Tässä syy miksi meitä akateemisia sinkkunaisia on hyvin paljon Helsingissä
Selasin erään kaverimieheni kanssa tinderiä yhdessä. Molemmat olemme tehneet profiilimme huolella ja valinneet sinne myös kelvollisia kuvia. Kun selasimme miehen tinderiä, niin profiili toisensa jälkeen tuli toinen toistaan kauniimpia naisia, monilla vieläpä hauskat esittelytekstit. Kun selasimme minun tinderiä tuli vastaan suttuisia kuvia, kolmen rivin profiilitekstejä kymmenen kirjoitusvirheen kera ja muutenkin täysin käsittämättömiä profiileja. Tuli myös paljon sellaisia profiileja joissa joku turisti käynyt lyhyesti Helsingissä ja sitten lähtenyt jonnekin muutaman tuhannen kilometrin päähän. Molemmilla vasta ladatut tinderit, joten tarjontaa pitäisi olla paljon.
Kaverini oli oikeasti aivan järkyttynyt siitä miten surkea laatu miehissä on. Ja moni nainen todellakin valitsee mielummin sinkkuuden kuin parisuhteen jonkun elämänkoululaisen kanssa. Minä taas ihmettelin että miten kukaan nainen voi mitenkään erottua edukseen jos täällä on niin paljon hyvännäköisiä sinkkunaisia. En sitten tiedä millaista on meno jossain pienemmillä paikkakunnilla.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemiseksi itseään tituleeraava nainen on todellinen turn off miltei kaikille miehille.
Miksi? Pelottaako miestä että kivekset kutistuvat jos nainen on paremmin koulutettu? Eikö se ole tärkentä että kemiat toimii?
Jos naisella ei ole mitään muuta kerrottavaa itsestään kuin akateemisuus, on se vain itsensä korostamisen keino. Vähän kuin ennen vanhaan oli hienointa maailmassa olla "ylioppilas".
Lisäksi naisten miehiä korkeampi koulutus ei koskaan konkretisoidu yhteiskunnan ja veronmaksajien hyväksi, jolloin akateemisuuden korostaminen on vieläkin irvokkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Akateemisena miehenä on todettava, että Helsinki on varmaankin ainoa paikka, mistä akateemisia sinkkunaisia voi ylipäätään löytää. Muualla tuntuvat kaikki olevan jo varattuja.
Missä te akateemiset liikutte vapaa-ajalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemiseksi itseään tituleeraava nainen on todellinen turn off miltei kaikille miehille.
Miksi? Pelottaako miestä että kivekset kutistuvat jos nainen on paremmin koulutettu? Eikö se ole tärkentä että kemiat toimii?
Onks tää ap? :D ei ihme ettei flaksi käy.
Puhutaanpa nyt ihan rehellisesti. Välimatka asioihin saa ihmiset suurentelemaan ja parentelemaan itseään. Olemme vieläkin metsäistä ja ujoa kansaa. Siitä pitää vain päästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ongelma on siinä, että naiset eivät laita tykkäystä. Oon akateeminen mies ja panostanut tinder-profiiliini (rento kuva ilman pullistelua ja kaljaa sekä hyvä esittelyteksti), mutta harvoinpa tulee matcheja. Ja jos tuleekin, nainen ei vastaa mitään tai vaikuttaa viesteissään epäkiinnostuneelta. Yritä siinä sitten pariutua
Asutko pk-seudulla? Tilastojen mukaan Helsingissä on enemmän sinkkunaisia kuin sinkkumiehiä. Joten luulisi vientiä löytyvän. Monesti myös useampi kuva lisää matchin todennäköisyyttä. Tsempiä etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin ite opiskeluaikoina, että naiset vaatii oikeesti miehiltä tosi paljon. Ei riitä se, että on kivaa ja hyvä mies, fiksu, hauska, komea jne. Kun se ei nyt ole se lääkäri ni ei kelpaa. Aina odotetaan parempaa. Kriteerilista täytettynä valmiiksi. Se varmaan on se oikeampi syy. Miespuoliset ystävät olivat huomattavasti armollisempia.
Minä taas olen törmännyt vaikka minkämoisiin vaatimuksiin miesten taholta. Naisen pitää olla niin ja niin hyvännäköinen että voi sitten kavereille esitellä. Naisille taas monesti on tärkeintä että on kemiaa, ja sitä ei välttämättä todellakaan ole sen kaikista komeimman miehen kanssa.
Kuule, kyllä se nyt sattui mun kohtaamissa tapauksissa olemaan niin, et ura ja koulutus oli ne keskeiset asiat, joiden pohjalta lähdettiin edes kartoittamaan vaihtoehtoja.
Vaikutat vähän epämiellyttävältä tapaukselta. Näkyykö se myös ulospäin? Onko resting bitch-face tms?
Finderella kirjoitti:
Tinderistä olen löytänyt lukuisia korkeasti koulutettuja, hauskoja ja fiksuja miehiä. Ja komeita. Hauskoine teksteineen. Mutta monet heistä ovat englannin kielisiä, mikä varmasti karsii kumppaniehdokkaita. Mutta jääpähän enemmän minulle! En tosin tarvitsisi kuin sen yhden.
Saattaisit löytää, jos oikeasti keskittyisit yhteen niistä ja yrittäisit luoda parisuhteen. Koska sinulla on jatkuvasti uusia joulukalenterin luukkuja avaamatta, et halua/malta saada mitään todellista aikaiseksi, haukkaat vain hieman hedelmää ja avaat uuden luukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella ei ole mitään muuta kerrottavaa itsestään kuin akateemisuus, on se vain itsensä korostamisen keino. Vähän kuin ennen vanhaan oli hienointa maailmassa olla "ylioppilas".
Lisäksi naisten miehiä korkeampi koulutus ei koskaan konkretisoidu yhteiskunnan ja veronmaksajien hyväksi, jolloin akateemisuuden korostaminen on vieläkin irvokkaampaa.
Miksi naisen akateemisuus ahdistaa sinua noin paljon? Eikö ole parempi että jokainen kouluttautuu kiinnostuksensa ja osaamisensa mukaan?
Naisvaltaiset alat ovat perinteisesti olleet matalapalkka-aloja. Naisia myös syrjitään työmarkkinoilla, koska raskaudesta ja vanhempainlomasta tulevia kuluja ei jaeta vieläkään kaikkien työnantajien kesken. Tasa-arvo ei tule tapahtumaan niin kauan kun naisen palkkaaminen on työnantajan mielestä riski.
hellsinskiläiset ämmät on ihan vitun kamalia.Kukaan tyäspäinen ei sellaista ota vaivoikseen ja ovat vieläpä maamme rumimpia otuksia, persjalkaisia, tyhmiä, sössöttävät ja silti vielä koppavia. Kerran kokeillut kolme vuotta ja toista ei tule ikinä. Suosittelen, että ryhdyt lesboksi.
Mikä se syy siis oli? Todellako laitat miesten syyksi tämän taas, vaikka te naiset sinne Heseen hakeudutte en masse ja vääristätte sukupuolijakauman niin, että tilanne tulee teille vaikeaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemisena miehenä on todettava, että Helsinki on varmaankin ainoa paikka, mistä akateemisia sinkkunaisia voi ylipäätään löytää. Muualla tuntuvat kaikki olevan jo varattuja.
Missä te akateemiset liikutte vapaa-ajalla?
Baarissa, sinun kielellä juottoloissa. Voimme olla siellä ihan selvinpäin emmekä edes haasta riitaa. Tietysti kuljemme harrastuksissakin, mutta niissä keskitytään muuhun kuin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
hellsinskiläiset ämmät on ihan vitun kamalia.Kukaan tyäspäinen ei sellaista ota vaivoikseen ja ovat vieläpä maamme rumimpia otuksia, persjalkaisia, tyhmiä, sössöttävät ja silti vielä koppavia. Kerran kokeillut kolme vuotta ja toista ei tule ikinä. Suosittelen, että ryhdyt lesboksi.
Löysit siis itsellesi täydellisesti soveltuvan naisen. Harmi ettei suhde kestänyt tuota pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä mun pitäis sitte sanoa?? Asianajaja, EU-Itäprojektien asiantuntija. Siwan kassaksi sanon itseni??? Pitäisikö siis valehdella ammattini alaspäin? Sanotaan että valehdellaan, mutta mun siis pitää valehdella??? Selvä
Fatalji
Vierailija kirjoitti:
Mikä se syy siis oli? Todellako laitat miesten syyksi tämän taas, vaikka te naiset sinne Heseen hakeudutte en masse ja vääristätte sukupuolijakauman niin, että tilanne tulee teille vaikeaksi?
Onko se väärin mennä sinne missä voi kouluttautua tai missä on oman alan töitä? Olisiko parempi vaan pyöritellä peukaloita jossain susirajalla ja toivoa että joku mies tulee kotoa hakemaan ja alkaa elättämään?
Isoin yksittäinen ongelma on pääkaupunkiseudun naisten urasuuntautuneisuus, verrattain iso vapaamielisyys ja korkean koulutuksen tuoma kriittisyys. Yllättävän moni mies haluaa kumppanikseen perinteisemmän naisen.
Voisiko ongelma myös osittain olla siinä, että monet naiset eivät ymmärrä "naisen kosketuksen" merkitystä miehiin?
En tarkoita tällä nyt sitä, että lähtökohtaisesti kaikki naisettomat miehet on rumia ja tyhmiä, mutta melko usein naisen kanssa elävät miehet esim. pukeutuvat paremmin - joka taas vaikuttaa siihen ulkonäköön paljon.
Pointtini on lähinnä se, että usein niitä nuorehkoja miehiä kannattaisi katsoa "hiomaton timantti" seulalla läpi. Sen alkukuoren alta voi paljastua vaikka mitä, kokemusta meinaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se väärin mennä sinne missä voi kouluttautua tai missä on oman alan töitä? Olisiko parempi vaan pyöritellä peukaloita jossain susirajalla ja toivoa että joku mies tulee kotoa hakemaan ja alkaa elättämään?
Herää jo sinäkin siitä ruususen unestasi. Hankkiudu alalle, jolla on merkitystä Suomelle. menee ihan saatanasti resursseja hukkaan kun korostatte akateemistä itsetuntoanne sillä, että osaatte lukea ja sisäistää asioita. Tieto on jees, mutta maksetaanko siitä ja jos maksetaan, niin miksi pitäisi juuri sinulle maksaa?
Ei vaan ongelma on siinä, että naiset eivät laita tykkäystä. Oon akateeminen mies ja panostanut tinder-profiiliini (rento kuva ilman pullistelua ja kaljaa sekä hyvä esittelyteksti), mutta harvoinpa tulee matcheja. Ja jos tuleekin, nainen ei vastaa mitään tai vaikuttaa viesteissään epäkiinnostuneelta. Yritä siinä sitten pariutua