Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sauli, 32, ei ole ikinä seurustellut tai harrastanut seksiä

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitte? Ei seksin harrastaminen ole mikään ihmisarvon mitta. Suurin osa ihmisistä on seksuaalisesti epäkiinnostavia, ja jos ei niihin kiinnostaviin ole itsellä saumaa, niin sitten ollaan ilman mieluummin kuin tyydytään sekundavaihtoehtoihin. That's it, seuraava aihe.

Sulla on vissiin aika matala libido :D

?

Miten libido liittyy siihen saako seksiä? Käteen voi vetää vaikka 5 kertaa päivässä ilman että koskaan saa seksiä.

Kuinka moni teistä vähintään keskivertoseksuaalisista on elänyt vuosia vain käteen vetelemällä? Minulla  kaipuu toisen ihon lämmöstä ja läheisyydestä on aikoinaan meinannut viedä järjen.

t. nainen

Vierailija
62/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa hyvin pieni osa miehistä saa naisia. En ymmärrä miksi kokemattomuutta hämmästellään. Itse olen yli 40v mies, enkä ole ikinä käynyt edes treffeillä tai päässyt juttelemaan naisille. Aseksuaali en ole.

Vai "hyvin pieni osa"? Petät itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teininä on liian kiltti ja tottelee äitiä ja isää tietokonepelien lomassa jää seksit saamatta. Teininä on vielä mahdollisuus. Parikymppisenä jos ei satu rikastumaan käy kuten Saulisedälle.

Olette siis sukua keskenänne? Oh,en tiennytkään.

Mitä tuolle Sauli -sedällesi  sitten on käynyt ? 

Eikö hän pikemminkin puhu tuossa siitä,että EI ole käynyt ?

Rikastua kyllä kai haluaisi monikin -vielä kuusikymppisenä tai vaikka sitten kasikymppisenä.

Teininä pitää ryypätä ja rällästää tai jää pimppa saamatta.

Vierailija
64/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätini on eläkeiässä ja on yhä neitsyt, ei ole koskaan ollut edes treffeillä.

Minä harrastin seksiä ekan kerran n 32-v.

Tällainenhan on ollut kautta historian aivan yleistä.

Ihan elossa ollaan ja jopa erittäin täysipainoista ja onnellista elämää vietetty. Pidän ihmistä suoraan sanoen vähän vajaana muutenkin elämänhallinnaltaan ja henkiseltä terveydeltään, jos seksittömyys kaataa koko elämän.

Millainen ihminen tämä tätisi on? Miltä hän näyttää?

Vierailija
65/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitte? Ei seksin harrastaminen ole mikään ihmisarvon mitta. Suurin osa ihmisistä on seksuaalisesti epäkiinnostavia, ja jos ei niihin kiinnostaviin ole itsellä saumaa, niin sitten ollaan ilman mieluummin kuin tyydytään sekundavaihtoehtoihin. That's it, seuraava aihe.

Sulla on vissiin aika matala libido :D

?

Miten libido liittyy siihen saako seksiä? Käteen voi vetää vaikka 5 kertaa päivässä ilman että koskaan saa seksiä.

Kuinka moni teistä vähintään keskivertoseksuaalisista on elänyt vuosia vain käteen vetelemällä? Minulla  kaipuu toisen ihon lämmöstä ja läheisyydestä on aikoinaan meinannut viedä järjen.

t. nainen

Etkö tajua, että tuohon ei ole kaikilla miehillä mahdollisuuksia, vaikka kuinka järki menisi?

Vierailija
66/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuuttaisikohan tämä Sauli minut tyttöystäväkseen kun olen aseksuaali, mutta olen kokeillut pari kertaa seksiä, mutta se vain oli lopullinen vahvistus etten nauti siitä. Missä näitä aseksuaalien kokoontumisia oikein on? Olisin todella kiinnostunut käymään tuolla. N23

Vierailija
67/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen Elvin, n. 80 v, joka ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. On ollut aina niin ruma, ettei ole kelvannut kenellekään, kuten itse sanoo. Nuorena hän oli saanut miesten antaman pilkkanimenkin, joka liittyy hänen ulkonäköönsä.

Höpö höpö. Elvi varmaan vieläkin kaataa miehiä kuin heinää. Se kun nyt vaan on naisellinen oikeus tuo seksin saaminen. 

Vierailija
68/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh...

"– Tärkeintä mahdollisessa kumppanissa olisi kiltteys ja rauhallisuus. Haluaisin kumppanikseni naisen, joka ei huuda, suutu helposti tai hauku toisia."

Voi että, kyllä nyt pöksyt kastuu. Not.

Olisiko sitten se ollut parempi, jos vaatimuslistalla olisi ollut, että tärkeintä naisessa on nuoruus, hoikkuus, isot tissit ja hyvä perse ja haluaisi kumppaniksi sellaisen naisen?

Minusta tuollainen kiltin ja rauhallisen naisen etsiminen ei ole mitenkään kohtuuton vaatimus, eikä myöskään ole kohtuutonta sanoa, että haluaa sellaisen naisen, taikka miehenkin, joka ei huuda, suutu helposti tai hauku toisia.

Vierailija
69/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen Elvin, n. 80 v, joka ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. On ollut aina niin ruma, ettei ole kelvannut kenellekään, kuten itse sanoo. Nuorena hän oli saanut miesten antaman pilkkanimenkin, joka liittyy hänen ulkonäköönsä.

Höpö höpö. Elvi varmaan vieläkin kaataa miehiä kuin heinää. Se kun nyt vaan on naisellinen oikeus tuo seksin saaminen. 

"Seksin saaminen" pidätkö sitä saamisena jos joku epämiellyttävä tyyppi tunkee seuraasi väkisin?

Naisena haluan kumppanin joka rakastaa minua.

Kaipaan rakkautta, lämpöä,läheisyyttä ja yhteisten,molemminpuolisten  tunteiden,yhteisten iltojen,aamujen ja päivien   jakamista, enkä mitään 'sopivan lihakimpaleen' (yhden illan rynkytyskohteekseen) etsijöitä.

(Raiskaajista ym. seksuaalirikollisista ja muista täysin arvaamattomista  perverssiveikoista nyt puhumattakaan.)

Tajuatko yhtään miten paljon  (miestä ja hänen ,usein pelkkää seksuaalista purkautumisentarvettaan)enemmän naisella on aina  pelissä sen sopivan kumppanin itselleen löytämisessä ?

Vierailija
70/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin viime syksynä 33-vuotiaan miehen, joka oli seurustellut parikymppisenä 3kk ajan. Yhden illan juttuja hänellä oli ollut muutama ja yksi vakipano muutaman vuoden ajan. No me ollaan nyt seurusteltu vuosi tämän miehen kanssa ja voin sanoa, että aikamoinen aarre on ollu vapaalla jalalla yli kymmenen vuotta, ennen kuin minä korjasin hänet pois kuleksimasta. Mies ei ole ujo, on käynyt treffeillä, tulee hyvin juttuun niin miesten kuin naistenkin kanssa, hänellä on paljon kavereita (miehiä ja naisia), mutta ei vaan ole halunnut seurustella vain seurustelun vuoksi. Minun kanssa kuulemma huomasi jo ensimmäisillä treffeillä että meidän välillä on jotain erityistä, jotain mitä ei muiden kanssa ole ollut.

Miten tämä sinun miehesi liittyi otsikon Sauliin? Rapiat 10 vuodessa on siis ollut vakipano ja useampia irtosuhteita (jos mies sanoo, että niitä on muutamia, niin silloin niitä on ollut aika monta muutamaa). Miehesihän on pikemminkin perusmies, joka ei helpolla sitoudu, kun flaksi käy muutenkin. Sinä olit vain tarpeeksi hyvä, johon kannatti sitoutua. Jatkossa miehellä onkin haasteena pysyä poissa irtosuhteista ja vakipanoista. Jos hän siinä onnistuu, niin vasta sen jälkeen voidaan puhua varsinaisesta aarteesta.

Vierailija
71/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä sitten? Pitäisikö minun tuntea sympatiaa tällaista Saulia kohtaan?

Elämässä ei saa aina kaikkea haluamaansa ja tässäkin jutussa epäonnistumisen syyttävä nuoli osoittaa ainoastaan Sauliin itseensä. Mies on epänormaali ja ilmeisestikin aikamoinen vätys. Miksi tuollaisen epämiehen edes pitäisi saada naisen seuraa? Ihmisrotu kehittyy karsimalla heikot yksilöt pois ja tässäkin on nyt tapahtumassa suotava luonnonvalinta.

Voin kuvitella sen häpeäntunteen, jota kolmikymppinen neitsyt tuntee joka ikinen päivä. Vuodet vierivät, mutta Saulin tilanne ei muutu miksikään. Toiset perustavat perheitä ja elävät normaalia elämää, kun Sauli vielä haaveilee ensimmäisestä naiskokemuksesta.

Vierailija
72/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teininä on liian kiltti ja tottelee äitiä ja isää tietokonepelien lomassa jää seksit saamatta. Teininä on vielä mahdollisuus. Parikymppisenä jos ei satu rikastumaan käy kuten Saulisedälle.

Rikastua kyllä kai haluaisi monikin -vielä kuusikymppisenä tai vaikka sitten kasikymppisenä.

Ryyppäsin ja rälläsin, enkä silti saanut. Yhden kerran pääsin imemään tissejä ja kerran annoin käsikaasua. Siihen jäi.

Vierailija
73/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryyppäsin ja rälläsin, enkä silti saanut. Yhden kerran pääsin imemään tissejä ja kerran annoin käsikaasua. Siihen jäi.

Ja se oli sinulle ihan oikein...

Vierailija
74/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt on helppo listata ja ulkoistaa

- feministit

- vihreät

- sdp

Tasa-arvoon pyrkivän yhteiskunnan ongelma on ihmisten samankaltaisuus. Mies ei ole mies vaan huivi kaulassa pyörivä nössykkä hinttimäisine eleineen.

Naisia kiihottaa mies joka heti kättelyssä ilmaisee halukkuutensa päästää neiti puutteesta. Mies joka tuoksuu ja näyttää mieheltä, ei tasa-arvon muokkaamalta hipsteriltä.

Meilläkin on duunissa näitä epämiehiä. Voisivat antaa sihteerille välillä imuhommista vapaata kun panomiehiksi näistä sauleista ei ole.

Vierailija
75/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmenkympin kieppeillä oleva mies. On monia asioita, joista uskaltaisin sanoa ymmärtäväni, tai vähintään tietäväni. Mutta sitä en tiedä tai ymmärrä, mikä meriitti tai saavutus on se, että "menettää" neitsyytensä tai poikuutensa. Ja olenko minä jotenkin erityisen tunnekylmä ihminen, kun en huomaa ajattelevani päivittäin sitä, että minulla on poikuus tallella.

Vuodet ovat vierineet ja näinkin on voinut elää. Toki koen välillä, että syyhyä niin vimatusti, mutta ei vielä niin paljoa, että olisit ottanut "oikeuden" omiin käsiini ja alistanut jonkun alleni. - Tuskin olsin siten toimimalla voittanut tai saanut tyydytytettyä "syyhyni." 

Mutta mikä ratkaisuksi? En koe tätä  "puutetta" niin pahan asiana, että haluaisi ostaa sen itseltäni pois rahalla. Se tuntuisi jotenkin halvalta, likaiselta ja typerältä

Olenko outo? Niin kai sitten. Mutta luulempa, että kovinkaan moni ei "puutettani näe" päältä päin. Vaikka en tiedä, vaikka näkisivätkin, mutta ei se ole (kai) tilannettani muuksi muuttanut.

Olisiko pitänyt?  Tai pitäsikö muuttua? En tiedä, kun näinkin on han hyvä olla. - Joskus tuntuu, että sinkkuna olemiseni on paljon isompi ongelma muille kuin minulle itselleni.  

Vierailija
76/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten? Pitäisikö minun tuntea sympatiaa tällaista Saulia kohtaan?

Elämässä ei saa aina kaikkea haluamaansa ja tässäkin jutussa epäonnistumisen syyttävä nuoli osoittaa ainoastaan Sauliin itseensä. Mies on epänormaali ja ilmeisestikin aikamoinen vätys. Miksi tuollaisen epämiehen edes pitäisi saada naisen seuraa? Ihmisrotu kehittyy karsimalla heikot yksilöt pois ja tässäkin on nyt tapahtumassa suotava luonnonvalinta.

Voin kuvitella sen häpeäntunteen, jota kolmikymppinen neitsyt tuntee joka ikinen päivä. Vuodet vierivät, mutta Saulin tilanne ei muutu miksikään. Toiset perustavat perheitä ja elävät normaalia elämää, kun Sauli vielä haaveilee ensimmäisestä naiskokemuksesta.

No tunnetko  sitten enemmän sympatiaa vaimonsahakkaajia,alkkis-isiä  tai raiskaajia kohtaan vai ketä ?

Eli ei hyvä niin, eikä näin ja siinä välissäkin riippuu niin monesta seikasta, eikö vain?

Tuloista,koulutuksesta, hyvästä ulkonäöstä,seurallisuudesta ym.ym.Minusta tuo 'Sauli' tuntuu kyllä hyvin rehelliseltä,avoimelta ja konstailemattomalta tyypiltä. Sympaattiselta jopa,sanoisin.

Ei minulla ainakaan ole mitään tarvetta 'tuomita' häntä  eikä lässyttää mistään 'luonnonvalinnasta' tai 'ihmiskunnan evoluutiosta' (...käyttämäsi 'ihmisrotu'on sitäpaitsi  aivan pseudotieteelliseksi luettava termi-ei kuulu mihinkään  tieteelliseen kielenkäyttöön).

Saulin tulevaisuudesta ja siitä miten hänen elämänsä jatkossa  menee  ja alkaa hahmottua ja kehittyä tulevaisuudessa et tietenkään pysty sanomaan yhtään  mitään.

Minä toivon että hänellä menisi hyvin ja tulevaisuudessa vielä entistä paremmin ,koska en halua olla pahantahtoinen.

En periaatteessa  ketään kohtaan,en ainakaan ketään sellaista joka ei anna siihen minkäänlaista syytä.

Saulilla on ongelmia ihmissuhteissaan,mutta ei hän sillä  kenellekään ole tehnyt mitään pahaa.

Miksi siis olisin joku 'myrkyllinen paska' jotain minulle todellisuudessa täysin tuntematonta ihmistä kohtaan ?

En saisi siitä itselleni  mitään tyydytystä enkä 'hyvitystä' mielessäni,enkä ylipäätään  kaipaa  lainkaan mahdollisuutta kokea ylemmyydentuntoa ketään kohtaan.

Vierailija
77/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh...

"– Tärkeintä mahdollisessa kumppanissa olisi kiltteys ja rauhallisuus. Haluaisin kumppanikseni naisen, joka ei huuda, suutu helposti tai hauku toisia."

Joo, upea suhde. Ei saa milloinkaan näyttää mitään tunteita, varsinkaan korottaa ääntään! Voi kauhistus, jos nainen vaikka joskus suuttuu! Noin juuri joka nainen haluaa elää, nukkena kaapin päällä!

Siinähän oli ettei suutu HELPOSTI. Ei, ettei suutu koskaan. Minä olen tuollainen rauhallinen ja kiltti. Joskus suutun, mutten todellakaan helposti. En huuda enkä hauku toisia. Miksi pitäisi? Mitä sillä saavuttaa? Olen onnellisessa parisuhteessa jo 15 vuotta. Saan olla oma itseni. Se nyt sattuu olemaan rauhaa rakastava.

Tuossa sanottiin aivan selkeästi, että mies haluaa kumppanin joka ei huuda. Eli ääntään ei saa korottaa milloinkaan.

Minäkin olen rauhallinen luonteeltani. Se on itse asiassa adjektiivi, jota jokainen käyttää ensimmäisenä jos minua pitäisi kuvailla. Silti suutun joskus ja huudan joskus, hyvin harvoin. Mutta en siedä ajatusta kumppanista, joka ei kestä sitä että suutun, joka pelkää negatiivisten tunteiden ilmaisua. Tukehtuisin siihen.

Ei ole mikään ihmeellinen saavutus olla onnellisesti suhteessa 15 vuotta, siihen pystyvät nekin jotka riitelevät koko ajan. Tunnen näitäkin pariskuntia. He pitävät riitelystä. Eli en oikein ymmärrä että tyrkytät tuota faktaa jonkinlaisena meriittinä.

Voi niitä negatiivisia tunteita ilmaista muutenkin kun huutamalla ja raivoamalla. Aikuiset tekee niin.

Vierailija
78/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh...

Hyviä ominaisuuksia. Kiltti nainen on todella kuuma.

Vierailija
79/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli vaikuttaa sympaattiselta ja aidolta ihmiseltä, mitä nyt sattuu olemaan luonteeltaan poikkeuksellisen varautunut. Onneksi miehenä Saulilla ei ole vielä kiire perheen perustamiseen ja voi hyvinkin olla, että oma kumppani löytyy vasta kypsemmällä iällä.

En ymmärrä naismausta ivailua. Olen itsekin kiltti ja rauhallinen ja pyrin selvittämään kaikki ristiriitatilanteet rauhallisen sovittelevalla asenteella. Arvostan noita piirteitä muissakin, eikä niistä ainakaan haittaa parisuhteessa ole ollut, päinvastoin.

Vierailija
80/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ilmapiiri jossa nainen saa itse valita puolisonsa ja tehdä aloitteita miehille ei auta Saulia? On se paha se feminismi.

Tietysti nainen saa valita itse puolisonsa, mutta niin saa monessa muussakin maassa, missä teinipojan on OK käydä maksullisissa, miesten on OK vihellellä naisille kadulla ja miesten vahvuudet tunnistetaan.

Saulihan on aseksuaali. Ei häntä kiinnosta maksulliset naiset. Harva nainen on aseksuaali, joten puolisoa on Saulin lähes mahdoton löytää.

Kyllä Sauli pillusta tykkäis.