Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys sinulle, joka pidät kaikkia naisia lompakkoloisina!

Vierailija
11.10.2016 |

Monestit laitat vastaukseesi, että nainen vaatii mieheltä töissä käyntiä tai edes työnhakua. Minua kiinnostaisi tietää, että miten sitä voi elää jos ei pidä työnhakua voimassa? Käsittääkseni edes kelan tai sossun rahoja ei saa jos työnhaku ei ole voimassa niin miten voi elää ilman työnhaun voimassa oloa?

Kommentit (314)

Vierailija
41/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä kaikki naisia maksullisina. Ainoastaan niitä, jotka ahneuksissaan vaativat mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, että mies kelpaa.

Enkä vaadi keneltäkään työssäkäyntiä. Mun puolesta jokainen saa olla työtön jos haluaa. Yksilön vapaus on tärkeintä.

Mitä, mitä? Tämähän tarkoittaa siis sitä, että sehän oletkin SINÄ, joka loisit minun, työssä käyvän naisen lompakolla! Ja kaikki tämä paasaus naisten loisimisesta...!

.

Ymmärtänet myös, että käytännössä on mahdotonta, ainakin täällä kylmässä pohjolassa, että kaikki heittäytyisimme työttömiksi. Aika nopeasti kuolisimme kylmään ja nälkään koko sakki. Mutta se olisi sitten kai sitä yksilön vapautta.

Vierailija
42/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni edes kelan tai sossun rahoja ei saa jos työnhaku ei ole voimassa niin miten voi elää ilman työnhaun voimassa oloa?

Töitä ei tarvitse hakea, vaikka on työtön "työnhakija". Ja työkkärin toimenpiteisiinkään ei tarvitse osallistua, jos hoitaa asiansa oikein.

Miten? Karenssithan paukkuu heti kun jätät jotain tekemättä. Vai oletko kenties työkyvyttämyys eläkkeellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kaikki naisia maksullisina. Ainoastaan niitä, jotka ahneuksissaan vaativat mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, että mies kelpaa.

Enkä vaadi keneltäkään työssäkäyntiä. Mun puolesta jokainen saa olla työtön jos haluaa. Yksilön vapaus on tärkeintä.

Mitä, mitä? Tämähän tarkoittaa siis sitä, että sehän oletkin SINÄ, joka loisit minun, työssä käyvän naisen lompakolla!

"mun rahoilla"

LOL.

Vierailija
44/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on useita eri kirjoittajia, jotka käyttävät sanaa lompakkoloinen. Jopa naiset itse.

-alkuperäinen, termin palstalle lanseerannut kirjoittaja-

Vierailija
45/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni edes kelan tai sossun rahoja ei saa jos työnhaku ei ole voimassa niin miten voi elää ilman työnhaun voimassa oloa?

Töitä ei tarvitse hakea, vaikka on työtön "työnhakija". Ja työkkärin toimenpiteisiinkään ei tarvitse osallistua, jos hoitaa asiansa oikein.

Miten? Karenssithan paukkuu heti kun jätät jotain tekemättä. Vai oletko kenties työkyvyttämyys eläkkeellä?

Hoitaa asiat oikein, niin ei tarvitse tehdä mitään ja pysyy täysillä tuilla.

Vierailija
46/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meehen tartte röidä.

Meehet on tehneet infran, naiset velkaa meehile.

Pitäisi olla sellainen että meehet saavat olla ilman röimistä ja naiset maksaisi meehile velkansa,

Mitä sinä henkilökohtaisesti olet tehnyt? Vai otatko vain kunnia muiden miesten tekemästä työstä?

Aika paljon on naisetkin sitä infraa tehneet. Esim. tämän kyseisen lompakkoloisen tulonsiirrot ovat todennäköisesti naisten tekemiä, ja tulevaisuudessa tätäkin herrasmiestä hoivataan hoitokodissa naisten voimin. Kai se sitten sielläkin vielä solvaa hoitsuja.

Vierailija
47/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ymmärrä. Ihan turhaa kaikki argumentit. Aina päästään siihen, että hänellä on oikeus elää muiden rahoilla, vaikka en vielä ole kuullut kertaakaan että miksi. Haluaisin mielipiteen sille, että onko myös 30 K irakilaista miestä tervetulleita jakamaan tämän sosiaalipotin Sossurotan kanssa ? Kaikillehan ei kuitenkaan riitä. Vai haluaako Sossurotta jostain syystä omia kaiken itse?

Vierailija
48/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, mitä? Tämähän tarkoittaa siis sitä, että sehän oletkin SINÄ, joka loisit minun, työssä käyvän naisen lompakolla!

"mun rahoilla"

LOL.

Niin?

Vierailija
49/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai syötkö pinnallisesti vain pihviä? Veronmaksajien rahoilla sisäfilettä?

Eipä niitä itsekään saa metsästää lainsäädännön takia.

Pihvi on pinnallista ylellisyyttä. Et oikeasti tarvitse sitä mihinkään.

Vierailija
50/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mielipiteen sille, että onko myös 30 K irakilaista miestä tervetulleita jakamaan tämän sosiaalipotin Sossurotan kanssa ?

Siitä vaan, kunhan eivät hakkaa, raiskaa tai tapa ketään.

Vierailija
51/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihvi on sun omaa keksintöä. Mä puhuin vain lihasta.

Vierailija
52/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on useita eri kirjoittajia, jotka käyttävät sanaa lompakkoloinen. Jopa naiset itse.

-alkuperäinen, termin palstalle lanseerannut kirjoittaja-

Kyllä, käytämme sitä Lassen yhteydessä. Sopii oikein hyvin, paljon paremmin kuin alkuperäinen termi yhtään mihinkään.

Vierailija
53/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"mun rahoilla"

LOL.

Niin?

Sun rahat ovat yhtä lailla valtion rahaa kuin tuilla eläjien rahat.

Vierailija
54/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihvi on sun omaa keksintöä. Mä puhuin vain lihasta.

No lihaa saa metsästä ilman metsästyslupaa.

Vierailija
55/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ymmärrä. Ihan turhaa kaikki argumentit. Aina päästään siihen, että hänellä on oikeus elää muiden rahoilla, vaikka en vielä ole kuullut kertaakaan että miksi.

Totta. Tämän kanssa kun "keskustelee", niin se on ihan sama kuin hakkaisi päätään seinään. Kun ei ole sitä tolkkua.

Vierailija
56/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju joka on tehnyt muiden lompakolla loisimisesta elämäntehtävänsä, jaksaa päivästä toiseen kitistä palstalla muiden loisimisesta. Miten voi olla niin täysin sokea itselleen, ettei edes ymmärrä tuossa piilevää ironiaa?

Vierailija
57/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ymmärrä. Ihan turhaa kaikki argumentit. Aina päästään siihen, että hänellä on oikeus elää muiden rahoilla, vaikka en vielä ole kuullut kertaakaan että miksi.

Totta. Tämän kanssa kun "keskustelee", niin se on ihan sama kuin hakkaisi päätään seinään. Kun ei ole sitä tolkkua.

Miksi pitäisi uskoa kaikki tekosyyt ja selittelyt, joiden taakse ahneet akat koittavat piilottaa maksullisuutensa?

Vierailija
58/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"mun rahoilla"

LOL.

Niin?

Sun rahat ovat yhtä lailla valtion rahaa kuin tuilla eläjien rahat.

Mitä mahdat tarkoittaa? Onko kaikki maailman raha mielestäsi valtion rahaa?

Vierailija
59/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaadi mieheltä työssäkäyntiä, opiskelua tai halua työllistyä, vaan se on ihan perusolettamus miehestä. Ei mua kiinnosta mun ja muiden verorahoilla laiskuuttaan ja ahneuttaan loisiva rotta.

Olis kiva tietää mikä tuosta sossurotasta tekis hyvän puolison ja isän, jotta sen kanssa voisi edes miettiä yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
60/314 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meehen tartte röidä.

Meehet on tehneet infran, naiset velkaa meehile.

Pitäisi olla sellainen että meehet saavat olla ilman röimistä ja naiset maksaisi meehile velkansa,

Mitä sinä henkilökohtaisesti olet tehnyt? Vai otatko vain kunnia muiden miesten tekemästä työstä?

Molen mees. Molen mees jolle ei koskaan tapahtu mitään. Töödö töttö töö töödö töttö, ei tapahdu mitään.

En käy röissä koska naiset veevät kaiken.