Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostit Hullareilta?

Vierailija
13.10.2016 |

Mun saldo: lapselle toppahaalarit, toppatakki, talvirukkaset, vuoratut kurarukkaset, talvikengät, yksi paita, kahdet pitkät kalsarit, kolmet sukat, Tammen kultaisia kirjoja joululahjaksi 5 kpl sekä tussit ja palapeli.

Itselle sähköhammasharjan vaihtopäitä. 3 kpl jotain luxus palasaippuoita ja kaksi pokkaria.

Olen ylpeä siitä että ostin noin vähän vain itselleni.

Pitää hengähtää hetki ja lukea kuvastoa mitä vielä törsäisi.

Kommentit (214)

Vierailija
1/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausteita ja haamumunkkeja

Vierailija
2/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikapseleita, nilkkurit, Alessin vadin, Gantin pyyhkeitä, Sandin paitapuseron. Pakko tilata vaan netistä, kun oon kipee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsarin, naamarasvaa, mausteita, Ben & Jerrys jätskejä (3 kpl /10 euroa).

Vierailija
4/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun saldo: lapselle toppahaalarit, toppatakki, talvirukkaset, vuoratut kurarukkaset, talvikengät, yksi paita, kahdet pitkät kalsarit, kolmet sukat, Tammen kultaisia kirjoja joululahjaksi 5 kpl sekä tussit ja palapeli.

Itselle sähköhammasharjan vaihtopäitä. 3 kpl jotain luxus palasaippuoita ja kaksi pokkaria.

Voiko joku vastata miksi alapeukut, jos lapsen toppatakki, toppahousut, talvikengät ja hanskat ja paita maksoivat yhteensä 95 €. Tammen kultaiset kirjat ovat kauniita klassikoita 3,90 kpl.

Vierailija
5/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku vastata miksi alapeukut, jos lapsen toppatakki, toppahousut, talvikengät ja hanskat ja paita maksoivat yhteensä 95 €. Tammen kultaiset kirjat ovat kauniita klassikoita 3,90 kpl.

Luulen, että ne alapeulut eivät tulleet noista tavaroista

Vierailija
6/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ostaa itselleni vielä Helena Rubinsteinin ripsarin, nahkanilkkurit ja lauantaina Niken lenkkarit. En ole todellakaan rikas. Minulla vain on nyt rahaa ja mietin tarkasti mm mitä joululahjoja ostan halvalla ennakkoon. Aion tehdä pari täsmäostosta ja ostaa nyt halvalla joululahjat.

Vierailija
7/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ne alapeulut eivät tulleet noista tavaroista

Mistä ne sitten tuli? Fiksuja täsmäostoja eikä krääsää.

Vierailija
8/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh.. Stockmann kiittää.

Vierailija
9/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luxus palasaippuoita" xD

Vierailija
10/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tällä kertaa on järkyttävän huono tarjonta ja kovat hinnat. Enteileekö tämä nyt Stokkan kaatumista?

Vierailija
11/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nettisivuilla katsomassa, enkä vieläkään ymmärrä Hullujen päivien ideaa. Musta tuntuu että noissa hinnassa on vain plussaa, ei missään nimessä ainakaan alennusta. Miksi joku haluaa mennä täyteen tavarataloon osatakseen jotain normaalihinnoilla tai jopa normaalia kalliimmilla hinnoilla?

Vierailija
12/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ja olen ylpeä itsestäni. Ostan nykyään vain tarpeeseen, en siksi että tekee mieli törsäillä.

Vierailija
13/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin jättää hullarit väliin kokonaan.

Vierailija
14/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pokkaria, broitsuwrappeja, leivoksia, suklaata, pesuainetta. Lauantaina uusiks.

Vierailija
15/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 pokkaria, broitsuwrappeja, leivoksia, suklaata, pesuainetta. Lauantaina uusiks.

Niin joo ja juustoja ja yhden kahvijuoman.

Vierailija
16/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä edullista ja kivaa sieltä saisi ostettua lahjaksi läheisille?

Vierailija
17/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman hyviä pokkareita oli. Pitäis vielä tsekata. Kohta menen Herkkuun.

Vierailija
18/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään..Ehkä haamuleivoksen voisin ostaa tai jotai ruokaa Herkusta, mutta ärsyttää liikkua hysteerisessä tilassa olevien ihmismassojen keskellä. Täytyy odottaa, että hullut päivät loppuu ennen kuin viitsin Herkussa käydä.

Vierailija
19/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Stockalla ei ole enää Akateemista, lemmikkiosastoa ja muutenkin Stocka lopettaa ensi vuonna.

Vierailija
20/214 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen uuden muistikortin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä