Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

Vierailija
781/990 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvasanalle ja salasanalle olen nauranut, oikein suloisesti. Tätä voi hulluudeksikin kutsua.

Vierailija
782/990 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulepas kirjoitti:

Tulepas Kalle

... Kustaan ikkunan alle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/990 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli alakoulun ope. Yhteiskuntaopin tunnilla oli puhuttu intialaisista polkupyörätakseista, joiden paikallinen nimi on kuli. Myöhemmin kokeessa oli viimeisenä kysymyksenä, että millä nimellä tätä kulkupeliä kutsutaan. Viimeinen tyttöoppilas istuu ja istuu miettien tähän vastausta. Sitten muisti ja innostuen kirjoitti koepaperiin ”mulku”. Palautti lapun ja ope katsoi vastauksen koska kysymys oli selvästi aiheuttanut päänvaivaa. Opettajanhuoneen porukan ohjeistus miehelle oli, että täydet pisteet päättelykyvystä.

Tasta tuli mieleen jo vuosikymmenien klassikko meidan "opeporukoissa": oppimis- ja muutenkin monivaikeuksiselta oppilaalta takavarikoidussa lapussa luki, sentaan kaunolla:

EN VARMAN MEE KURALORILLE OPE ON IHAN VILLU

Oli pokassa pitamista kun tuon luki koko luokan silmien alla. 

Vierailija
784/990 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä uskovainen viitti - Tää oli hyvä vitsi.

Vierailija
785/990 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
786/990 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä käveli sillalla.

Toisellakin oli lippis.

Vierailija
787/990 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi nähneensä Kurt Russelin terrierin

Vierailija
788/990 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tehty lähtöä jo pitkään kyläpaikasta 4 ja 6v lasten kanssa kunnes puhe meni eteisessä tanssiin ja koko perhe väsyneenä emme saaneet naurua loppumaan kun 6v alkoi sitten tanssia tätä kuultua "ripaskaa" niin että heitti jalkoja eteen samalla kun esitti ripuloivansa lattialle..

Vierailija
789/990 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se joku lähetyssaarnaaja tunki sille saarelle, jossa asuu villi heimo.

Heimo heitti tätä kohti keihäitä, taisi jopa loukkaantua ja pääsi takasin paattiin , mutta ei muuta kuin takaisin vaan yrittämään.. henki pois.

Joka kerta kun luin uutisen, räjähdin nauruun, oli hervoton. 

Vierailija
790/990 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaverini päätimme äskettäin katsoa areenasta lastenohjelmia, mitä katsoimme ala-asteella. Törmäsimme Perttiin ja Purttiin, jota vihasimme, mutta päätimme katsoa yhden jakson. Jaksojen lopussa Pertti ja Purtti sanovat aina jotkin "hauskat" loppusanat: "päivän salasana oli: kissa!" esimerkiksi. Tuossa jaksossa päivän salasana olikin vain joku huohottava "oooooh!"-ääni ja repesimme täysin. Välillä saatamme yhtäkkiä hokea tuota "päivän salasana oli: ooooh!" täysin irrallisissa tilanteissa. :'D

Vierailija
791/990 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karel Mark Chichonin naama

Vierailija
792/990 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin eilen itteni varsinaiseksi Einsteiniksi kun olin ollut ekaa kertaa Espresso Housen kahvilassa ja poislähtiessäni palautin tarjotinta (hassua pientä!) telineeseen. Siinä oli sellanen teline, johon tarjotin piti asettaa leveyssuunnassa. Olin laittamassa pituussuunnassa ja mietin, että ”Täähän putoaa, reunoille jää tyhjää tilaa! Mitenhän noi muut tossa pysyy?” Jotenkin mulla vielä kesti ihmeen kauan ennenku välähti. Ja en siis yleensä ole ihan näin tampio. Huoh... :D

Vierailija
793/990 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläispari luki hissukseen lehtiä, kunnes ukko: "Näkyy mies tapetun Tyrväällä".

Akka:  "Millä?".

794/990 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TampereenTeron livelähetykset

Vierailija
795/990 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin mökkimatkalla keskellä ruuhkaa ja madeltiin. Mutsiani alkoi vessattamaan mutta mihinkään ei päässyt. Ehdotin että kusee saappaaseen. Niin hän tekikin takapenkillä ja minuakin alkoi naurattaa niin että lirahti kusta penkille.

Vierailija
796/990 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marion Rungin versio Abban Dancing queenista suomeksi. Kuunnelkaa sanat. Älkää (tekin) pissatko housuun kun nauratte. 😂😂😂

Vierailija
797/990 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli hakemaan mua treffeille. Käveli sisään ja sanoi, että auto on ulkona. Menin ulos, ja oven edessä oli... 3 -pyöräinen invamopo! Sorry, invamopojen käyttäjät, mutta olla kuolla nauruun. Nauroin niin, etten koskaan ole eläissäni nauranut niin paljon.

Molemmat katsottiin sitä mopoa ihan hölmistyneinä. Mistä se oli siihen tullut.

Miehen auto oli parkkiksella, missä sen pitikin olla.

Vierailija
798/990 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kerran iltamyöhällä taluttamaan koiraa yöpaidassa ja aamutakissa ja kumppareissa. Joka oli ihan kauhea asuyhdistelmä. Ajattelin, toivottavasti/ onneksi ei kukaan näe kun on näin pimeää.

Eikös vain, pahin tapahtui. Vastaani tuli yhdestä mutkasta naapuruston komein hemmo, jonka olisi halunnut kohdata vain täydessä tällingissä jos silloinkaan. Olin kuolla.

Mutta hän sanoi, läksi pimeällä sauvakävelemään kun ajatteli ettei kukaan näe....

Kun olimme ohittaneet toisemme, nauroin aivan haljetakseni (hiljaa).

Vierailija
799/990 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin ulkomaalainen poikaystävä oli ekaa kertaa tapaamassa kaverin perhettä, ja oli muutaman päivän jälkeen oppinut muutaman sanan suomea. Oli vaan sanat menny sekaisin ja skumppaa kilistettäessä oli perheen murteella karjaissut HILIJAA!!!

Vierailija
800/990 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaveri kysyi, että oliskos lakkaa lainata, kun alotteluiden jälkeen oli tarkoitus radalle lähteä. Vastasin, että on juu, mutta toi on tollasta plasebolakkaa, kun se on ihan perseestä... Sit ulkomailla asuessani näin kaupassa mangoja, joiden merkki oli "Kusi". Plasebolakka ja kusimangot naurattaa vielä vuosien jälkeenkin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi