Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa veloitettu ylimääräinen tuote

Vierailija
24.09.2016 |

Kannattaakohan tässä lähteä kauppaan valittamaan, kun minulta on veloitettu tuote, jota en siis ole halunnut enkä myöskään mukaan ottanut? Kyseessä siis ruokakauppa, noin vitosen tuote. Luultavasti otettu minun jälkeen tulevan asiakkaan ostoksista.. Uskovatko minua tai alkavatko edes asiaa tarkistamaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitti siis on tästä kuitenkin :)

Ap

Vierailija
2/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo pitäisi huomata jos siellä kaupassa. Vaikea todistaa jälkikäteen ettei tuote ollut sinun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten todistat, ettei sinulla ole sitä tuotetta, kun se näkyy kuitissa??? Vietkö kaikki ostamasi tuotteet takaisin, vai miten?? Todistustaakka taitaa olla nyt uskon varassa.

Vierailija
4/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä sun enää on asiaa korjata. Olisit laittanut kapulan ostostesi jälkeen, niin et olis joutunut ylimääräistä ostamaan.

Vierailija
5/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin kapulan, mutta varmaan tupsahtanut minun puolelleni joko vahingossa tai tahallaan :)

Vierailija
6/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivautuisi.

Vierailija
7/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten todistat, ettei sinulla ole sitä tuotetta, kun se näkyy kuitissa??? Vietkö kaikki ostamasi tuotteet takaisin, vai miten?? Todistustaakka taitaa olla nyt uskon varassa.

Sitähän mä tässä mietinkin :D

Vierailija
8/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassan virhe, joten tietenkin käyt sanomassa. Ei sinun kuulu maksaa sitä, jos et ole itse tuonut sitä laskutettavaksi tai ottanut edes mukaasi. Jos tuote on ollut seuraavan asiakkaan, silloin se näkyy kuitin lopussa.

Vierailija
9/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsee todistaa, jos ei ole edes tuonut jotain hihnalle? Myyjänhän on annettava selvitys miksi on laittanut kassan läpi jotain mitä ei ole kantanut hihnalle. Eiköhän kameroista näy.

Vierailija
10/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saitko kuitenkin tuotteen mukaan? Vai ottiko seuraava asiakas sen sinun puoleltasi omaan kassiinsa vai häh? Omituinen juttu.

Vierailija
11/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassan virhe, joten tietenkin käyt sanomassa. Ei sinun kuulu maksaa sitä, jos et ole itse tuonut sitä laskutettavaksi tai ottanut edes mukaasi. Jos tuote on ollut seuraavan asiakkaan, silloin se näkyy kuitin lopussa.

Näkyy aika alussa. Takana tulevalla papalla oli ongelmia tupakkamasiinan kanssa niin olisiko hänellä tullutkin niitä sitten kaksi askia ja toinen sitten minun puolelleni kapulaa..

Vierailija
12/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis saitko kuitenkin tuotteen mukaan? Vai ottiko seuraava asiakas sen sinun puoleltasi omaan kassiinsa vai häh? Omituinen juttu.

Myyjä huuteli perääni, että täällä on tupakka-aski liukuhihnan perällä, mutta koska en ole eläissäni tupakkaa oatanut niin sanoin, ettei ole minun :)

Vierailija
13/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä huuteli perääni, että täällä on tupakka-aski liukuhihnan perällä, mutta koska en ole eläissäni tupakkaa oatanut niin sanoin, ettei ole minun :)

Etkä sitten siinä vaiheessa viitsinyt tarkistaa, ettei ole sinulta veloitettu?

Vierailija
14/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä sitten siinä vaiheessa viitsinyt tarkistaa, ettei ole sinulta veloitettu?

Ei ollut aikaa siinä vaiheessa ja ajattelin sen jääneen minua edeltäneeltä asiakkaalta, joka myös osti tupakkaa :)

Vierailija
15/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin sanomassa, ihan periaatteesta. Varsinkin kun aski jäi heille, eli varmaan laittoivat takaisin myyntiin. Jos haluavat säilyttää asiakkaansa niin varmasti maksavat sen takaisin. Aika pikkusumma heille, tuskin alkavat vänkäämään.

Vierailija
16/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerran olo yksi tuote laitettu kolmeen kertaaan, ei mikään kallis. Mäytiin sanomassa infossa. Sanottiin vain, että eihän me voida tässä tietysti sitä todistaa. Uskoivat meitä ja saimme hyvityksen.

Vierailija
17/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa kohtaa yleensä kauppa menee asiakas on oikeassa -linjalla ja hyvittää sen kummempia kyselemättä, ihan hyvän asiakaspalvelun vuoksi. Eri asia sitten, jos jostain kalliimmasta tuotteesta olisi kyse tai jos sama asiakas käy toistuvasti tuollaisen syyn takia. Eli kauppaan vain ja kuitti mukaan.

- Kaupan aspa

Vierailija
18/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäpä menen siellä nyt käymään niin katsotaan, miten käy :)

Vierailija
19/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehän et tee virheitä ollenkaan.

Vierailija
20/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä etsiä sama kassahenkilö. Se voi muistaa sen tupakka-askiasian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi