Kylläpä ihmiset on hassusti pukeutuneet näillä keleillä!
Yllättävän monella näin eilen jo villakangastakkeja mutta osa tarkeni t-paidassa. Toki aamulla niin kuin itsekin lähden on jo kylmää mutta silti nuo molemmat ääripäät tuntui vähän suureellisilta...
Mitä itselläsi oli eilen päällä (ulkona)?
Mulla oli siis pitkät housut ja fleecevuorinen Icepeakin ulkoilutakki, huivi kaulassa muttei vielä hanskoja. Teini kyllä kaivoi jo pipon ja hanskat mukaansa kun lähti koulun jälkeen ulos kavereineen.
Kommentit (102)
Mulla oli ihan vaan 20 denierin sukkahousut, polvimittainen hame ja pitkähihainen ohut paita. Tuulisemmilla paikoilla tuli vähän vilu, mutta muuten tarkeni ihan hyvin. Trenssi oli myös mukana, mutta ei sitä tarvinnut.
Ohuenohuet haareminhousut, t - paita ja softshell huppari. Nilkat paljaana. Näin siis töihin mennessä
Kävelylenkillä lyhythihainen ja verkkarit
Farkut, paita, nilkkurit, teddyvuorinen paksuhko takki, pipo ja lapaset. Aamulla fillaroidessa ei ole yhtään liikaa päällä, nollassa on ollut lämpö monta kertaa. Kotiinpäin mennessä ei tarvi pipoa tai lapasia.
Se villakangastakki. Meillä oli eilen kylmä, hoitolapsillakin oli haalarit ja fleecet alla.
Teini valisti tossa, että villakangastakit on nyt muotia.
kevyeksi talvitakiksi tarkoitettu parkatakki, alla ohut trikoopaita. kävelin aika pitkän matkan, niin ei viitsinyt nahkatakissa lähteä!
ei pipoa eikä hanskoja, puuvillahuivi kaulassa. farkut ja tennarit.
Vierailija kirjoitti:
Se villakangastakki. Meillä oli eilen kylmä, hoitolapsillakin oli haalarit ja fleecet alla.
Teini valisti tossa, että villakangastakit on nyt muotia.
Juu on mullakin villakangastakki ollut jo monet vuodet mutta oon pitänyt sitä vasta talvitakkina, siitä seuraava sitten toppis kun on liian kylmä/tuulista olla pelkästään villakangastakissa. ap
Tasan samat vaatteet kuin kesällä. Mielestäni ulkona on täysin kesäsää.
Teinipissiksillä näyttää olevan nyt joku ihmeen valtavan paksu kaulaliinan reuhka kaulassa. Silloinkin kun aurinko paistaa ja on lämmintä, niin kaulaliina on kieputettu kaulaan ja päät roikkuvat takin päällä. Jo elokuun puolessa välissä näitä alko näkyä.
pyöräilin eilen viereisessä talossa asuvan kaverin kanssa Lidliin (matkaa noin 2km), kaverilla oli t-paita, neuletakki ja legginsit ja oli perillä ihan jäässä... itsellä taas farkut, paksu neulepaita, anorakki ja vielä ohut trikoopipo päässä! ei ollut yhtään liikaa...
Farkut, nilkkurit, neule, ohuehkolla vuorella oleva trenssi, huivi, hanskat. Näillä oli aamulla jopa vähän kylmä. Vaikeahan tuonne on pukeutua, pitäisi olla aamuksi ylimääräinen kerros väliin.
Lenkillä juoksutrikoot windstoppereilla, ohut kerrastopaita, ohut juoksutakki, pitkät sukat, pipo, sormikkaat. Vauhtia, kun piti niin oli juuri sopiva
Minulla oli eilen kauluspaita, ohut villatakki, suorat housut ja balleriinat ilman sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Eilen taisi kaikkialla olla korkeimmillaankin n. 10 C.
Vierailija kirjoitti:
Farkut, nilkkurit, neule, ohuehkolla vuorella oleva trenssi, huivi, hanskat. Näillä oli aamulla jopa vähän kylmä. Vaikeahan tuonne on pukeutua, pitäisi olla aamuksi ylimääräinen kerros väliin.
Lenkillä juoksutrikoot windstoppereilla, ohut kerrastopaita, ohut juoksutakki, pitkät sukat, pipo, sormikkaat. Vauhtia, kun piti niin oli juuri sopiva
voit kuule ihan vaan puhua tuulenpitävyydestä...
Farkut ja pitkähihainen paita, kangaskengät ilman sukkia. Ei, en kääri farkkuja niin että nilkat jäävät paljaiksi.
Mietin usein että mitä ne toppatakeissa ja kaulahuiveissa +13 asteessa kulkevat ihmiset mahtavat laittaa päälleen kun tulee kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Komppi. Ulkona on nyt suomalainen juhannussää. Mutta koska juhannus on kesäkuussa, silloin ei pidetä villakangastakkeja vaikka asteet olisivat mitkä. Nyt on syyskuu, ja siksi pidetään villakangastakkeja, nilkkureita ja pipoja. Vaikka asteet olisivat mitkä.
Toppatakki! Oon semmonen palelija, että käytän kesälläkin sisällä villasukkia 😁
Ja toki muutkin vaatteet oli päällä!
Ohuet farkut, toppi, lyhyt villapaita ja ulkovaatteiksi päälle jakku, huivi ja pyöräilyä varten lapaset.
Villakangastakki. Eikä ollut eilen yhtään liikaa.Mitä turhaan muiden pukeutumisia ihmettelet ap?Toiset on herkempiä kylmälle kuin toiset.Esim.minä saatan saada hartiat jumiin pienestäkin vedosta,josta seuraa päänsärky.
Itselläni oli trenssitakki, saappaat ja huvi päivällä. Illalla lenkillä ulkoilupuku leggareitten ja pitkähihaisen kanssa, sekä pipo, huivi ja hanskat. Illalla pipo ja hanskat ei ole yhtään liikaa kun aika kova tuuli käy.