Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalat anopit - kertokaa kokemuksia!

Vierailija
21.10.2016 |

En voi olla ainoa, josta anoppi ei vaan pidä; ensimmäisen vuoden aikana ei ollut mitään ongelmia, kunnes eräänä päivänä haukkui minut pystyyn, ulkonäköä myöten ja kun en sen episodin jälkeen ollut kovin puhelias enää anopin lähettyvillä, hän totesi, että minulla on mielenterveysongelmia ja epäili, että käytän huumeita. Ok...ikinä en ole huumeisiin koskenut.

Kertokaas 😊

Kommentit (651)

Vierailija
381/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä palsta joku anopinvihaajien keskus?? Omassa sukulais-, tuttava-, ystävä- tai työkaveripiirissäni ei kukaan ole koskaan moittinut, saatika haukkunut, omaa anoppiaan. Missäpäin Suomea noin kamalia anoppeja on?

Itse ainakin olen puhunut tilanteesta vain mieheni ja parin lähimmän ystävän kanssa. Ei tulisi mieleenkään kavereille saati työkavereille puhua perheen tai suvun sisäisistä skismoista. Meillä anoppi hoitaa sen osuuden ja kertoo myös itse keksimänsä erot ja riidat naapureille ja kaupan kassalle.

Meillä sama juttu. Anoppi juoruaa ihan kaiken, vahvasti väritettynä, ihan kaikille. Ihan ihmeellisiä johtopäätöksiä tekee. On myös diagnosoinut mut skitsofreenikoksi ja nuoremman lapsen ylivilkkaaksi, joka mahdollisesti ei oikeasti olisi edes anopin lapsenlapsi, wink wink. (Valitettavasti on). Ja nämä sit on anopille taivahan tosia, koska anopin mielipidehän on TOTUUS!

Vierailija
382/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopista paljastu pahimman luokan narsisti. Uhkailee nyt poikaansa et jos ei viedä lasta hänen luokse kerran viikossa niin hän kertoo mulle että mies on pettänyt mua. Uhkaili myös omia sukulaisiaan et jos on meidän kanssa tekemisissä niin katkaisee välit kaikkiin. Toisaalta tosi sääli kun tietää et sillä ei nyt oo kaikki hyvin mut ei kykene itse näkemään sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vedetään aivan ihmeellisiä johtopäätöksiä jotka sitten juorutaan totuuksina eteenpäin. Esikoisellani mm syömishäiriö, minä olen alkoholisti. Jne.

Vierailija
384/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat kerrat, kun anoppi on ollut mulle ystävällinen,ovat olleet kun tarvitsee jotain palvelusta. Yleensä on ollut kyseessä joku leipomisjuttu. Materiaalikulutkin korvannut. Eikä tuossa mitään, mieluusti leivon ja väsään kakkuja, kotona aika harvoin tarvetta. Anoppi on keittiössä aika turha otus, potut ja ruskea kastike hänellekin se ainoa oikea ruoka. Ja puuroa pitää syödä vähintää kerran päivässä! Kun ollaan käyty anoppilassa syömässä, tarjolla on tyyliin kinkkukiusausta (hyvin niukalla kinkkumäärällä) tai einesmaksalaatikkoa kera pussimuusin.

Vierailija
385/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat kerrat, kun anoppi on ollut mulle ystävällinen,ovat olleet kun tarvitsee jotain palvelusta. Yleensä on ollut kyseessä joku leipomisjuttu. Materiaalikulutkin korvannut. Eikä tuossa mitään, mieluusti leivon ja väsään kakkuja, kotona aika harvoin tarvetta. Anoppi on keittiössä aika turha otus, potut ja ruskea kastike hänellekin se ainoa oikea ruoka. Ja puuroa pitää syödä vähintää kerran päivässä! Kun ollaan käyty anoppilassa syömässä, tarjolla on tyyliin kinkkukiusausta (hyvin niukalla kinkkumäärällä) tai einesmaksalaatikkoa kera pussimuusin.

Sama!

Hänestä tiesi aina suoraan että nyt on vailla rahaa jos oli mulle ystävällinen

Vierailija
386/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopista paljastu pahimman luokan narsisti. Uhkailee nyt poikaansa et jos ei viedä lasta hänen luokse kerran viikossa niin hän kertoo mulle että mies on pettänyt mua. Uhkaili myös omia sukulaisiaan et jos on meidän kanssa tekemisissä niin katkaisee välit kaikkiin. Toisaalta tosi sääli kun tietää et sillä ei nyt oo kaikki hyvin mut ei kykene itse näkemään sitä

Suvusta syrjiminen on henkistä väkivaltaa, kuten uhkailukin.

Vierailija
387/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvusta syrjiminen on henkistä väkivaltaa, kuten uhkailukin.

Yrittää nyt käyttää kaikki mahdolliset keinot että sais tahtonsa läpi mut ei taivuta tohon mielivaltaiseen toimintaan. Sukulaiset onneks sen verran fiksuja ihmisiä et eivät hekään taivu

Vierailija
388/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi uhkaili lastensuojelulla jos ei saanut tahtoaan läpi. Veti herneen nenään lapsen synttärijärjestelyistä (hän ei saanut tahtoaan läpi kakun kanssa) ja marssi sosiaalivirastoon että meille pitää pitää joku läheisneuvonpito koska ”lapsen turva-aikuista” ei kuunnella tarpeeksi.

Vierailija
389/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini loi suvulle ilkeät ennakkoasenteet minusta ennenkun tapasin ketään. Voi niitä ilmeitä ja supinoiden määrää sukulaisten ensitapaamisessa. :D Ei kannata aina uskoa suvun juoruakkaa.

Vierailija
390/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä anoppi uhkaili lastensuojelulla jos ei saanut tahtoaan läpi. Veti herneen nenään lapsen synttärijärjestelyistä (hän ei saanut tahtoaan läpi kakun kanssa) ja marssi sosiaalivirastoon että meille pitää pitää joku läheisneuvonpito koska ”lapsen turva-aikuista” ei kuunnella tarpeeksi.

Mitä sossu sanoi?😂

Vierailija
391/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sossu sanoi?😂

Nauroi. Sitten anoppi raivosi valittavansa oikeuskanslerille. Sieltä ei ole kyl kuulunut mitään...

Vierailija
392/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on rasisti. Eipä olla paljoa tekemisissä.

Olen puoliksi afrikkalainen.

Vierailija
393/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sossu sanoi?😂

Nauroi. Sitten anoppi raivosi valittavansa oikeuskanslerille. Sieltä ei ole kyl kuulunut mitään...

Oikeuskanslerille?😂😂😂

Vierailija
394/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän parisuhteet voi, joilla on vaikeat anopit? Näkeekö miehenne äidissään mitään ongelmaa? Meillä tämä asia on vaikuttanut parisuhteeseen, koska mies ei näe äidissään/vanhemmissaan mitään vikaa ja toimii aina kuten he haluavat. En enää halua miestäni, joka ei ole silmissäni mies vaan napanuorastaan kiinni äidissään.

Vierailija
395/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla anopillani jo Alzheimer ja asuu hoitokodissa, sairastui aika nuorena eikä enää edes tunnista minua. Sekään ei niin kiva vaihtoehto, miehelleni raskas asia..

Mitä alapeukuttamista tässäkin mahtoi olla? Jos yhtään poikkeaa tästä haukkumislinjasta niin alapeukkuja satelee.

Ohis.

Tämä on niin totta !!! Täällä on sairaita miniöitä joilla sairaat anopit.

Vierailija
396/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä palsta joku anopinvihaajien keskus?? Omassa sukulais-, tuttava-, ystävä- tai työkaveripiirissäni ei kukaan ole koskaan moittinut, saatika haukkunut, omaa anoppiaan. Missäpäin Suomea noin kamalia anoppeja on?

Tänne ne kertyy, anoppiongelmaiset miniäparat "avautumaan". Oikein säälittää nämä raasut.

:-D

Mutta oottakaapas, kun miniöistä tarpeeksisaaneet anopit löytävät vauva-palstan !

;-D

Vierailija
397/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen.

Että oikein kamalat anopit- ketju.

Mistä ihmeestä on ihan oikeasti kysymys.

Ja kyllä, on varmasti yksittäisiä kamalia anoppeja niin kuin miniöitä tai mihinkä tahansa ryhmään kuuluvia.

Vierailija
398/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne ne kertyy, anoppiongelmaiset miniäparat "avautumaan". Oikein säälittää nämä raasut.

:-D

Mutta oottakaapas, kun miniöistä tarpeeksisaaneet anopit löytävät vauva-palstan !

;-D

Ei anoppini tekniset kyvyt siihen riitä.

Tässäkin muuten yksi, jolla on vuosia poikaansa juoksuttanut. Hirveästi yrittää olla digidigi, mutta edes perusteita ei viitsi opetella. Edes sitä, miten printataan....

Vierailija
399/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se elämä vielä opettaa teitäkin joilla on varaa käydä naureskelemassa ja ivaamassa toisten elämäntilannetta.

Vierailija
400/651 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien naisten, joilla on ns. vaikea luonne on vaikea hyväksyä naista pojalleen, kilpailevaa naista perheeseen. Kyse on epävarmuudesta, omistuksenhalusta ja mustasukkaisuudesta.

Vähätteleminen, haukkuminen, vertailu, ilkeily, kateus ja vihamielinen käytös on anoppien käytöksessä silloin tyypillistä. Minusta tuollainen ihminen on säälittävä. Hän saisi paremmalla käytöksellä itselleen hyviä asioita elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi