Mitä ostit Hullareilta?
Mun saldo: lapselle toppahaalarit, toppatakki, talvirukkaset, vuoratut kurarukkaset, talvikengät, yksi paita, kahdet pitkät kalsarit, kolmet sukat, Tammen kultaisia kirjoja joululahjaksi 5 kpl sekä tussit ja palapeli.
Itselle sähköhammasharjan vaihtopäitä. 3 kpl jotain luxus palasaippuoita ja kaksi pokkaria.
Olen ylpeä siitä että ostin noin vähän vain itselleni.
Pitää hengähtää hetki ja lukea kuvastoa mitä vielä törsäisi.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Päiväkoti ikäisille lapsille talvi goretex kengät. Nämä eivät ole kai kovin kannattavia ostoksia, tiedän että jostain cittarista saa halvemmalla. Mutta en i minä jaksa mennä kun ei ole autoa ja asutaan ihan keskustassa.
Viljapohja sukkia lapsille talveksi, ne oli mielestäni normaalia edullisempia. Kokoajan katoavia hanskoja myös parit lapsille.Itselleni mallikappaleita Tara Jarmonin takin ja mekon koska ne oli kivoja ja kyllä niissä oli aleakin.normaalihintainen verrattuna. Niin ja ne viininpunaiset kumisaapas nilkkurit jotka oli kuvastossa. Ei mitään käsitystä oliko hyvä hinta vai ei, ne oli vaan kivat.
Varsi-imuriin . Tästä ei ole aavistustakaan mikä on hinta normaalisti , tarvitsin vaan sen vanhan mentyä rikki ja kun niitä oli siinä pino niin innostuin ostamaan.
Lisäsksi ison pakkauksen terveyssiteitä, keittiörättejä ja metodin kylppäri puhdistus liinoja . Kuvittelin että on jotenkin halvempia mutta en kyllä oikeasti tiedä. Ja herkun tarjouksia hyödyntänyt aina , ne on oikeasti hyviä.Olen siis täysin valistumaton kuluttaja joka tykkää käydä hulluilla päivillä , se on vaan vähän niinkuin perinne. Kauhistukaa kulutuksen vastustajat :)
Kahdella kaveri äidillä on jopa sellainen perinne että vievät lapset aina sinne syömään haamumunkit . Tähän en itse ole vielä ryhtynyt :)
Stockalla on ahdasta syödä hullareiden aikaan kun on niin paljon ihmisiä.
Ainoastaan 4 kpl isoja pakkauksia neekerinpusuja ja hullut päivät -kermamunkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Lumenen kasvovoiteen, Estee Lauderin Perfectly clean -puhdistusvoiteen sekä Methodin käsitiskiainetta.
Mulla oli tosi haikea fiilis Oulun hullareilla, vaikka siellä ei varsinaisesti kunnon tarjouksia tänä vuonna ollutkaan. Toivottavasti Oulu ei jämähdä pikkukaupungiksi stokan lähdön myötä, työttömyyskin on niin iso ongelma... Eiköhän siihen tilalle joku kauppakeskus tule.
En usko että Stockan paikalle tulee kauppakeskus koska vieressä on kauppakeskus Valkea.
Miksi joku alapeukuttaa ostamiani kermamunkkeja ja neekerinpusuja.
Lohta, entrecote-pihvejä, nakkeja, siikaa, mangoa, leipää, port salut -juustoa, paprikaa, sieniä, yrttejä, kinkkua, mehua jne. Olivat kaikki hyvässä alessa.
Vierailija kirjoitti:
Lohta, entrecote-pihvejä, nakkeja, siikaa, mangoa, leipää, port salut -juustoa, paprikaa, sieniä, yrttejä, kinkkua, mehua jne. Olivat kaikki hyvässä alessa.
Oi, tuli nälkä :)
Lapselle vaatteita, mm. toppahousut, talvirukkaset, kypärämyssyn, parit collegehousut ja Vikingin goretex-kengät. Itselle Tigerin neuleen ja Gantin kengät. Kotiin Iittalan Ruutu-maljakko ja satsi pesuaineita ja neljä pakettia serviettejä. Ruokaa, mutta sitä ostetaan muutenkin lähinnä Herkusta, koska on meidän lähikauppa. Mies osti sukkia ja boksereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullareilla on kyllä varsinkin kosmetiikan suhteen välillä niin hyviä tarjouksia ettei laivaltakaan saa niin halvalla.
Itse ostin Lancômen Hydra Zen silmänympärysvoiteen, Cliniquen puhdistusgeelin jättikoossa, Clarinsin jättikokoisen vartalovoiteen, L'Occitanen Shea käsivoiteen, Batisten kuivashampoon, luonnonharjaksisen hiusharjan, ja Lumenen uuden Lähde kasvosuihkeen joka ei tosin kuulunut hullaritarjouksiin.
Minkä hintaisia olivat hiusharja ja kasvosuihke? Mitä pidit kasvosuihkeesta?
Hiusharja oli 13,50, normaalihinta on muistaakseni n. 24e. Duroyn Keller, siinä on luonnonharjaksia ja joustavia piikkejä samassa, usein tuommoiset yhdistelmäharjat ovat kamalia mutta nuo Kellerit ovat oikeasti ihania, mulla on oli valmiiksi pienempänä kyseinen harja. Oli siellä myös kympillä Cailapin(?) täysluonnonharjaksista harjaa joka on kanssa yllättävän laadukas.
Lumene tekee täyttää kasvojen kohotusta ja niillä oli jo Lähde-sarjaa myynnissä, todella kauniit pakkaukset ja laadukkaan oloisia olivat myös kämmenelle koittaessa. Kasvosuihke maksoi 19,90, pidin ensin turhakkeena mutta kun testasin niin todella hienojakoinen sumu joka tuo raikkaan ja kevyesti kosteutetun tunteen iholle ja tuoksuukin ihanalta sai mut ihastumaan. Sitä voi suihkaista ennen päivä/yövoidetta, meikin päälle jos on jäänyt pintakuivuuden takia rumia kohtia iholle, tai muuten vaan päivän mittaan. Ostan varmasti myöhemmin myös Lähde kosteuttavan geelinaamion, rasvaton mutta superkosteuttava kuivuneelle kämmenselällekkin testattuna, iho oli sileä ja napakka muutamassa minuutissa. Siitä sainkin myyjältä näytepussin kun se näki mut testailemassa, se on vielä kasvoille kokeilematta.
Ostin Delseyn matkalaukun, Sensai ripsivärin ja Paul Mitchell shampoon ja hoitoaineen. Säästin, ja olisin ostanut noita juttuja muutenkin, nyt vain vähän halvemmalla .
Stockalta löytyy hyviä tarjouksia muulloinkin. Esim. eilen kuvastossailmoitettu 159 euron laukku myytiin keväällä 135 euron hintaan ja torstaina myyntiin tulleet 239 euron laukut myytiin silloin keväällä 199 eurolla. En sitten tiedä, oliko Stockalla silloin niin paha kassavaje, kun halvalla lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gerry Weberin mustat Romy-farkut, pari käsipyyhettä, Sonyn nappikuulokkeet ystävälleni lahjaksi ja Herkusta herkkuja, mm. kolme laatikollista Dolce Gusto -kapseleita. Suunnilleen satakolmekymppiä sain palamaan.
Itselle olisikin kannattanut ostaa ne kympin kalliimmat Sennheiserit.
Minulla itselläni on Sonyt ja ne ovat todella hyvälaatuiset, joten tiesin, mitä ostan. Vai enkö mielestäsi saa käyttää rahojani niihin tuotteisiin, joita pidän laadukkaina ja sopivan hintaisina? Jos ei, niin miksi ei?
Nyt kannattaa ostaa Hullareilta Lancomen ripsari, jos käyttää sitä, koska se on samanhintainen kuin Lorealin ripsari normaalisti. lorkku taas on nyt kympin.
Onko noi tuplapakkauksessa olevat beautyblenderit saman kokoisia kuin normaali beautyblender? Kukaan ostanut? Normaalistihan yksi jo maksaa parikymppiä, tuossa saisi 25 eurolla kaksi.
Minkä hintaisia olivat hiusharja ja kasvosuihke? Mitä pidit kasvosuihkeesta?