Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kilttien miesten kannattaisi markkinoida itseään?

Vierailija
24.10.2016 |

Kun kerran miehen mukava luonne ja kohtelias käytös ei osu ja uppoa naisiin?

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiesten pitäisi naisen saadakseen ensinnäkin liittoutua. Perustaa kilttimieskerho jossa ensimmäiset pari kuukautta opetellaan keskustelemaan ihmisten ts toisten kilttimiesten kanssa. Sitten kun on kavereita voidaan mennä yhdessä sinne baariin ja avot, heti on yksi kynnys ylitetty. Kilttimies ei ole ihan toivoton nurkassa kiilusilmin ihan liian hyvännäköisiä tuijottava yksinäinen susi, vaan hänellä on kavereita. Sitten yrittämään niitä naisia eikä niin että aloitetaan paikan haistattelevasta missistä ja työstetään läpi kaikki baarin naiset kunnes oikea kohderyhmä saavutetaan valomerkin aikaan ja mahdollisuudet on naisen silmissä menneet jo noin kymmenen naista sitten.

Vierailija
122/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aina kun menee sanomaan naiselle jotain saa painu vittuun -kehotuksen, on selvää että jotain on todella pahasti pielessä. Joko kohderyhmässä tai tavassa lähestyä tai jokin muu on kammottavasti pielessä. Ei normaalit ihmiset käyttäydy tuolla tavalla.

Se on nykyaikaa, naisenergiaa, itsenäisyyttä. Toki vain niin kauan kun naiset käyttäytyvät näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aina kun menee sanomaan naiselle jotain saa painu vittuun -kehotuksen, on selvää että jotain on todella pahasti pielessä. Joko kohderyhmässä tai tavassa lähestyä tai jokin muu on kammottavasti pielessä. Ei normaalit ihmiset käyttäydy tuolla tavalla.

Baarissa naiset käyttäytyvät todella töykeästi. Ei varmasti kadulla juuri kukaan noin sanoisikaan.

Vierailija
124/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kilttejä ja kivoja naisia tarvitse ostaa. Sellaiset naiset tuskin edes ovat ostettavissa.

Suurin osa noista vaatii mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, että mies kelpaa. Eli toisin sanoen ovat nimenomaan maksullisia naisia, jotka pitää ostaa rahalla.

Se, mitä kukakin kumppaniltaan vaatii, on hyvin yksilöllistä.

Höpö höpö. Kyllä naiset ovat lähes järjestäänsä niin pinnallisia ja ahneita, että vaativat mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua tai muuten mies kelpaa.

Minun kokemukseni mukaan valtaosa ihmisistä, siis myös miehistä, toivoo toki, että kumppani olisi joko työelämässä tai jos on sen ulkopuolella, niin hänellä on jotain muuta tärkeää sen tilalla elämässään. Tuo tärkeä voi olla esim. harrastus, johon toinen suhtautuu intohimoisesti, opiskelu tai vaikka lasten kotona hoitaminen. Sellainen elämäntapatyöttömyys, jossa keskitytään pelkkään tukien nostamiseen, tuskin pidemmällä tähtäimellä moniakaan houkuttelee, ihan sukuuoleen katsomatta. Sen sijaan tahdonvastaiseen työttömyyteen suhtaudutaan mielestäni ihan ymmärryksellä, ainakin omassa ikäluokassani.

Sinusta ilmeisesti pinnallisuutta ja ahneutta on se, että toivoo kumppaniltaan muutakin kuin passiivista kotona lojumista, käsi ojossa joko yhteiskunnan tai puolisonsa lompakkoa kaivellen. Sinulla on toki oikeus tähän mielipiteeseen, mutta ihan turhaan pelkästään naisia silloin morkkaat. Oli miten oli, niin tämä nyt ei enää liity millään tavalla aloittajalle antamiini neuvoihin, joten oletan sinun halunneen alkaa laittamaan sanoja minun suuhuni ihan vain riitaa haastaaksesi. Näin ollen lienee parempi, että keskustelumme päättyy tähän. Voin palata asiaan, mikäli sinä haluat keskustella aloittajalle antamistani neuvoista. Muussa tapauksessa toivotan sinulle mukavaa illan jatkoa.

Vierailija
125/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuntemani kiltti mies ei markkinoi itseään mitenkään. Viihtyvät töissä, harrastuksissa, muutaman kaverinsa kanssa, kotona. Näitä miehiä ei naiset juuri tapaa kuin vahingossa.

Vierailija
126/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Voin palata asiaan, mikäli sinä haluat keskustella aloittajalle antamistani neuvoista.

Niistä neuvoista keskustelu on turhaa, kun et pysty edes myöntämään, että niistä kyse työstä ja rahasta, joita ahneuksissasi priorisoit.

Vierailija
127/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsää että ketjut menee niin usein ihan aiheen vierestä jankkaukseksi. Miten vaikeaa on yrittää keskustella aiheesta eikä vaan ajaa omaa näkemystä?

Voisiko edes yrittää osallistua keskusteluun eikä muuttaa sen suuntaa, mkay?

Vierailija
128/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa naiset käyttäytyvät todella töykeästi. Ei varmasti kadulla juuri kukaan noin sanoisikaan.

En ole hetkeen baarissa käynyt mutta en mä edelleenkään usko että kivat ja tavalliset naiset muuttuu baarissa vittuun menemisen toivottelijoiksi. En sitten millään. Yrität naisia jotka on vitsiksi asti väärää tyyppiä ja "tasoa" kun kuitenkin rakastat sitä termiä. Tai tulee mieleen että olet yli-ikäinen. Tiedän yhden tyypin jolle melkein uskon että paikalliset naiset vois sanoakin painu vittuun. Noin 20 vuotta yli-ikäinen paikkaan, on siellä aina vaanimassa ihan liian nuoria naisia. Habitus alipainon rajoille laihtunut pelle hermanni. Ei kavereita, ei sosiaalisia taitoja.

Vierailija
129/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Ei mitenkään - naista et tule saamaan ellei nyrkki viuhu, ole mittavaa rikosrekisteriä tahi huumeriippuvainen. Keskity omiin harrastuksiisi, jotka tekevät sinusta onnellisen.

Tatuonnit pitää myös olla, muuten ei kelpaa.

Vierailija
130/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua elämässä kiinnostaa, mitä haluat tulevaisuudelta, jne.

Mikset vaan suoraan kirjoita "opiskeletko / käytkö töissä / paljonko tienaat" kun sitä tällä kuitenkin tarkoitetaan?

En ole tuo, joltta kysyit, mutta vastaan silti. Mulle on täysin yhdentekevää, käykö mies töissä vai ei. Oleellista on ainoastaan, että hän pystyy omilla tuloillaan kustantamaan itselleen samanlaisen elintason kuin mitä minä kustannan omilla tuloillani itselleni. En toista kertaa halua suhteeseen, jossa miehellä ei ole koskaan varaa maksaa omaa osuuttaan yhtään mistään sellaisesta, mitä minä haluaisin tehdä, vaan joudun aina tekemään kaikki nämä asiat ystävieni tai sukulaisteni kanssa, koska miehellä ei ole niihin varaa. 

Entä jos miestä ei huvita tehdä elintasosi mukaisia asioita? Pitäisikö hänen tuhlata rahojaan kaikenlaiseen sontaan vain siksi, jotta sinä olisit tyytyväinen?

Sinä päätät ja mies hiihtää perässä, tai mies menee vaihtoon, siltä tuollainen suhde kuulostaa.

Slloin sinä etsit sellaisen naisen, joka haluaa elämässään samoja asioita kuin sinäkin. Ja minä teen samalla tavalla eli etsin miehen, joka haluaa tehdä elämässään samoja asioita kuin minäkin. Olen ollut seurustelusuhteessa miehen kanssa, jolla ei ollut ksokaan varaa tehdä mitään, mitä minä halusin tehdä. Kun tein niitä asioita ystävieni kanssa, niin se ei lopulta ollutkaan enää miehen mielestä hyvä asia. Hän muuttui mustasukkaiseksi ja katkeraksi ja olisi halunnut, että minäkään en enää tekisi mitään niistä asioista. Koska kuitenkin halusin tehdä niitä asioita ja olin valmis tekemään niitä ihan vaan ystävieni kanssa, mies halusi erota. Lopulta siis mies oli se, jolle erilainen elintaso ei sopinutkaan. 

Ei mikään ihme, että erosi jos ystäviesi kanssa hössöttäminen on sinulle tärkeämpää kuin oma miehesi. Kovin pinnalliselta ja materialistiselta kuulostaa, jos joku "rahaa maksava tekeminen" (mitä se sitten onkaan) menee kiinnostuksessa ohi oman rakkaan seurasta.

Ei sinun huomiohuoraamistasi pitäisi mahdollistaa, mutta kysyn silti. eikö se ole vain ja ainoastaan järkevää, että naiset jotka haluavat matkustella, syödä ulkona jne seurustelevat miesten kanssa, jotka haluavat matkustella, syödä ulkona jne? Miksi naisen, joka haluaa matkustella, syödä ulkona jne pitäisi alkaa seurustella miehen kanssa, joka ei niitä asioita halua, ja sen jälkeen luopua niistä itsekin?

Miksi aivan kaikki naiset harrastavat matkailua ja ravintoloissa syömistä (+ salilla käyntiä, lenkkeilyä ja oman hanurin kuvaamista someen) aivan pakkomielteenomaisesti nykyään?

Jos katsoo naisten instagrammeja ym. vastaavia, niin jos niistä jättää em. asiat pois, jäljelle ei 99% :ssa jää mitään sisältöä. ....eikun jääpäs, päivän asu ja kuvat lemmikeistä.

Ehkä he nauttivat tuollaisista asioista? Ajattelitko, että valittamalla pystyt muuttamaan aivan kaikkien naisten mielenkiinnon kohteet?

Vierailija
131/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua elämässä kiinnostaa, mitä haluat tulevaisuudelta, jne.

Mikset vaan suoraan kirjoita "opiskeletko / käytkö töissä / paljonko tienaat" kun sitä tällä kuitenkin tarkoitetaan?

En ole tuo, joltta kysyit, mutta vastaan silti. Mulle on täysin yhdentekevää, käykö mies töissä vai ei. Oleellista on ainoastaan, että hän pystyy omilla tuloillaan kustantamaan itselleen samanlaisen elintason kuin mitä minä kustannan omilla tuloillani itselleni. En toista kertaa halua suhteeseen, jossa miehellä ei ole koskaan varaa maksaa omaa osuuttaan yhtään mistään sellaisesta, mitä minä haluaisin tehdä, vaan joudun aina tekemään kaikki nämä asiat ystävieni tai sukulaisteni kanssa, koska miehellä ei ole niihin varaa. 

Entä jos miestä ei huvita tehdä elintasosi mukaisia asioita? Pitäisikö hänen tuhlata rahojaan kaikenlaiseen sontaan vain siksi, jotta sinä olisit tyytyväinen?

Sinä päätät ja mies hiihtää perässä, tai mies menee vaihtoon, siltä tuollainen suhde kuulostaa.

