaan suuntaan vaikka ei ollut hänen moka tai velvollisuus. Kiitokset vielä kerran siihen suuntaan.
Lisäys: en saanut ikinä luvattua vastausta sähköpostiin. Klo 16 avasin chatin jälleen ja kirjoitin alusta alkaen kyselyä,missä paketti on. Tällä kertaa vastaus tuli " alueenne paketit jaetaan torstaisin, pahoittelemme sekaannusta". Että näin.. noh,tänään torstaina paketti saapui 70 Kymppisen paikallisen metsästäjän oman auton kyydissä 🤣 en kyllä tiedä pitäskö itkeä vai nauraa.
Ihan paskoja kokemuksia. Odotin 3iltaa klo 16:30-22:00 pakettia jonka piti tulla aina seuraavana päivänä.
Kun palautin paketin se onkin nyt kadonnut! Jos ei löydy joudun maksamaan.
Valitettavasti tilaukseni lähetettiin postnordilla lähinoutopisteeseen. En saa luukkua auki, koska en omista älypuhelinta enkä bluetooth-yhteyttä.
Älkää tilatko Temusta tai postnordilla, jos teillä ei ole älypuhelinta. Temu on lähes aina ovat toimittanut paketit matkahuollon kautta, mutta nyt myös postin kautta. Tämä oli elämäni ensimmäinen tilaus postnordin toimittamana ja paketti jää saamatta.
Temusta saa halvalla tavaraa, mutta ongelmatilanteissa asiakaspalvelu toistaa älyttömiä fraaseja. Kysyin maksetun laskun palautusta ja toisen tilauksen laskun peruuttamista, mutta Temu siirtää asian selvittämisen minun ja klarnan väliseksi. Ja valitettavasti, Klarnan asiakaspalvelu on myös mennyt tekoälyn ja asiakkaan väliseksi sokkeloleikiksi... useita vaihtoehtoja, joista mikään ei oikein sovi ja asian eteneminen jumiutuu, koska pitäisi tehdä valintoja, jotka ei mitenkään liity ongelmaan.
Itselläni ihan hyviä kokemuksia. Paketit tulleet silloin kuin ovat ilmoittaneet.
Kerran olin viikonlopun mökillä, enkä ollut huomannut että olisivat tuoneet paketin sunnuntaina kotiosoitteeseeni. Laittoivat sähköpostia, että yrittivät toimittaa paketin eikä onnistunut. Ehdottivat tekstiviestillä, että toimittavat maanantaina klo 16:30 - 22:00 ja sehän minulle sopi.
Ainoa kritiikki on oikeastaan siitä, että ilmoittavat nuo arvioidut toimitusajat noin löperösti. Vasta joskus iltapäivällä tai vähän ennen ko. aikahaarukkaa laittavat tarkemman arvion (esim. klo 19-20). Käytännössä siis pitää olla koko ilta kotona, että on varmasti ottamassa vastaan paketin.
Kerrassaan surkeaa asiakaspalvelua. Aivan sikatörkeä hinta kun soittaa aspalveluun, 1€ minuutti + ja äppi on aivan surkea. Aion valittaa ko firmasta kuluttaja-asiamiehelle.