Mitä ostit Hullareilta?
Mun saldo: lapselle toppahaalarit, toppatakki, talvirukkaset, vuoratut kurarukkaset, talvikengät, yksi paita, kahdet pitkät kalsarit, kolmet sukat, Tammen kultaisia kirjoja joululahjaksi 5 kpl sekä tussit ja palapeli.
Itselle sähköhammasharjan vaihtopäitä. 3 kpl jotain luxus palasaippuoita ja kaksi pokkaria.
Olen ylpeä siitä että ostin noin vähän vain itselleni.
Pitää hengähtää hetki ja lukea kuvastoa mitä vielä törsäisi.
Kommentit (214)
Löytyykö esim. kermajuustoja 3 €/kg hintaan? Tai suklaata 1 €/200 g hintaan? Halvin ostamani kermajuusto tänä vuonna oli 2, 90 €/kg kermajuusto Arlalta, jota löytyi K-citymarketista.. Ja jos todella tarjouksia mainostavat, niin kyllä suklaankin pitäisi olla 1-1,50 €/200 g riippuen laadusta. Lanttuja ja porkkanoita ostin eilen 0,50 € kilohintaan K-cittarista. Ja jos verkkareita myyvät Hullareilla, niin olisi tuollainen 10-20 € sopiva hinta, 20 € todella laadukkaista. Ostin tänä vuonna Lidlistä 10 € hintaan verkkareita. Norjalaista lohta 5 €/kg hintaan, niin puhutaan jo alennetuista hinnoista.
T. Lidl-mies.
Mitä hyviä pokkareita siellä on?
Minä se ostin Tokmannilta vuatetta, ihan yhtä hyvvee kun siellä herrojen kaupassakin. Nih,
Haikon lahjakortin, Långvikin vastaavat oli jo loppu. Tänään shampoo, hoitoaine ja talvikengät. Varmaan käy niin, että hiusaineet on loppu ja kengissä ei ole kokoa. Jos näin käy, en palaa näissä merkeissä jatkossa enää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä edullista ja kivaa sieltä saisi ostettua lahjaksi läheisille?
Jos sulla on nyt rahaa niin ehdottomasti kannattaa ostaa joululahjat nyt. Kirjat lapsille ovat yli puolet halvempia, myös palapelit, muovailuvahaa, piirustusvälineitä. Astioita kannattaa tsekata. Laadukas pokkari maksaa 3,90! Mulla on sellainen elämäntilanne että harkitsen tarkoin ja ostan joululahjat nyt halvalla. Tsekkaa ainakin astiat, pyyhkeet, kirjat ja ehkä hajuvedet. Toisaalta voit ostaa Herkusta hyviä mausteita ja koota itse jonkin herkkukorin. Klassiset Arabian astiat kuten Paratiisi ovat nyt halpoja. Suloisia Peppi astioitakin oli, myös teemaa ja satumetsää. Jotkut aromaattiset palasaippuat olivat puolet halvempia kuin normaalisti.
Pipon, hiuskiinnettä, hajuveden ja haamumunkkeja.
Espritin takin, Clarksin nilkkurit, muutama perustrikoopaitoja, lapselle SuperDryn takin
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyviä pokkareita siellä on?
Siis ihan vaikka mitä: Jugoslavian Kissa, No Logo, He eivät tiedä mitä tekevät, Vadelmavenepakolainen. Todella paljon suosittuja kirjoja. Mä itsekkin mietin että hamstraan vielä jotain.
Saiko kukaan lettilegginsejä? Niitähän ei saa normaalisti ei sitten mistään!!!
Pitää lähteä käymään, koska tykkään siitä ihmisvilinästä. Eihän nuo tarjoukset kovin kummoisia ole ja jos tuolta jonkun oikeasti halvan alennusvaatteen käyt ostamassa, niin voit olla varma, että yhdellä kymmenestä on sama vaate päällään.
Gerry Weberin mustat Romy-farkut, pari käsipyyhettä, Sonyn nappikuulokkeet ystävälleni lahjaksi ja Herkusta herkkuja, mm. kolme laatikollista Dolce Gusto -kapseleita. Suunnilleen satakolmekymppiä sain palamaan.
Mitään en ottanut, mutta puhelinnumeron sain ilmaiseksi.
Pyörin Jumbon Stockalla tunnin, mutta löysin vain yhden huivin itselleni. Ei mikään oikein napannut. Huomenna käyn Itiksessä pyörähtämässä, jos siellä joku inspiroisi.
En kyllä varsinaisesti tarvitse mitään.
Ostin merinoneulevaatteita (ajattelin, että nämä sopii hyvin viileneviin ilmoihin pyöräilyyn, kun merinovilla ei hiosta), pari Filippa K -paitaa ja pari muuta vaatetta, Paul Mitchell -shampoota. Herkusta ostin vuohenjuustoa (muuten sikakallista, mutta niin ihanaa) ja tuoretta basilikaa, josta aion tehdä pestoa.
Olen pienituloinen, joten vaikka nyt paloi yli 300, nämä oli harkittuja ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ostin merinoneulevaatteita (ajattelin, että nämä sopii hyvin viileneviin ilmoihin pyöräilyyn, kun merinovilla ei hiosta), pari Filippa K -paitaa ja pari muuta vaatetta, Paul Mitchell -shampoota. Herkusta ostin vuohenjuustoa (muuten sikakallista, mutta niin ihanaa) ja tuoretta basilikaa, josta aion tehdä pestoa.
Olen pienituloinen, joten vaikka nyt paloi yli 300, nämä oli harkittuja ostoksia.
Merinovillaiset sukat ainakin hiostavat ihan helvetisti.
Minua ahdistavat vähän nämä kommentit. Ei teidän puolestanne vaan ajatellessani tuota roinamäärää kotiini.
Väitän, että jokainen "ostin sen, tämän ja tuon ja sitten vähän näitä" jäisi rahallisesti voitolle jos miettisi rauhassa mitä vaatteita/astioita/tavaroita oikeasti haluaa ja sitten hankkisi ne hinnasta välittämättä. Tämän jälkeen unohtaisi kaikki hullut päivät ja alekampanjat ja loppuunmyynnit. Vielä halvempaa kuin ostaa tavara 40% alella on jättää se kauppaan jos sitä ei oikeasti tarvi, se tarttuva ostomania ja tarjoussokeus saa fiksunkin tekemään turhia hankintoja. Enkä nyt tarkoita tällä leipäjonossa asioivia vaan ihmisiä jotka hilloavat stockalta merkkiastiapyyhkeitä.
Juuri selailen Hullareiden kuvastoa ja mietin, että missä täällä ne hirveän hyvät tarjoukset ovat? Työkaveri on käynyt jo pari kertaa Stockalla ja selitti miten oli ostanut kolmet kengät ja takin ja vielä aikoo ostaa jotkut kengät. Ihmiset ostaa vaan ostamisen ilosta. Smh.
Vierailija kirjoitti:
Juuri selailen Hullareiden kuvastoa ja mietin, että missä täällä ne hirveän hyvät tarjoukset ovat? Työkaveri on käynyt jo pari kertaa Stockalla ja selitti miten oli ostanut kolmet kengät ja takin ja vielä aikoo ostaa jotkut kengät. Ihmiset ostaa vaan ostamisen ilosta. Smh.
Samaa ihmettelin itsekin. Kävin vielä paikan päällä katsomassa. Ihmisiä oli ja kassoille jonoa, mutta eipä siellä oikein mitään halpaa ollut. Tietenkin jostain kalliista vaatteista lähtee kunnolla pois, mutta merkistähän noiden kohdalla yleensä maksaa muutenkin, joten ei kannata ostaa edes alehintaan ellei satu olemaan juuri omalle kropalle sopiva.
Dolce gusto -kapselit oli kyllä halpoja, niitä hamstrasin.
En yhtään mitään, edes Herkusta vaikka sieltä on yleensä kassillinen tarttunut mukaan. Mikään ei jostain syystä napannut vaikka ihan synttärilahjaa lähdin etsiskelemään. Tyhjin käsin palasin.