Slloin sinä etsit sellaisen naisen, joka haluaa elämässään samoja asioita kuin sinäkin. Ja minä teen samalla tavalla eli etsin miehen, joka haluaa tehdä elämässään samoja asioita kuin minäkin. Olen ollut seurustelusuhteessa miehen kanssa, jolla ei ollut ksokaan varaa tehdä mitään, mitä minä halusin tehdä. Kun tein niitä asioita ystävieni kanssa, niin se ei lopulta ollutkaan enää miehen mielestä hyvä asia. Hän muuttui mustasukkaiseksi ja katkeraksi ja olisi halunnut, että minäkään en enää tekisi mitään niistä asioista. Koska kuitenkin halusin tehdä niitä asioita ja olin valmis tekemään niitä ihan vaan ystävieni kanssa, mies halusi erota. Lopulta siis mies oli se, jolle erilainen elintaso ei sopinutkaan. 

Ei mikään ihme, että erosi jos ystäviesi kanssa hössöttäminen on sinulle tärkeämpää kuin oma miehesi. Kovin pinnalliselta ja materialistiselta kuulostaa, jos joku "rahaa maksava tekeminen" (mitä se sitten onkaan) menee kiinnostuksessa ohi oman rakkaan seurasta.

Ei sinun huomiohuoraamistasi pitäisi mahdollistaa, mutta kysyn silti. eikö se ole vain ja ainoastaan järkevää, että naiset jotka haluavat matkustella, syödä ulkona jne seurustelevat miesten kanssa, jotka haluavat matkustella, syödä ulkona jne? Miksi naisen, joka haluaa matkustella, syödä ulkona jne pitäisi alkaa seurustella miehen kanssa, joka ei niitä asioita halua, ja sen jälkeen luopua niistä itsekin?

Miksi aivan kaikki naiset harrastavat matkailua ja ravintoloissa syömistä (+ salilla käyntiä, lenkkeilyä ja oman hanurin kuvaamista someen) aivan pakkomielteenomaisesti nykyään?

Jos katsoo naisten instagrammeja ym. vastaavia, niin jos niistä jättää em. asiat pois, jäljelle ei 99% :ssa jää mitään sisältöä. ....eikun jääpäs, päivän asu ja kuvat lemmikeistä.

Mä oon nainen. Matkailuksi mulle riittää vaikka mökkiloma kotimaassa luonnon helmassa kerran tai pari vuodessa. Ravintoloissa en käy usein syömässä, enkä harrasta salilla käyntiä tai itseni kuvaamista someen. Lenkkeilyä harrastan sen verran, että kuntoni riittää harrastamaan suurta intohimoani, eli luontokuvausta. Pitkin metsiä, niittyjä ja vaaroja kulkeminen ei kuitenkaan ihan rapakunnossa onnistu.

Instagramissa mulla on julkaistuna n. 800 valokuvaa, joiden joukossa ei ole yhtään ainutta selfietä taikka päivän asua. Joitakin kuvia lemmikeistäni kyllä on. Instassa kannattaa miettiä millä hakusanoilla kuvia hakee. Jos käytät hakusanoja #selfie #ootd #finnishgirl tms. ei pidä ihmetellä, jos löytyy paljon hanureita, duckfaceja ja päivän asuja. Itse haen kuvia lähinnä luontoon liittyvillä hakusanoilla, enkä törmää pinnallisten selfietyrkkyjen gallerioihin juuri koskaan.

Mitkä asiat sua kiinnostaa? Mistä itse tykkäisit ottaa valokuvia? Hae instassa kuvia niihin liittyvillä hashtageilla, niin löydät varmasti kiinnostavia kuvia ja gallerioita.

Vierailija
132/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Ei mitenkään - naista et tule saamaan ellei nyrkki viuhu, ole mittavaa rikosrekisteriä tahi huumeriippuvainen. Keskity omiin harrastuksiisi, jotka tekevät sinusta onnellisen.

Rahaa pitää myös olla, muuten ei kelpaa.

Suomeksi.

Vierailija
133/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hetkeen baarissa käynyt mutta en mä edelleenkään usko että kivat ja tavalliset naiset muuttuu baarissa vittuun menemisen toivottelijoiksi. En sitten millään. Yrität naisia jotka on vitsiksi asti väärää tyyppiä ja "tasoa" kun kuitenkin rakastat sitä termiä. Tai tulee mieleen että olet yli-ikäinen. Tiedän yhden tyypin jolle melkein uskon että paikalliset naiset vois sanoakin painu vittuun. Noin 20 vuotta yli-ikäinen paikkaan, on siellä aina vaanimassa ihan liian nuoria naisia. Habitus alipainon rajoille laihtunut pelle hermanni. Ei kavereita, ei sosiaalisia taitoja.

Et jaksa uskoa, mutta silti löysit jo viestisi lopussa tapauksen, jolle voisit melkein itsekin sanoa noin. Miksi vanhempi mies ei saisi mennä yökerhoihin?

Vierailija
134/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Voin palata asiaan, mikäli sinä haluat keskustella aloittajalle antamistani neuvoista.

Niistä neuvoista keskustelu on turhaa, kun et pysty edes myöntämään, että niistä kyse työstä ja rahasta, joita ahneuksissasi priorisoit.

Oletko sinä aloittaja? Jollet ole, niin miksi sekaannut keskusteluun ja  laitat suuhuni sanoja, joita en ole missään vaiheessa sanonut? Haluatko haastaa vain riitaa?

Vierailija
135/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luin netistä noin 20 vuotta sitten noista naisten ilkeistä pakeista. Yhtään ainoata aloitetta en ole naisille tehnyt. Nyt olen yli nelikymppinen täysin kokematon mies, mutta enpä ole alistunut naisten haukuttavaksi.

Vierailija
136/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luin netistä noin 20 vuotta sitten noista naisten ilkeistä pakeista. Yhtään ainoata aloitetta en ole naisille tehnyt. Nyt olen yli nelikymppinen täysin kokematon mies, mutta enpä ole alistunut naisten haukuttavaksi.

Eli luit 20 vuotta sitten netistä naisten ilkeistä pakeista ja nyt koet olevasi syrjitty? Tämähän se perimmäinen ongelma tuntuu olevan.

Vierailija
137/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et jaksa uskoa, mutta silti löysit jo viestisi lopussa tapauksen, jolle voisit melkein itsekin sanoa noin. Miksi vanhempi mies ei saisi mennä yökerhoihin?

Tottakai saa, mutta ei pidä yllättyä jos tulee painu vittuun -toivotuksia ainakaan pitemmän päälle. Tämä kaveri jonka mainitsin oli pahin koskaan tapaamani esimerkki, ei ihme vaikka se olisi siellä baarissa vieläkin jatkamassa toivotonta savottaansa. Ei tällaiseen suhtautumisesta voi vetään mitään "miksi naiset aina" -yhtäläisyysmerkkejä siihen mitä tapahtuu kun nuorisopaikoissa nuorison edustaja lähestyy toista nuorison edustajaa. Mun mielestä kohteliaalle ja asialliselle miehelle pitää vastata aina kohteliaasti. Mutta voitko kuvitella niin tää mies oli sellainen että tuntui siltä että se epäkohtelias vastaus olisi sille tavallaan paras palvelus. Että se tajuaisi olla rääkkäämättä enää itseään 100% turhaan kuukaudesta toiseen siellä oikeesti 20+ pari vuotta -ikäisten mestassa jossa se ei saanut vastakaikua ikinä ja näytti kauhean onnettomalta. Kun oikeesti paikkakunnalta löytyi niitä aikuistenkin paikkoja.

Vierailija
138/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli luit 20 vuotta sitten netistä naisten ilkeistä pakeista ja nyt koet olevasi syrjitty? Tämähän se perimmäinen ongelma tuntuu olevan.

Pitäkööt tunkkinsa sitten. En jaksa kuunnella haistattelua.

Vierailija
139/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nettisivustoja 20 vuotta sitten oli?

Vierailija
140/168 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkööt tunkkinsa sitten. En jaksa kuunnella haistattelua.

No eihän sulle kukaan ole haistatellutkaan, kun olet vain netistä lukenut sellaista ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi