Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä syy miksi meitä akateemisia sinkkunaisia on hyvin paljon Helsingissä

Vierailija
09.10.2016 |

Selasin erään kaverimieheni kanssa tinderiä yhdessä. Molemmat olemme tehneet profiilimme huolella ja valinneet sinne myös kelvollisia kuvia. Kun selasimme miehen tinderiä, niin profiili toisensa jälkeen tuli toinen toistaan kauniimpia naisia, monilla vieläpä hauskat esittelytekstit. Kun selasimme minun tinderiä tuli vastaan suttuisia kuvia, kolmen rivin profiilitekstejä kymmenen kirjoitusvirheen kera ja muutenkin täysin käsittämättömiä profiileja. Tuli myös paljon sellaisia profiileja joissa joku turisti käynyt lyhyesti Helsingissä ja sitten lähtenyt jonnekin muutaman tuhannen kilometrin päähän. Molemmilla vasta ladatut tinderit, joten tarjontaa pitäisi olla paljon.

Kaverini oli oikeasti aivan järkyttynyt siitä miten surkea laatu miehissä on. Ja moni nainen todellakin valitsee mielummin sinkkuuden kuin parisuhteen jonkun elämänkoululaisen kanssa. Minä taas ihmettelin että miten kukaan nainen voi mitenkään erottua edukseen jos täällä on niin paljon hyvännäköisiä sinkkunaisia. En sitten tiedä millaista on meno jossain pienemmillä paikkakunnilla.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en siis väitä että kaikki sinkut olisivat tinderissä, mutta kyllähän tuosta aika hyvän käsityksen sai tarjonnasta.

Vierailija
2/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder. Tirsk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teitä on?

Vierailija
5/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinder? Oikeesti?

No joo. Miksette ole yhdessä tän kaverin kanssa?

Vierailija
6/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen Hesan baarissa ja siellä oli hyviä miehiä tarjolla. Ihan vaikka seurustelusuhteeseen. Kannattaisiko sinunkin jalkautua.

Vierailija
7/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisena miehenä on todettava, että Helsinki on varmaankin ainoa paikka, mistä akateemisia sinkkunaisia voi ylipäätään löytää. Muualla tuntuvat kaikki olevan jo varattuja.

Vierailija
8/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä olen löytänyt lukuisia korkeasti koulutettuja, hauskoja ja fiksuja miehiä. Ja komeita. Hauskoine teksteineen. Mutta monet heistä ovat englannin kielisiä, mikä varmasti karsii kumppaniehdokkaita. Mutta jääpähän enemmän minulle! En tosin tarvitsisi kuin sen yhden.

Vierailija
9/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin ite opiskeluaikoina, että naiset vaatii oikeesti miehiltä tosi paljon. Ei riitä se, että on kivaa ja hyvä mies, fiksu, hauska, komea jne. Kun se ei nyt ole se lääkäri ni ei kelpaa. Aina odotetaan parempaa. Kriteerilista täytettynä valmiiksi. Se varmaan on se oikeampi syy. Miespuoliset ystävät olivat huomattavasti armollisempia.

Vierailija
10/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tinder? Oikeesti?

Miksi ihmisen pitäisi seurustella kaverinsa kanssa? En ymmärrä logiikkaa. Eri asia tietysti jos molemmat olisivat kiinnostuneita, jolloin kyse ei olisi siis enää kaveruudesta. En sitten tiedä onko se joillekin ihmisille täysin uusi asia että myös eri sukupuolta edustavat voivat olla keskenänsä kavereita.

Vierailija
11/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiseksi  itseään tituleeraava nainen on todellinen turn off miltei kaikille miehille.

Vierailija
12/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen Hesan baarissa ja siellä oli hyviä miehiä tarjolla. Ihan vaikka seurustelusuhteeseen. Kannattaisiko sinunkin jalkautua.

Kaikki eivät halua erityisemmin viettää aikaa juottoloissa. Tai jos haluavat, niin sitten mielummin hyvien ystävien seurassa.

Vierailija
13/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tinder? Oikeesti?

Miksi ihmisen pitäisi seurustella kaverinsa kanssa? En ymmärrä logiikkaa. Eri asia tietysti jos molemmat olisivat kiinnostuneita, jolloin kyse ei olisi siis enää kaveruudesta. En sitten tiedä onko se joillekin ihmisille täysin uusi asia että myös eri sukupuolta edustavat voivat olla keskenänsä kavereita.

No vaikuttaa siltä että olette molemmat niin huikeita saaliita ni mikä jottei? Aika hyökkäävä sävy sulla. Ehkä pitäis vähän relata?

Vierailija
14/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tinder? Oikeesti?

Sanoinko että pitäisi? Kysyin vain viattomasti että miksi. Akateemiseksi teet aika hatarin perustein hätäisiä johtopäätöksiä.

Vierailija
15/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemiseksi  itseään tituleeraava nainen on todellinen turn off miltei kaikille miehille.

Miksi? Pelottaako miestä että kivekset kutistuvat jos nainen on paremmin koulutettu? Eikö se ole tärkentä että kemiat toimii?

Vierailija
16/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.lily.fi/blogit/laura-ollila/lista-heikkojen-hetkien-varalta

Kuvottavaa paskakirjoittelua prinsessaharhailijalta. Ihmekö on, jos olette sinkkuja.

Vierailija
17/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että syy on kyllä ihan muualla. Perustat argumenttisi Tinderin pohjalle? Lol...

Vierailija
18/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin ite opiskeluaikoina, että naiset vaatii oikeesti miehiltä tosi paljon. Ei riitä se, että on kivaa ja hyvä mies, fiksu, hauska, komea jne. Kun se ei nyt ole se lääkäri ni ei kelpaa. Aina odotetaan parempaa. Kriteerilista täytettynä valmiiksi. Se varmaan on se oikeampi syy. Miespuoliset ystävät olivat huomattavasti armollisempia.

Minä taas olen törmännyt vaikka minkämoisiin vaatimuksiin miesten taholta. Naisen pitää olla niin ja niin hyvännäköinen että voi sitten kavereille esitellä. Naisille taas monesti on tärkeintä että on kemiaa, ja sitä ei välttämättä todellakaan ole sen kaikista komeimman miehen kanssa.

Vierailija
19/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasin erään kaverimieheni kanssa tinderiä yhdessä. Molemmat olemme tehneet profiilimme huolella ja valinneet sinne myös kelvollisia kuvia. Kun selasimme miehen tinderiä, niin profiili toisensa jälkeen tuli toinen toistaan kauniimpia naisia, monilla vieläpä hauskat esittelytekstit. Kun selasimme minun tinderiä tuli vastaan suttuisia kuvia, kolmen rivin profiilitekstejä kymmenen kirjoitusvirheen kera ja muutenkin täysin käsittämättömiä profiileja. Tuli myös paljon sellaisia profiileja joissa joku turisti käynyt lyhyesti Helsingissä ja sitten lähtenyt jonnekin muutaman tuhannen kilometrin päähän. Molemmilla vasta ladatut tinderit, joten tarjontaa pitäisi olla paljon.

Kaverini oli oikeasti aivan järkyttynyt siitä miten surkea laatu miehissä on. Ja moni nainen todellakin valitsee mielummin sinkkuuden kuin parisuhteen jonkun elämänkoululaisen kanssa. Minä taas ihmettelin että miten kukaan nainen voi mitenkään erottua edukseen jos täällä on niin paljon hyvännäköisiä sinkkunaisia. En sitten tiedä millaista on meno jossain pienemmillä paikkakunnilla.

Näin juuri!

Vierailija
20/101 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli akateemisia sinkkunaisia on hyvin paljon Helsingissä, koska naiset panostavat Tinder-profiiliinsa enemmän kuin miehet. Selkis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä