Miten varmistatte, että mies ei petä?
Mitään merkkiä ei ole ilmassa, mutta haluaisin olla täysin varma. Jos kysyn, hän vastaa tietenkin ei, mutta se voi olla valettakin.
Kommentit (63)
En varmista. Jos pettää niin pettää, minkä minä sille voin. Reagoin tilanteeseen vasta silloin. En todellakaan aio käyttää aikaani ja energiaani aikuisen ihmisen vahtimiseen. Enkä halua murehtia sellaista, mitä ei välttämättä koskaan tapahdu.
Kuulostat todella ihanalta kumppanilta parisuhteeseen
Ripottelen perunajauhoja palleihin. Heti näkee jos joku on niihin koskenut.
Valitsemalla luotettavan kumppanin
Avioliitto ilman avioehtoa varakkaan miehen kanssa.
Turhin asia mihin voi elämäsi ohikiitävät minuutit käyttää on toisen ihmisen/kumppanin menojen kyttääminen.
Sittenpä pettäisi ja meidän suhde päättyy sitten siihen, ei siitä sen enempää. Suru tulisi puseroon. Luotan että kaikki tulisi ilmi, sillä en mennyt yksiin niljakkeen kanssa. Ja kaikesta selviää. Minulla on mahdollisen eron jälkeiselle elämälle liuta suunnitelmia jotka kuulostavat ihanilta.
Vierailija kirjoitti:
Ripottelen perunajauhoja palleihin. Heti näkee jos joku on niihin koskenut.
Ettekö muuten huomaa, jos pallit on tyhjennetty? Mun miesystävä jäi pettämisestä kiinni ihan sillä. Oli tiedossa, että oli lähtenyt naisen kanssa yhtä matkaa. Mää menin aamulla sinne tutkimaan pallien tilanteen ja ukko kärähti heti.
Onko teidän joidenkin elämä noin epävarmaa? Jos aviopuolisoiden välillä vallitsee täysi kunnioitus ja luottamus, tuollaista asiaa ei tarvitse edes miettiä.
Ei mies petä, mies vaan panee.
Näin se vaan menee..
Tuskin millään jos sun miehesi ei kommunikoi tai kerro elämästään mitään. Juoko, käykö baareissa, tupakoiko, somettaako, oliko ennen naisia paljon, arvomaailma, salaako puhelinta ja näpyttelee koko ajan jollekin. Miten mies näyttää että on luottamuksen arvoinen. Jotkut haluavat tuntea tyypin kauan ennen kuin menee yhteen tai ei mene. Osa ihmisistä on massaihmisiä ja menee lauman mukana, osa ei ole. Entä jos joku mies ei petä ja silti vaihtaa tietyn yhessäoloajan jälkeen toiseen. Ellei ole erilainen luonne ettei ole kiire elämässä joka paikkaan. Riittävän kiinnostunut varmaan jää?
Vierailija kirjoitti:
Sittenpä pettäisi ja meidän suhde päättyy sitten siihen, ei siitä sen enempää. Suru tulisi puseroon. Luotan että kaikki tulisi ilmi, sillä en mennyt yksiin niljakkeen kanssa. Ja kaikesta selviää. Minulla on mahdollisen eron jälkeiselle elämälle liuta suunnitelmia jotka kuulostavat ihanilta.
Niljake?? Miten edes kehtaa käyttää tuollaista kieltä miehestä! Lunttu!
Olen ajatellut asian niin, että mies saa itse ottaa vastuulleen ettei petä. En jaksa kytätä ketään eikä se ole minun tehtäväni muutenkaan vahtia aikuista ihmistä. Jos ei tätä pysty itse hoitamaan, niin ei ole oikea ihminen parisuhteeseen kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän joidenkin elämä noin epävarmaa? Jos aviopuolisoiden välillä vallitsee täysi kunnioitus ja luottamus, tuollaista asiaa ei tarvitse edes miettiä.
Avoliitossa olevat täällä vain parkuu. Ne jotka eivät tiedä todellisesta rakkaudesta ja sitoutumisesta yhtään mitään.
Säännölliset puhelinratsiat ovat hyvä alku.