Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö koskaan "sairaspäivää" eli valehtelet töissä olevasi kipeä?

Vierailija
27.10.2016 |

Mitä teet noina lorvipäivinä?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään. Oikeasti kipeänäkin kuulostelen tarkkaan, olenko nyt niin kipeä etten pysty menemään töihin ja on vähän huono omatunto. 

En tuomitse niitä, jotka joskus perhekriisin tai väsymyksen vuoksi vähän ovat feikanneet. Eihän silloin ihan kunnossa ole, joten sairaspäivä voi olla jopa tarpeellinen. Sen sijaan ihmiset, jotka säännöllisesti ottavat palkallisen vapaapäivän omaa hauskanpitoa varten, täytyy olla epärehellisiä muissakin asioissa.  

Vierailija
82/85 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tunnen huonoa omatuntoa siitäkin jos oon oikeesti kipeä. Oon vaan kerran elämässäni ollut saikulla ja silloin vaivas vatsatauti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä julkisella voi pitää yhden sairaspäivän kuussa ilman selityksiä vain soittamalla pomolle. Me kyselläänkin usein kahvipöydässä: Joko olet pitänyt tämän kuun sairaspäivän? Hullut päivät sairastuttaa meidän väkeä. Aina kun on hullut päivät, naiset ovat "sairaana" silloin päivän, jotkut kaksikin.

Vierailija
84/85 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, en vaan kehtaisi. 

Vierailija
85/85 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä julkisella voi pitää yhden sairaspäivän kuussa ilman selityksiä vain soittamalla pomolle. Me kyselläänkin usein kahvipöydässä: Joko olet pitänyt tämän kuun sairaspäivän? Hullut päivät sairastuttaa meidän väkeä. Aina kun on hullut päivät, naiset ovat "sairaana" silloin päivän, jotkut kaksikin.

No tämä oli sellaista tuubaa, ettet taida töissä olla ollenkaan.

Itse töissä julkisella (valtiolla) enkä todellakaan 'saikuta' se menisi työkavereiden selkänahasta. Mulla on muutenkin vuosilomaa 30 päivää vuodessa, mikä on ihan riittävästi.