Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseton nainen+ lapsia jo hankkinut mies

Mietinpähän vain
26.10.2016 |

Tätä aihepiiriä varmaan jo sivuttukin mutta silti olisin kiinnostunut rakentavista mielipiteistä.
Itse olen 35-vuotias nainen ja sinkku. Suurin osa vapaista miehistä tuntuu omaavan yhden tai kaksi lasta ja minulle taas ajatus siitä, että ihminen rakastuneena ja onnen huumassaan tekee parit nappulat on täysin vieras. Ajattelen siis että lapsi on iso asia ja siihen pitää voida sitoutua pidemmäksi ajaksi kuin muutamaksi ensimmäiseksi ikävuodeksi. Enkä nyt halua ketään syyllistää, mietinpähän vain olenko ainoa, joka ajattelee näin konservatiivisesti.

Olen saanut aika ilkeääkin palautetta miehiltä, joiden lähestymisyritykset olen torpedoinut tällä perusteella. En itse pidä lapsista mitenkään erityisesti ja ajatus siitä, että viikonloppuaamuna joutuisin syömään aamiaista itselleni vieraitten lasten kanssa on lähinnä ahdistava. Tuntuu siltä, että oma junani on jo mennyt kun en kahden pitköaikaisen seurustelukumppanini kanssa kokenut ajatusta lisääntymisestä hyvänä. Jos minulla itselläni olisi lapsi, pakkohan minun olisi suopeammin katsella vastaavia miehiä.

Minä nyt en ole halunnut omille lapsilleni rikkinäistä kotia ja tuntuu, että tämä asia estää minua koskaan toteuttamasta haavettani. Lähes kaikilla ikäluokkani miehillä tuntuu olevan yksi tai kaksi "elämän tärkeintä asiaa" jo olemassa enkä minä haluaisi olla se täydentävä, lähinnä kai pillua tarjoava(?) lisä yhtälössä.

Miten esimerkiksi te lapsia omaavat, eronneet miehet koette asian? Mihin kumppania haette ja onko teille ok, että nainen elää omaa elämäänsä (mahdollisesti tapaa itselleen tärkeää rakastajaa) sillä ajalla, kun vietätte aikaa lastenne kanssa?

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole mitään kommentoitavaa? Toteanko vain että olen liian vanha ja hankin kissan tai pari sekä käsityöharrastuksen?

Vierailija
2/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä olipa se millainen tahansa.

Kaikilla 30-45v naisilla ja miehillä on takanaan elettyä elämää ja joskus siihen voi kuulua lapsi tai kaksi , joskus jopa enemmänkin.

Jos se on sinulle ylitsepääsemätön asia niin hän ei ole sinua varten.

Tuskin monikaan mies ajattelee niin mitä sinä kuvailit uutta naista " pilluna" kuulostaa siltä että et arvosta itseäsi tai miehiä + ehkä olet joutunut kokemaan jotain mikä on myrkyttänyt mielesi ja jättänyt negatiivisen ajattelutavan pysyvästi.

Lämpöä, läheisyyttä, ystävyyttä, rakkautta joihin liittyy myös seksiä kai lähes jokainen kaipaa niin mies kuin nainenkin.

En voisi kuvitella elämää naisen kanssa joka ei hyväksyisi että minulla on 12 vuotias tytär, olen leskimies ja nyt yksinhuoltaja kun vaimoni kuoli kesäkuussa kohdunkaulansyöpään.

On ollut rankkaa aikaa niin henkisesti kuin fyysisesti mutta pärjäämme kyllä ja vielä löydän jonkun naisen jota rakastaa ja joka rakastaa minua vaikka vaikeaa se voi olla.

On olemassa naisia joille 40v mies +12v lapsi kelpaa onneksi.

Toivottavasti kumpikin löytää sen mitä etsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii täydellisesti, jos mies jättää entiset lapset taakseen ja teette yhteisiä. Kuulostaa julmalta, mutta on parasta kaikille.

4/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole mikään pakko ryhtyä äitipuoleksi, jos et halua. En itsekään katselisi lapsia aamiaispöydässäni. Voit tapailla lisääntyjämiehiä muuten, jos niin haluat, mutta mikäli kakkoseksi jääminen arveluttaa, kannattaa pitäytyä lapsettomissa miehissä. Kolmikymppisissä on sellaisia paljon.

Vierailija
5/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 40 v nainen, ja olen ollut useammassa pitkässä suhteessa lapsia tehneen miehen kanssa. Omalla kohdallani suhteet eivät toimineet juurikin siksi, että kuten mainitsetkin, lapset ovat se elämän ykkösjuttu ja itsensä tuntee silloin helposti juuri pillunkantotelineeksi. En halua olla kakkonen kenenkään elämässä, joten itselleni on ihan selviö etten tapaile enää miehiä, joilla on lapsia. Siitä tulee vaan turhaa surua ja draamaa.

Uskoisin, että lapsia jo saaneet ihmiset sopivat paremmin deittaamaan toisiaan, heillä elämänarvot ym. ovat lähempänä toisiaan. Itselleni sopii parhaiten lapseton ja lapsia haluamaton mies, onneksi heitäkin ikäluokassani on.

Vierailija
6/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroisin ja etsisin uutta puolisoa, niin kyllä samassa paketissa tulisi mies ja joka toinen viikko lapset. Omalla kohdalla ap:n näkemys olisi deal breaker, jos haluaisin uuden parisuhteen.

Joku avoin fuck buddy suhde voisi tietysti toimia.

Vierailija
7/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii täydellisesti, jos mies jättää entiset lapset taakseen ja teette yhteisiä. Kuulostaa julmalta, mutta on parasta kaikille.

Olet täysin oikeassa.

N39

Vierailija
8/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelen niin, että kaikille osapuolille olisi parasta se, että menneestä päästettäisiin reippaasti eroon. En ymmärrä tätä uusperheinnostusta, olen niin monta kertaa nähnyt ystäväpiirissäni ettei sellainen toimi.

Jännittävin asia on se, että moni lapsia omaava mies etsii erityisesti LAPSETONTA naista. Minusta tähänkin pätee se, että samassa tilanteessa olevat ihmiset ymmärtävät toisiaan parhaiten.

Syynä sille, etten aiempien kumppaneitteni kanssa lapsia ole halunnut on ollut juuri se, etten ole uskonut suhteen kestävän pidemmän päälle. En halua yhteisasumista kolmansien pyörien kanssa ja pidän ehkä vähän kypsymättömänä sitä, että lapsia tehdään niin heppoisin perustein.

Naisystävää "pilluna" tarkoitin siinä mielessä, että tietysti naisystävän toivoisi tämän kumppanille olevan se tärkein asia. Rakkauttahan saa jo lapsiltaan ja heitä voi rakastaa takaisin, mihin muuhun naisystävää tarvitaan kuin siihen muuhun rakastamiseen usein liittyvään? Ajatus siitä, että harrastaisin seksiä rakastamani ihmisen kanssa on ok muttei enää se, että rakkauteni kohteelle omat lapset ovat elämän tärkein asia.

Vierailija
9/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tämän tyyppisestä suhteesta aikanaan iso vääntö. Minulla oli nimittäin suhde itseäni 10v nuorempaan mieheen jolla oli 3 alle kouluikäistä lasta. Ja minun lapseni jo pois kotoa.Ja olen jo mummukin.

Suhde olisi ollut hyvä, mutta en missään tapauksessa halunnut alkaa sitä rumbaa uudestaan, eli asumaan yhdessä ja hoitelemaan niitä minulle vieraita pieniä joka toinen viikko.Ja muutenkin halusin omaa tilaa ja vapautta. Miehelle ei taas sopinut että näemme vain silloin kun hänellä oli lapsivapaa viikko.

Meidän tarinamme päättyi hirveään riitaan :( mutta tiedän että päätös oli oikea. Ymmärtääkseni mies on löytänyt itselleen ikäisensä yh:n. 

Vierailija
10/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan saa otetta siitä, mitä haluat sanoa. Onko kyse siis siitä, että eronneet isät eivät kelpaa sinulle, koska ovat rakastuneina ja onnen huumassa tekaisseet lapsensa ja sitten rikkoneet näiltä kodin? Ja siitä, että he pitävät lapsiaan ykkösinä tärkeysjärjestyksessä? Ja siitä, että he ovat suuttuneet, kun olet kertonut heille tämän olevan antamiesti pakkien syy?

Minulle on aina riittänyt se, että koska en lapsista pidä, en ole niitä tehnyt enkä ole halunnut parisuhteeseen miestä, jonka lapset tulisivat edes osa-aikaisesti kuvioihin mukaan. Olen osannut torjua lähemmän tositarkoituksella tutustumisen kohteliaammin kuin sanomalla nämä asiat päin naamaa.

"Miten esimerkiksi te lapsia omaavat, eronneet miehet koette asian? Mihin kumppania haette ja onko teille ok, että nainen elää omaa elämäänsä (mahdollisesti tapaa itselleen tärkeää rakastajaa) sillä ajalla, kun vietätte aikaa lastenne kanssa?"

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Jos miehellä on lapsia, sinä puolestasi pidät rakastajaa? Mihin tarkoitukseen sinä tuollaisen miehen sitten haluaisit? Ota se rakastaja tai kaksikin, niin ei elämän tarvitse pyöriä lapsiasian ympärillä.

Vierailija
11/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutoselle lisäkysymys vielä että olisiko sinulle ok, että nainen olisi saman paketin kanssa liikkeellä eli joka toinen viikko olisi sinulla hoivassasi omat lapsesi ja joka toinen viikko naisesi lapset?

Vierailija
12/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pohdittu. Kaikki normaalit ihmiset asettavat lapsensa etusijalle uuteen kumppaniin nähden. Niin se vain on. Ja kuka sitten edes haluaisi toisaalta olla yhdessä ihmisen kanssa, jolla on lapsia, mutta joka asettaa jonkun toisen omien lastensa edelle?

Vierailija
13/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten totta tuo, että tosi moni eronnut ja lapsia tehnyt mies etsii nimenomaan lapsetonta naista! Eli miehen mukaan uuden naisen pitäisi kärsiä ajoittain miehen penskoista mutta hän ei ole itse valmis kärsimään naisystävänsä penskoja. Itsekästä ajattelua, jos joku!

14/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka sitten edes haluaisi toisaalta olla yhdessä ihmisen kanssa, jolla on lapsia, mutta joka asettaa jonkun toisen omien lastensa edelle?

Varmaan sellainen, jonka mielestä se ei määrittele ihmisen luonnetta, arvoa ja sopivuutta kumppaniksi.

15/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten totta tuo, että tosi moni eronnut ja lapsia tehnyt mies etsii nimenomaan lapsetonta naista! Eli miehen mukaan uuden naisen pitäisi kärsiä ajoittain miehen penskoista mutta hän ei ole itse valmis kärsimään naisystävänsä penskoja. Itsekästä ajattelua, jos joku!

Ei ole itsekästä tavoitella sellaista elämää kuin haluaa elää.

Vierailija
16/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii siihen asti, kun mies päättää, että "yhteisistä" lapsista tulee "entisiä".

Vierailija
17/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu lapsia tehneen miehen kanssa onnistuisi vaan jos kummallakin on omat asunnot, itse en lapsiperheen arkea halua vietää päivääkään, joten kun miehellä olisi lapset luonaan niin minä olisin omassa asunnossani ja puuhaliisin omia juttujani.

Vierailija
18/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympille selvennystä:

Rakastajaa pitäisin koska jos mies touhuaisi viikon lastensa kanssa, kaipaisin itsekin muuta aktiviteettia kuin viestittelyä puhelimessa tämän ajan. Ei siis kiinnostaisi pyöriä kolmantena pyöränä kuviossa.

Retorisen kysymyksen esitin koska mietin, mitä eronnut ns. "pakettimies" suhteelta haluaa jos ei halua naisystävän osallistuvan lasten kasvattamiseen ja keskittyy joka toisen viikon verran omiin lapsiinsa. Minulle tulee automaattisesti mieleen että jonkilaista seuralaistahan tässä ainoastaan etsitään?

Toiseksiin, miksi minun pitäisi valehdella syistä, jotka oman kiinnostukseni estävät? Olen kertonut rehellisesti että olosuhteet eivät ole suotuisat.

Vierailija
19/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eroisin ja etsisin uutta puolisoa, niin kyllä samassa paketissa tulisi mies ja joka toinen viikko lapset. Omalla kohdalla ap:n näkemys olisi deal breaker, jos haluaisin uuden parisuhteen.

Joku avoin fuck buddy suhde voisi tietysti toimia.

Tuo "paketti" on yksi ällöttävimmistä sanoista joihin vaikkapa treffipalstoilla törmää. Samoin kuin termi "vuoroviikoin elämääni sulostuttaa IHANA xx-vuotias tyttö/poika". Ällötys!!! Tällaisia ylisanoja ja myyntipuhetta tarvitaan vain jos yritetään myydä sutta ja sekundaa priimana - selvä merkki valheellisesta markkinoinnista.

Itse en todellakaan kelpuuttaisi mitään "pakettia": suhteeseen ryhdyn ihan miehen kanssa, yksi henkilö ilman ylimääräisiä tarpeettomia lisiä. Fuck buddyiksi eivät isämiehet myöskään kelpaa, sillä isyys laskee miesten testosteronitasoa - seuraukset näkyvät petissä aika ikävällä tavalla.

Eli parempi pysyä vaan aviossa!

Vierailija
20/190 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, täydellinen komppi! :)