Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalat anopit - kertokaa kokemuksia!

Vierailija
21.10.2016 |

En voi olla ainoa, josta anoppi ei vaan pidä; ensimmäisen vuoden aikana ei ollut mitään ongelmia, kunnes eräänä päivänä haukkui minut pystyyn, ulkonäköä myöten ja kun en sen episodin jälkeen ollut kovin puhelias enää anopin lähettyvillä, hän totesi, että minulla on mielenterveysongelmia ja epäili, että käytän huumeita. Ok...ikinä en ole huumeisiin koskenut.

Kertokaas 😊

Kommentit (651)

Vierailija
341/651 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä näyttää siltä että poikien äidit ovat yleisesti aika kauheita . Onneksi minulla on vain tyttäriä.. Huhhuh.

Mieheni anoppi on aivan kamala! Kestin itse sokeana kaltoinkohtelua tyttönä, mutta en kestänyt enää nähdä että äitini kohteli samoin miestäni. Isäni ei koskaan puuttunut äidin käytökseen, isä oli täysin äidin piikkitossun alla. Isä parka.

Vierailija
342/651 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on suoraan sanonut minulle että olen laiska ja itsekäs. Sanoi myös uuden hiustyylin nähdessään että näytän aivan syöpäpotilaalta. Ja jos parisuhteessa oli ongelmia niin vika oli aina minussa. Aina. Ei ikinä hänen pojassaan. Haukkuu myös kaikki muutkin miniänsä minulle joten luultavasti haukkuu minuakin muille. Juoruaa kaiken kuulemansa välittömästi eteenpäin. Neuvoo miten lapset tulisi kasvattaa. Koko aika pitäisi siivota ja passata myös hänen poikakultaansa. Reagoinut jokaiseen lapsenlapsi uutiseen niinkuin maailmanloppu olisi tulossa.

Hänessä on mukavia ja hyvikin puolia mutta ikävä kyllä silti hyvin ilkeä, piikittelevä ja kaksinaamainen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/651 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä näyttää siltä että poikien äidit ovat yleisesti aika kauheita . Onneksi minulla on vain tyttäriä.. Huhhuh.

Mieheni anoppi on aivan kamala! Kestin itse sokeana kaltoinkohtelua tyttönä, mutta en kestänyt enää nähdä että äitini kohteli samoin miestäni. Isäni ei koskaan puuttunut äidin käytökseen, isä oli täysin äidin piikkitossun alla. Isä parka.

Tarkoittaako tämä nyt sitä että minunkin täytyy olla kamala?

Ei tässä voi kuin todeta että onneksi te nuorempi sukupolvi olette hyviä kaikki.784

Vierailija
344/651 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vo

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä voi kuin todeta että onneksi te nuorempi sukupolvi olette hyviä kaikki.784

Voisitko siirtyä muualle täältä ivaamasta muiden kärsimyksille. Etsi ketju, jossa keskustellaan yksinkertaisesta aiheesta.

Vierailija
345/651 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on puolet noita geenejä.

Niinpä. Vaikea uskoa, että niin kauhealla ämmällä kuin anoppini, on niin kiltti ja kultainen poika kuin mun mies. Appeni kuoli vuosia ennen kuin tapasin mieheni. Hänen on täytynyt olla vähintään tuplapyhimys, jotta tuo anopin ja mieheni läheinen sukulaisuus on mahdollinen.

Vierailija
346/651 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poikaystävän kotona viikonlopun seurustelumme alkuaikoina ja tiskasin mitä astioita oltiin käytetty kun poikaystävä teki ruuan. Ihmettelin ääneti, että ei ollut tiskikonetta, käsintiskaus vadeilla (ei ilmeisesti käytetty syviä tiskialtaita) ja tiskiharja taisi olla sellainen hieman harva, tiskirättinä oli joku t-paidasta revitty pala. No tiskasin ja ajattelin että kivempi ettei jätetä astioita likaiseksi.

Kuulin myöhemmin, että poikaystävälle oli moitittu, että astiat olivat jääneet rasvaisiksi. No jos käyttää kuumaa vettä ja sitä fairya, huuhtelee niin eipä oikeastaan. Kun kuulin sitten tämän tulevan anopin terveiset, niin ajattelin, että jaahas tällainen tapaus. Pitää päästä sanomaan. Päätin, että jos tämän miehen kanssa olen niin äitinsä sanomiset saa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Olen kohtelias ja ystävällinen jos minulle ollaan tai sitten näytän ilmeelläni, että eipä kiinnostele. Hyvästä seuraa hyvää ja pahasta pahaa. Sanoin heti anopille kun tavattiin, että mukava tutustua, hienon pojan olet kasvattanut ja minun tyyli on se niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan vaikka olin vasta aika nuori, lukiossa. Anoppi pisti suun näppyyn mutta selkeästi varoi vähän sanojaan. Niin se on mennyt monta vuotta, olen hyvä ihminen kaikille mutta en anna kenenkään tulla silmille. Meillä on etäiset välit mutta keskinäinen kunnioitus puolin ja toisin.

