Mitä ostit Hullareilta?
Mun saldo: lapselle toppahaalarit, toppatakki, talvirukkaset, vuoratut kurarukkaset, talvikengät, yksi paita, kahdet pitkät kalsarit, kolmet sukat, Tammen kultaisia kirjoja joululahjaksi 5 kpl sekä tussit ja palapeli.
Itselle sähköhammasharjan vaihtopäitä. 3 kpl jotain luxus palasaippuoita ja kaksi pokkaria.
Olen ylpeä siitä että ostin noin vähän vain itselleni.
Pitää hengähtää hetki ja lukea kuvastoa mitä vielä törsäisi.
Kommentit (214)
Huvittaa nää ihmiset, jotka aina osoittavat paremmuuttaan julistamalla "en ikinä kävisi Hullareilla", ja leijuvat sillä, että saivat jonkun mukin Ikeasta paljon halvemmalla. Kai sitä aikuiset ihmiset saavat käyttää rahansa mihin haluavat, miten se on teiltä pois?
Vai eikö ole varaa käydä itse? En silti alkaisi haukkumaan typeriksi niitä, joilla on.
Noi Tigin shampoot muuten maksaa yleensä jotain 39 euroa, eli siihen nähden kyllä ovat tuolla Hullareilla halvempia. Parissa kampaamossa olen kyllä nähnyt niitä 19 eurollakin, ja käyn aina sieltä ostamassa.
Ostin K1-katsastuksen lahjakortin itselleni. Vuoden voimassa ja kelpaa mihin kellonaikaan tahansa katsastusasemalle.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nää ihmiset, jotka aina osoittavat paremmuuttaan julistamalla "en ikinä kävisi Hullareilla", ja leijuvat sillä, että saivat jonkun mukin Ikeasta paljon halvemmalla. Kai sitä aikuiset ihmiset saavat käyttää rahansa mihin haluavat, miten se on teiltä pois?
Vai eikö ole varaa käydä itse? En silti alkaisi haukkumaan typeriksi niitä, joilla on.
Ei, vaan järkevälle, laatua arvostavalle kuluttajalle hullarit on aikansa elänyt konsepti. Että jokin tuote saa minut liikkeelle ja käyttämään rahani, sille pitää olla välitön tarve, suuri rahallinen etu (ja edelleen perusteltu tarve) tai kokemuksen pitää olla miellyttävämpi kuin naapurikaupassa. Ihmistungos-heräteostosparatiisi "no ainahan näitä tarvii" Hullarit eivät edusta minulle mitään näistä, päin vastoin. Hrrr.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan järkevälle, laatua arvostavalle kuluttajalle hullarit on aikansa elänyt konsepti. Että jokin tuote saa minut liikkeelle ja käyttämään rahani, sille pitää olla välitön tarve, suuri rahallinen etu (ja edelleen perusteltu tarve) tai kokemuksen pitää olla miellyttävämpi kuin naapurikaupassa. Ihmistungos-heräteostosparatiisi "no ainahan näitä tarvii" Hullarit eivät edusta minulle mitään näistä, päin vastoin. Hrrr.
Kuulostaa, että sinulla on kylmä, kun noin "hrr" ääniä päästelet. Hulluilta päiviltä olisit saanut hyvän peiton ja käsittääkseni sosiaalitoimella on piste lähellä josta apua olisit saanut sähkölaskuun!
Minulla on ne muutamat herkun tuotteet, joiden vuoksi menen eli ankankoipipurkit, isot hummerit ja karitsan entrecote.
Itsenäisyyspäivänä syödään ankankoipia ja joulupäivänä kuorrutettuja hummerinpuolikkaita.
Ostin siis vain sellaisia herkkuja, joita en raaski normaalihinnalla ostaa.
Minä ostin hultseilta sisustustarvikkeita, laadukkaita. Aina pitää olla jotain uutta kun tulee vieraita. Kaikkein besteintä hultseilla on kuitenkin se että voi mennä rauhassa kalleimpien tavaroiden luo eikä ole tungosta.
Ostin hammastahnaa ja mozzarellaa :D
Mulla oli pari Stockan lahjakorttia, jotka olivat menossa vanhaksi. En siis liki kahteen vuoteen ole löytänyt ko kaupasta yhtään mitään. No nyt käytin ne ja ostin ompelukoneen ja itselleni talvitakin. Muuten en siellä kyllä käy, kallista ja huonot valikoimat.
Puolen kilon halko vuohenjuustoa oli näköjään vaihtunut uudeksi. Onko joku ostanut ja hyväksi todennut?
Vierailija kirjoitti:
Joutsenen untuvapeitot itselle ja miehelle.
Sama, ja netistä tietty.
Joskus vuosia sitten uskaltauduin sisään aamuvarhaisella kamppailemaan merkkivaatteiden mallikappaleista. Nykyään vedän mieluummin peiton korville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tuo, joka osti verkkokaupasta untuvapeittoja pitkän harkinnan ja vertailun jälkeen. Enpä keksi oikein mitään, mikä olisi kauempana ihmistungoksesta ja heräteostoksista, keksitkö sinä?
Kuka tilaa ne naisten vaatteet? Kaikki sellaisia hailuja, mielellään jotain kiiltävää materiaalia, esim. paidat. Mustaa, harmaata ja jotain pastelliväriä. Niin köyhät valikoimat.
Kaksi Kastehelmi purnukkaa, ripsivärin, valokynän, kuivashampoon ja vähän irtiksiä.
Ostin Gerry Weberin farkut, joita muutenkin käytän. Kaksi Gerry Weberin paitaa. Tosi kauniin huivin. Pokkarin. Tytölle mekon. Suihkusaippuoita. Mielestäni hyviä ostoksia. Ovat merkkituotteita toki, mutta miksei niitä saisi ostaa, jos haluaa ja siihen on työsskäyvänä varaa.
Marimekon isoa kulhoa menin hakemaan, mutta oli jo loppuunmyyty sekä kaupasta että verkosta. Lexingtonin raitapyyhkeitä pohdin myös, mutta olivat livenä oudon värisiä niin jäipä sitten nekin kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tuo, joka osti verkkokaupasta untuvapeittoja pitkän harkinnan ja vertailun jälkeen. Enpä keksi oikein mitään, mikä olisi kauempana ihmistungoksesta ja heräteostoksista, keksitkö sinä?
Silloinhan käy poikkeuksellisen hyvä tuuri jos on oikeasti ollut aikeissa hankkia juuri nämä peitot ja ne ehdit netistä saamaan hyvään hintaan. Erittäin harvoin juuri tarvitsemani tuote+hullut päivät+järkevä ale yhdistyvät. Minun kritiikkini kohdistuu lähinnä aloittajan (luultavasti kyllä provona) lanseeraamaan "pitää hengähtää hetki ja lukea kuvastoa mitä vielä törsäisi" -mentaliteettiin, joka on valitettavasti aivan tosielämää siitä vilinästä päätellen.
En mitään. Hotsitti se powerbank ja handsfree-kuuloke, mutta em. oli myyty loppuun ja totesin, ettei ole tarvetta händsfreellekään, kun ei mulle kukaan soita. Nappikuulokkeitakin on jo.
Kuka onnistu hankkimaan itselleen samsoe & samsoen Lauri neuleen ? D:
Olisi siellä ollut keskiviikkona yksi didriksonin naisten parkatalvitakki 99€ (Mallikappale), mutta enpä silti raaskinut ostaa. Ihan hyvä tarjous mielestäni.