Mitä ostit Hullareilta?
Mun saldo: lapselle toppahaalarit, toppatakki, talvirukkaset, vuoratut kurarukkaset, talvikengät, yksi paita, kahdet pitkät kalsarit, kolmet sukat, Tammen kultaisia kirjoja joululahjaksi 5 kpl sekä tussit ja palapeli.
Itselle sähköhammasharjan vaihtopäitä. 3 kpl jotain luxus palasaippuoita ja kaksi pokkaria.
Olen ylpeä siitä että ostin noin vähän vain itselleni.
Pitää hengähtää hetki ja lukea kuvastoa mitä vielä törsäisi.
Kommentit (214)
Sain yhdet itselleni ja kahdet tyttärelle..
Ostin Lumenen kulmien muotoiluvahan ja Sandin paitapuseron. Huomenna koitan akateemisesta vielä Hollywoodin rakkaustarinat-kirjaa.
Chifonet-puhdistusliinoja, Ecoverin yleispuhdistussuihkeen ja paketillisen mustavalkoisia englanninlakuja. Kaks ekaa tulee omaan käyttöön, lakut joululahjaksi.
Mallikappaleen yhdestä takista, -40% jeeeee
Leffalippuja ja irtokarkkeja lapsen synttäreille.
Muuten tuolla tuntui olevan paljolti vain "tarjouksia".
Esim. Tigin shampoo-hoitoainesetit olivat hullaritarjouksessa päälle 26 euroa kun muualla ne maksaa normaalihintaisena korkeintaan saman verran ja tarjouksessa 19,95 €.
Ei sillä etteikö hullareilla ihan hyviäkin tarjouksia olisi, mutta tarkkana saa olla ettei maksa ylihintaa noista "tarjouksista."
Ihan hiton pitkät jonot tänä vuonna keskustan päivittäiskosmetiikkaosastolla. Paljon pidemmät kun edellisvuosina, joten jäi tavarat hyllyihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hiton pitkät jonot tänä vuonna keskustan päivittäiskosmetiikkaosastolla. Paljon pidemmät kun edellisvuosina, joten jäi tavarat hyllyihin.
Et selkeesti osaa tätä hommaa;) Kaikki ostokset voi maksaa muidenkin osastojen kassoille, ei ole pakko jäädä sille osastolle maksamaan, jossa ne pisimmät jonot on. Itse maksoin tänään naisten vaatteita asusteosastolla.
Kävelevä legenda. The legend is alive.
Vierailija kirjoitti:
En mitään..Ehkä haamuleivoksen voisin ostaa tai jotai ruokaa Herkusta, mutta ärsyttää liikkua hysteerisessä tilassa olevien ihmismassojen keskellä. Täytyy odottaa, että hullut päivät loppuu ennen kuin viitsin Herkussa käydä.
Kannattaa mennä heti aamuseitsemän jälkeen. Silloin siellä liikkuu lähinnä tolkun ihmisiä, jotka ovat tulleet hakemaan jotain tiettyä ennen töihinmenoa. (Käväisin itse keskiviikkoaamun klo 7 yövuoron jälkeen keskustan Stockalla)
Tänään, kun pistäydyin uudestaan iltakahdeksalta, koko paikka kuhisi päättömästi sinkoilevia, toisiaan töniviä, nokkimisjärjestystään määrittäviä vähän muita parempia kuluttajakansalaisia.
Sushipaketti puoleen hintaan ja Tweezermanin naisten viiksikarvanpoistojousi 19,90 ->>>> ja äkkiä ulos!
Joutsenen untuvapeitot itselle ja miehelle.
2 kpl Lancomen ripsareita ja Bossin hajuveden joululahjaksi poikaystävälle. Näin opiskelijana ei ole varaa törsäillä turhaan, mutta nuo ovatkin ns. hyötytuotteita.
Ja olivat muuten normaalihinnoista reippaasti halvempia. Kyllä niitä hyviä tarjouksia löytää, jos vain osaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Bulkkitavaraa ostetaan halvalla hulluille päiville, tarkoituksena myydä siinä sivussa normaalihintaisia tuotteita. T. entinen myyjä.
Juuri näin. Ja joitakin tuotteita saattaa olla vain muutama, esim jotain ompelukonetta oli joskus 5 kpl. Houkutellaan ihmiset paikalle ja he sitten pettyneinä ostaa jotain muuta. Kunhan ostavat, se on stokkalle pääasia. t. toinen entinen myyjä
Minä en edes tiennyt, että hullut päivät on menossa. Kannattaisi panostaa mainontaan vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kaksi de Buyersin hiiliteräspaistinpannua. Nyt maksoi 37e kpl, normaalisti liki 60e. Olin suunnitellut sellaisten hankkimista jonkin aikaa, kun meni hermo hajoaviin teflon-pinnoitteisiin. Muuta en ostanut enkä aio ostaa.
Meillä on ollut kovassa käytössä ikean teflonpannu ja se on kestänyt paremmin kuin mikään moneen vuoteen. Maksoi about 12 e.
No kyllä pitää ihmisen olla harvinaisen tyhmä, jos ei tajua että kaikki alennukset vain houkuttelevat ihmisen kauppaan tekemään ostoksia. Paitsi että ostetaan niitä alennustuotteita, niin usein jää käteen myös jotain normaalihintaista. Itse googlettelen tavaroiden hintoja etukäteen ja pohdin sen mukaan mitä tilaan Hullareilta ja mitä jätän ostamatta. Toki ostan myös tarpeeseen, enkä sekoa alennustavaran keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Bulkkitavaraa ostetaan halvalla hulluille päiville, tarkoituksena myydä siinä sivussa normaalihintaisia tuotteita. T. entinen myyjä.
Juuri näin. Ja joitakin tuotteita saattaa olla vain muutama, esim jotain ompelukonetta oli joskus 5 kpl. Houkutellaan ihmiset paikalle ja he sitten pettyneinä ostaa jotain muuta. Kunhan ostavat, se on stokkalle pääasia. t. toinen entinen myyjä
Yleensä katalogin ulkopuoliset tarjoukset (joita on sekä pienempiä, että isompia eriä) ovat parempia ja niitä lähinnä ostankin, usein löytyy myös mallikappaleita edullisesti, se vain vaatii tietty enemmän kiertelyä ja hermoja. Tietty samalla saatan ostaa jotain normaalihintaista, mitä muutenkin tarvitsen. Osaan mielestäni hyvin erottaa oikeat tarjoukset niistä, jotka ovat korkeammasta stokkahinnasta alennettu normaalitasoon, kuten vaikka edellä mainitut Tigin setit.
Ootte te vaan kummasti kauppamiesten vietävissä, ihan kuin pässit narussa.
Kolme Balmuirin kynttilää äidille joululahjaksi. Aika huonot tarjoukset oli lastenvaatteissa, niitä olisin tarvinnut.