Vierailija
347/651 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin yksi mielenkiintoinen piirre on hänen suhtautuminen tavaraan. Hän on sitä mieltä, että hän edelleen omistaa tavarat, vaikka on ne lahjaksi antanut. Nykyään ei uskalla mitään häneltä saatua pistää pois, kun eiköhän naakka pelmahda paikalle pyytämään "omaansa" pois, jos jotain roskiin/ kirppikselle vie.

Aiemmin anoppi kantoi meille selkä vääränä omien kätköjen aarteita, kirpparilöytöjä tai jotain random-krääsää, kun halvalla sai. Tästä on selvitty sillä, että alettiin anoppi kantamaan turhan krääsän mukanaan omaan kotiin. Melkein 3 vuotta, että meni perille. Ajanjakso sisältää pitkän mykkäkoulun aiheeseen liittyen. Mut oikeesti, kuka haluaa kaapit täyteen anopin roskia? Rikkinäinen kahvikuppi kuuluu roskiin, ihan sama kuinka perintö-Arabiaa se kuppi on.

Vierailija
348/651 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppini ollut 20 vuotta työttömänä. Asuu itsekseen, ei tapaa ketään, lukee horoskooppeja ja ei tilaa sanomalehteä, saatika katso uutisia. Rikkinäisiä kirppislöytöjä ostaa kotiin. Perunat osaa keittää, siinä ruuanlaittotaito. Kodinhoito retuperällä. Lapsellani oli pienenä aina vatsa sekaisin, kun vierailimme siellä.

Vierailija
349/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vo

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko siirtyä muualle täältä ivaamasta muiden kärsimyksille. Etsi ketju, jossa keskustellaan yksinkertaisesta aiheesta.

Minähän olen jo siirtynyt sellaiseen. Tämän yksinkertaisempaa ja puusilmäisempää ketjua saa hakea.

Vierailija
350/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma anoppini ollut 20 vuotta työttömänä. Asuu itsekseen, ei tapaa ketään, lukee horoskooppeja ja ei tilaa sanomalehteä, saatika katso uutisia. Rikkinäisiä kirppislöytöjä ostaa kotiin. Perunat osaa keittää, siinä ruuanlaittotaito. Kodinhoito retuperällä. Lapsellani oli pienenä aina vatsa sekaisin, kun vierailimme siellä.

Voi miten kamalaa. Sinua parkaa!

Näin sivusta luulisi että anoppisi on masentunut mutta eipä tietenkään, hänhän on vaan hirviöanoppi.

Eikä näin ollen ansaitse kuin pilkkasi ja kauhistelusi, ei varsinkaan mitään apua .

Ja mitäpä se auttaminen sinulle ja miehellesi kuuluisi.

Saattaisi lapsesikin oppia outoja tyylejä.

Vierailija
351/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vo

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän olen jo siirtynyt sellaiseen. Tämän yksinkertaisempaa ja puusilmäisempää ketjua saa hakea.

No olipas konkreettinen siirtyminen...

Vierailija
352/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on tapansa. Mutta menee jo ikävän puolelle, jos yritetään velvoittaa nuorta paria omien aikataulujen ja tapojen puolelle aiheetta. Esimerkiksi jotkin pakolliset iltapäiväpullakahvit, mitä eivät kaikki harrasta. Tämä siis, jos ollaan maaseudulla yhdessä. Olisi töitäkin kesken.

Työt onkin ainut syy, ei esimerkiksi se oma aika, jotta jaksaa. Ei voi sanoa esimerkiksi, että ajateltiin tässä nopeasti tauolla harrastaa seksiä sen pullan sijaan. Ehkäisy on kunnossa, eikä jälkeläisiä tule. Ikinä. Ollaan molemmat edelleen tätä mieltä, vaan et halua uskoa.

Vierailija
353/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei koskaan oikeast kuunnella eikä ajatella. Omia sivistymättömiä kohkauksia juntataan väkisin, tulkitaan kaikki asiat negatiivisesti, eikä ikinä nähdä itsessä mitään vikaa.

Esimerkki: jos toistuvasti tulet meille ja alat aukoa päätäsi syömisistä, yökit ruokapöydässä ja haukut ruoanlaittotaitojani takana päin niin syy siihen, miksi jatkossa meillä käydessäsi poikasi viekin sinut ravintolaan syömään EI OLE se, että minä juoksisin alati ravintoloissa ja tuhlaisin poikasi rahat siihen, vaan se, että emme halua sinua enää meille syömään ja yökkimään.

P.s. ruokaa on oikeasti olemassa muutakin kuin perunaa ja lihakastiketta.

Vierailija
354/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei koskaan oikeast kuunnella eikä ajatella. Omia sivistymättömiä kohkauksia juntataan väkisin, tulkitaan kaikki asiat negatiivisesti, eikä ikinä nähdä itsessä mitään vikaa.

Esimerkki: jos toistuvasti tulet meille ja alat aukoa päätäsi syömisistä, yökit ruokapöydässä ja haukut ruoanlaittotaitojani takana päin niin syy siihen, miksi jatkossa meillä käydessäsi poikasi viekin sinut ravintolaan syömään EI OLE se, että minä juoksisin alati ravintoloissa ja tuhlaisin poikasi rahat siihen, vaan se, että emme halua sinua enää meille syömään ja yökkimään.

Jos ei ruoka maistu, onko pakko tarjota? Joko hän A, ei pidä ruoastasi, B, ei pidä sinusta, C, ei pidä ruostasi tai sinusta. Poikasi on hänet silti valinnut ainakin toistaiseksi.

Missä näitä anoppeja kasvaa? Ei ikä ole mikään perustelu olla epäkohtelias ja vaatia yli toisten resurssejen. Jos olisin vielä nuori, en olisi ikinä suostunut anopin hyppyytykseen. Monelta muulta olen samaa kuullut.

Vierailija
355/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ruoka maistu, onko pakko tarjota? Joko hän A, ei pidä ruoastasi, B, ei pidä sinusta, C, ei pidä ruostasi tai sinusta. Poikasi on hänet silti valinnut ainakin toistaiseksi.

Missä näitä anoppeja kasvaa? Ei ikä ole mikään perustelu olla epäkohtelias ja vaatia yli toisten resurssejen. Jos olisin vielä nuori, en olisi ikinä suostunut anopin hyppyytykseen. Monelta muulta olen samaa kuullut.

No ei tarjotakaan. Poika käyttää äitinsä ravintolassa. Mistä anoppi kehittänyt vision, että minä tuhlaan poikansa rahat ravintoloissa ja että me aina syödään ulkona.

Anoppi on keittäjä, minkä takia suhtautuminen ruokaan on sairasta.

Vierailija
356/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittäjä anoppina se vasta olisikin. Moni puklaa jo suuhunsa sen valtavan ruokamassan nähtyään. Sen päälle voi nautiskella jonkun Amerikan läskit sohvalla ohjelman.

Vierailija
357/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vo

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein kärsimyksille.

Voi hyvää päivää.

Sinähän se täällä pilkkaat ensinnäkin anoppeja oikein ryhmänä.

Ja sen lisäksi ihmisiä jotka kärsivät oikeasti, niitäkin on vaikka omasta pikku kuplastasi et ole sellaista vielä huomannut.

Sinä pääset " kärsimyksistäsi"

A jätättämällä miehen jolla on kärsimystä aiheuttava äiti tai

B välttämällä yhteydenpitoa anoppiin joka panee sinut kärsimään.

Monet ihmiset eivät kärsimyksistään noin helposti pääse.

Ihmettelen sitäkin että hirviöanoppien pojat kelpaavat.

Luulisi noin kamalien ihmisten kasvattamista lapsista tulleen ihan kieroutuneita.

Vierailija
358/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vo

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein kärsimyksille.

Voi hyvää päivää.

Sinähän se täällä pilkkaat ensinnäkin anoppeja oikein ryhmänä.

Ja sen lisäksi ihmisiä jotka kärsivät oikeasti, niitäkin on vaikka omasta pikku kuplastasi et ole sellaista vielä huomannut.

Sinä pääset " kärsimyksistäsi"

A jätättämällä miehen jolla on kärsimystä aiheuttava äiti tai

B välttämällä yhteydenpitoa anoppiin joka panee sinut kärsimään.

Monet ihmiset eivät kärsimyksistään noin helposti pääse.

Ihmettelen sitäkin että hirviöanoppien pojat kelpaavat.

Luulisi noin kamalien ihmisten kasvattamista lapsista tulleen ihan kieroutuneita.

Kun ei ne hirviöanopit käsitä pysyä poissa. Rimputtavat ovikelloa sunnuntaiaamuna kello 6.30 tai muuta vastaavaa.

Vierailija
359/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla anopillani jo Alzheimer ja asuu hoitokodissa, sairastui aika nuorena eikä enää edes tunnista minua. Sekään ei niin kiva vaihtoehto, miehelleni raskas asia..

Vierailija
360/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi tuntuu sietämättömältä, niin kannattaa varmaan tutkia peilikuvaa. Kyseessä on mitä todennäköisemmin asenneongelma ja toisaalta metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Minä olen toista kertaa naimisissa ja tulin hyvin toimeen kummankin anoppini kanssa. Molemmat ovat ikävä kyllä kuolleet, olenhan itsekin jo ikämies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan