Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisetkin esineellistävät miehiä.

Vierailija
24.10.2016 |

Naisella on aina oikeus kieltäytyä seksistä ja se pitää hyväksyä ilman kiukuttelua, mutta silloin kun mies sanoo ei, joko se on niin että ''sä et haluu mua'', mies on homo tai hänellä on toinen. Jos miehellä ei seiso, riippuu se usein naisen mielestä aina vaan hänestä itsestään. Itsekeskeistä ajattelua. Naiset, me emme ole mitään panokoneita jotka ovat aina valmiina, sen enemmän kun te olette seksiobjektejakaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin... tekisitköhän sä aika karkeita yleistyksiä? En kyllä ole ikinä ottanut siitä itseeni, jos mies ei ole halunnut seksiä.

Vierailija
2/5 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tällaisessa tilanteessa, jossa suhde ja tapaamiset ovat arkipäiväistyneet niin, ettei miehellä enää seisokaan joka sekunti kun olen vieressä. Olen jotenkin ottanut sen kohteliaisuutena, koska hän haluaa silti viettää kanssani aikaa ja voimme tehdä yhdessä paljon muitakin asioita. Eikä mikään lopahtaminen joskus satunnaisesti ole mikään ongelma. Olemme aikuisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on aina oikeus kieltäytyä seksistä ja se pitää hyväksyä ilman kiukuttelua, mutta silloin kun mies sanoo ei, joko se on niin että ''sä et haluu mua'', mies on homo tai hänellä on toinen. Jos miehellä ei seiso, riippuu se usein naisen mielestä aina vaan hänestä itsestään. Itsekeskeistä ajattelua. Naiset, me emme ole mitään panokoneita jotka ovat aina valmiina, sen enemmän kun te olette seksiobjektejakaan.

No jos nainen syyttää itseään sun seksiongelmista, miten se on esineellistämistä? Tuohan on enemmänkin sitä että nainen esineellistää itse itsensä eli pitää itseään seksiobjektina.

Et taida ymmärtää mitä sana esineellistää tarkoittaa.

Vierailija
4/5 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen syyttää itseään sun seksiongelmista, miten se on esineellistämistä? Tuohan on enemmänkin sitä että nainen esineellistää itse itsensä eli pitää itseään seksiobjektina.

''Voi ei, mikä mussa on vikana ku en kelpaa? Et sä taida oikeasti olla musta kiinnostunu ku sulla ei seiso.''

Tämä lause saa alkunsa siitä ajatusmallista että mies on aina kykeneväinen yhdyntään = olen siis panokone, aina valmiina seksiin.

Vierailija
5/5 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''Voi ei, mikä mussa on vikana ku en kelpaa? Et sä taida oikeasti olla musta kiinnostunu ku sulla ei seiso.''

Tämä lause saa alkunsa siitä ajatusmallista että mies on aina kykeneväinen yhdyntään = olen siis panokone, aina valmiina seksiin.

Niinhän se menee, naiset leikkii olvansa sokeita omille puheilleen, vaikka samoissa jutuissa vaativat tramaattisesti sen mitä itse haluavat. Ja se oma syytös on teatteria joka on samaa marttyyriksi julistautumista kuin muissakin asioissa. Eikä, kaikki eivät, vain 90%  naisista ja varmaan moni mieskin kuolutettu sellaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi