Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES miten reagoisit jos baarista mukaan lähtenyt nainen ei yhtäkkiä haluaisikaan seksiä?

Vierailija
22.10.2016 |

Kiinnostus olisi ollut selkeää, vaatteita ehtinyt jo lähteä ja kaikki hyvin. Yhtäkkiä nainen ei haluakaan ja selkeästi näet että kokee olonsa epämukavaksi. Nainen haluaakin lähteä kotiin. Miten reagoisit ja ajattelisitko heti että vika on sinussa? Vai miettisitkö että naisella ehkä jotain traumoja tms ja siksi ei pystykkään? Saattaisitko yöllä kotiin vai antaisitko vaan lähteä yksin?

Kommentit (295)

Vierailija
21/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies tekisi mikä lyylille vaan olisi mielekästä. Jännämies olis jo sisällä ennenkuin empiminen alkaa. Fakta!

Vierailija
22/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonon naisen merkki jos on tuntemattomia heti panemassa 😛

Itse lähdin nykysen mieheni mukaan ja vain nukuttiin.Juteltiin 2kk ja tutustuttiin.

Naimisissa oltu jo 19 vuotta 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus olisi ollut selkeää, vaatteita ehtinyt jo lähteä ja kaikki hyvin. Yhtäkkiä nainen ei haluakaan ja selkeästi näet että kokee olonsa epämukavaksi. Nainen haluaakin lähteä kotiin. Miten reagoisit ja ajattelisitko heti että vika on sinussa? Vai miettisitkö että naisella ehkä jotain traumoja tms ja siksi ei pystykkään? Saattaisitko yöllä kotiin vai antaisitko vaan lähteä yksin?

Mahdotonta sanoa, kun riippuisi niin paljon tilanteesta ja naisesta. Jos nainen on oikeasti ollut täysin mukana ja yhtäkkiä lyö jarrut pohjaan, niin suoraan sanottuna en noin epävakaata naista halua lähelleni kun nukun. Jos hän taas on lähtenyt mukaan epäröiden ja seksiin päätyminen on muutenkin ollut epävarmaa, niin ottaisin viereeni nukkumaan.

Jos nainen on minulle pidemmältä ajalta tuttu, niin tuollaisen yhtäkkisen jarruttamisenkin voin hyväksyä, mutta sitten sille saa olla aika hyvä perustelu jos haluaa yöksi jäädä.

Se mitä ajattelen riippuu vielä enemmän tilanteesta. Kyllähän tuollaiseen voi olla useitakin syitä, mutta tuskin niitä jäisin juurikaan pohtimaan, koska kiinnostukseni tuota naista kohtaan lopahtaisi valtaosassa tapauksia. Tosin jos nainen ei juurikaan harrasta panojuttuja ja siten ei halua lähteä heti panemaan, niin se ei ole kiinnostuksen tappaja.

Vierailija
24/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on piilopiru.

Pahempi kuin ulkomaalaiskollegansa jotka sanoo suoraan mitä ajattelevat.

Suomi mies saa perustella kaiken huonon käytöksensä humalalla

Itseasiassa en päätyisi äijän viereen baarista.

Sehän on merkki siitä,että mies on deeku.

Vierailija
25/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynytkin niin. Siinä kuitenkin hellittiin, minä runkkasin naisen katsellessa ja nukuttiin yö lähekkäin. Aamiaistakin nautittiin yhdessä jutellen.

Vierailija
26/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen noita jännämiesten palstoja lukenut niin ei ole mitenkään tavatonta että nainen vastustelee ainakin näennäisesti vielä alastomana ja ei ole vielä suostuvainen yhdyntään. Usein nainen sitten suostuu kun mies pitää taukoa ja yrittää uudelleen, mutta joskus jännämiehenkin pitää avata ketju harvinaisesta pettymyksestä.

Mutta siis vakavammin sanottuna olisin todella pettynyt ja asia luultavasti kummittelisi päässä monta vuotta jälkeenpäin, koska olen kuitenkin herkkä ihminen. Kuten joku sanoi, oman seksielämän aktiivisuus varmasti vaikuttaa pettymyksen suuruuteen.

Minusta on ikävää miten näissä keskusteluissa korostetaan aina miehen asiakaspalveluvastuuta eikä ollenkaan sitä pahaa oloa ja haavoittumista minkälainen tuollainen miehelle tuottaa; varsinkin jos mies on tuonut naisen omaan intiimiin kotiinsa. Raiskata ei saa, siitä olen samaa mieltä, mutta siinä missä poikia opetetaan että naista ei saa lyödä niin tyttöjä pitäisi opettaa että miehiä ei manipuloida. Asiassa on kuitenkin kyse muustakin kuin naisen koskemattomuudesta ja tunteista, vaikka usein asia yksinkertaistetaan tavalla, joka saa miehen mielenterveyden näyttämään mitättömältä sivuseikalta ainoastaan sillä mustavalkoisella perusteella, että miehen mahdollinen henkinen nujertaminen on lain mukaan OK toisin kuin seksuaalinen väkivalta.

Ihannemaailmassa olisi tietysti mahdollista tutustua potentiaaliseen kumppaniin päivänvalon aikaan ja tätä olenkin huonolla menestyksellä naisille baarissa ehdottanut.

Vierailija
27/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia menen aina itse naisten luokse. Siellä saa helpommin.

Vierailija
28/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut vamppasi snagarin jonosta eräs neuto, jonka kanssa päätettiin jättää yöpala väliin ja kiireesti hänen kämpilleen. Kun hänellä oli pikkuhousut enää päällään ja olin jo tissejäkin kutitellut, hän sanoi ettei oikeastaan halunnut muuta kuin nukkumisseuraa. Toki herrasmiehenä sitten nukuttiin ilman sen isompia, vaikka rehellisyyden nimissä vitutti aivan suunnattomasti ja kanki oli häiritsevän pitkään kivikova. Kimpaantuneena hetken aikaa mietin että kun hän nukahtaa, kostoksi voisin heittää lastit hänen lettiinsä & pyyhkiä sladdin verhoon...

Itsehillintä kuitenkin kannatti: Aamusella neiti pyysi suihkuun kaveriksi...ja vielä muutamaa tuntia myöhemminkin uudestaan suihkuun....ja illalla oli saunavuorokin...ja vielä seuraavana aamunakin piti olla suihkukaverina. Pitihän sitä "liisteet" pestä välillä pois.

Vierailija
29/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ton takia menen aina itse naisten luokse. Siellä saa helpommin.

Minä menen sinne taas siksi, että sieltä pääsee pois helpommin.

Vierailija
30/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.Naiset jaksaa valittaa,kun miehet kohtelee heitä huonosti.

Naisilla on valttikortit.Ilman heitä ei jännämiehiä ole.Jännämies tarttee lorttonsa

Ihmisen persoona ei perustu pelkkään seksiin.

Vierailija
31/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta. Jos olen naisesta kiinnostunut muutenkin, pyydän viereen ja jutellaan jne. Jos en, saa häipyä.

Vierailija
32/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta raiskausta joista ei tehdä ilmoa.

Tapasin suomalaisen jännämiehen autossa.

Oletti että haluan.En halunnut.Otti mut silti.

En kehdannu tehdä ilmotusta kun hävetti.

Olin humalassa.

Kyllä pahimmat jutut tapahtuu muualla kuin kadulla 😖

Vierailija
33/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin tuhertamaan itkua ja kyselemään että onko vika minussa, onko, onko minulla liian pieni? :'(

Vierailija
34/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtmies kirjoitti:

Suomalainen mies on piilopiru.

Pahempi kuin ulkomaalaiskollegansa jotka sanoo suoraan mitä ajattelevat.

Suomi mies saa perustella kaiken huonon käytöksensä humalalla

Itseasiassa en päätyisi äijän viereen baarista.

Sehän on merkki siitä,että mies on deeku.

Unohditko, että olet wtmies itse?

Vierailija
35/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin tuhertamaan itkua ja kyselemään että onko vika minussa, onko, onko minulla liian pieni? :'(

Mä soittaisin Amnestylle keskellä yötä.

Vierailija
36/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi muuten jäi saamatta silloin, kun ollessani jo pitkälläni naisen sängyllä nainen totesi, että olisko sulla satkua heittää tästä hommasta. Ei sillä, etteikö satkua olisi ollut, mutta ei mielestäni ollut satkun arvoinen tapaus.

Vierailija
37/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmä vaan kadulle, jos ei mirriä anna.

Vierailija
38/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tuon kerran. Mies ymmärsi, vaikka tottakai selkeästi harmitti. Ei jäänyt jankuttamaan eikä muutenkaan mitään ärsyttävää. Laitoin anteeksipyynnön perään kyllä, koska onhan se inhottavaa tehdä tuollainen temppu. Oli kuitenkin kiva huomata, että Suomalainen mies arvosti itsemääräämisoikeuttani eikä käyttäytynyt yhtään agressiivisesti eikä uhkaavasti, vaikka harmittikin. 

Vierailija
39/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarikulttuuri on kyllä niin hankalaa välillä. Harvoin puhutaan suoraan, tyyliin nyt mennään harrastamaan seksiä, ok käy. on kiertelyä, kaartelua, vihjailua ja flirttailua. Kukaan ei koskaan oikein tiedä että mitä tässä oikein nyt tapahtuu. Miesten vaikea tulkita haluaako nainen vai ei ja naiset samalla yrittää saada selvää onko mies hullu sarjaraiskaajamurhaaja.

Väärinkäsitysten mahdollisuudet on niin korkeella, että melkein aina pitää hyväksyä mahdollisuus että tänään ei pannakaan ja on ymmärretty väärin.

Vierailija
40/295 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin, piti lisätä vielä yks kysymys. antaisitteko jäädä yöksi kuitenkin viereen nukkumaan jos asuisi esim jossain hankalassa paikassa mihin ei enää busseja kulje, kotiavaimet unohtuneet tai muu vastaava hankalahko tilanne?

ap

On tuollainen tilaisuus sattunutkin aikoinaa. Eipä siinä muuta kuin alettiin nukkumaan. Eli saisi mennä yksin, saisi saattajan tai saisi jäädä nukkumaan ihan miten vain haluaa.

Sama mutta saattamaan en kyl lähtis. Kyllä aikuinen nainen yksinkin pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi