Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko kukaan big bang theorya?

Vierailija
01.10.2016 |

Mitä mieltä olet koko sarjasta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska. Ei ehkä enää ihan tuoreimmillaan, mutta silti ihan hauska.

Vierailija
2/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni muutaman kauden jälkeen maku... alkuun oli tosi hauska, päähahmot oli niin ihanan nörttejä ja pihalla kaikesta, mutta kun mukaan tuli kaikkien tyttöystävät/vaimot/parisuhdehuolet... vähän meni se idea siinä.

Johnny Galeckin takia välillä vielä katselen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonnut mutta sen on pakko olla jotain erityistä koska oli vielä viimevuonnakin kanavansa katsotuin ohjelma jenkeissä. Siis katsotumpi kun esim. Super Bowl:O

Vierailija
4/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kaudet oli mahtavia mutta ei mikään sarja kestä hyvänä loputtomasti.

Vierailija
5/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut ihana katsoa kuinka Sheldonin hahmo kehittyy.

Vierailija
6/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheldon❤️ Milloinkohan jatkuu?

Vierailija
7/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minusta edelleen viihdyttävä vaikka erittäin hauska ja kekseliäs noin kolme ensimmäistä kautta, ehkä neljäskin. Sheldon on ärsyttävä ja raivostuttava ja niin ihana, mutta taidan pitää siitä tyttöystävästä jopa enemmän, kun jaksaa Sheldonin kaikki omituisuudet.

Vierailija
8/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä fani. Katson, uudestaan ja uudestaan. Sheldonin ilmeet  ;D

Yleensä en tykkää kun lykätään lisää porukkaa, mutta tyttötrio on mahtava. Ja Leonardin ja Sheldonin mutsit on nekin riemastuttavia riesoja.

Vierailija
9/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fani. Katson näitä pätkiä youtubesta. Siis sellaisia kokoelmapätkiä.

Vierailija
10/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista vuotta sitten näin sarjaa ekan kerran ja on kyllä loistava vaikken kaikkia niitä nörtti/tiedejuttuja ymmärräkään. Kahden ekan kauden jaksoja en ole nähnyt lainkaan sillä niitä ei ole telkkarissa näytetty sinä aikana kun itse olen diggaillut, mahtaisiko joltain sivustolta löytyä niitä ilmaiseksi kokonaisina?

Vierailija
11/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M22 kirjoitti:

Puolitoista vuotta sitten näin sarjaa ekan kerran ja on kyllä loistava vaikken kaikkia niitä nörtti/tiedejuttuja ymmärräkään. Kahden ekan kauden jaksoja en ole nähnyt lainkaan sillä niitä ei ole telkkarissa näytetty sinä aikana kun itse olen diggaillut, mahtaisiko joltain sivustolta löytyä niitä ilmaiseksi kokonaisina?

Jos joskus eksyt kirjastoon niin lainaa sieltä.

Vierailija
12/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M22 kirjoitti:

Couchtunerista, jos et kaipaa tekstityksiä.

Vierailija
13/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nörtti, sarja ei ole hauska. Kaikki vitsit ovat kuluneita ja liian "selitettyjä", hahmot todella stereotypisiä (tyhmä blondi, autistiselta vaikuttava nörtti jne.), käsikirjoitus huono, valmis nauru pilaa vielä loputkin.

No, ei kai miljoona kärpästä voi olla väärässä - paska on parasta.

Vierailija
14/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fani!

Kai sitä joku katsoo, kun jenkkien suosituin sitcom tällä hetkellä ja kaikki miesnäyttelijät kovimmin palkattuja tv-sarja näyttelijöitä Forbesin mukaan. 1-4 sijoitukset.

Vierailija
15/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nörtti, sarja ei ole hauska. Kaikki vitsit ovat kuluneita ja liian "selitettyjä", hahmot todella stereotypisiä (tyhmä blondi, autistiselta vaikuttava nörtti jne.), käsikirjoitus huono, valmis nauru pilaa vielä loputkin.

Uppooko Silicon Valley?

Vierailija
16/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse Sheldon taisi tulla huumorintajuttomana kommentoimaan!

Vierailija
17/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M22 kirjoitti:

Couchtunerista, jos et kaipaa tekstityksiä.

Okei, kiitos :) Ymmärrän kyllä enkkua ihan tuohon riittävästi. Kommentille 11, tosiaan pitääkin tsekata DVD-hyllyjäkin kun seuraavan kerran menen kirjastoon. Yleensä haen sieltä vain musiikkikirjallisuutta.

Vierailija
18/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännöksetkin on tosi hyviä ottaen huomioon kuinka vaikeaa huumori on kääntää!

Vierailija
19/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä fani. Katson, uudestaan ja uudestaan. Sheldonin ilmeet  ;D

Yleensä en tykkää kun lykätään lisää porukkaa, mutta tyttötrio on mahtava. Ja Leonardin ja Sheldonin mutsit on nekin riemastuttavia riesoja.

Täähän on muuten totta! Uudet kasvot ovat saatu uppoamaan hyvin porukkaan. Jo mainitut.

Kuten se sarjiskauppatyyppi ja Will Wheaton. Vierailijat ei tunnu niin päälle liimatulta. Ehkä koska Sheldonin rooli antaa paljon liikkuma varaa miellyttävästä röyhkeään.

Vierailija
20/30 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse Sheldon taisi tulla huumorintajuttomana kommentoimaan!

Niin, sehän opetteli suomea jonkin verran! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan