Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 41-vuotias liian vanha isäksi?

Vierailija
28.09.2016 |

Otsikossa kysymys, lapsen äiti olisi 28v.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa kysymys, lapsen äiti olisi 28v.

Sen miehen pitäisi olla tyytyväinen että on välttynyt kakaroilta eikä enää pilata kaikkea.

Vierailija
82/102 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole,mä33v ja mun mies 42v saaadaan esikoinen jokusen tovin päästä ja hän on todella innoissaan asiasta. On ollut isänä mun 2 lapselle. Eiköhän se ole miehestä kiinni. onhan mel gibson nyt 60 ja seukkaa sellasen parikymppisen tytön kanssa ja ne saa vauuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yks lääkärismies oli 60-vuotias, kun yks lääke-esittelijämisu hurmasi hänet. Äijällä oli jo neljä lasta ennestään, mutta pakkohan tän uuden muijan kanssa oli lapsi tehdä, kun muija niin halus. Päiväkodin juhlissa sitä äijää luullaan aina isoisäksi. On kuulemma myöntänyt, oli ehkä kuitenkin virhe tää lapsenteko tossa iässä.

Vierailija
84/102 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 9 vuotta ikäeroa, joten kun minä n. 30 veenä haluan vauvan pullauttaa, niin mies on 39.

Kyllä se mun mielestä tulee olemaan vaikeampaa kuin se olisi 29-vuotiaan kanssa, ei se jaksaminen on sama. Mutta mies haluaa lapsia (jo nyt) ja uskon meidän elämäntilanteen olevan parempi silloin kuin nyt hänen ollessa 32. Eli samapa se oikeastaan, ei oikein ole muita vaihtoehtoja.

Vierailija
85/102 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kirjoitti:

Ei ole,mä33v ja mun mies 42v saaadaan esikoinen jokusen tovin päästä ja hän on todella innoissaan asiasta. On ollut isänä mun 2 lapselle. Eiköhän se ole miehestä kiinni. onhan mel gibson nyt 60 ja seukkaa sellasen parikymppisen tytön kanssa ja ne saa vauuva.

Niinpä ja kainuussa e yks 88v pappa jolla 8v tytär :D Janet Jackson on 50v ja odottaa esikoista

Vierailija
86/102 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin erilaisia nelikymppisiä, jotkut nuoria ja nuorekkaita, jotkut vanhoja ja väsyneitä. Riippuu kunnosta, painosta, koulutuksesta/työstä, onko ex-vaimoa ja lapsia jne jne.
Jos ja kun lapsi pääsee ylioppilaaksi, on isä 60 v - joidenkin ylioppilaiden isovanhemmat ovat sen ikäisiä.

Ja tämä on joku juttu, koska? 

Vierailija
87/102 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin erilaisia nelikymppisiä, jotkut nuoria ja nuorekkaita, jotkut vanhoja ja väsyneitä. Riippuu kunnosta, painosta, koulutuksesta/työstä, onko ex-vaimoa ja lapsia jne jne.
Jos ja kun lapsi pääsee ylioppilaaksi, on isä 60 v - joidenkin ylioppilaiden isovanhemmat ovat sen ikäisiä.

Ja tämä on joku juttu, koska? 

huvittavaa että jotkut vouhkaa edelleen tosta ylioppilaaksi pääsemisestä kun ei se nykyään merkitse enää mitään.. Amiksesta sentään saa ammatin ja sieltäkin voi jatkaa "ylemmäs" :D Ja  lähivuosina syntyvien lasten ei varmaan tarvitse edes töihinmennä koska automaatio hävittää kaiken työn niin elävät sit perustulolla. 41v ei ole vielä vanha mutta kannattaa alle 45v:nä tehdä ne lapset jotta on vielä hyvässä kunnossa kun lapset on parikymppisiä ja pystyy näkemään miten ne elämässä pärjää. 51v alkaisi mun mielestä olla jo vanha mutta jos hyvässä kunnossa niin miksipä ei

Vierailija
88/102 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen ei enää ole parhaimmassa kunnossaan ja sairastelee useasti vuoden aikana jos vertaa parikymppiseen mieheen joka on fyysisesti ja henkisesti loistokkaassa kukoistuksessaan ja voi kyetä ihan mihin tahansa. Nelikymppinen voi vain muistella niitä aikoja.

Minä en enää jaksaisi pienten lasten kanssa yhtään.

T: Mies 43

Itse olen sinua vanhempi ja olen nykyisin paremmassa kunnossa kuin olin tuossa iässä.

Sallin epäillä. Minulla on kahden danin mustavyö karatessa. Voin vakuuttaa että voitan sinut pelkkää vasenta jalkaa käyttäen. Lupaan ettet joudu sairaalakuntoon. Kisahallissa tavataan klo 12 lauantaina.

T: Mies 43

Älyn ja viisauden senseinä voin opastaa sinua lukemaan kirjoittamani uudelleen, jolloin ehkä havaitset etten ole maininnut sinun kunnostasi mitään ja vertasin vain omaa kuntoani eri ikäisenä.

Mutta toisaalta koska perinteisesti haastettu saa valita aseet, niin valitsen floretit. Kävin siellä kisahallissa joskus muinoin miekkailemassa.

Tai no, matkaa on nykyisin turhan paljon ja pitäisi hankkia jostain molemmille varusteetkin, joten ehkäpä vaihdamme lajia. Toisaalta koska voittoon ja häviöön tulee suhtautua samalla tavalla, niin miksipä edes testaisimme.

Huomautan muuten, ettei liika itsevarmuus ole missään lajissa hyväksi, sillä se saattaa johtaa yllättäviin tilanteisiin.

Vierailija
89/102 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos tuossa iässä on vielä alaikäisiä lapsia, ne tulisi huostaanottaa.

Vierailija
90/102 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuomosen pappaikäisen mitään lapsia kannata hankkia

Vierailija
91/102 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle nuorilla naisilla on vääntää lapsia vanhoille miehille? Tulee mieleen eikö nämä naiset saa parempaa (nuorta ja tervettä) miestä? Lapsi on saatava hinnalla millä hyvänsä... ei mietitä riskejä mitä liittyy vanhaan siittäjään, isän energisyyttä hoitaa lasta tulevaisuudessa jne. Huh huh!

n30

Pakkomielle... No onhan se kamalaa jos ei näe tulevien lastensa isää "siittäjänä" vaan kumppanina jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä ja kasvattaa lapsensa. Miksi muiden naisten kumppanien ikä häiritsee sinua? Jäähän sitten sinulle enemmän nuoria miehiä. ;)

T. toistaiseksi vela N27

Vierailija
92/102 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oikean ikäinen, jos on akateeminen ja hyväkuntoinen. Muut älkööt vaivautuko.

Vierailija
93/102 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ikä isäksi.

Vierailija
94/102 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, samoin kuin +40 v. nainen on liian vanha äidiksi. Tehkää ne muksut nuorena, eikä vasta, kun ollaan pappa/mummoiässä. Sairasta.

Isäs oli sairas kun sua teki.

Vierailija
95/102 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38v. ja ainoa lapseni on 17v, lähtee armeijaan ensi kesänä. En tajua kuka jaksaa tässä iässä enää niitä paskavaippoja ja yövalvomisia mutta hei, kukin tavallaan....

Et olisi eka etkä vika papparainen jonka nuori nainen naruttaa tuohon puuhaan ;)

Mutta ajattele 41-vuotiaana perhe- tai hoitovapaalle... Nuori äiti voi pitää äitiysloman ja lähteä sitten takaisin työhön niin kuin tuon ikäisen kuuluukin. 41-vuotias kaipaa jo irtiottoa työelämästä ja työelämä niin rankkaa että ihan lomaltahan siinä rinnalla lasten hoitaminen tuntuun. Et ilmeisesti ole vielä riittävän vanha 38-vuotiaana tai sitten et ole vaativassa ja kiireisessä työssä.

Vierailija
96/102 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun just sopivan ikäinen ja sopivan ikäinen tuon ikäiselle naiselle. Ikäerokaan ei ole vielä liian suuri ja oletettavasti olet jo saanut talouttasi tasapainoon ja uran sille mallille että nainen voi tehdä omaa uraa ja sinä uskallat jo ottaa perhevapaita.

Vierailija
97/102 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole- 40-50-vuotiaana on juuri hyvä ikä tulla isäksi. Oma isäni olli 46-vuotias kun synnyin ja hyvin ollaan pärjätty. Onpahan ainakin varttunut isä. itse en ymmärrä ihmisiä jotka tekevät lapsensa 20-30-vuotiaina.

Vierailija
98/102 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle nuorilla naisilla on vääntää lapsia vanhoille miehille? Tulee mieleen eikö nämä naiset saa parempaa (nuorta ja tervettä) miestä? Lapsi on saatava hinnalla millä hyvänsä... ei mietitä riskejä mitä liittyy vanhaan siittäjään, isän energisyyttä hoitaa lasta tulevaisuudessa jne. Huh huh!

n30

Varmaan ihan vaan sen vuoksi, että nuoret miehet ovat pääasiassa bilettäviä kakaroita :/ Järki tulee päähän siinä 30-35 vuoden iässä ja 40 vuoden iässä miehet alkaa olemaan vasta miehiä. Siitä seuraavat 25 vuotta elämän parasta aikaa, jos terveys pysyy.

Kokemuksella

Vierailija
99/102 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
100/102 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy salelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi