Miten kilttien miesten kannattaisi markkinoida itseään?
Kun kerran miehen mukava luonne ja kohtelias käytös ei osu ja uppoa naisiin?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aina kun menee sanomaan naiselle jotain saa painu vittuun -kehotuksen, on selvää että jotain on todella pahasti pielessä. Joko kohderyhmässä tai tavassa lähestyä tai jokin muu on kammottavasti pielessä. Ei normaalit ihmiset käyttäydy tuolla tavalla.
Baarissa naiset käyttäytyvät todella töykeästi. Ei varmasti kadulla juuri kukaan noin sanoisikaan.
Minä luin netistä noin 20 vuotta sitten noista naisten ilkeistä pakeista. Yhtään ainoata aloitetta en ole naisille tehnyt. Nyt olen yli nelikymppinen täysin kokematon mies, mutta enpä ole alistunut naisten haukuttavaksi.
Eli luit 20 vuotta sitten netistä naisten ilkeistä pakeista ja nyt koet olevasi syrjitty? Tämähän se perimmäinen ongelma tuntuu olevan.
Olikohan tuon edellisen kirjoittajan kommentti ivaa vai ihan tosissaan kirjoitettu? Nämä miesten kokemukset haistattelevista naisista ovat keksittyjä. Arat miehet ovat kuulleet niitä muilta aroilta miehiltä ja kertovat netissä noita juttuja eteenpäin ominaan. Kukaan heistä ei ole oikeasti kokenut tuota, mutta uskovat niihin täysin koska se antaa heille tekosyyn olla ikinä lähestymättä naisia.
Kerran väittelin palstalla erään miehen kanssa nettideittailusta. Mies valitteli miesten tapaan siitä, että kukaan nainen ei vastaa miesten viesteihin vaikka mies tekee satoja aloitteita. Tunnin jankkaamisen jälkeen sain selville, että hän itse - henkilökohtaisesti - oli ottanut yhteyttä kolmeen naiseen puolen vuoden aikana. Muut naiset eivät olleet hänelle tarpeeksi hyviä. Hän kuitenkin valitti netissä naisten vastaamattomuutta, sillä hän oli lukenut että muille miehille ei vastata. Hän ilmoitti tekevänsä niin jatkossakin, koska asia kuitenkin on näin vaikka hänellä ei henkilökohtaisesti ollut kokemusta asiasta.
Ihan tosissani olin. 43v kokematon mies. Arka olen ollut aina. Ja jos rohkeammat miehetkin saavat tuollaista kohtelua niin eihän naisiin ole mitään mahdollisuuksia ujolla miehellä.
Minä olen ujo mies ja lähestyn naisia harvoin, mutta toisinaan kuitenkin lähestyn. Yleensä saan ihan asiallista kohtelua ja varsinaista haistattelua en ole saanut koskaan. Tosin olen hyväkäytöksinen ja verrattaen komea ja lähestyn vasta katsekontaktilla tunnustelun jälkeen. Kaverini ovat saaneet paljon tylympää kohtelua, vaikka eivät ole iholle menneet tai muutenkaan törkeyksiä ehdotelleet.
Vierailija kirjoitti:
Ulin sarjatoistoa, osa N.
Jaksaisi säälittää ja saisi sympatiaa, jos tekisikin jotain ongelmiensa selättämiseen, mutta ei - sama jankkaus ja ulina jatkuu jatkuu jatkuu.
Jep, esim. siinä tapauksessa saisi sympatiaa, että menisi töihin tienaamaan rahaa. Mutta kun edes sitä ei tee niin sympatiaakaan ei heru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulin sarjatoistoa, osa N.
Jaksaisi säälittää ja saisi sympatiaa, jos tekisikin jotain ongelmiensa selättämiseen, mutta ei - sama jankkaus ja ulina jatkuu jatkuu jatkuu.
Minä olen postannut valtaosan ketjun viimeisistä kommenteista, eikä minulla ole mitään hajua mikä tai kuka on Uli. Trollaatko täällä vain lämpimiksesi vai oletko oikeasti tuollainen ihminen? Toivon todella, että trollaat.
Uli on palstan naisten tapa mustaamalata kaikki miehet jotka näkevät naiset sellaisena kuin suurin osa niistä on eli maksullisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aina kun menee sanomaan naiselle jotain saa painu vittuun -kehotuksen, on selvää että jotain on todella pahasti pielessä. Joko kohderyhmässä tai tavassa lähestyä tai jokin muu on kammottavasti pielessä. Ei normaalit ihmiset käyttäydy tuolla tavalla.
Baarissa naiset käyttäytyvät todella töykeästi. Ei varmasti kadulla juuri kukaan noin sanoisikaan.
En ole hetkeen baarissa käynyt mutta en mä edelleenkään usko että kivat ja tavalliset naiset muuttuu baarissa vittuun menemisen toivottelijoiksi. En sitten millään. Yrität naisia jotka on vitsiksi asti väärää tyyppiä ja "tasoa" kun kuitenkin rakastat sitä termiä. Tai tulee mieleen että olet yli-ikäinen. Tiedän yhden tyypin jolle melkein uskon että paikalliset naiset vois sanoakin painu vittuun. Noin 20 vuotta yli-ikäinen paikkaan, on siellä aina vaanimassa ihan liian nuoria naisia. Habitus alipainon rajoille laihtunut pelle hermanni. Ei kavereita, ei sosiaalisia taitoja.
Et jaksa uskoa, mutta silti löysit jo viestisi lopussa tapauksen, jolle voisit melkein itsekin sanoa noin. Miksi vanhempi mies ei saisi mennä yökerhoihin?
Tottakai saa, mutta ei pidä yllättyä jos tulee painu vittuun -toivotuksia ainakaan pitemmän päälle. Tämä kaveri jonka mainitsin oli pahin koskaan tapaamani esimerkki, ei ihme vaikka se olisi siellä baarissa vieläkin jatkamassa toivotonta savottaansa. Ei tällaiseen suhtautumisesta voi vetään mitään "miksi naiset aina" -yhtäläisyysmerkkejä siihen mitä tapahtuu kun nuorisopaikoissa nuorison edustaja lähestyy toista nuorison edustajaa. Mun mielestä kohteliaalle ja asialliselle miehelle pitää vastata aina kohteliaasti. Mutta voitko kuvitella niin tää mies oli sellainen että tuntui siltä että se epäkohtelias vastaus olisi sille tavallaan paras palvelus. Että se tajuaisi olla rääkkäämättä enää itseään 100% turhaan kuukaudesta toiseen siellä oikeesti 20+ pari vuotta -ikäisten mestassa jossa se ei saanut vastakaikua ikinä ja näytti kauhean onnettomalta. Kun oikeesti paikkakunnalta löytyi niitä aikuistenkin paikkoja.
Siis noin nelikymppinen parikymppisten baarissa? Ei tuo mielestäni ole edes erityisen harvinaista. Vanhemille ihmisille on todella vähän yökerhoja ja valtaosa on jotain karaokebaareja. Jos mies haluaa tanssia, niin ei taida paljon vaihtoehtoja olla kuin 20+ baarit tai sitten vielä nuorempien mestat.
Liekö ihme, että hän näyttää onnettomalta ja häneen asennoidutaan tuolla tavalla. Oletko edes keskustellut hänen kanssaan vai oletko suoraan tuominnut hänet hänen ulkonäön perusteella?
Ihan turha uhriutua. Me nelikymppiset naiset saamme aivan samanlaiset haistattelut tai häivy-kommentit, kun menemme pokailemaan tai hakemaan tanssiin parikymppisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hetkeen baarissa käynyt mutta en mä edelleenkään usko että kivat ja tavalliset naiset muuttuu baarissa vittuun menemisen toivottelijoiksi. En sitten millään. Yrität naisia jotka on vitsiksi asti väärää tyyppiä ja "tasoa" kun kuitenkin rakastat sitä termiä. Tai tulee mieleen että olet yli-ikäinen. Tiedän yhden tyypin jolle melkein uskon että paikalliset naiset vois sanoakin painu vittuun. Noin 20 vuotta yli-ikäinen paikkaan, on siellä aina vaanimassa ihan liian nuoria naisia. Habitus alipainon rajoille laihtunut pelle hermanni. Ei kavereita, ei sosiaalisia taitoja.
