Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 41-vuotias liian vanha isäksi?

Vierailija
28.09.2016 |

Otsikossa kysymys, lapsen äiti olisi 28v.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 vuotta tullut vähän aikaa sitten täyteen täällä. Ilmeisesti ei sitten ole mitään järkeä yrittääkään, kun nukkuminen on muutenkin hankalaa. Kaikki muu varmaan vielä menisi, mutta se vauva-ajan yöheräily olisi kai tappavaa.

Vierailija
22/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan silloin, jos isäkin on ns. ekalla kierroksella. Jos sen sijaan miehellä on jo yksi setti lapsia niin kaikkien kannalta parempi, että etsit oman ikäistäsi seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Tunnen yhen josta tuli isä viiskymppisenä ja hyvä isä onkin. :D

Vierailija
24/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt yli 40-vuotiaista vanhemmista. Ovat olleet todella ihanat vanhemmat, ja ihan onnellista elämää olen saanut elää.

Toki on mahdollista, etteivät tulevat lapseni näe vanhempiani. Toisaalta kuka tahansa voi kuolla/sairastua iästään huolimatta. Iän kautta voidaan miettiä todennäköisyyksiä, mutta ei ennustaa elämää 100 prosenttisesti.

Eli olen sitä mieltä, ettei 41-vuotias ole liian vanha isäksi.

- N25

Vierailija
25/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan silloin, jos isäkin on ns. ekalla kierroksella. Jos sen sijaan miehellä on jo yksi setti lapsia niin kaikkien kannalta parempi, että etsit oman ikäistäsi seuraa.

Miksi ajattelet näin?

Vierailija
26/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, samoin kuin +40 v. nainen on liian vanha äidiksi. Tehkää ne muksut nuorena, eikä vasta, kun ollaan pappa/mummoiässä. Sairasta.

Riippuu varmaan ihmisestä kumpi heistä on sairasta: +40v tuore isä vai +40v tuore pappa.

Itse vastaan että jälkimmäinen on sairaampaa.

Vierailija
27/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko oli 41v kun meijän nuorin synty. Lapsi on jo melkein täysikänen ja hyvinpä tuo on jaksellu. 

Vierailija
28/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, samoin kuin +40 v. nainen on liian vanha äidiksi. Tehkää ne muksut nuorena, eikä vasta, kun ollaan pappa/mummoiässä. Sairasta.

40 v ei ole pappa- tai mummoiässä paitsi teiniäitiperheissä.

Vierailija
29/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 v ei ole pappa- tai mummoiässä paitsi teiniäitiperheissä.

Nykyään on paljon kolmikymppisiä isoäitejä etenkin britanniassa! :D

Vierailija
30/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti miettii onko liian vanha/nuori isäksi/äidiksi niin silloin on.

Vierailija
31/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me teimme akateemisina opiskelijoina lapset päälle parikymppisinä. Samoin monet tuttumme, pk-seudulla asutaan. Jos lapsemme saisivat samanikäisinä omia lapsia, kun saimme esikoisemme, tulisimme isovanhemmiksi 45-46 vuotiaina.

No, todennäköisesti olemme jotain 5kymppisiä sitten, jos lapsenlapsia tulee, mutta kuitenkin. Ei siinä ole mitään sairasta.

Vierailija
32/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan!

Vierailija
33/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti miettii onko liian vanha/nuori isäksi/äidiksi niin silloin on.

Onko 16-vuotias sopivan ikäinen äidiksi jos hän ei mieti lainkaan ikäänsä lapsia hankkiessaan?

Vierailija
34/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha arvostella AP : ta että miksi ei ole saanut ikäistään seuraa. Moni nelikymppinen mies on juurikin sopivaa ja kypsää seuraa noin kolmekymppiselle naiselle. Itse olen ollut täsmälleen samassa tilanteessa ja silloin ex-mies koki olevansa liian vanha toiseen kierrokseen. Ihana mies muuten. Nyt olen parisuhteessa ikäiseni miehen kanssa ja hän tuli isäksi nyt toista kertaa 41- vuotiaana. Ei todellakaan ole liian vanha isäksi. Itse olisin kyllä mielummin ollut parisuhteessa jossa mies on minua selvästi vanhempi.

Vierailija
35/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sairasta 40v tehdä lapsia. Luonnonlakien mukaan lapsia kuuluu tehdä 20vuotiaana.

Vierailija
36/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksamista on niin ei ole liian vanha. Onhan siinä hyviäkin puolia tehdä lapset vanhempana. On tukevampi taloudellinen tilanne ja enemmän elämänkokemusta. Parikymppinen isä ehkä helpommin luovuttaa ja lähtee kuin nelikymppinen?

Vierailija
37/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sairasta 40v tehdä lapsia. Luonnonlakien mukaan lapsia kuuluu tehdä 20vuotiaana.

Luonnonlakien 😂

Vierailija
38/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on isommat lapset, tajuaa kuinka sitovaa se vauva-aika ja taaperoaika on. En ikinä vaihtaisi tätä nykyistä helppoa elämääni enää siihen vauvaralliin! Että miettikää tarkkaan nelikymppiset mitä elämältänne haluatte!

N39

Vierailija
39/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, me teimme akateemisina opiskelijoina lapset päälle parikymppisinä. Samoin monet tuttumme, pk-seudulla asutaan. Jos lapsemme saisivat samanikäisinä omia lapsia, kun saimme esikoisemme, tulisimme isovanhemmiksi 45-46 vuotiaina.

No, todennäköisesti olemme jotain 5kymppisiä sitten, jos lapsenlapsia tulee, mutta kuitenkin. Ei siinä ole mitään sairasta.

Niin, mikä ihme siinä on että tätäkin pitää alapeukuttaa. Minä en ole kenenkään ikää arvioinut, totesinpa vain, että aika kivoja ja normaaleja vanhempia ne nuoremmatkin vanhemmat ovat.

Vierailija
40/102 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen vielä suhteellisen ok, ehkö joku 45 v on yläikäraja. Ihan vaan sen takia, että miehet alkavat hyvin usein sairastella siinä 55-60 v eikä ole kivaa kun isä on sairas, eikä oikein jaksa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän