Tämän takia Saara ei voita eikä menesty
Ei tarvitse kuin verrata näitä reaktioita, niin syyn ymmärtää
(Saaran reaktio 2:30)Kommentit (157)
Saarahan on menestynyt jo hyvin. Ihme mollaamista, hällä on hyvin kaunis ääni
Harni että saara on niin ylimielinen. Aluksi ajattelin että on ok, mutta törmäsin hänen fb kirjoitukseen. Haukkuu suomalaiset lyttyyn ja käyttäytyy todella ylimielisesti, ei jatkoon.
Eikö se ole jo menestynyt? Ei nyt varmaan tuota kilpailua voita, mutta jo top12 pääseminen yleensä takaa hyviä kontakteja. Saaralla on jo jotain brändiä niin ei pitäisi olla vaikea ponnistaa tolta alustalta. Hän nyt itse tykkää tehdä sellaista musiikkia, jota en itse juurikaan kuuntele eli jotain eeppisiä tai mahtipontisia pop-ballaadeja, mutta onhan tälle aina kysyntää. Celine Dionit vetävät lavoja täyteen, joten markkinarako ja selkeä tyyli löytyy.
Tämän kilpailun jälkeen tuskin ainakaan vähään aikaan tarvitsee etsimällä etsiä töitä ellei mokaa jollain älyttömällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Joudut vielä syömään sanasi. ;)
Tuskin. Saaralla olisi ollut jo niin monta mahdollisuutta läpimurtoon vuosien aikana, mutta ei ole tapahtunut. Ei se laulutaito ja ääni kaikkea aina ratkaise. Nuo reaktiot kertoo paljon, miksi läpimurtoa ei ole tullut.
Saaralla on joku ihme lukko tai esto. Hirveän kylmäksi jättää, niin kuin ei osaisi ja uskaltaisi näyttää AITOJA tunteitaan. Ja jos aidot tunteensa näyttääkin, niin ei ollenkaan välity sellaista kuvaa, että ne ovat todellakin hänen aitoja tunteitaan.
Eli pitäisi näyttävästi porata vollottaa? Ihmiset reagoi eri tavalla, se ei kerro mtn
Saaralta puuttuu tilannetaju tai oikeastaan äly. Herttainen mutta jotenkin kolho. Tunteita täynnä mutta ontto. En tiedä mikä siinä on mutta se on aina jotenkin tilanteesta pihalla eikä tavoita tunteillaan ihmisiä.
No siis, ei Saara mihinkään maailmantähteyteen nouse mutta kyllä varmasti menestyy kohtalaisesti.
Mä en pidä Saarasta MUTTA pidän hänen sitkeästä asenteestaan. Haluaa laulajaksi ja on valmis kääntämään kaikki kivet edessään. Moni olisi jo luovuttanut. Hatunnosto
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisi näyttävästi porata vollottaa? Ihmiset reagoi eri tavalla, se ei kerro mtn
Ei ole kyse siitä.
Kyllä tuolla briteissäkin osa katsojista aistii sen "she thinks she's something bigger than she is" ... samaa aistin minä, en tiedä. Tuossa pätkässä missä sharon kertoo saaran päässeen jatkoon, ei ole mukana mitään tunnetta. Sellasta etukäteen harjoiteltua ihmetystä vaan...
Jos Sharon ja Robbie olisi tiputtanut Saaran, olisi ollut mielenkiintoista nähdä miten saara sen olisi käsitellyt ja kommentoinut (sellaisethan on aina jonkun muum syy) .. nyt mennää kuitenkin livelähetyksiin ja iso kansa saa päättää kuka lähtee kuka jää! Saara voi sitten syyttää koko britanniaa siitä, ettei ymmärretä kuinka paras laulaja hän on :)
Vierailija kirjoitti:
Mä en pidä Saarasta MUTTA pidän hänen sitkeästä asenteestaan. Haluaa laulajaksi ja on valmis kääntämään kaikki kivet edessään. Moni olisi jo luovuttanut. Hatunnosto
Joo, olen kans samaa mieltä ja toivonkin, että Saara saisi sen puuttuvan palasenkin jostain kaivettua. Jotenkin sen täytyisi saada ne aidot tunteet välitettyä ihmisille niin, että ihmiset ne myös huomaisi. Tai mikä se puuttuva palanen nyt onkaan, vaikea oikein sanoa.
Hänellä on jokin tunnelukko. Liittyisikö sitten vanhempien yrityksen kaatumiseen tai muuhun isoon lapsuuden turvattomuuteen.
Olin itse samanlainen. Mitään en antanut tai näyttänyt eikä mikään näyttänyt hetkauttavan ja moni pitää edelleen leuhkana.
Minusta hän on hyvin rohkea nainen ja jo yksistään se on erityistä plussaa. Ei sinne maailmalle lähdetä itkeä pillittämään, kuten täällä Suomessa tehdään. Ei muuta kuin tsemppiä jatkoon Saara!
Veikkaan, että saa levytyssopimuksen tai kiinnityksen johonkin musikaaliin.
Tykkään tästä suomalaisten asenteesta, että jos ei ole seppä syntyessään, niin olisi hyvä vaan vetää leuka rintaan ja kaivautua jonnekin maan alle. Saahan jotain laulu-uraa ja läpimurtoa yrittää vaikka koko loppuelämänsä eikä sen pitäisi ketään kaivella. Ei myöskään ole mitään syytä, miksi Saarasta ei yhtäkkiä tulisi maailmantähti huomenna tai vaikkapa 20 vuoden päästä, jos vain saa brändinsä kohdilleen ja hyvän tuotantotiimin taakse.
Luuletteko, että joku Tina Turner vain joskus käveli areenalle ja alkoi lauluu ja kaikki aivan pakahtuivat ja rahaa syydettiin ovista ja ikkunoista... Kyllä se nimenomaan on tuota taistelua ja yrittämistä ja oman brändin hakemista. Esim. Lady Gaga oli aluksi pianoa soittava naapurintyttö.
Pitää ja saa yrittää. Hyvä, kun ei luovuta. Saaran musiikkityyli ei ole minun juttuni, mutta ihailen tuota asennetta. Läpi vaikka harmaan kiven.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on jokin tunnelukko. Liittyisikö sitten vanhempien yrityksen kaatumiseen tai muuhun isoon lapsuuden turvattomuuteen.
Olin itse samanlainen. Mitään en antanut tai näyttänyt eikä mikään näyttänyt hetkauttavan ja moni pitää edelleen leuhkana.
Tai sitten hänellä ei vain ole kummoisia tunteita ja tarvittaessa feikkaa ne. Kaikilla ei vaan ole.
Mielestäni isoin ongelma on ulkonäön ja tyylin yhteensopimattomuus. Saaralla on "julmat" kasvot, joilla hymy näyttää irvistykseltä. Tämä ei ole paha juttu, mutta ei siihen voi yhdistää tekopirteää keijusöpöstelyä. Saaran tulisi olla dominoivampi ja karismaattisempi esiintyjä, joka ottaa yleisön, eikä pelkää olla tarvittaessa "ruma". Voisin kuvitella, että Saaralle sopisi vähän raskaampi musiikkityyli, enkä nyt tarkoita edes mitään metallia.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että saa levytyssopimuksen tai kiinnityksen johonkin musikaaliin.
Musikaaleihin halutaan tunteisiin vetoavia esittäjiä. Saara ei ole.
Kympin tekninen suorittaja joka jättää muuten ikylmäksi.
Joudut vielä syömään sanasi. ;)