Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääni ei kestä tuota poikaystävää!! :( Hyvä mies monilta osin mutta

Vierailija
24.10.2016 |

saa minut niin usein raivon valtaan. Hän ei reagoi asioihin toivomallani tavalla, vaikka kyse olisi minun asioistani ja tunteistani, joiden luulisi saavan aikaan reaktioita. Mielestäni poikaystävä kohtelee minua jopa törkeästi, ja samassa tilanteessa olevalle ystävälle sanoisin automaattisesti, että jätä se nyt jo.

Olen vain niin vihainen, haluaisin laittaa koko suhteen poikki dramaattisesti ja olla itkemättä perään, mutta en tiedä onko sekään oikea ratkaisu. Katumaan alkaisin joka tapauksessa, niin säälittävä olen ja tiedän sen.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, meillä ihan samaa. Tai jotenkin jos sanon että hänen toimintansa tuntuu pahalle, niin vastauksena on aina että minussa on jotain vikaa. Yhtään ei pysty enää kinaamaan tai riitelemään kun hän erittäin inhottavasti syyttää minua jostain. Muutenkin räjähtelee jatkuvasti. Riitoja ei voida edes selvittää, kun hän ei näe itsessään mitään vikaa vaan syy on aina minussa. Ei tämä nyt tainnut tähän liittyä, mutta sanoinpa kuitenkin. Olen poikki tähän paskaan ilmapiiriin, mutta en nyt halua erotakaan pitkään rakastamastani ihmisestä. Ehkä tämä on joku vaihe...

Vierailija
22/106 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko huono merkki että ei pääse riidasta yli.. Tai jos se on jo sovittu ja sitten aina siihen palataan. Tosi ikävää. Ymmärrän myös että eroaminen on hankalaa... Ei se ikinä ole helppoa :(

Parasta olis jos tekisit asiat napakasti selväksi että hänkään ei saa palata vanhoihin riitoihin. Ja että asioihin on tultava muutos. Mutta sekin voi olla turhaa jos mies ei oikein suostu puhumaan.... Tulee vain aina se asia mieleen että ero olisi paras vaihtoehto mutta sitten sekään ei ole kiva ratkaisu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan moni muukin haluaa, että mies keskittyy naisensa tunteisiin ilman kääntelyä ja vääntelyä. Miksi aina täytyy huomauttaa, että "kyllä sinäkin silti...", "kyllä minäkin...", "joo mutta...", "kyllä minustakin..."

Miksi ei voi vain keskittyä siihen toiseen hetken verran?!

Koska se ei ikinä ole 'hetken verran' vaan sitä vatvomista ja märehtimistä saa kuunnella päivätolkulla. 

Vierailija
24/106 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12: Mutta aiemmin tuokin paska oli ihanan sovitteleva ja kiltti. Yhden riidan jälkeen kaikki muuttui.

Ihanan sovitteleva ja kiltti vai "niinkin sovitteleva että minua ahdisti ja halusin paeta sitä jatkuvaa tungettelua ja "puhumista."  kuten aiemmin sanoit. Taidat olla sellainen tuuliviiri että jatkuvasti saa olla varpaisillaan ja ikinä ei ole mikään hyvin. Teikäläisten tapauksessa on parempi vetää vaan omaa linjaa, koska paskaa tulee niskaan joka tapauksessa. Miehesi suurin virhe taitaa siis olla se, että on ylipäätään koittanut miellyttää sinua.

Vierailija
25/106 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei tiedä" miten mihinkin pitäisi reagoida, vaikka tietää miten joku tekemänsä asia vaikuttaa minuun. Osaa kääntää kaiken aina niin, että kyllä se minäkin osaan olla kamala ja kaikkea. Koskaan ei keskity VAIN minun tunteisiini, aina täytyy käännellä ja väännellä. Lopuksi hän "väsyy" "jauhamiseen" ja asia jää ilmaan. Hän oli aiemmin paljon paljon sovittelevampi, niinkin sovitteleva että minua ahdisti ja halusin paeta sitä jatkuvaa tungettelua ja "puhumista." meillä oli taannoin tosi paha riita ja vasta sen jälkeen hänestä tuli tuollainen paska.

Runollisesti sanottuna rakkaus kuoli tämän riidan vuoksi. Miehesi ei koe tulevansa nähtynä ja hyväksyttynä omana itsenään. Teillä ei vaan synkkaa ja tiedossa pitkät katkerat vuodet, ero tai hyvässä lykyssä saatte sovittua asianne. Sinun asenteesi tosin kuulostaa siltä, että et halua sopia samoista syistä ja nyt vain kerjäät huomiota.

Vierailija
26/106 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa jauhamasta niistä tunteistasi, eivät ne ole maailman napa eivätkä oikein kiinnostaviakaan. Et sinä ole mitenkään erikoinen tai poikkeuksellinen, olet vain yksi nainen miljardeista. 

Vierailija
27/106 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla (suurimmalla osalla kai) on määrätty vaihe kuusta (kierrosta) kun ne heittäytyy hulluiksi ja suoraan sanoen toi on aivan hirveetä paskaa mitä sieltä sitten tuutataan miehen suuntaan. 

"sä et ymmärrä mua",  "sä et kuuntele mua" .

SÄ ET AKKA ITSE YMMÄRRÄ ITSEÄSI NIIN MITEN V#TUSSA JOKU TOINEN VOISI YMMÄRTÄÄ. 

Ja tosiaan vaikea kuunnella kun ei siltä mitään asiaa tule. En tiedä onko tota ongelmaa enää vanhemmilla naisilla, mutta tällaiset 20-25v naiset tuntuu olevan ihan pihalla itsestään. 

Vierailija
28/106 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Jankutan tunteistani, koska miehen on parempi olla kiinnostunut aiheuttamistaan asioista. En jankuta yleisesti siitä miten vituttaa, ahdistaa, suretta ja pelottaa, vaan pidän aikalailla omana tietonani paljon asioita, mikä ei sekään kovin hyvä piirre ole.

Kyllä hän minua rakastaa, tai sitten valehtelee hyvin. Taidanpa vain alkaa elämään omaa elämääni enkä enää näytä mitään tunteita miehelle.

Ap

Vierailija
29/106 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12: Mutta aiemmin tuokin paska oli ihanan sovitteleva ja kiltti. Yhden riidan jälkeen kaikki muuttui.

Ihanan sovitteleva ja kiltti vai "niinkin sovitteleva että minua ahdisti ja halusin paeta sitä jatkuvaa tungettelua ja "puhumista."  kuten aiemmin sanoit. Taidat olla sellainen tuuliviiri että jatkuvasti saa olla varpaisillaan ja ikinä ei ole mikään hyvin. Teikäläisten tapauksessa on parempi vetää vaan omaa linjaa, koska paskaa tulee niskaan joka tapauksessa. Miehesi suurin virhe taitaa siis olla se, että on ylipäätään koittanut miellyttää sinua.

Arvostin sovittelevaa luonnetta, vaikka se menikin monesti yli ja ahdisti. Ainakaan mies ei pakene asioita, koska vihaa sellaista toimintatapaa itsekin. Nykyään hän ei vain mitään puhukaan. Todella rasittavaa, enkä aio enää pahemmin panostaa koko hommaan, jos se on tällaista.

Vierailija
30/106 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ihanalta raivottarelta.

Vierailija
31/106 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin panettaa.

T.M

Vierailija
32/106 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saa minut niin usein raivon valtaan. Hän ei reagoi asioihin toivomallani tavalla, vaikka kyse olisi minun asioistani ja tunteistani, joiden luulisi saavan aikaan reaktioita. Mielestäni poikaystävä kohtelee minua jopa törkeästi, ja samassa tilanteessa olevalle ystävälle sanoisin automaattisesti, että jätä se nyt jo.

Olen vain niin vihainen, haluaisin laittaa koko suhteen poikki dramaattisesti ja olla itkemättä perään, mutta en tiedä onko sekään oikea ratkaisu. Katumaan alkaisin joka tapauksessa, niin säälittävä olen ja tiedän sen.

"Ei reagoi" tarkoittaa että ei lue ajatuksia.Enpä ihmettele yhtään...

33/106 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi olettaa et se lukee ajatukset tai pomppaa sun mielen mukaan..

Vierailija
34/106 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15: Onko sinulle ok, että yrität puhua toiselle tunteistasi, mutta reaktio on aina jotain tyyliin "kyllä sinäkin", "niinpä niin, sinähän et koskaan" jne.?

Ai kun kerrot, et sulla on ollu ikävä miestäsi ja rakastat häntä? Ettet vaan syyllistäisi miestäsi päivästä toiseen ja nyt hän on jatkuvasti puolustuskannalla.

Vierailija
35/106 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

röhöh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole puhunut ajatusten lukemisesta yhtään mitään :) Mies ei reagoi asioihin jotka kerron MONEEN KERTAAN.

Vierailija
36/106 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toivottavasti olet alle 18v teini, jolla on vielä oppimatta monta asiaa elämästä. Jos olet aikuinen ihminen, niin kuulostat aivan neuroottiselta itserakkaalta marttyyriteiniltä (joka teinille on normaalia, aikuisille ei). Et ole valmis ihmissuhteisiin ja se on varmasti selvää tällä poikaystävällesi myös. Mieti millainen olet ystävyyssuhteissa? Parisuhteen tulisi olla niin kuin hyvä ystäväsuhde, yhdessä on helppo olla, hauskaa, kumpikin pyrkii ymmärtämään toista  eikä syytellä ja raivota pikkuasioista. Kohteletko ystäviäsikin noin?

Vierailija
37/106 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

röhöh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole puhunut ajatusten lukemisesta yhtään mitään :) Mies ei reagoi asioihin jotka kerron MONEEN KERTAAN.

Jos suhde on tuore ja ette edes asu yhdessä ja silti riitaa tulee koko ajan, niin mitähän ihmettä enää edes pidätte yhteyttä? Sinä voisit pohtia omaa käytöstäsi ja pyytää anteeksi tuolta tapailukumppaniltasi, koska hän vaikuttaa olleen oikein mukava ihminen ennen sinun tapaamistasi.

Vierailija
38/106 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

röhöh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde on tuore ja ette edes asu yhdessä ja silti riitaa tulee koko ajan, niin mitähän ihmettä enää edes pidätte yhteyttä? Sinä voisit pohtia omaa käytöstäsi ja pyytää anteeksi tuolta tapailukumppaniltasi, koska hän vaikuttaa olleen oikein mukava ihminen ennen sinun tapaamistasi.

Hän on poikaystävä, ei mikään "tapailukumppani." :)

Vierailija
39/106 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap toivottavasti olet alle 18v teini, jolla on vielä oppimatta monta asiaa elämästä. Jos olet aikuinen ihminen, niin kuulostat aivan neuroottiselta itserakkaalta marttyyriteiniltä (joka teinille on normaalia, aikuisille ei). Et ole valmis ihmissuhteisiin ja se on varmasti selvää tällä poikaystävällesi myös. Mieti millainen olet ystävyyssuhteissa? Parisuhteen tulisi olla niin kuin hyvä ystäväsuhde, yhdessä on helppo olla, hauskaa, kumpikin pyrkii ymmärtämään toista  eikä syytellä ja raivota pikkuasioista. Kohteletko ystäviäsikin noin?

Niin että poikaystävä saa loukata minua ja minun täytyy vain sopeutua siihen. Kuulostaa normaalilta.

Vierailija
40/106 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa teiltä asettua minua vastaan tietämättä puoliakaan totuuksista. Poikaystävällä on aivan omat säännöt muutamiin asioihin, mutta minun tekemänäni ne eivät ole ok. Minun on erittäin vaikeaa antaa anteeksi ja unohtaa, kun toisen asenne on aina että "ihan kuin sinä et olisi...", "niinpä niin", "sinähän se et koskaan..."

Eli minun tuntemuksiini ei voi keskittyä ilman ainaista vertailua, kääntelyä ja vääntelyä.

No, kuten sanoin, alan elämään omaa elämääni enkä enää vaivaa päätäni poikaystävän oikuilla. En jaksa enää yrittää, jos se ei merkitse mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme