Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys sinulle, joka pidät kaikkia naisia lompakkoloisina!

Vierailija
11.10.2016 |

Monestit laitat vastaukseesi, että nainen vaatii mieheltä töissä käyntiä tai edes työnhakua. Minua kiinnostaisi tietää, että miten sitä voi elää jos ei pidä työnhakua voimassa? Käsittääkseni edes kelan tai sossun rahoja ei saa jos työnhaku ei ole voimassa niin miten voi elää ilman työnhaun voimassa oloa?

Kommentit (314)

Vierailija
61/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ymmärrä. Ihan turhaa kaikki argumentit. Aina päästään siihen, että hänellä on oikeus elää muiden rahoilla, vaikka en vielä ole kuullut kertaakaan että miksi.

Totta. Tämän kanssa kun "keskustelee", niin se on ihan sama kuin hakkaisi päätään seinään. Kun ei ole sitä tolkkua.

Miksi pitäisi uskoa kaikki tekosyyt ja selittelyt, joiden taakse ahneet akat koittavat piilottaa maksullisuutensa?

Pimpeli pom.

Vierailija
62/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kaikki naisia maksullisina. Ainoastaan niitä, jotka ahneuksissaan vaativat mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, että mies kelpaa.

Enkä vaadi keneltäkään työssäkäyntiä. Mun puolesta jokainen saa olla työtön jos haluaa. Yksilön vapaus on tärkeintä.

Mitä, mitä? Tämähän tarkoittaa siis sitä, että sehän oletkin SINÄ, joka loisit minun, työssä käyvän naisen lompakolla!

"mun rahoilla"

LOL.

Niin?

Sun rahat ovat yhtä lailla valtion rahaa kuin tuilla eläjien rahat.

Mitä mahdat tarkoittaa? Onko kaikki maailman raha mielestäsi valtion rahaa?

Kyllä itse asiassa on ja tämä ei ole edes mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä vaadi mieheltä työssäkäyntiä, opiskelua tai halua työllistyä, vaan se on ihan perusolettamus miehestä.

Niin, siis se on perusolettamus, että mies menee töihin tienaamaan rahaa ja parantaa siten naisen taloudellista tilannetta.

Vierailija
64/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä Lasse myös palstan kannabishörhö?

Vierailija
65/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kaikki naisia maksullisina. Ainoastaan niitä, jotka ahneuksissaan vaativat mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, että mies kelpaa.

Enkä vaadi keneltäkään työssäkäyntiä. Mun puolesta jokainen saa olla työtön jos haluaa. Yksilön vapaus on tärkeintä.

Mitä, mitä? Tämähän tarkoittaa siis sitä, että sehän oletkin SINÄ, joka loisit minun, työssä käyvän naisen lompakolla!

"mun rahoilla"

LOL.

Niin?

Sun rahat ovat yhtä lailla valtion rahaa kuin tuilla eläjien rahat.

Mitä mahdat tarkoittaa? Onko kaikki maailman raha mielestäsi valtion rahaa?

Kyllä itse asiassa on ja tämä ei ole edes mielipide.

Aha. No mä menen nyt nukkumaan, että jaksan huomenna herätä taas tienaamaan meille kaikille leipää. Hyvää yötä Mainen prinssit, uuden englannin kuninkaat!

Vierailija
66/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossurotan täytyisi laskea housunsa ja mennä kontalleen ja antaa jokaisen työssäkäyvän panna sitä perseeseen, koska on valtion h*ora. Vuodessa sossurotan elättämiseen menee tuhansia, joten on oikeus ja kohtuus, että kaikki veronmaksajat saavat kairata sen reikää isommaksi

Vierailija
67/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä Lasse myös palstan kannabishörhö?

En.

Vierailija
68/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä vaadi mieheltä työssäkäyntiä, opiskelua tai halua työllistyä, vaan se on ihan perusolettamus miehestä.

Niin, siis se on perusolettamus, että mies menee töihin tienaamaan rahaa ja parantaa siten naisen taloudellista tilannetta.

Ei, vaan omaansa. Ja tekee samalla osuutensa yhteiskunnalle.

Vierailija
69/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossurotan täytyisi laskea housunsa ja mennä kontalleen ja antaa jokaisen työssäkäyvän panna sitä perseeseen, koska on valtion h*ora. Vuodessa sossurotan elättämiseen menee tuhansia, joten on oikeus ja kohtuus, että kaikki veronmaksajat saavat kairata sen reikää isommaksi

Voi nyt sentään. Kukaan ei kuule pakota sua jakamaan porvarille persettä. Voit irtisanoutua koska tahansa, jos noin paljon sattuu.

Vierailija
70/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ottaa vastuun itse omasta elannostaan. Naisten taloudellista tilannetta voi parantaa vasta sen jälkeen kun oma on kunnossa ja siihenkin sinulla on matkaa, joten naisten mahdollisesta ahneudesta sinun on vielä ihan turha ahdistua kun ei se kosketa sinua millään tavalla.

Vierailija
71/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asuu eri osoitteissa, niin kuin nykyään yllättävän usea pari tekee, niin ei se sinun työntekosi vaikuta naisen taloudelliseen tilanteeseen mitenkään.

Miksi minä edes väittelen kanssasi kun siinä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
72/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mielipiteen sille, että onko myös 30 K irakilaista miestä tervetulleita jakamaan tämän sosiaalipotin Sossurotan kanssa ?

Siitä vaan, kunhan eivät hakkaa, raiskaa tai tapa ketään.

Valtion velka sen kuin kasvaa. Tukiasi pienennetään väistämättä. Mitenkäs sitten pössyttelet?

En vastusta aatettasi, vastustan vain sen toteuttamistapaa. Miksi et ole vastuussa omasta elämästäsi, eikö se vaivaa sinua millään tasolla? Jos olisin noin jyrkkä porvarimielipiteissäni, olisin jo ajat sitten ostanut niillä sossun rahoilla pienen maatilan jostain korvesta, jossa olisin omavarainen. Vasta silloin olisit uskottava aatteinesi, arvon Lompakkoloinen. Nyt olet lähinnä joku Uuden Aallon Laiska Hippi, jolla ei ole mitään arvoa. Edes ajatuksiltaan.

Vierailija
73/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan perusolettamus on, ettei huononna toisen taloudellista tilannetta.

Et muuten kertonut miksi sun kanssa kannattaisi lyödä hynttyyt yhteen. Millainen kumppani ja isä sä olisit?

Vierailija
74/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyt sentään. Kukaan ei kuule pakota sua jakamaan porvarille persettä. Voit irtisanoutua koska tahansa, jos noin paljon sattuu.

Mä maksan sun elämisen, eli housut kinttuihin ja pyllistä. Voin dildottaa sua partaveitsellä anaaliin. Oot sen ansainnut.

Vierailija
75/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Lassella jäänyt äidistä erillistyminen kesken? Pieni lapsihan ei erota äitiä, itseään ja rintaa toisistaan. Silloin kun äiti ei tarjoa rintaa ja lapsella on nälkä, lapsi jää siihen uskoon, että äiti ja koko maailma on paha.

Juuri näin on Lassenkin laita. Jos nainen vaatii, että molemmat ovat siis itse itsestään (sic! eivät siis toisistaan TAI yhteiskunnasta riippuvia) huolta pitäviä yksilöitä, Lasse kokee äidin (eli naisen) pahaksi ja itseään uhkaavaksi.

Voi Lasse parkaa.

Vierailija
76/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asuu eri osoitteissa, niin kuin nykyään yllättävän usea pari tekee, niin ei se sinun työntekosi vaikuta naisen taloudelliseen tilanteeseen mitenkään.

Naisen pyrkimys on joka tapauksessa muuttaa yhteen miehen kanssa, koska nainen saa täten mihehestä taloudellista hyötyä. Sitten se ei tietenkään käy, jos mies ei suostu olemaan naisen rahasampo.

Vierailija
77/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin noin jyrkkä porvarimielipiteissäni, olisin jo ajat sitten ostanut niillä sossun rahoilla pienen maatilan jostain korvesta, jossa olisin omavarainen.

Miksi pitäisi maksaa valtiolle, porvarille tai kenellekään muulle asuintilastaan?

Vierailija
78/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et muuten kertonut miksi sun kanssa kannattaisi lyödä hynttyyt yhteen. Millainen kumppani ja isä sä olisit?

Loistokumppani kunhan naisella ei ole mitään omia odotuksia tai vaatimuksia parisuhteelle  ja aivan erinomainen isä kunhan lapsesta ei koidu mitään vaivaa.

Vierailija
79/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistokumppani kunhan naisella ei ole mitään omia odotuksia tai vaatimuksia parisuhteelle  ja aivan erinomainen isä kunhan lapsesta ei koidu mitään vaivaa.

YTunteiden pitää olla 100% ehdottomia. Sitä ne eivät voi olla jos nainen asettaa miehellä rahaan ja työhön liittyviä vaatimuksia.

Vierailija
80/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pyrkimys on joka tapauksessa muuttaa yhteen miehen kanssa, koska nainen saa täten mihehestä taloudellista hyötyä. Sitten se ei tietenkään käy, jos mies ei suostu olemaan naisen rahasampo.

Voi saatanan idiootti. Parisuhteissa yhteenmuutettaessa molempien, niin MIEHEN kuin NAISENKIN menot pienenevät ja MOLEMMAT hyötyvät näin yhteenmuutosta.

Koska sä yhteiskunnan h*ora lasket housut? Sua on moni tulossa kairaamaan.