Miksi Saara Aaltio vihataan Suomessa niin paljon?
En ymmärrä. Haukutaan teennäiseksi ja vaikka mitä muuta. Itse voisin vaikka samantien nimetä useita enemmän teennäisiä ja paljon surkeampia laulajia Suomessakin, joita ei mielestäni haukuta samalla tavalla.
Kommentit (129)
Hänestä ja hänen käsittelystään mediasta tulee vaikutelma, että hän vaatii yleisöltä, eikä niin, että hän antaisi yleisölle. Aaltoa ajetaan YLE:n, median jne. toimesta suomalaisille kuin käärmettä pyssyyn, eikä silti kovin montaa kiinnosta. Esimerkkinä tuo Euroviisufarssi.
Vierailija kirjoitti:
Hänestä ja hänen käsittelystään mediasta tulee vaikutelma, että hän vaatii yleisöltä, eikä niin, että hän antaisi yleisölle. Aaltoa ajetaan YLE:n, median jne. toimesta suomalaisille kuin käärmettä pyssyyn, eikä silti kovin montaa kiinnosta. Esimerkkinä tuo Euroviisufarssi.
Voi verrata vaikka Robiniin, jolla oli myös paljon vihaajia alussa, koska koettiin, että tässä vaan yritetään leipoa uutta teinipopparia huonolla musiikilla.
Kuitenkin, Robinista tuli todella pidetty, koska hän on NÖYRÄ, AITO, eikä ole koskaan sanonut julkisuudessa ainuttakaan NEGATIIVISTA sanaa. Hän ei ole koskaan vaatinut mitään keneltäkään.
Epäaito, ylimielinen ja epärehellinen.
Tuskin häntä kukaan vihaa. Olen miettinyt mikä hänessä tekee minuun epämiellyttävän vaikutuksen. Kasvot ja olemus. Jonkinlainen jäykkä naamio kaikissa kuvissa. Pingottuneisuus ilman ainuttakaan rentoa hymyä. Siitä se ärsytys ehkä johtuu. Ei hänen laulutaitonsakaan mielestäni kummoinen ole, mutta se vielä menisi. Kun vertaa muihin naislaulajiin huomaa eron. Toiset hymyilevät kauniisti ja aidosti tai sitten eivät hymyile. Mutta Aallolla on aina sama jäykkä naamio.
Vierailija kirjoitti:
No onhan suomalaiset juntteja.
niin, mukaanluettuna artistitähtönen itse myös. Juntti mikä juntti, eikä se muutu siitä miksikään vaikka kuinka yrittäisi nostaa itsensä muiden yläpuolelle mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi verrata vaikka Robiniin, jolla oli myös paljon vihaajia alussa, koska koettiin, että tässä vaan yritetään leipoa uutta teinipopparia huonolla musiikilla.
Kuitenkin, Robinista tuli todella pidetty, koska hän on NÖYRÄ, AITO, eikä ole koskaan sanonut julkisuudessa ainuttakaan NEGATIIVISTA sanaa. Hän ei ole koskaan vaatinut mitään keneltäkään.
😍
Mutta kukaan ei ole täydellinen.
En kyllä muista, että Robinia 13 vuotiasta olisi vihattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin, mukaanluettuna artistitähtönen itse myös. Juntti mikä juntti, eikä se muutu siitä miksikään vaikka kuinka yrittäisi nostaa itsensä muiden yläpuolelle mediassa.
Puhumattakaan artistitähtösen töpöjalkaisesta puolisosta. Taksikuskin lapsi Kouvolasta.
Saara on tosi-tv tähti. Siitä hänet tunnetaan.
Tekopirtee lesbo, ja olevinaan niin mahdottoman kaunis.... paksut kintut, levee perse, tihru silmät ja sivu kalju, lopullista rekkalesbo plösähdystä vailla oleva. Tartteeko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Saara on superhyvä laulaja, mutta luonne näyttäis olevan haastettelujen perusteella tosi hankala. Siksi en pidä hänestä. Mutta ääni on tosi hyvä, ei siinä mitään vikaa.
Onko hän kumminkaan ihan niin superhyvä?
Teknistä suorittamista. On kovin paljon harjoitellut ja se valitettavasti kuuluu, hän ei kosketa. Mieti sanoja, mistä laulaa. Hän suorittaa.
Tuossa puhuttiin Robinista, joku jossain euroviisu pohdinnoissa sanoi, ettei Robin ole yhtä taitava laulaja, juin Saara. Mutta ei sillä vaan ole merkitystä. Sori ei ole. Ihmiset haluavat samaistua, kaipaavat myös epätäydellisyyttä. Luontevaa laulua iloineen ja suruineen.
Robinilla vaatimattomuus ylittää täydellisyyden.
Saara taas ei halua olla vaatimaton ja nöyrä. Hän pyrkii täydellisyyteen.
Minua ei haittaa kunnianhimo eikä täydellisyyden tavoittelu. Mutten tykkää siitä itsensä jatkuvasta kehumisesta, muiden mollaamisesta ja siitä uhriutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan artistitähtösen töpöjalkaisesta puolisosta. Taksikuskin lapsi Kouvolasta.
Onko heistä kumpikaan julkaissut mitään yhteistä somessa? Ovatko he enää kimpassa? En ole seurannut, mutta eilen selailin ja ei kyllä hirveesti löytynyt yhteistä...
Ehkä joku tietää paremmin.
Kunnianhimosta ei ole hyötyä, jos se ei auta uran luomisessa. Ylpeys käy lankeemuksen tiellä. Vai miten se meni? 😁
Joka toiselle kumartaa, joka toiselle pyllistää.
🔮
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinut tunnetaan?
Niin seukkaako Meri ja Saara enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinut tunnetaan?
Miksi minut pitäisi tuntea? 😀 En pyri julkisuuteen...
"Saara taas ei halua olla vaatimaton ja nöyrä. Hän pyrkii täydellisyyteen."
Tulee meieleen ikivanha vitsi VR:n ravintoloista: Kiireessa kelpaa huonompikin ruoka. Taydellisyyteen pyrkiminen on synti.
Suomessa ei katsota hyvalla jos joku on oikeasti hyva, vaatimaton ja noyra pitaa olla. Huonmpikin laulu kelpaa kun ei missaan tapauksessa luule itsestaan liikoja.