Sivut

Kommentit (806)

Kahvinkeittäjä

Vuosia sitten mieheni lähti aamulla rakennukselle töihin ja pyysi että keittäisin kahvia hänelle mukaan. No tein työtä käskettyä ja aamuhärdellin jälkeen mies lähti töihin. Hetken perästä huomasin, että kahvi olikin edelleen keittimessä. Termarissa, jonka mies otti mukaansa,  olikin edellisiltana pulloon laittamani asianainepesuvesi. En ollutkaan muistanut pestä pulloa aamulla ja mies tietysti luuli siellä olevan kahvia kun pullo ei ollut tyhjä. Nauroin niin että meinasi tulla pissi housuun kun mietin miehen ilmettä kahvitunnilla. Ehdin onneksi soittaa hänelle että älä hyvä ihminen juo sitä "kahvia", jonka mukaasi otit. 

Vierailija

Omistin kirjastokortin viimeksi joskus lapsena, ja olen nyt taas innostunut lukemaan, joten kävin hankkimassa kirjastosta uuden kortin joku aika sitten. Istuin siinä tiskillä kirjastotätiä vastapäätä, kun hänelle tuli yhtäkkiä säälivä äänensävy ja ilme ja hän sanoi: ”valitettavasti tää kirjastokortti kylläkin maksaa... kaksi euroa”. Se piti tuossa välissä tauon ja luulin että se sanoo jonkun hirveän summan, enkä meinannut pysyä pokkana kun hinta olikin silti vain 2€ 😅 nauroin sitten jälkeenpäin tuota tilannetta itsekseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pääsiäisen aikaan tipusilla koristeltu kyltti pienen marketin edessä:

“Mämmiä Saatana!”

En käynyt ostamassa vaikka saatavana olikin

Tää kyllä iski naurusuoneen :)

Vierailija

Kaveri tilasi huonekaluliikkeestä sohvan ja saatuaan sen huomasi, että sohvan jalat olivat mattapintaiset kiiltävän hopean sijasta. Hän soitti huonekaluliikkeeseen ja reklamoi jaloista jonka jälkeen liikkeen kuljetusmiehet ajoivat kaverin luokse vaihtamaan sohvaan uudet jalat. Paikalla miehet kuitenkin katsoivat sohvaa ja totesivat että ei näitä tarvitse vaihtaa, riittää kun ottaa suojakelmun pois jaloista😄Kyllä kaveria hävetti.

Vierailija

Jossain youtubevideossa tubettaja esitteli Paavo Pesusieni aiheista joulukalenteria, jossa luki se englanniksi eli Spongebob Squarepants. Se tubettaja sanoi videolla ihan totisena että ”tässä ois tämmönen Spansbaar Guebänssin joulukalenteri” ja nauratti tuo ääntämys

Vierailija

Amerikassa näkyi yhdellä tietyllä kadulla joka päivä Mikki Hiireksi pukeutunut tyyppi, ja mulle tuli mieleen että onkohan siellä puvun alla sama vai eri ihminen joka päivä... No sitten pienessä maistissa mulle tuli päähänpisto ja päätin mennä kysymään asiaa kun ”Mikki Hiiri” tuli vastaan. Jotenkin en saanutkaan päähäni englannin kielen sanoja kunnolla, joten lopulta päädyin kysymään jotakuinkin, että ”is there different person inside you every day?”... naurusta ei meinannut tulla loppua eikä Mikki ymmärtänyt kysymystä vaikka kuinka yritin selitellä.

treffit

Vierailija kirjoitti:
Mieheni oli alakoulun ope. Yhteiskuntaopin tunnilla oli puhuttu intialaisista polkupyörätakseista, joiden paikallinen nimi on kuli. Myöhemmin kokeessa oli viimeisenä kysymyksenä, että millä nimellä tätä kulkupeliä kutsutaan. Viimeinen tyttöoppilas istuu ja istuu miettien tähän vastausta. Sitten muisti ja innostuen kirjoitti koepaperiin ”mulku”. Palautti lapun ja ope katsoi vastauksen koska kysymys oli selvästi aiheuttanut päänvaivaa. Opettajanhuoneen porukan ohjeistus miehelle oli, että täydet pisteet päättelykyvystä.

Tasta tuli mieleen jo vuosikymmenien klassikko meidan "opeporukoissa": oppimis- ja muutenkin monivaikeuksiselta oppilaalta takavarikoidussa lapussa luki, sentaan kaunolla:

EN VARMAN MEE KURALORILLE OPE ON IHAN VILLU

Oli pokassa pitamista kun tuon luki koko luokan silmien alla. 

Vierailija

Oltiin tehty lähtöä jo pitkään kyläpaikasta 4 ja 6v lasten kanssa kunnes puhe meni eteisessä tanssiin ja koko perhe väsyneenä emme saaneet naurua loppumaan kun 6v alkoi sitten tanssia tätä kuultua "ripaskaa" niin että heitti jalkoja eteen samalla kun esitti ripuloivansa lattialle..

Vierailija

Kun se joku lähetyssaarnaaja tunki sille saarelle, jossa asuu villi heimo.
Heimo heitti tätä kohti keihäitä, taisi jopa loukkaantua ja pääsi takasin paattiin , mutta ei muuta kuin takaisin vaan yrittämään.. henki pois.
Joka kerta kun luin uutisen, räjähdin nauruun, oli hervoton. 

Vierailija

Minä ja kaverini päätimme äskettäin katsoa areenasta lastenohjelmia, mitä katsoimme ala-asteella. Törmäsimme Perttiin ja Purttiin, jota vihasimme, mutta päätimme katsoa yhden jakson. Jaksojen lopussa Pertti ja Purtti sanovat aina jotkin "hauskat" loppusanat: "päivän salasana oli: kissa!" esimerkiksi. Tuossa jaksossa päivän salasana olikin vain joku huohottava "oooooh!"-ääni ja repesimme täysin. Välillä saatamme yhtäkkiä hokea tuota "päivän salasana oli: ooooh!" täysin irrallisissa tilanteissa. :'D

Vierailija

Tunsin eilen itteni varsinaiseksi Einsteiniksi kun olin ollut ekaa kertaa Espresso Housen kahvilassa ja poislähtiessäni palautin tarjotinta (hassua pientä!) telineeseen. Siinä oli sellanen teline, johon tarjotin piti asettaa leveyssuunnassa. Olin laittamassa pituussuunnassa ja mietin, että ”Täähän putoaa, reunoille jää tyhjää tilaa! Mitenhän noi muut tossa pysyy?” Jotenkin mulla vielä kesti ihmeen kauan ennenku välähti. Ja en siis yleensä ole ihan näin tampio. Huoh... :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat