Mitä ostit Hullareilta?
Mun saldo: lapselle toppahaalarit, toppatakki, talvirukkaset, vuoratut kurarukkaset, talvikengät, yksi paita, kahdet pitkät kalsarit, kolmet sukat, Tammen kultaisia kirjoja joululahjaksi 5 kpl sekä tussit ja palapeli.
Itselle sähköhammasharjan vaihtopäitä. 3 kpl jotain luxus palasaippuoita ja kaksi pokkaria.
Olen ylpeä siitä että ostin noin vähän vain itselleni.
Pitää hengähtää hetki ja lukea kuvastoa mitä vielä törsäisi.
Kommentit (214)
Jättipakkauksen alwaysin yösiteitä.
Kenelle mä ne testamenttaan? :D
N. 49v
Seinäkellon, nahkahanskat, säilytyskorin ja leikkuulaudan 😂
2 neuletta, Balmuirin kynttilän, silmänympärysvoidetta ja alusvaatteita. Ehkä käyn hakemassa vielä yhden hameen Andiatalta.
En mitään. Mies jäi just työttömäksi ja mulle tulee lomautusta joulukuussa.
Kävin kuitenkin katsomassa, tykkään minäkin ihmisvilinästä.
Joku osti lettileggarit ja laittoi ne 50€:lla myyntiin toriin. Just.
Vierailija kirjoitti:
Kahvikapseleita, nilkkurit, Alessin vadin, Gantin pyyhkeitä, Sandin paitapuseron. Pakko tilata vaan netistä, kun oon kipee.
Mulla oli kahvikapseleissa kuitissa normaalihinta, vaikka otin ne keltaisesta kohasta.😕
Mä ihmettelen mistä ne tänä vuonna oli kaivanut ne onnettomat harjoittelijat kassoille. Ainakin Jumbon stokkalla oli tällaisia nuoria naisia joista näkyi kilometrin päähän että ei ole minkäänlaista kokemusta sen paremmin asiakaspalvelusta kuin kassatyöskentelystäkään.
Le Creuset -padan, Fiskarsin haudutuskattilan ja jotain pienempää sälää kuten Herbsicle-yrttipakastushommelin.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävin. Eipä oikein mitään tarrttunut minunkaan mukaani. Katselin erästä naista, joka raahasi kainalossaan viittä peittokassia. Kurkkasin hinnan ja kas, hullujen päivien hinta koko lailla sama kuin Prismassa koko ajan. Hmm.. Kyllä hintataso täytyy tietää, jos meinaa edullisesti saada, niinkuin tuossa joku kirjoitti jostain neuleesta. Mahtaako parin viikon päästä Stocca ilmoittaa taas yt-neuvotteluiden alkamisesta? Mitä veikkaatte?
Nimenomaan pitää täsmäostella ja selvittää tavanomainen hintataso muissa liikkeissä. Ostamassani padassa noin satasen alennus ja kattilassa noin 25 euron alennus. Viime vuonna ostin parit laadukkaat hiiliteräspannut, kun irtosivat melkein puoleen hintaan.
Reimatecin haalarin lapselle netistä, loppuunmyytiin viiden minuutin sisällä. Olen tyytyväinen sillä pakollinen haalari vielä ostamatta ja säästöä tuli ainakin 50e uuteen verrattuna. Laatukamaa.
Vierailija kirjoitti:
Valaisimia A110, Hay Trey pöytiä, Kartell Combonibili, Tommy Hilfiger untuvatoppatakki, Hilfiger huivi, Hilfiger boksereita, Esprit paita pojalle
Yhdyssanaoppaat olivat näköjään ehtineet loppua.
Vierailija kirjoitti:
Oulun Stockalla ei ole enää Akateemista, lemmikkiosastoa ja muutenkin Stocka lopettaa ensi vuonna.
Stockmann ei ole omistanut Akateemista ainakaan vuoteen. Yhteistyötä tekevät, mutta eri puljua ovat.
Vierailija kirjoitti:
Valaisimia A110, Hay Trey pöytiä, Kartell Combonibili, Tommy Hilfiger untuvatoppatakki, Hilfiger huivi, Hilfiger boksereita, Esprit paita pojalle
Miksi tuhlasit miehesi rahaa kaikkeen turhaan ? Etkö ajattele ollenkaan Syyrian lapsia ?
Hullareilta tarttui mukaan uudet pollarit.
Ostin kaksi de Buyersin hiiliteräspaistinpannua. Nyt maksoi 37e kpl, normaalisti liki 60e. Olin suunnitellut sellaisten hankkimista jonkin aikaa, kun meni hermo hajoaviin teflon-pinnoitteisiin. Muuta en ostanut enkä aio ostaa.
Kylpyhuoneen matto, orkidea, tyttärelle hajuvesi joululahjaksi, kosteusvoide, irtokarkkeja, Method-wcpesuaine
Samaa ihmettelin keskustan naistenosaston kassalla eilen ja tänään. Päivittäiskosmetiikassa kassatyttö laittoi viivakoodin vedettyään joka ostoksen muovikassiin... Ei siis laittanut hihnan mukana kulkemaan niin, että asiakkaat itse olisivat saaneet pakata ostoksensa.
J o n o eteni t o d e l l a h i t a a s t i . Sanoin kassalle, että pakkaan ostokseni itse kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen mistä ne tänä vuonna oli kaivanut ne onnettomat harjoittelijat kassoille. Ainakin Jumbon stokkalla oli tällaisia nuoria naisia joista näkyi kilometrin päähän että ei ole minkäänlaista kokemusta sen paremmin asiakaspalvelusta kuin kassatyöskentelystäkään.
Vimman legginsit itselleni ja tyttärelle jotka myytiin loppuun 7.01
Samaa mieltä. Asun ihan kulmilla ja aina on tullut käytyä ja jotain lähtenyt mukaankin, mutta nyt täytyy sanoa, että olipa aneemiset tarjoukset.