Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä ihmiset on hassusti pukeutuneet näillä keleillä!

Vierailija
24.09.2016 |

Yllättävän monella näin eilen jo villakangastakkeja mutta osa tarkeni t-paidassa. Toki aamulla niin kuin itsekin lähden on jo kylmää mutta silti nuo molemmat ääripäät tuntui vähän suureellisilta...

Mitä itselläsi oli eilen päällä (ulkona)?

Mulla oli siis pitkät housut ja fleecevuorinen Icepeakin ulkoilutakki, huivi kaulassa muttei vielä hanskoja. Teini kyllä kaivoi jo pipon ja hanskat mukaansa kun lähti koulun jälkeen ulos kavereineen.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut (40 den), hame, t-paita, tennarit. Päällä trenssitakki ja kaulahuivi, tuulesta riippuen ehkä pipo ja sormikkaat. Mä pärjään näillä toistaiseksi hyvin, mutta pyöräilenkin kaikkialle ja mulle tulee helposti kuuma. :D Kylmemmällä ilmalla takki vaihtuu villakankaiseksi ja sukkahousut paksummiksi.

Vierailija
82/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuultapitävä takki oli sopivan lämmin, sen kanssa ohut kaulahuivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenssi, ohut huivi, neulemekko tai puolipitkä hame, ehkä vähän paksummat sukkikset ja ballerinat. Oikein hyvin olen toistaiseksi tarjennut. Kieltämättä minäkin mietin miten nää talvikamppeissa kulkevat ihmiset tarkenee sitten kun pakkasta on se -20 - 30 astetta...

Vierailija
84/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika, leggarit ja grogsit - säästä riippumatta.

Vierailija
85/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää oli paksu neule,farkut ja toppi.

Vierailija
86/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut tikkitakki ja sen päällä puoleen reiteen ylettyvä kuoritakki. Farkut, paita, neule, polvisukat - minulla on palelevat jalat. Keskilämmin huivi ja tavalliset kävelykengät. Aamulla ja illalla olisi voinut olla vielä sormikkaat, mutta ne jäivät kiireessä kotiin.

Vierailija
87/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, toppi, t-paita, villatakki, maiharit jalassa, villakangastakki, huivi, pipo ja lapaset.. Itse tosiaan aika vilukissa joten pakko olla hyvin päällä.

Vierailija
88/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monella näin eilen jo villakangastakkeja mutta osa tarkeni t-paidassa. Toki aamulla niin kuin itsekin lähden on jo kylmää mutta silti nuo molemmat ääripäät tuntui vähän suureellisilta...

Mitä itselläsi oli eilen päällä (ulkona)?

Mulla oli siis pitkät housut ja fleecevuorinen Icepeakin ulkoilutakki, huivi kaulassa muttei vielä hanskoja. Teini kyllä kaivoi jo pipon ja hanskat mukaansa kun lähti koulun jälkeen ulos kavereineen.

Käytännössä kesävaatteet vielä. Kaksi paitaa t alla ja pitkähihainen päällä. Takki ja housut tietenkin. Pipo on tämän ajan kätevin lisävaate mitä en ole vielä käyttänyt. Aaamulla kun on kylmä se pelkkä pipon lisääminen lämmittää paljon ja iltapäivällä kun lämpenee se mahtuu helposti taskuun tai hihaan.

Mitä ideaa on laittaa pitkähihaisen alle kaksi t-paitaa?

Joko ilmaisin itseni huonosti tai olet saatanan tyhmä. Kaksi paitaa joista toinen on pitkähihainen. Taidat olla niitä vitun kielipoliiseja joille pitää piirtää kuva että ymmärtävät mitä tarkoitetaan?

Kyllä minäkin käsitin viestisi niin, että sulla on kaksi paitaa alla ja sit pitkähihainen päällä. Vaan ehkä meitä on sitten kaksi tyhmää. Lohdutamme itseämme sillä, että emme käytä kuitenkaan alatyylisiä sanoja keskustelupalstalle kirjoittaessamme...

Täällä kolmas, joka luki tarkoitettavan kahta t-paitaa. Välimerkkien käyttämättömyys hämäsi ja sai t-kirjaimen hypähtämään väärään paikkaan.

Vierailija
89/102 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkut, toppi, t-paita, villatakki, maiharit jalassa, villakangastakki, huivi, pipo ja lapaset.. Itse tosiaan aika vilukissa joten pakko olla hyvin päällä.

Huhhuh. Pipo ja lapaset.

Vierailija
90/102 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen laitoin ekaa kertaa ohuen tikkitakin päälle koiran ulkoilutukseen, kun oli käynyt uimassa ja palelsi. Lenkillä tuli vähän kuuma, mutta ei kuitenkaan hiki. Pipo ja hanskat minulla on ollut iltalenkeillä jo pari viikkoa, kun pitää talutushihnasta kiinni niin sormet paleltuu helposti.

Vierailija
91/102 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveltiin lasten kanssa eilen n. 2km päähän kaverille. Mulla oli sellanen pitkänmallinen, lyhythihainen huppari, farkut, villatakki, huivi, nahkahanskat, villasukat sekä tennarit. Tennarit päätin sillä reissulla jättää talviteloille ku jalkoja alko paleleen. Vanhemmalle lapselle puin hiukan liikaa kun kävelikin melkein koko matkan.

Vierailija
92/102 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen aamulenkillä. Päälläni oli tuulenpitävä ulkoilupuku, korkeakauluksinen ohut trikoopaita, pitkät sukat ja käsineet. Pipoa kaipasin, kun lenkkini kulki järven rantaa ja tuuli kävi kylmästi järveltä päin, muuten pärjäsin hyvin.

Illalla lähdin bussilla kaupungille. Laitoin hameen ja kauluspaidan kanssa paksut sukkahousut ja ohuen villakangastakin, kaulaan kietaisin pitkän silkkihuivin ja käteen nahkaiset käsineet. Kengät olivat ohutpohjaiset kävelykengät, onneksi bussi tuli ajallaan, ei niillä kengillä olisi kovin kauaa tarjennut seisoskella paikallaan.

Vierailija
93/102 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastavat kelit

Vierailija
94/102 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin näkyi toisessa ääripäässä t-paitoja ja sortseja, toisessa toppatakkeja.

Minulla oli eilen legginsit, pitkähihainen trikoomekko ja farkkutakki.

Vierailija
95/102 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto kaivaa 3v. Vanhoja aloituksia säästä.....

Vierailija
96/102 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli farkut, t-paita, nahkatakki, kaulahuivi ja maiharit.  Tänään, kun kohta tuonne ulos lähden niin farkut, neule, nahkatakki, kaulahuivi, pääpanta, ohuet hansikkaat ja maiharit. Eilen paistoi aurinko, tänään tihuuttaa vettä.

Vierailija
97/102 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hitto kaivaa 3v. Vanhoja aloituksia säästä.....

Eikös tämä ole joka kevät tuore juttu? Osa jengistä innostuu ja vetää t-paidat päällä ovesta ulos  kun pikkuisen aurinko paistaa, osa pitää kiinni talvitakeistaan ja pipoistaan juhannukseen asti.

Vierailija
98/102 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten keli vaikuttaa pukeutumiseen, muuten kuin sopivien kenkien suhteen? Sää ja lämpötila vaikuttavat pukeutumiseen.

Vierailija
99/102 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on todellakin kylmä!!!

Vierailija
100/102 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on todellakin kylmä!!!

Nostatko aina tämän vanhan ketjun kun sää vähän viilenee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan