Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostit Hullareilta?

Vierailija
13.10.2016 |

Mun saldo: lapselle toppahaalarit, toppatakki, talvirukkaset, vuoratut kurarukkaset, talvikengät, yksi paita, kahdet pitkät kalsarit, kolmet sukat, Tammen kultaisia kirjoja joululahjaksi 5 kpl sekä tussit ja palapeli.

Itselle sähköhammasharjan vaihtopäitä. 3 kpl jotain luxus palasaippuoita ja kaksi pokkaria.

Olen ylpeä siitä että ostin noin vähän vain itselleni.

Pitää hengähtää hetki ja lukea kuvastoa mitä vielä törsäisi.

Kommentit (214)

Vierailija
121/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen kasvojen puhdistusaineen, kasvoveden ja geelivoiteen.

Vierailija
122/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nää ihmiset, jotka aina osoittavat paremmuuttaan julistamalla "en ikinä kävisi Hullareilla", ja leijuvat sillä, että saivat jonkun mukin Ikeasta paljon halvemmalla. Kai sitä aikuiset ihmiset saavat käyttää rahansa mihin haluavat, miten se on teiltä pois?

Vai eikö ole varaa käydä itse? En silti alkaisi haukkumaan typeriksi niitä, joilla on.

Ei, vaan järkevälle, laatua arvostavalle kuluttajalle hullarit on aikansa elänyt konsepti. Että jokin tuote saa minut liikkeelle ja käyttämään rahani, sille pitää olla välitön tarve, suuri rahallinen etu (ja edelleen perusteltu tarve) tai kokemuksen pitää olla miellyttävämpi kuin naapurikaupassa. Ihmistungos-heräteostosparatiisi "no ainahan näitä tarvii" Hullarit eivät edusta minulle mitään näistä, päin vastoin. Hrrr.

Mä olen tuo, joka osti verkkokaupasta untuvapeittoja pitkän harkinnan ja vertailun jälkeen. Enpä keksi oikein mitään, mikä olisi kauempana ihmistungoksesta ja heräteostoksista, keksitkö sinä?

Silloinhan käy poikkeuksellisen hyvä tuuri jos on oikeasti ollut aikeissa hankkia juuri nämä peitot ja ne ehdit netistä saamaan hyvään hintaan. Erittäin harvoin juuri tarvitsemani tuote+hullut päivät+järkevä ale yhdistyvät. Minun kritiikkini kohdistuu lähinnä aloittajan (luultavasti kyllä provona) lanseeraamaan "pitää hengähtää hetki ja lukea kuvastoa mitä vielä törsäisi" -mentaliteettiin, joka on valitettavasti aivan tosielämää siitä vilinästä päätellen.

Joo, itsekin vihaan ruuhkaa ja heräteostoksia. Mutta nämä kampanjat tarjoavat myös mahdollisuuden tehdä järkihankintoja.

Luulen itse asiassa, että kampanjoiden merkitys kasvaa, kun tavarapaljouteen heränneet ihmiset alkavat aina vain enemmän vieroksua alennusmyyntejä ja heräteostoksia ja keskittyä hyviksi havaitsemiinsa brändeihin. Esim. Sokoksen 3+1-päivien sisäänostajat tuntuvat tietävän hämmästyttävän hyvin, mitä shampoita ja dödöjä käytän. Käyttäisin niitä joka tapauksessa, joten toki ne kannattaa ostaa silloin, kun pikkuisen edullisemmalla saa. Kaupat tietysti toivovat, että tekisin samalla heräteostoksia, mutta enpä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En edes käynyt paikan päällä.

Vierailija
124/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkurit (ajattomat, fiksut käyttökengät, hinta kymmeniä euroja halvempi kuin esim. Zalandolla) ja sitten samaa mitä joka kerta eli mättöä Herkusta: rahkaa, smoothieita ja kahvijuomia. Noilla vedän iloiset överit aina puolivuosittain.

Teen täsmäiskuja enkä haahuile etsimässä heräteostoksia.

Vierailija
125/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat lettileggarit, kysyy maalainen.

Tuli mieleen trikooleteistä ommellut housut tai sitten jokin printti? Eli mitä ne oikeasti on?

Vierailija
126/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävytetyn huulirasvan (2,5€)

2 Pringles-tuubia (1,5€/kpl)

2 pussia Lindt-suklaapalleroita (3,5€/kpl)

Ihan olen tyytyväinen näihin :)

Vierailija
127/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gerry Weberin mustat Romy-farkut, pari käsipyyhettä, Sonyn nappikuulokkeet ystävälleni lahjaksi ja Herkusta herkkuja, mm. kolme laatikollista Dolce Gusto -kapseleita. Suunnilleen satakolmekymppiä sain palamaan.

Itselle olisikin kannattanut ostaa ne kympin kalliimmat Sennheiserit.

Vierailija
128/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gerry Weberin mustat Romy-farkut, pari käsipyyhettä, Sonyn nappikuulokkeet ystävälleni lahjaksi ja Herkusta herkkuja, mm. kolme laatikollista Dolce Gusto -kapseleita. Suunnilleen satakolmekymppiä sain palamaan.

Itselle olisikin kannattanut ostaa ne kympin kalliimmat Sennheiserit.

Jaa, oli siinä sittenkin 15€ eroa. Mutta siltikin.

Vierailija
129/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satumetsä lautasen lahjaksi ja kupin omaan käyttöön :D

Vierailija
130/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat on perseestä ja huijausta!

Kun vertailee mm elektroniikkatuotteiden hintoja netissä niin Hullareiden hinnat ehkä muutaman hassun euron halvempia, hah! johan se kuluu matkakuluhiin kun sinne porhaltaa.

Vierailija
131/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen untuvapeitot koko perheelle, taika mustavalkoiset kupit 2kpl, artek jakkara e60, miesten sukkia, lapselle talvikengät ja mekko, kaulahuivi balmuir, yhden maton, naulakon, tyynyn, vaihtopäitä sähköhammasharjaan sekä urheilutrikoot ja lämpökerraston

Rahaa palo, otin laskulle

Vierailija
132/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffalippuja 30kpl ja 5kpl herkkulippuja

Vierailija
133/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En edes jaksanut selata kuvastoa. Jos jotain kivaa olikin, niin jää nyt ostamatta kyllä... Nyyh.

Vierailija
134/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni talvitakin, neuletakin ja kaulahuivin. Kaikki heräteostoksia, mutta tulivat heti käyttöön. Normaalisti en edes käy hullareilla, mutta nyt menin syysloman alkamisen kunniaksi käymään ja palkitsin itseni syksyn tiiviistä työrupeamasta.

Vierailija
135/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vimman lettileggarit, kuivashampoota, muutaman käsipyyhkeen, villatakin, villashaalin, pari pokkaria ja Herkusta mozzarellaa ja smoothien itselle. Joululahjoja ostin muutaman  myös jo, miehelle neuleen ja muutaman kirjan.

Vierailija
136/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigerin villakangastakin, oli hyvä alennus.

Vierailija
137/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pyörähtämässä mutta harmiksi ei ollut mitään kivoja tarjouksia Herkussa.

Vierailija
138/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin muuten, että Stockalla ei tällä kertaa ollut niin paljon Hullariapulaisia kuin viime vuosina. Ei varaa kenties palkata enää samalla tavalla?

t. entinen Hullut Päivät-apulainen

Vierailija
139/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauderin Perfectly Clean puhdistusgeelin normaali/sekaiholle. Himoitsemani tuote, ja rahapulassa en raaskinut maksaa siitä normaalihintaa 29,90. Nyt 19,90. Siinä on aivan ihana, ylellinen tuoksu!

Vierailija
140/214 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin muuten, että Stockalla ei tällä kertaa ollut niin paljon Hullariapulaisia kuin viime vuosina. Ei varaa kenties palkata enää samalla tavalla?

t. entinen Hullut Päivät-apulainen

Joo. Mä hain ekaa kertaa sinne töihin ja olin rekrytoinneissa haastattelussa. Muka 400 palkattiin, mut ite en päässy kyl töihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä