Sivut

Kommentit (806)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miitteepä tuumoo tintti kun vettää laskusiivekkeet sissään Esplanaadilla ja karaututtaa siihen viereen tsadin tintykkä ja pistää siihen niinku " Titityy"?

Savolainen tintti vastoopi siihen että:

" No titityypä hyvinnii"

Jostain syystä mulla naurattaa tuo titityypä hyvinnii aina ihan hillittömästi ja saan aina äitini repeämään kun käytän tätä esim "just joo:n" tms toteamuksen tilalla :D

Se vastoo että: No titipähyvinnii tyy.

Onneksi joku korjasi jo! Vanha tuttu hyvä vitsi on, ja juuri tuo "no titipä hyvinnii tyy" tekee siitä nauraminen arvoisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten (kun oli vielä käännöstehtäviä) oppilas saksantunnilla käänsi tekstiä taksikuskin työstä. Hän tankkasi kohtaa: "Mein lieber Herrn, bitte.." ja käänsi: " Rakas herraseni, olkaa hyvä ja..."Erehdyin katsomaan viereistä oppilasta, ja kuvittelimme molemmat mielessämme, mitähän suomalaisen taksin asiakas tuosta puhuttelusta tykkäisi. Siitä alkoi aivan hillitön naurukohtaus, ja vaikka kuinka yritti, niin kohta taas jompikumpi purskahti nauruun. Jotkut alkoivat mulkoilla vähän vihaisesti meihin kikattajiin, mutta opettaja tuumasi vain, että iloisille ihmisille ei paljon tarvitse..

Täytyypä kokeilla asiakaspalvelijoille... "Rakas herraseni, haluaisin mielelläni nakkisämpylän kaikilla mausteilla, olkaa niin hyvä, tuhannet kiitokset"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siskoni oli ostanut Hankolaiselta kioskilta "markalla noita nyhettejä", ja joku toinen torilta "5kpl noita hembakoita ". Ruotsinkieli kunniaan 🤣

Inari0901

Asuessani Karigasniemellä kävimme usein Norjan puolella isommassa ruokakaupassa ostoksilla. Ihmettelin miksi kaikki venäläiset naiset näyttivät kämmenpohjaa miehelleni lähellä kasvoja. Kun taas uusi käsi nousi, salamannopeasti katsoin kättä minäkin. Kädessä luki ”PILU 5 mk”. Ei sitä voinut nauramatta lukea, ihmettelin miksi noita suomalaisia miehiä ei vain naurattanut 😍

Vierailija

Pieni poikani katseli surullisena keittiön ikkunasta, kun teurasauto haki tilaltamme nuoren vasikan karjankasvattajalle.
Poika: Nyt se vasikka lähti isin luokse kasvamaan. Se tulee sitten isompana meille takasin.
Vanhempi isosisko ei jaksanut pitää mielikuvaa yllä vaan totesi, että niinpä - korkeintaan Valintatalon muovikassissa.

Vierailija

Ostin joskus Pier One -merkkiset kengät. Touhusimme siskoni kanssa jotain eteisessä, ja huikkasin, että hän voi siirtää mun Pier Onet pois tieltä. Siskoni katsoi minua hölmistyneenä ja kysyi viimeinen: "Siis mitkä pierufanit?". Silloin kyllä nauratti, kun tajusin itsekin lausuneeni ehkä vähän vääränkuuloisesti.

Vierailija

Mieheni oli alakoulun ope. Yhteiskuntaopin tunnilla oli puhuttu intialaisista polkupyörätakseista, joiden paikallinen nimi on kuli. Myöhemmin kokeessa oli viimeisenä kysymyksenä, että millä nimellä tätä kulkupeliä kutsutaan. Viimeinen tyttöoppilas istuu ja istuu miettien tähän vastausta. Sitten muisti ja innostuen kirjoitti koepaperiin ”mulku”. Palautti lapun ja ope katsoi vastauksen koska kysymys oli selvästi aiheuttanut päänvaivaa. Opettajanhuoneen porukan ohjeistus miehelle oli, että täydet pisteet päättelykyvystä.

Vierailija

Tästä voi tunnistaa mut.... Aamubussi on aina tupaten täynnä käytäviä myöten, ja väsyneenä vaan nuokkuu menemään minkä ehtii.

Yhtenä aamuna istuin käytävän puolella melkein unessa, pää vasten sitä tolppaa, josta pidetään kiinni.

Havahduin, kun se tolppa alkoikin liikkua. Joku mies oli nimittäin poistumassa pysäkilleen.

En tiedä kauanko olin siinä unelmoinut tuntemattoman kättä vasten nojaillen, tai mitä se ihminen on ajatellut siinä vaiheessa kun oon tohon käynyt :D. Kaunis hetki aamuruuhkassa!

Vierailija

Ajoin matelevan auton takana eikä ollut mahdollisuutta ohittaa laillisesti ja turvallisesti. Takanani oli vihainen Volvoko se nyt oli-kuski, joka tuli roikkumaan perääni. Tästä huolimatta jatkoin matelua, koska en voinut muutakaan.

Lopulta Volvoko se nyt oli, pyyhälsi vihaisesti minusta ohi huomatakseen, että ajoin melkein matelevan auton takapuskuriin. Volvo joutui tekemään äkkijarrutuksen ja jäi roikkumaan matelijan perään, välillä jarrutellen.

Siitä tuli kyllä spontaani nauru :DDD Oikein arkipäivän karmaa parhaimmillaan. Opetus: ei kannata ohittaa, jos ei ole varma mitä edessä odottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajoin matelevan auton takana eikä ollut mahdollisuutta ohittaa laillisesti ja turvallisesti. Takanani oli vihainen Volvoko se nyt oli-kuski, joka tuli roikkumaan perääni. Tästä huolimatta jatkoin matelua, koska en voinut muutakaan.

Lopulta Volvoko se nyt oli, pyyhälsi vihaisesti minusta ohi huomatakseen, että ajoin melkein matelevan auton takapuskuriin. Volvo joutui tekemään äkkijarrutuksen ja jäi roikkumaan matelijan perään, välillä jarrutellen.

Siitä tuli kyllä spontaani nauru :DDD Oikein arkipäivän karmaa parhaimmillaan. Opetus: ei kannata ohittaa, jos ei ole varma mitä edessä odottaa.

Siis Volvo ajoi melkein takapuskuriin. En minä.

Vierailija

Minusta oli tosi hauskaa, kun Kaurismäen elokuvassa Rikos ja rangaistus laitettiin vainaja ambulanssiin ja sitten lähdettiin pillit soiden viilettämään kohti sairaalaa. . .   tai itse asiassa saattoivat olla matkalla ruumishuoneellekin, asia ei selvästi käynyt ilmi elokuvasta.  (kohdassa 9:30)

https://youtu.be/v7FT5R1MTk8

Vierailija

Kun näin ensimmäisen kerran naapurien keskosena syntyneen vauvan. 3kk vanha kalpea ja heiveröinen vauva jolla on ihan liian iso pää ja jolla oli päällä aivan liian isot kellertävät vaatteet. Siellä se makasi rattaitten pohjalla ja painoa sillä ei ole edes kolmea kiloa kun taas minun vauvani painoi syntyessään jo lähemmäs viisi kiloa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kehityskeskustelussa.

Tsekattiin pomon kanssa hänen tietokoneen näytöltä mun ennakkoon tekemäniä tehtäviä/ kysymysten vastauksia.

Jossain vaiheessa keskustelua halusin palata keskustelun ja ennakkotehtävien teemoissa vähän taaksepäin ja yritin pyyhkäistä tietokoneen näyttöä sormella ylöspäin.. Ei toiminut.

Nauretaan tätä edelleen, vuosien jälkeen.

Minäkin yritin täs pari viikkoa sitten ottaa sormilla kiinni ja suurentaa kuvaa. Selasin valokuvia. :D Siis niitä perinteisiä.

Minulla on kosketusnäytöllinen läppäri.

Vierailija

Eräästä talosta kuoli vanha nainen joskus 1950-luvulla. Hänen naapuristaan oli varastettu samoihin aikoihin vanha polkupyörä.

Pappi lähti käymään surutalossa, mutta meni vanhingossa tuohon naapuriin.

Pappi: "Teiltäkö vanhus nyt lähti?"

Emäntä vastasi: "Niin lähti. Natisi ja kitisihän se, mutta olisihan sillä vielä pikkupojat harjotellu".

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat