Vituttaa kun vaimo hajottaa lapsilta perheen.
Vaimo päättänyt lopettaa seksin harrastamisen. Ei fyysisesti ja psyykkisesti terve mies kestä kovin pitkään tilannetta. Hajoaa lapsilta hyvä perhe ja elintaso tippuu kaikilta. Kaikki olisi muuten hyvin niin tuollaisen asian takia vaimo haluaa pilata lapsuuden omilta lapsilta.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu miten te kohtelette tätä saatanan munatonta ulisijaa. Se olet kuule sinä kyrpäsi vierävissä oleva mulkku, joka perheen hajotat, jos tuosta syystä eroat.
Seksi on parisuhteen tärkein osa ja hyvän elämän ehdoton edellytys
Niin se on, jos ei ole riittävästi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten naisten haluttomuus johtuu siitä, että mies on huono sängyssä. Oikean partnerin kanssa kyllä sujuu. Eli sinähän sen liiton rikot kun et ota vaimoasi huomioon sängyssä. Olet surkea. Onko se vielä lisäkti pieni vai mikrokokoinen? Vaimo parka.
Tyypillinen vastaus täällä. Toki aloituskin oli provo ja vastaus samaa sarjaa. Mutta jos otetaan tämä tosissaan, niin miksi vaimo olisi alunperin mennyt naimisiin miehen kanssa, joka on surkea sängyssä?
Meillä vaimon halut kummasti hävisivät lasten jälkeen. No lasten takia roikun vielä liitossa, mutta jossain vaiheessa otan eron.Minäpä kerron.
Olin nuori, kun menin naimisiin. Meistä kumpikaan ei paljoa seksistä ymmärtänyt, kunhan touhuttiin.
Ikää tuli ja kumpikin meistä vanheni, aikuistui ja taisipa vähän muuttuakin.
Ex-mieheni halusi olla nuori ja vastuuton, meillä oli kaksi lasta, joten jonkun oli kannettava vastuuta perheestä. Siis minun oli.
Siinä touhussa kasvomme erillemme, ei jaksanut seksi kiinnostaa miehen kanssa, joka käyttäytyi kuin parikymppinen kakara.
Erohan siitä tuli, lapset jäivät (onneksi) minun kasvatettavaksi ja hyvät heistä tulikin.
Sen vielä voin sanoa, että kun mies vanheni lisää, hän kertoi katuvansa syvästi sitä, että poistui lastemme elämästä. Minä aikani yritin pitää häntä lastemme elämässä tiiviisti, mutta eipä sitä pakolla voi aikuista saada ymmärtämään.
Ihminen on yleensä sellainen kuin on. Ihme ulinaa siitä että mies on sellainen kuin minkälaisena hänet nait.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo päättänyt lopettaa seksin harrastamisen. Ei fyysisesti ja psyykkisesti terve mies kestä kovin pitkään tilannetta. Hajoaa lapsilta hyvä perhe ja elintaso tippuu kaikilta. Kaikki olisi muuten hyvin niin tuollaisen asian takia vaimo haluaa pilata lapsuuden omilta lapsilta.
Kuule vika on miehessä jos vaimo ei halua. Katso peiliin, tee osasi kotitöistä ja hemmottele vaimo. Ihan selkeästi olet itse tilannut tuon.
Älä tänne uikuta, mars fiksaamaan parisuhde!
Kuule se on ihan sama mitä mies tekee kun nainen ei seksiä halua. Seksin haluaminen tulee itsestä ja sitä joko haluaa tai ei halua.
Miksi naiset siiten pettävät lähes yhtä usein kuin miehet? Miehet pihtaa parisuhteessa yhtä usein kuin naisetkin?
Ihmiset pettävät, koska kyllästyvät siihen kumppaniin. Yksinkertaista, mutta näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule vika on miehessä jos vaimo ei halua. Katso peiliin, tee osasi kotitöistä ja hemmottele vaimo. Ihan selkeästi olet itse tilannut tuon.
Kuule se on ihan sama mitä mies tekee kun nainen ei seksiä halua. Seksin haluaminen tulee itsestä ja sitä joko haluaa tai ei halua.
Miksi naiset siiten pettävät lähes yhtä usein kuin miehet? Miehet pihtaa parisuhteessa yhtä usein kuin naisetkin?
Miehet ei todellakaan pihtaa yhtä usein kuin naiset. Älä nyt jauha paskaa.
Naiset pettää koska naiset eivät halua seksiä enää samalta mieheltä. Ihan sama mitä se mies on tehnyt tai jättänyt tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Mitäköhän tämä dramaattinen ilmaisu "hajottaa lapsilta perhe" oikein tarkoittaa? Jos lasten vanhemmat ovat onnettomia keskenään, niin miten se on lapsille hyväksi? Lapset näkevät ja vaistoavat kaiken, joten vanhempien huono liitto on heidän tiedossaan ja tuhoaa heidän arkeaan ja myöhempää käsitystään parisuhteesta.
Aikuiset eroavat huonosta parisuhteesta. Heidän lapsillaan on edelleen isä ja äiti, lapsistaan ei voi erota.
Jos te nyt eroatte, ap, niin älä mustamaalaa lastesi äitiä lapsille kostoksi äidille. Teidän huono seksinne ja sen syyt eivät kuulu lapsille. Ja jos liittonne pelkkään seksiin kaatuu, niin ei se ole kovin vakaalla pohjalla ollutkaan.
Elintaso on yleensä pelkkää tavaraa. Jos olette opettaneet lapsillenne, että tavaralla on enemmän merkitystä kuin muilla elämän asioilla, niin syyttäkää itseänne ja kantakaa vastuu.
Et ole kuullut rakkaudesta? Aloittajan kuuluisi rakastaa vaimoaan, eikä ulosta täällä seksin puutteesta ja pitää perhe kasassa. Tuollainen eroaminen oman munan tai tyydytyksen takia on todella lapsellista. Vedä ap käteen.
Seksistä kieltäytyminen on jo eri itsessään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutulla heittäisin, että naisissa on enemmän kuin miehissä niitä, jotka eivät halua seksiä. Joskus siihen on syy parisuhteessa, joskus jossain muussa, ja toisinaan siihen ei ole mitään syytä. Nainen vaan ei halua. Muuten naiset ovat ihan samanlaisia kuin miehetkin. Osa on uskollisia, osa ei. Eipä niiden pettävien miestenkään vaimot aina ole pihtareita. Ei tässä ole vain yhtä totuutta, jokainen on yksilö, ja molemmissa sukupuolissa löytyy pihtaajia ja pettäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pettää koska naiset eivät halua seksiä enää samalta mieheltä. Ihan sama mitä se mies on tehnyt tai jättänyt tekemättä.
Toinen mies kohtelee häntä eritavalla kuin oma kumppani? Eihän se silloin ole sama mitä mies tekee jotta naisen halut heräisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä voin paljastaa sulle, että jos sun vaimo ei halua sun kanssa seksiä, kaikki ei ole muutenkaan hyvin. Seksittömyys on seuraus, ei syy. Sä voit miettiä sitä hetken.
Erittäin moni nainen ei halua seksiä ihan vaan siksi koska ei halua seksiä. Oli yksin tai miehen kanssa. Ihan sama mitä mies tekee tai jättää tekemättä
Eikö heidän kannattaisi muuttaa mielensä? Eihän heistä ole noin kenellekään mitään hyötyä.
Mistään muusta ei ole hyötyä kuin seksistä?
Ei siinä määrin että kannattaa pariutua. Ethän sinä kampaajaakaan kuukausipalkalla pidä vaan käyt siellä tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten naisten haluttomuus johtuu siitä, että mies on huono sängyssä. Oikean partnerin kanssa kyllä sujuu. Eli sinähän sen liiton rikot kun et ota vaimoasi huomioon sängyssä. Olet surkea. Onko se vielä lisäkti pieni vai mikrokokoinen? Vaimo parka.
Tyypillinen vastaus täällä. Toki aloituskin oli provo ja vastaus samaa sarjaa. Mutta jos otetaan tämä tosissaan, niin miksi vaimo olisi alunperin mennyt naimisiin miehen kanssa, joka on surkea sängyssä?
Meillä vaimon halut kummasti hävisivät lasten jälkeen. No lasten takia roikun vielä liitossa, mutta jossain vaiheessa otan eron.Koska vaimo joutuu stressaamaan lasten puolesta ja hoitamaan näitä samalla kun mies saa keskittyä uraansa, harrastuksiinsa ja säilyttää viriliteettinsä? Väsyneenä ei kauheasti ole seksihaluja kenelläkään. On se kyllä kumma juttu että miehet eivät ikinä pysty ymmärtämään osallisuuttaan naisen seksihaluihin ja käsiä levitellen ihmettelevät että mikä on kun vaimo taas ilkeyttään pihtaa.
Varmasti näinkin jossain tapauksissa. Itse osallistuin lastenhoitoon alusta asti. Ja ei se ole helppoa olla töissäkään, kun on kanniskellut mahavaivoista huutavaa vauvaa aamun pikkutunneille. Vaimo on saanut mennä harrastuksissaan ihan yhtä lailla ja enemmän hän niissä käy kuin minä.
Mutta kas kummaa, eipä ole enää lasten jälkeen petipuuhat kiinnostaneet. Pikkulapsiaika on tietysti rakasta, mutta kun lapset ovat jo koulussa, niin ei se haluttomuus voi tuonkaan piikkiin enää mennä. Jos vain olisi tiennyt, että vaimon kiinnostus parisuhteeseemme loppuu lasten myötä, niin olisin tehnyt hieman erilaisia ratkaisuja aikanaan.
Huomaa, ette ole tottunut ottamaan vastuuta oikein mistään. Rakasta vaimoasi kuten lupasit avioliittoon mennessäsi äläkä itseskele täällä omaa kykenemättömyyttäsi olla mies vaimon syyksi sen laittaen!
Et todella ymmärtänyt että elämän pituiseen jaksoon mahtuu kaikenlaisia vaiheita vaimosi seksuaalisuudessa? Olet typerä ja vastuuton kakara. Onneksi et ole mieheni. Olen myös kärsinyt haluttomuudesta. Pisin aika jonka MUN MIES rakasti mua ilman seksiä oli 5 vuotta. Tai oli seksiä sen verran mitä tarvittiin siinä välissä yhden lapsen tekemiseksi.
Jos ei halua seksiä toisen kanssa niin ei myöskään rakasta toista.
Sellaista ei olekkaan kuin haluttomuus rakkaussuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sillä ei sinulle olisi merkitystä naiselle sillä usein on.
Miksi naiset eivät kykene mihinkään itse? Miehestä riippuu täysin heidän elämänsä onnellisuus tai onnettomuus.
Ja vielä ihmetellään miksi naisille ei makseta yhtä paljon palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutulla heittäisin, että naisissa on enemmän kuin miehissä niitä, jotka eivät halua seksiä. Joskus siihen on syy parisuhteessa, joskus jossain muussa, ja toisinaan siihen ei ole mitään syytä. Nainen vaan ei halua. Muuten naiset ovat ihan samanlaisia kuin miehetkin. Osa on uskollisia, osa ei. Eipä niiden pettävien miestenkään vaimot aina ole pihtareita. Ei tässä ole vain yhtä totuutta, jokainen on yksilö, ja molemmissa sukupuolissa löytyy pihtaajia ja pettäjiä.
"Halun puute on yleisempää naisilla, mutta se ei kuitenkaan ole pelkästään naisten ongelma. Noin kymmenessä prosentissa tapauksista nainen haluaa enemmän kuin mies. Miehillä halun puute näkyy enemmän vasta eläkeiässä. Naisten halun puute esiintyy tasaisemmin eri ikävaiheissa." http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/toimivasta_se…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen mies kohtelee häntä eritavalla kuin oma kumppani? Eihän se silloin ole sama mitä mies tekee jotta naisen halut heräisi.
Luuletko oikeasti että avioliitto on jotain helkutin peliä? Kun naimisiin mennään niin ideana on että siellä ollaan loppu elämä ja toiselle kelpaa toinen ihan sellaisenaan.
Aivan naurettavaa lässyttää jostain teoista. Seksi kuuluu ihan normaaliin arkeen koko elämän. Ei se ole joku asia jota joutuu ansaita ja tehdä jotain helkutin temppuja sen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Halun puute on yleisempää naisilla, mutta se ei kuitenkaan ole pelkästään naisten ongelma. Noin kymmenessä prosentissa tapauksista nainen haluaa enemmän kuin mies. Miehillä halun puute näkyy enemmän vasta eläkeiässä. Naisten halun puute esiintyy tasaisemmin eri ikävaiheissa."
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/toimivasta_se…
Niin ELÄKEIÄSSÄ kun miehet on jo kuolemassa. Miesten linikä on naisia lyhyempi ja tuon ikäinen mies on jo kuolemassa.
Täysin eri asia kuin se että 20-50 vuotias nainen ei halua enää seksiä.
Vaikka mitä mieltä olisittekIn Kotiteollisuus-Hynysestä, kandee lukea äijän teesit tämän päivän Iltiksestä. Hän sanoo ääneen sen mitä ne teidän fiksut ja koulutetut miehet eivät sano - koska eivät uskalla.
Ap asettaa pilinsä lastensa ja ehjän kodin edelle. Niin tekee kunnon isä?!
Kyllä mä koen huonoa omaatuntoa siitä että olen haluton. Mutta minkäs teet.
Mies ei arvosta eikä auta ja ainoa kontakti kosketukseen tulee silloin kun haluaa persettä.
Salaa haaveilen että lähtee ja jättää meidät rauhaan lapsen kanssa, Rakastan yhä kaikesta huolimatta eikä minusta ole jättäjäksi. Olen kynnysmatto, olen ollut jo lapsesta asti, äitini on narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimon halut kummasti hävisivät lasten jälkeen. No lasten takia roikun vielä liitossa, mutta jossain vaiheessa otan eron.Vaaditko vaimolta seksiä iltayhdeltätoista kun hän on hoitanut työn, kodin ja lapset sinun maatessasi sohvalla? Silleen tehdään seksistä yksi kotityö suoritettavaksi lisää. Miehet, EI NÄIN!!!!
En vaatinut. Ensimmäisen puolen vuoden aikana en edes ehdottanut mitään sellaista. Ja osallistuin kyllä lapsemme hoitoon ahkerasti. Kävin töiden jälkeen pitkillä vaunulenkeillä vauvan kanssa, niin rouva sai levätä. Mutta en tiedä mitä kaikkea minun olisi pitänyt tehdä.
Miksi syytät vaimoasi siitä, että haluat ITSE hajottaa perheesi? Vitun munaton pelle.
Vaimohan se perheen hajottaa. Jos ei seksiä halua niin sitten ei ole mitään järkeä olla naimisissakaan
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan idiootti tuhoaa oman elämänsä yhtään kenenkään takia
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan tuossa ei ajattele perheen etua. Eikä ole muka parempi lähteä onnettomasta suhteesta kun jäädä?