Miksi Saara Aaltio vihataan Suomessa niin paljon?
En ymmärrä. Haukutaan teennäiseksi ja vaikka mitä muuta. Itse voisin vaikka samantien nimetä useita enemmän teennäisiä ja paljon surkeampia laulajia Suomessakin, joita ei mielestäni haukuta samalla tavalla.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on toiselle naiselle susi.
Tässä tapauksessa syy ei kylläkään ole kateudessa. Hän on yksinkertaisesti ärsyttävä ihminen. Valtaosa ihmisistä ei tykkää sellaisista ihmisistä, jotka elävät prinsessakuvitelmissa vielä täysi-ikäisenä. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kyseisellä naisella ei ole kaikki kotona.
M28
Tasapainoista ihmistä ei voi ärsyttää vilpittömän iloinen ihminen. Tässä täytyy olla kyse siitä, että haluttaisiin olla itse yhtä rohkeita omalla sarallaan, mutta ei uskalleta olla jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Koska Saara valehtelee.
Kyllä Saaran pimppi oli ihan oikeasti kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa syy ei kylläkään ole kateudessa. Hän on yksinkertaisesti ärsyttävä ihminen. Valtaosa ihmisistä ei tykkää sellaisista ihmisistä, jotka elävät prinsessakuvitelmissa vielä täysi-ikäisenä. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kyseisellä naisella ei ole kaikki kotona.
M28
Tasapainoista ihmistä ei voi ärsyttää vilpittömän iloinen ihminen. Tässä täytyy olla kyse siitä, että haluttaisiin olla itse yhtä rohkeita omalla sarallaan, mutta ei uskalleta olla jostain syystä.
Minusta hän on harvinaisen negatiivinen ihminen. Ja viljelee sellaista jatkuvaa vittuilua ja valittaa loppuajan. En tajua mistä olet saanut päähäsi, että hän olisi iloinen?
Vierailija kirjoitti:
On niin kiva kirjoittaa täältä ruudun takaa ilkeitä, kun kuitenkin olisi itse halunnut pärjätä paremmin ja ennen kaikkea uskaltaa enemmän.Mutta kun ei, jäin vaan tänne toimistorotaksi. En siksi halua että muutkaan menestyvät ja uskaltavat yrittää ja uskaltavat vaikka epäonnistuakin. Mutta kaikista kauheinta on se, että jos nämä itsestään liikaa luulevat vielä onnistuvatkin. Sitä en halua, vaan kaikkien on oltava ihan samanlaia alempia keskinkertaisuuksia kuin minäkin. ;)
En olisi sitä paremmin voinut kiteyttää!
Näinhän se on.
Vihaaminen on aika voimakas sana. Paremminkin käyttäisin muotoa, että ei pidä Saarasta. Ihan yhtälailla on eri ketjuissa tuotu esille, että Cheekin, Antti Tuiskun, Abreun, Sara Siepin jne. naama ärsyttää. Se ei ole vihaa ja kateutta. Mua harmittaa, että Saara ei saa omaa unelmaansa läpi. Tuntuu, että Saaran on pakko mennä joka paikkaan pitääkseen itsensä esillä. Järkevä ihminen hyödyntäisi kilpailua ja julkaisisi samaan aikaan sinkun Briteissä. Saarasta ei takuulla kuulla musiikkirintamalla vähään aikaan uuden musiikin kanssa.
Huvitti eilen kun katsoin sitä brittien Dancing on Ice -kilpailua. Muut kilpailijat nimittelivät Saaraa "teachers' petiksi". Se on just se piirre, joka hänessä ihmisiä ärsyttää. Ihan globaalisti. Ei pelkästään suomalaisia. Briteissä hän himmailee huomattavan paljon sitä ylimielistä käytöstään, joka täällä aina välillä on kukkinut.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Haukutaan teennäiseksi ja vaikka mitä muuta. Itse voisin vaikka samantien nimetä useita enemmän teennäisiä ja paljon surkeampia laulajia Suomessakin, joita ei mielestäni haukuta samalla tavalla.
Ääntä hänellä saattaa olla, mutta karismaa ei sitten penninkään vertaa. Vielä ainakaan, ehkä hänelle sitä sit joskus tulee.
Nyt tulee vaikutelma liiasta yrittämisestä.
Olin Hartwall-areenalla Classical Trancelations-konsertissa ja oi pojat. Se toinen nainen joka vokalistina oli, hän oikeasti onnistui "ottamaan lavan" pelkästään paikallaan laulaen. En aidosti tiennyt muista esiintyjistä kuin Palefacesta tuossa konsertissa, mutta kun Saara Aalto tuli kiehnäämään lavalla kuin kiimasta kipee kissa niin olihan se vähän floppi. Jotenkin niin päälleliimattua liikehdintää, hyvin opeteltua mutta ei tunnu tulevan aidosti hänestä, vaan että liikkuu nyt noin ja nyt näin koska on sanottu "tässä kohtaa pitää nostaa vasen käsivarsi suoraan ylös, pyöräyttää rannetta matkalla ja kun käsi on suoraan ylöspäin, se pitää vetää alas dramaattisesti koukkuun kyykistyen".
- eikä se feikin oloinen hymy joka ei yllä silmiin asti yhtään auta asiaa.
Jos joskus oppii olemaan oma itsensä ja sinut liikkeittensä kanssa niin hänelle saattaa tulla jotain, mikä saisi minutkin liikahtamaan häntä kuuntelemaan tarkoituksella. Vielä sen aika ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Minusta hän on harvinaisen negatiivinen ihminen. Ja viljelee sellaista jatkuvaa vittuilua ja valittaa loppuajan. En tajua mistä olet saanut päähäsi, että hän olisi iloinen?
Niin, jotkut näkee vain ne v*ttuilut (itse en ole tällaista Saaran kohdalla havainnut) ja jotkut näkee ne positiiviset asiat 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Niin, jotkut näkee vain ne v*ttuilut (itse en ole tällaista Saaran kohdalla havainnut) ja jotkut näkee ne positiiviset asiat 😊
No kun hän ei ole koskaan aidosti avoimesti iloinen ja positiivinen! Oliskin.
Onhan saara jees tositeeveetähti, siinä lahjakaskin. Mutta muuten ei kiinnosta
Mun mielestä Saara on superhyvä laulaja, mutta luonne näyttäis olevan haastettelujen perusteella tosi hankala. Siksi en pidä hänestä. Mutta ääni on tosi hyvä, ei siinä mitään vikaa.
Eilisessä esityksessä toistettiin kaikki mahdolliset kliseet mitä Saaran esityksissä on aina ollut. Ja taas jäi sellainen läpijuostu tunteeton, ihan kylmä tunne. En tiedä mistä ihmeestä se johtuu. Tuntuu kuin jokin kytkentä ei vaan siinä artistin ja yleisön välissä menisi päälle oikein.
Ehkä ihmisiä ärsyttää se, että hän pyrkii joka paikkaan väkisin. Siltä ihmiseltä puuttuu se jokin ja siksi se ei ole ns kuuluisa läpi lyönyt ihminen. Se roikkuu siinä menestyksen kalkkiviivoilla koko aika ja sen takia se epätoivokin alkaa näkymään. Toi sen juttu alkaa olla pakkomielle, koska nythän se on jossain luistelujutussakin mukana. Se on käyny Kiinassa asti hakemassa miljardiyleisöä itselle ja silti tuli tyhjin taskuin takas.
Tuukka Temonen on täysin samanlainen ihminen. Yritystä löytyy ja osaamista, mutta ei sitten osaa toteuttaa sitä mitä osaa. Sitten kun yleisölle tarjottava juttu ei kelpaa, niin molemmathan haukkuu muut siinä sitten pokkana. Kumpikaan ei suostu millään katsomaan itseään, että olisko mussa vikaa.
Hänellä ei ole oikeaa fanikuntaa. Suosio tuntuu perustuvan tuotteistukseen ja formaattien tarpeisiin. Herättäisi luottamusta ja olisi paljon helpompi on tykätä jos näkisi että on olemassa "orgaaninen" fanikunta.
En laske faneiksi spektaakkelin perässä paikalle juoksijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ihmisiä ärsyttää se, että hän pyrkii joka paikkaan väkisin. Siltä ihmiseltä puuttuu se jokin ja siksi se ei ole ns kuuluisa läpi lyönyt ihminen. Se roikkuu siinä menestyksen kalkkiviivoilla koko aika ja sen takia se epätoivokin alkaa näkymään. Toi sen juttu alkaa olla pakkomielle, koska nythän se on jossain luistelujutussakin mukana. Se on käyny Kiinassa asti hakemassa miljardiyleisöä itselle ja silti tuli tyhjin taskuin takas.
Tuukka Temonen on täysin samanlainen ihminen. Yritystä löytyy ja osaamista, mutta ei sitten osaa toteuttaa sitä mitä osaa. Sitten kun yleisölle tarjottava juttu ei kelpaa, niin molemmathan haukkuu muut siinä sitten pokkana. Kumpikaan ei suostu millään katsomaan itseään, että olisko mussa vikaa.
Tämä. Saara Aalto ja Tuukka Temonen on tismalleen samalla tavalla ärsyttäviä. Ja molemmilla myös se lammasmaisesti palvova puoliso, joka vielä oikein lisää sitä ärsytystä.
Ehkä he on suuruuksia, joiden arvo tajutaan vasta kuolemansa jälkeen, mutta nyt vaan aina onnistuvat ennen kaikkea ärsyttämään!
Vierailija kirjoitti:
Saarasta olen kanssasi samaa mieltä, mutta Temosesta mulla on täysin eri käsitys.
76 jatkaa: ja tämä on juuri se ärsyttävä teacher's pet-ilmiö.
Ja sitten ne sen möläytykset. Ei tiedä itkeäkö vai nauraa.
Eilen selitti haastatteluosuuksissa, että "aattelin että toi pari hoitaa kaiken työn ja mulle riittää että olen vaan siinä mukana ja keskityn olemaan kaunis". Siis aikuistenoikeesti, onko hän mielestään siis jotenkin oikein kaunotar?
Saara tuulettaa onnistumisiaan estoitta ja on päivänselvää, että se korpeaa monia, syystä jos toisesta.