Pääni ei kestä tuota poikaystävää!! :( Hyvä mies monilta osin mutta
saa minut niin usein raivon valtaan. Hän ei reagoi asioihin toivomallani tavalla, vaikka kyse olisi minun asioistani ja tunteistani, joiden luulisi saavan aikaan reaktioita. Mielestäni poikaystävä kohtelee minua jopa törkeästi, ja samassa tilanteessa olevalle ystävälle sanoisin automaattisesti, että jätä se nyt jo.
Olen vain niin vihainen, haluaisin laittaa koko suhteen poikki dramaattisesti ja olla itkemättä perään, mutta en tiedä onko sekään oikea ratkaisu. Katumaan alkaisin joka tapauksessa, niin säälittävä olen ja tiedän sen.
Kommentit (106)
Elämässäni ei ole koskaan hetkeä, jolloin voisin hyvällä omatunnolla vain ottaa rennosti tekemättä mitään. Stressaamatta yhtään mistään. AINA on loputon lista takaraivossa muistuttelemassa, että työt eivät lopu hetkeksikään. En pidä koskaan hauskaa, setvin vain asioita ja olen aivan loppu ja vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3000 kirjoitti:
Huoh. Jankutan tunteistani, koska miehen on parempi olla kiinnostunut aiheuttamistaan asioista. En jankuta yleisesti siitä miten vituttaa, ahdistaa, suretta ja pelottaa, vaan pidän aikalailla omana tietonani paljon asioita, mikä ei sekään kovin hyvä piirre ole.
Kyllä hän minua rakastaa, tai sitten valehtelee hyvin. Taidanpa vain alkaa elämään omaa elämääni enkä enää näytä mitään tunteita miehelle.
Ap
Mies ei ole vastuussa tunteistasi
Niin? Normaali poikaystävä (ja tietenkin myös tyttöystävä, mutta minä heterona en puhu naisista) osoittaa jotain empatiaa ja reaktioita kun oma kulta kertoo hänelle tuntemuksistaan.
Omia tuntemuksiaan???? Ihan oikeasti kuuntele itseäsi!
Jos sä tuolla tavalla vingut poikaystävällesi niin eihän sitä kukaan jaksa.
Eikä kukaan jaksa koko ajan kuunnella sitä miten sinulla on asiat perseesti ja miten sinulla on huono olla.
Niin, sitä ongelmaahan ei olisi, jos poikaystävä KESKITTYISI välillä minun tuntemuksiini, eikä kääntäisi kaikkea päälaelleen ja hokisi, kuinka minäkin sitä ja tätä ja myös tuota. Minulla on omat poikaystävään liittymättömätKIN huolet ja murheet, joista en pahemmin edes puhu. Mitään velvollisuutta minulla ei ole olla hiljaa tunteistani, en vain halua avata kaikkea kaikille (heti.) Poikaystävä ei edes tiedä yhdestä sairaudestani mitään.
Poikaystävän ei kuulu keskittyä koskaan sinun tuntemuksiisi. Ne ovat sinun ongelmasi.
Minä olisin jo kävellyt pois suhteesta jos nainen yrittää kaataa minun niskaani kaikki hänen huolensa
Oletko aivan sekaisin? Jos poikaystävä aiheuttaa minulle pahaa mieltä, niin kai herranjestas hänellä on jonkinlainen "velvollisuus" hoitaa asia kuntoon. Tai no, ei velvollisuutta tietenkään, mutta en todellakaan halua olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka saa minut tuntemaan oloni epäarvostetuksi, mutta ei edes jaksa reagoida asiaan mitenkään. En edelleenkään "avaudu" säännöllisesti asioista, vaan mietin lähinnä itsekseni asioita jotka eivät liity poikaystävän tekoihin.
Lopeta sitten suhde, turhaa kierrät kehää. Jos miesystäväsi ei halua puhua (jatkuvasti) murheista niin jätä ne taakse ja edetkää postiivisiin asioihin. Jos ei pysty, lopeta suhde ja hankin ammattiapua. Elä tuhoa ja stressaa kahta ihmistä. Vaikutat muutenkin elävän vain kurjien ajatusten kautta.
Kaiken kaikkiaan sinä olet vastuussa tunteistasi ja siitä miten ne selvität. Niin kauan kuin sinua ei ole hakattu tai petetty niin olet todellakin itse vastuussa. Kukaan ei riitele yksin ja kumpikin on vastuussa siitä miten ITSE reagoi riitoihin.
Edelleenkään kaikki ei ole aina huonosti. Mutta jos saan vuodesta toiseen taistella yksinäni isoissa rahariidoissa, puida samoja asioita vuoden päivät saamatta mitään tukea mistään, ja samalla täytyisi pitää koti kunnossa, suhde kunnossa, opiskella ja kaikenlaista niin kyllä siinä pää väkisinkin hajoaa.
Poikaystäväsi ei ole vastuussa sinun talousmurheistasi. Ne ovat sinun ongelmiasi ei miehen.
Samoin on ongelmat jotka eivät koske miestä. Ne ei ole miehen ongelmia.
Älä kaada omia ongelmiasi toisen ihmsien niskaan. Kanna vastuu omasta elämästäsi.
No niinhän minä vittu kannankin vastuun omasta elämästäni sekä taloudestani. Sen takia olenkin niin ylikuormittunut kaiken kanssa, kun yksin saa selvittää joka ikisen asian ilman mitään tukea. En ole kaatanut mitään raha-asioita miehen niskaan, ainoastaan kertonut miksi olen ollut joskus pahalla tuulella. Eli näiden rahataisteluiden takia.
Tietenkin sinun pitää selvitä itse. Sinun ongelmiasihan ne on
Vierailija kirjoitti:
Elämässäni ei ole koskaan hetkeä, jolloin voisin hyvällä omatunnolla vain ottaa rennosti tekemättä mitään. Stressaamatta yhtään mistään. AINA on loputon lista takaraivossa muistuttelemassa, että työt eivät lopu hetkeksikään. En pidä koskaan hauskaa, setvin vain asioita ja olen aivan loppu ja vihainen.
Eli olet itse sotkenut asiasi. Miten se on miehen vika?
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha minultakaan on odottaa loputonta iloisuutta ja jaksamista, jos minulla on omassa elämässäni sata ja tuhat asiaa ratkaistavana ja monissa isot rahat kyseessä. Lisäksi pitäisi opiskella, pitää koti kunnossa, suhde kasassa ja kaikkea muuta.
Minulla on oikeus olla loppu ja väsynyt, jos elämä on yhtä asioiden setvimistä päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Aina saa olla soittelemassa asiakaspalveluihin ja oikaisemassa laskuja, ottaa yhteyttä sata kertaa samasta asiasta paikkaan x, kun mitään vastausta ei koskaan kuulu. Lupauksia kuuluu mutta ne rikotaan, koska "on paljon kaikenlaista." Näin siis eräs firma toimii.
Menee hermo koko elämään.
Aivan tavallista elämää tuo on. Jos olet velkaa jollekkin yritykselle niin maksa ne ja lopeta toi valittaminen. Jos taas yritys sinulle niin vie asia oikeuteen. Mutta tuollainen valitus ei hyödytä ketään
Aivan turha minultakaan on odottaa loputonta iloisuutta ja jaksamista, jos minulla on omassa elämässäni sata ja tuhat asiaa ratkaistavana ja monissa isot rahat kyseessä. Lisäksi pitäisi opiskella, pitää koti kunnossa, suhde kasassa ja kaikkea muuta.
Minulla on oikeus olla loppu ja väsynyt, jos elämä on yhtä asioiden setvimistä päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Aina saa olla soittelemassa asiakaspalveluihin ja oikaisemassa laskuja, ottaa yhteyttä sata kertaa samasta asiasta paikkaan x, kun mitään vastausta ei koskaan kuulu. Lupauksia kuuluu mutta ne rikotaan, koska "on paljon kaikenlaista." Näin siis eräs firma toimii.
Menee hermo koko elämään.