Et jaksa uskoa, mutta silti löysit jo viestisi lopussa tapauksen, jolle voisit melkein itsekin sanoa noin. Miksi vanhempi mies ei saisi mennä yökerhoihin?
Tottakai saa, mutta ei pidä yllättyä jos tulee painu vittuun -toivotuksia ainakaan pitemmän päälle. Tämä kaveri jonka mainitsin oli pahin koskaan tapaamani esimerkki, ei ihme vaikka se olisi siellä baarissa vieläkin jatkamassa toivotonta savottaansa. Ei tällaiseen suhtautumisesta voi vetään mitään "miksi naiset aina" -yhtäläisyysmerkkejä siihen mitä tapahtuu kun nuorisopaikoissa nuorison edustaja lähestyy toista nuorison edustajaa. Mun mielestä kohteliaalle ja asialliselle miehelle pitää vastata aina kohteliaasti. Mutta voitko kuvitella niin tää mies oli sellainen että tuntui siltä että se epäkohtelias vastaus olisi sille tavallaan paras palvelus. Että se tajuaisi olla rääkkäämättä enää itseään 100% turhaan kuukaudesta toiseen siellä oikeesti 20+ pari vuotta -ikäisten mestassa jossa se ei saanut vastakaikua ikinä ja näytti kauhean onnettomalta. Kun oikeesti paikkakunnalta löytyi niitä aikuistenkin paikkoja.
Siis noin nelikymppinen parikymppisten baarissa? Ei tuo mielestäni ole edes erityisen harvinaista. Vanhemille ihmisille on todella vähän yökerhoja ja valtaosa on jotain karaokebaareja. Jos mies haluaa tanssia, niin ei taida paljon vaihtoehtoja olla kuin 20+ baarit tai sitten vielä nuorempien mestat.
Liekö ihme, että hän näyttää onnettomalta ja häneen asennoidutaan tuolla tavalla. Oletko edes keskustellut hänen kanssaan vai oletko suoraan tuominnut hänet hänen ulkonäön perusteella?
Ihan turha uhriutua. Me nelikymppiset naiset saamme aivan samanlaiset haistattelut tai häivy-kommentit, kun menemme pokailemaan tai hakemaan tanssiin parikymppisiä miehiä.
Varmasti, mutta pointtina oli se, että kirjoittaja syyllistyi siihen myös itse ainakin ajatuksen tasolla ja piti sitä ihan hyväksyttävänä tapana toimia. Jos joku vanhempi nainen haluaa tulla minua yrittämään, niin tulkoon. Minä käyttäydyn asiallisesti ja pyrin kuitenkin poistumaan tilanteesta nopeasti, että en anna mitään, jonka voisi tulkita kiinnostukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, mutta pointtina oli se, että kirjoittaja syyllistyi siihen myös itse ainakin ajatuksen tasolla ja piti sitä ihan hyväksyttävänä tapana toimia. Jos joku vanhempi nainen haluaa tulla minua yrittämään, niin tulkoon. Minä käyttäydyn asiallisesti ja pyrin kuitenkin poistumaan tilanteesta nopeasti, että en anna mitään, jonka voisi tulkita kiinnostukseksi.
Nelikymppinen nainen tuskin hakee alle kolmekymppistä miestä tanssimaan sillä idealla, että tästä voisi kehkeytyä parisuhde. Taustalla voi olla korkeintaan toivo, että saa nuorta munaa, mutta sehän ei ole välttämättä lainkaan huono juttu, että saa kokeneelta naiselta jonkun parikymppisen aloittelijan sijaan.
Ihan tosissani olin. 43v kokematon mies. Arka olen ollut aina. Ja jos rohkeammat miehetkin saavat tuollaista kohtelua niin eihän naisiin ole mitään mahdollisuuksia ujolla miehellä.