Katsooko kukaan big bang theorya?
Kommentit (30)
Vaikea uskoa että Penny (Kaley Cuoco) olisi selvinnyt tuosta ekalla otolla ilman että on purskahtanut nauruun :)
Katson. En katso mitään muuta valmiiksi naurettua komediasarjaa, joten siinä mielessä onnistunut.
Sheldon on lempihahmoni, hän on todella älykäs mutta samaistuttavasti kömpelö sosiaalisesti, eli ei todellakaan mikään ärsyttävän täydellinen hahmo. Edes hänen itserakkautensa ei ärsytä.
Sheldon ei ole kyllä uskottava hahmo, sillä normielämässä tuollaisia tyyppejä tuskin on. Sheldonillahan ei ole huumorintajua, mutta silti hän jännästi vaan onnistuu olemaan hauska, mikä ei aina ole mielestäni riittävän sattumanvaraista, vaan vaikuttaa tarkoitukselliselta. Ei sovi.
Samaistun myös Amyyn, joka on vähän outo, vaikka onkin minua rohkeampi sosiaalisesti (sanoo aika suoraan "nolojakin" ajatuksia), ja tykkää ottaa Sheldonin kanssa hitaasti.
Minusta on ihanaa miten Amyn ja Sheldonin suhteessa kaikki tapahtuu niin hitaasti ja "pienetkin" asiat ovat merkityksellisiä, itse "samaistun" siihen tilanteeseen, koska en ole koskaan edes pussannut ketään ja olen ns. hitaastilämpeävä ihminen.
Season 10 on jo alkanut, tiedoksi sille jo kysyi.
19 Sep. 2016 The Conjugal Conjecture
26 Sep. 2016 The Military Miniaturization
3 Oct. 2016 The Dependence Transcendence
http://www.imdb.com/title/tt0898266/episodes?year=2016&ref_=tt_eps_yr_2016
Löytyvät yleensä netistä (etsikää itse!) noin päivän kuluttua sen jälkeen kun ovat näkyneet CBS:n saitilla/tv:ssä.
Sarja on remastuttava kaiken kaikkiaan. Se kyllä edellyttää, että ymmärtää englantia ainakin välttävästi, koska käännetty vitsi ei ole juuri koskaan yhtä herkullinen kuin alkuperäinen.
Se myös testaa katsojan /kuulijan älykkyysosamäärää melko lailla.
Ei silti kaikki tykkää sen tyyppisestä huumorista, vaikka ehtisikin tajuta vitsit.
Korkeat pisteet sarjalle !
M73
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nörtti, sarja ei ole hauska. Kaikki vitsit ovat kuluneita ja liian "selitettyjä", hahmot todella stereotypisiä (tyhmä blondi, autistiselta vaikuttava nörtti jne.), käsikirjoitus huono, valmis nauru pilaa vielä loputkin.
No, ei kai miljoona kärpästä voi olla väärässä - paska on parasta.
Itse Sheldon taisi tulla huumorintajuttomana kommentoimaan!
Niin, sehän opetteli suomea jonkin verran! :D
Räipäleet!
Olen katsonut jo vuosia. Silloinen poikaystävä esitteli sarjan minulle. Mies jäi aikanaan, sarjasta omistan tällä hetkellä kaudet 1 - 4 ja 7. Olen itse nörtti ja fanitan monia juttuja mitä sarjassa sivutaan.
Pennyn hahmon muuttuminen hieman harmittaa. Tosin ymmärrän, ettei se nyt ihan mene läpi että kolmekymppinen tarjoilija yrittäisi kovasti saada näyttelijän uraa kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko parempi kun HIMYM? Sen jouduin jättämään kesken kun ei ollut mua varten.
Huomattavasti parempi. Kattelin HIMYM muutaman jakson ja en vaan pystynyt enempään.
Eihän näitä sarjoja oikeastaan voi edes verrata. Ei mitään yhteistä pohjaa.
Up kun 10. kausi starttasi tänään Suomessa :)
Onko parempi kun HIMYM? Sen jouduin jättämään kesken kun ei ollut mua varten.