Miksi Saara Aaltio vihataan Suomessa niin paljon?
En ymmärrä. Haukutaan teennäiseksi ja vaikka mitä muuta. Itse voisin vaikka samantien nimetä useita enemmän teennäisiä ja paljon surkeampia laulajia Suomessakin, joita ei mielestäni haukuta samalla tavalla.
Kommentit (129)
Onko tullut mieleen että ehkä Saara on vain sellainen; hymyilevä, pirtsakka ja nauravainen tyttömäinen nainen? Ehkä hän ei esitä mitään. Suomalaisen on vain niin hemmetin vaikea uskoa että joku voi oikeesti olla hymyileväiset ja iloinen ilman teennäisyyttä. Suomessa muutenkin on tapana aliarvioida omiaan ja haukkua jos joku uskaltaa unelmoida muustakin kuin siitä tavallisesta ja on itsevarma ja uskoo itseensä.
On niin kiva kirjoittaa täältä ruudun takaa ilkeitä, kun kuitenkin olisi itse halunnut pärjätä paremmin ja ennen kaikkea uskaltaa enemmän.Mutta kun ei, jäin vaan tänne toimistorotaksi. En siksi halua että muutkaan menestyvät ja uskaltavat yrittää ja uskaltavat vaikka epäonnistuakin. Mutta kaikista kauheinta on se, että jos nämä itsestään liikaa luulevat vielä onnistuvatkin. Sitä en halua, vaan kaikkien on oltava ihan samanlaia alempia keskinkertaisuuksia kuin minäkin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut mieleen että ehkä Saara on vain sellainen; hymyilevä, pirtsakka ja nauravainen tyttömäinen nainen? Ehkä hän ei esitä mitään. Suomalaisen on vain niin hemmetin vaikea uskoa että joku voi oikeesti olla hymyileväiset ja iloinen ilman teennäisyyttä. Suomessa muutenkin on tapana aliarvioida omiaan ja haukkua jos joku uskaltaa unelmoida muustakin kuin siitä tavallisesta ja on itsevarma ja uskoo itseensä.
Höpö höpö! Krista Siegfrids on myös iloinen ja pirtsakka, mutta kuitenkin aidon tuntuinen. Hänestä tykkään.
Suomessa on tapana?? Miten niin muka? Annapa esimerkkejä? Kaikista ei kaikki tykkää, oli minkä maalainen tahansa. Mutta jos se sua lohduttaa, niin ajattele vaan noin ikävästi omista maanmiehistäsi. Todistat vaan sillä omaa ajatteluasi.
Kukaan meistä ei ole tavannut Saaraa kasvotusten. Julkisuuteen päätyy vain se mitä tuottajat haluavat. Oikeasti emme tiedä Saarasta yhtään mitään vain sen mitä joku on päättänyt meidän puolesta. Esim. Seiska ei julkaise Selänteen suhteita.
Mites toi Björkin kappale minkä vetää seuraavaksi?
Tuskinpa häntä vihataan. Hänestä ei vain pidetä.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, tuollainen "suomessa on tapana" -jaarittelu oli tapana joskus 30 vuotta sitten. Ei enää nykyään.
Toiseksi, kyseinen henkilö on kohta nelikymppinen ja sana tyttömäinen ei mielestäni kuvaa hänen olemustaan.
Vierailija kirjoitti:
Mites toi Björkin kappale minkä vetää seuraavaksi?
Se varmaan ärsyttää ihmisiä myös... Ehkä mua häiritsee Saarassa se, että sillä ei oikein ole omaa tyyliä. Tai sitten en vaan oikein tajua sitä. Mua on aina häirinnyt sellaiset "kameleontit", jotka vaihtaa tyyliään joka päivä. Mutta ehkä se johtuu vaan mun omasta epävarmuudestani. Kun ei pysty laittamaan mihinkään lokeroon...
En usko, että häntä vihataan, mutta ei Saara ole sellainen symppis. Laulaa taitavasti, on lahjakas jne. mutta jokin puuttuu. Ei ole "helppo silmälle".
Vierailija kirjoitti:
Nainen on toiselle naiselle susi.
Ei hänestä miehetkään pidä.
En vihaa, ihan hyvin on esiintynyt, symppiksen oloinen ja toivon hänen voittavan. Tuskin silti koskaan menisin hänen keikalleen tai ostaisin levyä, ei vain ole tyylistäni musiikkia. Sen sijaan kielinaista en siedä ollenkaan tai jaksa katsella hänen naamaansa, eli olen varmaan kuitenkin kateellinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, tuollainen "suomessa on tapana" -jaarittelu oli tapana joskus 30 vuotta sitten. Ei enää nykyään.
Toiseksi, kyseinen henkilö on kohta nelikymppinen ja sana tyttömäinen ei mielestäni kuvaa hänen olemustaan.
Siis kohta kolmekymppinen, varmaan tarkoitat... Saara on 29v :D Mistälähtien 29v on ollut melkein 40v????
Vierailija kirjoitti:
En usko, että häntä vihataan, mutta ei Saara ole sellainen symppis. Laulaa taitavasti, on lahjakas jne. mutta jokin puuttuu. Ei ole "helppo silmälle".
Kun musta se just on symppis. Sellainen hauska ja aurinkoinen. Postiivinen. Ei mikään bitch, niin kuin tosi monet naisartistit. Mutta siis ihmiset yleensä samaistuu kai paremmin näihin bitcheihin... Ja negatiivisuus tietty kunniaan, Suomessa kun ollaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Krista Siegfrids on myös iloinen ja pirtsakka, mutta kuitenkin aidon tuntuinen. Hänestä tykkään.
Suomessa on tapana?? Miten niin muka? Annapa esimerkkejä? Kaikista ei kaikki tykkää, oli minkä maalainen tahansa. Mutta jos se sua lohduttaa, niin ajattele vaan noin ikävästi omista maanmiehistäsi. Todistat vaan sillä omaa ajatteluasi.
Se Kirsta vasta rasittava onkin... Huh en kestä katsoa hetkeäkään.
Ehkä Saara on jotenkin autistinen, kun ihmiset ei saa kontaktia... Sen takia on niin käsittämättömän hyvä laulamaankin.
Upea ääni. Ärsyttävä ihminen. Mieti itse äläkä kysy.
Vierailija kirjoitti:
Upea ääni. Ärsyttävä ihminen. Mieti itse äläkä kysy.
Mikä ärsyttää? Saara jaksaa olla iloinen?
Anna Puu? Janna Hurmerinta? Laura Närhi? Laura Voutilainen?