Antti Lindtman kritisoi kokoomusta Junnilan luottamusäänestyksestä Uusnatsismille ei ole mitään sijaa
Nyt mitataan onko Antti oikeasti sanojensa takana. Eiköhän ratkaisun pitäisi olla selvä jo ihan omien sanomisten mukaan. Ero on ainoa oikea ratkaisu
mm: SDP:n eduskuntaryhmän johtaja Antti Lindtman vaati edelleen pääministeri Petteri Orpolta (kok) rajojen laittamista siihen, minkälaisella menneisyydellä toimiva henkilöt ovat sopivia toimimaan ministereinä.
Tässä Antin sanomisia aiheesta https://www.is.fi/politiikka/art-2000009685886.html ja https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/edc636b1-98ff-47e8-97ac-d49681b3b…
Kommentit (16)
Perussuomalaisissa ei saa olla natsosia. Ne kuuluvat SDP:hen.
Tässä näkyy parhaimmillaan SDP:n kaksinaismoraalisuus. Uskon, että lehdistönkin puolueellisuus paljastuu kansalle, sillä tässähän on pahemmista suorista viittauksista kyse, kun Junnilan tapauksessa oli kyse sentään epäsuorista viittauksista.
Nyt jo huomaa miten erillaisesti tästä kirjoitetaan kun verrataan Junnilaan. Mahtaako tulla lehtien pääkirjoituksia missä vaaditaankin nyt Antin eroa. Tuskinpa, van painetaan villaisella. No kansalaiset ei onneksi oo niin hölmöjä etteivät ymmärtäisi mistä on kyse.
Eipä ole Ylen Jälkiviisaissakaan käsitelty kahta ajankohtaista aihetta: Anttia ja Paavoa. Jos on, kertokaa missä.
Natsismille ei tosiaan ole sijaa.
Naamiot on riisuttu
Antti, Antti. Nyt tulikin itse jäätyä kiinni housut kontissa.
En ihmettelisi jos naamion takana olisi perus persupertti.
Nasseilu on noloa ja jos sen vielä tekee munasillaan, niin tuplanoloa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Ylen Jälkiviisaissakaan käsitelty kahta ajankohtaista aihetta: Anttia ja Paavoa. Jos on, kertokaa missä.
Mitä Väyrynen on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Antti, Antti. Nyt tulikin itse jäätyä kiinni housut kontissa.
Housut nilkoissa. Miksi tämä vääntää vähän väliä kirjoitettuja sanoja automaattisesti toisiksi sanoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Väyrynen on tehnyt?
Väyrynen on putinisti.
Noi jututhan oli ajalta ennen Lidtmanin kärähdystä omista sekoiluista.
Ei koske itseä. Ainoastaan muita. Itse voi poseerata nassuseurassa aseiden ja maskien kanssa keppanat paljaana. Mutta itseä ei koske, koska kännissä ja läpällä. Muiden läpät pandoista ja pesusienistä on mahdotonta sulattaa, koska nehän on oikeistolaisia.
Natsismin kanssa ei tule flirttailla!
..enhän minä mutta joku kaveri mutta joukossa tyhmyys tiivistyy vai miten se sanonta meni . seura tekee kaltaisekseen jne.