Mitä ostit Hullareilta?
Mun saldo: lapselle toppahaalarit, toppatakki, talvirukkaset, vuoratut kurarukkaset, talvikengät, yksi paita, kahdet pitkät kalsarit, kolmet sukat, Tammen kultaisia kirjoja joululahjaksi 5 kpl sekä tussit ja palapeli.
Itselle sähköhammasharjan vaihtopäitä. 3 kpl jotain luxus palasaippuoita ja kaksi pokkaria.
Olen ylpeä siitä että ostin noin vähän vain itselleni.
Pitää hengähtää hetki ja lukea kuvastoa mitä vielä törsäisi.
Kommentit (214)
Ostin tyynyn, tempurin, on ollut haaveena jo pitkään, mutta normihinnalla en ole raaskinut. Lisäksi hyvää suklaata, kikherneitä, luumuja ja lapselle hanskat ja housut. "Ylimääräistä" nuo luumut, koska kotona reilusti hedelmiä, mutta selvinnen tästä... :)
Vierailija kirjoitti:
Saiko kukaan lettilegginsejä? Niitähän ei saa normaalisti ei sitten mistään!!!
Sain!? Aikuisten kokoja oli tosi vähän, lasten kokoja vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kahdet lapselle. Pieni rekki Turussa tyhjeni silmänräpäyksessä.
Ruokapuolelta yrttejä, kasviksia, hedelmiä, tuoretta leipää, Haamumunkkeja jne. Pojalle toppatakin, itselle neuleen. Ison pakkauksen Wiledan keittiörättejä, Maison Belle-keittiösuihketta, toffeeta. En muista mitä muuta. Piti ostaa tuoksu, silmänympärysvoide, kosteusvoide, urheiluliivit ja lenkkarit, mutta tulin järkiini. Tarvitsisin kyllä ne ja Hullareilla on noista hyvät tarjoukset, mutta ei vain raha riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kahdet lapselle. Pieni rekki Turussa tyhjeni silmänräpäyksessä.
H:gin keskustassa oli muutama laatikollinen, tyhjeni nekin nopeasti.
Aika vähän, syy: verkkokauppa toimi entistä epämääräisemmin ja veti tuotteet korista, vaikka ne oli juuri uusittu sinne eivätkä kaikki olleet edes loppu.
Eilen kävin. Eipä oikein mitään tarrttunut minunkaan mukaani. Katselin erästä naista, joka raahasi kainalossaan viittä peittokassia. Kurkkasin hinnan ja kas, hullujen päivien hinta koko lailla sama kuin Prismassa koko ajan. Hmm.. Kyllä hintataso täytyy tietää, jos meinaa edullisesti saada, niinkuin tuossa joku kirjoitti jostain neuleesta. Mahtaako parin viikon päästä Stocca ilmoittaa taas yt-neuvotteluiden alkamisesta? Mitä veikkaatte?
Haamumunkin ja kahvin. Lapselle kengät.
Kyllä oli herkkutorilla paljon halpojakin tuotteita!! Kevytmaito 0,50€/l , kananpalat n. 6€/kg, gouda juusto n. 6€/kg, suomalainen omena 2€kg, satsumat 1€/pss. Siis edullista ja hyvää :)!
Lumin pouch bag
Levikset
Versacen ja RL:n tuoksut
2x alusasusetti
tuplapakkaus Sloggeja
Valaisimia A110, Hay Trey pöytiä, Kartell Combonibili, Tommy Hilfiger untuvatoppatakki, Hilfiger huivi, Hilfiger boksereita, Esprit paita pojalle
kyllä myös löytöjä kirjoitti:
Kyllä oli herkkutorilla paljon halpojakin tuotteita!! Kevytmaito 0,50€/l , kananpalat n. 6€/kg, gouda juusto n. 6€/kg, suomalainen omena 2€kg, satsumat 1€/pss. Siis edullista ja hyvää :)!
Eikö maito ole sentin halvempi litrahinnaltaan prismassa ihan normaalistikin? En jaksa uskoa, että tuo ylihintainen ruokakauppa olisi mitenkään halpa edes hulluilla päivillä.
Vierailija kirjoitti:
kyllä myös löytöjä kirjoitti:
Eikö maito ole sentin halvempi litrahinnaltaan prismassa ihan normaalistikin? En jaksa uskoa, että tuo ylihintainen ruokakauppa olisi mitenkään halpa edes hulluilla päivillä.
Ei ole ainakaan Tampereella. Maitojuoma voi olla edullista, samoin halpismerkkien maidot. Arlan maitoa ei Prismasta 50 sentillä saa, kuten nyt Hulluilta Päiviltä sai.
Alennukset on tuolla nykyisin vain muutamia hulluja euroja, en osta mitään vaikka täällä Oulussa on viimeiset Hullarit.
Ankankoipia, vaahtokarkkeja, enkunlakuja, korresin suihkusaippuoita 2 kpl, mossan päivävoiteen, pari lumenen seerumia ja kaksi noomin hupparia.
Tarkkana saa olla hintojen kanssa. Ostin lapsille vaatteita ja talvikengät, itselle talvitakin, leffalippuja. Herkusta herkkuja. Itsellä tulee ostettua sellaista, mitä ei muuten ostaisi, tai raaskisi ostaa. Esim Desigualin vaatteet, juustot, herkkuruoat. Joissain tuotteissa hinta on halvempi, mutta se sitten näkyy laadussa, esim vuori puuttuu, yksityiskohtia vähennetty.
En mitään. Bulkkitavaraa ostetaan halvalla hulluille päiville, tarkoituksena myydä siinä sivussa normaalihintaisia tuotteita. T. entinen myyjä.
Mä ostin eilen netistä Repeatin kashmirneuleen 119 eurolla. Olen samaa paitaa ihaillut Stockalla normaalihinnalla, joka on 179 euroa. Samaan 179 euron hintaan paitaa myy merkin oma verkkokauppa, ja lisäksi tulisi 20 euron toimituskulut Suomeen. Ihan hyvä alennus tuo 33 %, etenkin kun kyse oli tuotteesta, jonka ostamista olen miettinyt jonkun aikaa. :P En ole heräteostelija, tuo oli ainoa ostokseni ja nyt on taas shoppailtu tarpeeksi vähäksi aikaa...
...Pentikin lattiatyynyä mietin kyllä kanssa, se oli 79 eurolla myynnissä, kun Pentikillä tyyny on 125 euroa. Ja itse asiassa myös Långvikin lahjakorttia, kun normaalisti yö maksaa 135-145 e, mutta olisi saanut nyt 85 eurolla. :D