Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

Vierailija
701/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden toilailuja on hauska muistella. Oltiin kaverin kanssa Tampereella juhlimassa tyyliin kapakasta kapakkaan. Välillä Grillin kautta ja syömistä. kaveri osti 2 lihistä, mutta ei jaksanut kun toisen syödä, hän tunki jäljelle jääneen takin povariin. Siitä sitten seuraavan kapakan jonoon, kun tuli meidän vuoro jonossa, portsari sanoi paperit. Kaveri alkoi kaivaa papereita povarista, käteen tarttui ekana lihis, hän ojensi sen pokelle ja sanoi pidä tuota, sen jälkeen ojensi paperit. Hillitsin jonossa itseni, mutta kun sisälle päästiin repesin täysin.

Vierailija
702/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden toilailuja on hauska muistella. Oltiin kaverin kanssa Tampereella juhlimassa tyyliin kapakasta kapakkaan. Välillä Grillin kautta ja syömistä. kaveri osti 2 lihistä, mutta ei jaksanut kun toisen syödä, hän tunki jäljelle jääneen takin povariin. Siitä sitten seuraavan kapakan jonoon, kun tuli meidän vuoro jonossa, portsari sanoi paperit. Kaveri alkoi kaivaa papereita povarista, käteen tarttui ekana lihis, hän ojensi sen pokelle ja sanoi pidä tuota, sen jälkeen ojensi paperit. Hillitsin jonossa itseni, mutta kun sisälle päästiin repesin täysin.

Ihana :D Mites poke reagoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elettiin vuotta 86, eli poket oli tosi reiluja, etenkin Tampereella. Aluksi poke tietysti hämmästyi, hetken päästä hymyili ja ilmeestä päätellen ajatteli, kaikkeen sitä joutuu.

Vierailija
704/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kusta housuuni, kun kunnon kukkasavut poltettuamme kaveri alkoi pokerilla kertoa jotain hänelle sattunutta kommellusta. En ole aikoihin nauranut yhtä kovasti. 

Vierailija
705/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punahilkka kulki metsässä ja näki suden kykkivän puskassa silmät päästä pullottaen.

Punis:  Miksi sinulla on noin suuret silmät?

Susi: Me pois. Oon paskalla.

Vierailija
706/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilu tuohon laihdutusketjuun.

Vierailija
707/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko luki Hesarista juttua nykymusiikista ja ihmetteli, mikä helvetti on rapartisti? Samassa jutussa puhuttiin myös popikonista. Popikoni (lue: popi koni), appiukko toisteli hämmästynyt ilme naamallaan. Oli toimittajalla vähän väliviivat hukassa..

Vierailija
708/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paranee vanhetessaan 😂 vielä hauskempaa tuosta tekee sen, että vanhat miehet oikeasti kuvittelevat tuon olevan totta, vaikka viimeisestä käyttöpäivästä on vähintään 20 vuotta.

Vierailija
709/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä ja taustalla alkoi soimaan Kirkan biisi radiosta. Työkaverini kysyi siinä sitten minulta aika lailla puskista, että tiesinhän, miten Turkua pommitettiin talvisodan aikana. Nyökkäsin vähän hämmentyneenä, jolloin keskustelu jatkui seuraavasti:

T: "Tiedätkö, millainen biisi siitä on kirjoitettu?"

M: "No?"

T: "Turun pyyhit silmistäni pois."

En osannut odottaa mitään tuollaista, joten naurahdin niin, että räkää roiskui poskelle :'D

Vierailija
710/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mitä eroa on variksella?

- Sen molemmat jalat on yhtä pitkiä. Eritoten vasen.

Vierailija
711/990 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun en tiennyt, ettei hiuksia saa laittaa vessanpönttöön niin putsasin hiusharjan ja pistin ne pönttöön. Serkku meni sen jälkeen vessaan ja huusi "kenen vi**u tänne on tippunut".

Vierailija
712/990 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macgyver meni nakkikioskille ja tilasi makkaraperunat. Myyjä kysyi otatko kaikilla mausteilla? Macgyver vastasi: En. No sinähän ihmemies olet! Vastasi myyjä.

Käykää tilaamassa "kannattaako ostaa" kanava

Youtubessa, se on hauska ja hyödyllinen.

https://www.youtube.com/channel/UCR7OX-JbVcU5EIkxn730LMA

Vierailija
713/990 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on huonoja huonompia, juu ei naurattanut.

Vierailija
714/990 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh. Näähän on aivan naurettavan huonoja. Ei naurata mikään.

Oletteko te kaikki jotain idiootteja?

Tää nauratti.

Vierailija
715/990 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on huonoja huonompia, juu ei naurattanut.

No kerro sinä meille sitten jokin mielestäsi hauska juttu, niin saat itsekin nauraa ;)

Vierailija
716/990 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä repeilen ajatukselle että mun kissanpentu on uudelleen syntynyt Jezuz 😄 niin älyvapaata etten kestä!

Vierailija
717/990 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoessa eduskunnan täysistuntoa

Vierailija
718/990 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako yhdistää triplayhdyssanoja.

HauskaAvMamma

Sínkkis

Vierailija
719/990 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sattui muutamia vuosia sitten. Oltiin tultu miehen kanssa saunasta ja pyysin miestä levittämään kylmägeeliä selkääni. Mies teki työtä käskettyä ja jatkoi television katselua. No, eipä siinä kauaa mennyt, kun mies alkoi steppaamaan ja huutamaan: "Mikä mulla on? Pallit on tulessa!" Tajusin heti mistä on kysymys, mies oli perisuomalaiseen tapaansa raaviskellut pallejaan kylmägeelin laittamisen jälkeen. Kun naurultani sain puhuttua, niin käskin sen ensihätään mennä pesemään ne kulkusensa. Naurattaa vieläkin.

vai oikein "perisuomalaiseen" tapaan..? Kävin muinoin Egyptissä ja siellähän ne kaiffarit skrapas pallejansa jatkuvasti  sekä kaivelivat nenäänsä ja aivan julkisesti jopa asiakaspalvelija asemassa. Meinas mennä ruokahalut ja muutkin halut..mutta huvitti jälkeen päin.

Vierailija
720/990 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastori tukehtui öylättiin

Kohtapa arkkua höylättiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme