Mitä liikkuu naisen päässä, joka kysyy netissä, tinderissä tms. mieheltä, että miten pitkä hän on?
Onko saanut kaiken kultalusikalla ja tottunut, että muut tottelevat häntä? Onko täällä paikalla naisia jotka kyselevät tuollaisia kysymyksiä?
Kommentit (152)
Jos itse kysyisin, olisin kiinnostunut tietämään, miten pitkä mies on, ei sen kummempaa. Muista naisista en tiedä. Aika normaali asia, tällaisia yleensä kysytään, lempielokuvien yms. lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva pystyä muodostamaan mielikuva juttelukumppanista. En tinderöi mutta nettideittaillessa muutaman viestin jälkeen varovasti kysyn mittoja, toki kerron oman painoni ja pituuteni myös.
Eli sulle on ihan ok, jos mies kysyy kilomäärääsi? No taidat olla aika poikkeustapaus. Harva pitää tuollaisista kysymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse kysyisin, olisin kiinnostunut tietämään, miten pitkä mies on, ei sen kummempaa. Muista naisista en tiedä. Aika normaali asia, tällaisia yleensä kysytään, lempielokuvien yms. lisäksi.
Saako sulta kysyä että paljonko painat?
Pitkä nainen, joka ei halua itseään lyhyempää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva pystyä muodostamaan mielikuva juttelukumppanista. En tinderöi mutta nettideittaillessa muutaman viestin jälkeen varovasti kysyn mittoja, toki kerron oman painoni ja pituuteni myös.
Eli sulle on ihan ok, jos mies kysyy kilomäärääsi? No taidat olla aika poikkeustapaus. Harva pitää tuollaisista kysymyksistä.
Tietenkin on ok, mitä ihmettä? :D Millaisia naisia oikein tapailet jos tuo on ongelma?
Joillekin paino- tai pituus voi olla kynnyskysymys ja se on ihan ok, mieltymyksiä on erilaisia.
Hahaha, jos tuo on törkeintä, mitä olet kohdannut Tinderissä tai parisuhdemerkkinoilla, niin vähälläpä olet päässyt. Mutta toisaalta, olet mies. Jos olisit nainen, olisit saanut mm. seuraavanlaisia kysymyksiä: Nieletkö? Onko sulla isot tissit? Haluatko munaa? Mennäänkö panemaan vai pannaanko menemään? Lisäksi tietysti olisi tullut näitä todella kiinnostavia kalun kuvia.
Mutta koita pärjätä.
Kuule. Ei se haittaa, että olet lyhyt. Mutta se kyllä, että tehtailet palstalle useita aloituksia samasta aiheesta!
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen, joka ei halua itseään lyhyempää miestä.
No tuo nyt on itsestäänselvää.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, jos tuo on törkeintä, mitä olet kohdannut Tinderissä tai parisuhdemerkkinoilla, niin vähälläpä olet päässyt. Mutta toisaalta, olet mies. Jos olisit nainen, olisit saanut mm. seuraavanlaisia kysymyksiä: Nieletkö? Onko sulla isot tissit? Haluatko munaa? Mennäänkö panemaan vai pannaanko menemään? Lisäksi tietysti olisi tullut näitä todella kiinnostavia kalun kuvia.
Mutta koita pärjätä.
Hei, ei tää oo mikään kilpailu :D Koita nyt kestää että kirjoitin tällaisen aloituksen. Ei ollut tarkoitus vähätellä naisten kohtaamia asioita, jos nyt tosissaan sitä epäilet.
ap
En ole kysynyt. Mutta ilmoitan profiilissa oman pituuteni. Olen ollut pettynyt kunppanin pituuteen tavatessa.
Johtopäätökseni: lyhyet jättävät pituuden ilmoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kuule. Ei se haittaa, että olet lyhyt. Mutta se kyllä, että tehtailet palstalle useita aloituksia samasta aiheesta!
Niin ja mistäs sä päättelet että olen kirjoittanut muita aloituksia aiheesta?
ap
Finderella kirjoitti:
En ole kysynyt. Mutta ilmoitan profiilissa oman pituuteni. Olen ollut pettynyt kunppanin pituuteen tavatessa.
Johtopäätökseni: lyhyet jättävät pituuden ilmoittamatta.
Sanoisin että miehet joilla on itsekunnioitusta, eivät välttämättä koe tarvetta ilmoittaa pituuttaan, ainakaan missään tinderissä missä kaavake ei sitä kysy erikseen. Mies jolla on itsekunnioitusta ei haluakaan tavata naista, jolle ehtona on että mies kertoo pituuden etukäteen.
Tieto tiedosta. Oon itse lähes 180cm, ilman muuta selvää, että osa miehistä lopettaa kirjoittelun sen kuullessaan. Painoa en kerro (rakenteen kyllä kerron ja kuvan saa), mutta en mä painoa kyselekään keneltäkään. Kilot ei kerro oikein mitään, koska on ihan eri asia ovatko kilot lihasta vai läskiä.
Ihan normikysymys. Suurin osa naisista haluaa itseaan reippaasti pidemman miehen. Kilomaaran nakee profiilikuvasta kysymattakin, varsinkin jos on kroppakuva. Jos mies ei ole laittanut kunnollista kroppakuvaa mista pituuden voisi arvioida, taytyy kysya. Itse olen pitka (ja hoikka) nainen ja alle 190 cm mies ei sytyta, nettideiteilla kylla huomasi etta miehet surutta lisaavat +5 cm omaan pituuteen ja kuvittelevat ettei nainen huomaa :D
Itsellani ei ole mitaan salattavaa, jos miehen havaintokyky ei riita kahdesta selkeasta ei-filtteroidysta kuvasta huomaamaan etta olen a) pitka ja b) hoikka vaan erikseen pitaa kysya mita painan niin ei jatkoon, perustella etta en myoskaan syty tyhmista miehista.
Yrita paasta kompleksistasi eroon ja loytaa daami jolle pituus ei ole kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on ok, mitä ihmettä? :D Millaisia naisia oikein tapailet jos tuo on ongelma?
Joillekin paino- tai pituus voi olla kynnyskysymys ja se on ihan ok, mieltymyksiä on erilaisia.
Outoa, mä kun nuorena jo opin, että naisen painoa tai ikää ei saa koskaan kysyä. Onko mulle puhuttu ihan höpöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako sulta kysyä että paljonko painat?
Saa. Painan 61,5 kiloa. Lempielokuvani on V niinkuin Verikosto. Tykkään pastasta ja punaviinistä.
En etsi miestä netissä enkä muuallakaan, mutta jos etsisin, ottaisin kyllä selvää myös miehen pituudesta. Minä olen nimittäin itse hyvin pitkä ja pidän pitkistä ihmisistä, jotka ovat tavallaan samaa "rotua" kanssani. En pidä viehättävinä miehiä, joiden silmät ovat korvieni tasolla. Mitään senttimetrirajoja en vetele, mutta jollei miehellä ole riittävästi pituutta ja muutenkin raameja, minä en oikein jaksa kiinnostua.
En ole syntynyt kultalusikka suussa (paitsi tietysti pituuteni vuoksi katson itseni hyväosaiseksi) enkä odota muilta tottelevaisuutta. Tämä on nimittäin makuasia.
Painolla ei pitäisi olla miehille juuri väliä koska se vaihtelee läpi elämän -sen sijaan ihmisen pituus säilyy aina samana.
Vierailija kirjoitti:
Tieto tiedosta. Oon itse lähes 180cm, ilman muuta selvää, että osa miehistä lopettaa kirjoittelun sen kuullessaan. Painoa en kerro (rakenteen kyllä kerron ja kuvan saa), mutta en mä painoa kyselekään keneltäkään. Kilot ei kerro oikein mitään, koska on ihan eri asia ovatko kilot lihasta vai läskiä.
Onko tullut mieleen, että miehen ja naisen pituus eivät ole yhtä merkittäviä asioita? Toisekseen paino on asia johon voi vaikuttaa ja joka on indikaattori myös asioista joilla on merkitystä (terveys, syömis- ja liikkumistottumukset), joten painon kysyminen olisi huomattavasti perustellumpaa kuin pituuden kysyminen.