Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä ihmiset on hassusti pukeutuneet näillä keleillä!

Vierailija
24.09.2016 |

Yllättävän monella näin eilen jo villakangastakkeja mutta osa tarkeni t-paidassa. Toki aamulla niin kuin itsekin lähden on jo kylmää mutta silti nuo molemmat ääripäät tuntui vähän suureellisilta...

Mitä itselläsi oli eilen päällä (ulkona)?

Mulla oli siis pitkät housut ja fleecevuorinen Icepeakin ulkoilutakki, huivi kaulassa muttei vielä hanskoja. Teini kyllä kaivoi jo pipon ja hanskat mukaansa kun lähti koulun jälkeen ulos kavereineen.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat, farkut, toppi ja paitapusero. Ulkona vuoreton, puuvillainen syystakki ja aamuisin puuvillahuivi kaulassa. Iltapäivisin tulee takissakin kuuma...

Vierailija
22/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että kuoritakit ja fleecet ovat nykyajan vastike tuulipuvulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasan samat vaatteet kuin kesällä. Mielestäni ulkona on täysin kesäsää.

Komppi. Ulkona on nyt suomalainen juhannussää. Mutta koska juhannus on kesäkuussa, silloin ei pidetä villakangastakkeja vaikka asteet olisivat mitkä. Nyt on syyskuu, ja siksi pidetään villakangastakkeja, nilkkureita ja pipoja. Vaikka asteet olisivat mitkä.

Mulla on useimmiten juhannuskokolla istuessa untuvatakki päällä.

Vierailija
24/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkut ja pitkähihainen paita, kangaskengät ilman sukkia. Ei, en kääri farkkuja niin että nilkat jäävät paljaiksi.

Mietin usein että mitä ne toppatakeissa ja kaulahuiveissa +13 asteessa kulkevat ihmiset mahtavat laittaa päälleen kun tulee kylmä.

No lisää kerroksia sinne alle. Mä taas en ymärrä tätä, että joidenkin mielestä kaikilla ihmisillä pitäisi olla joku uusi takki heti kun lämpötila menee 10 astetta alemmas.

Vierailija
25/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita, fleecetakki windstopperilla, farkut ja VIELÄ sellaiset kesäiset nahkakengät, ei sukkia. No joo, avantouimari olen, joten karaistunut. Tuolla takilla menen joulukuulle asti, alle vaan pitempihihaista paitaa ja kerroksia. Sitten kun kunnon pakkasia, niin untsikka kehiin.

Vierailija
26/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aamuisin toppatakki ja sitten koko päivän kannan mukana kevyempää syystakkia, jonka sitten kotiin palatessa voin laittaa päälle ettei vastaantulijoiden tarvitse järkyttyä mun liian paksusta toppatakista.

Vierailija
27/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villakangastakki. Eikä ollut eilen yhtään liikaa.Mitä turhaan muiden pukeutumisia ihmettelet ap?Toiset on herkempiä kylmälle kuin toiset.Esim.minä saatan saada hartiat jumiin pienestäkin vedosta,josta seuraa päänsärky.

No en nyt mitenkään "ihmettele" muiden pukeutumista, kunhan pohdiskelen kun pistihän se silmään että bussipysäkillä toinen odottaa bussia paksuissa vaatteissa, vieruskaveri taas mahdollisiman ohuissa.

Ihan off topic, kirjoittelen tänne palstalle hyvin paljon enkä suhtaudu avauksiini kovinkaan vakavasti, älkää tekään. ap

Vierailija
28/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vilukissa, huono verenkiertokin . joka  vuosi noin syyskuussa alkaa kotona hiippailu villasukissa teekuppi kädessä, että saa itsensä lämpiämään .D ja ulkovaatetus on sen mukainen!

Vierailija
29/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monella näin eilen jo villakangastakkeja mutta osa tarkeni t-paidassa. Toki aamulla niin kuin itsekin lähden on jo kylmää mutta silti nuo molemmat ääripäät tuntui vähän suureellisilta...

Mulla oli siis pitkät housut ja fleecevuorinen Icepeakin ulkoilutakki, huivi kaulassa muttei vielä hanskoja. Teini kyllä kaivoi jo pipon ja hanskat mukaansa kun lähti koulun jälkeen ulos kavereineen.

Minä en ymmärrä ihmisiä jotka arvostelevat toisten pukeutumista julkisesti. Minun mielestäni se ei ole fiksua.Ei käynyt mielessä että se kylmän kokeminen riippuu henkilöstä ja että esim. villakangastakkejakin on eri paksuisia?

Jospa hankkisit muuta ajateltavaa kuin kanssaihmisten pukeutuminen tai ainakin älyäisit ihmetellä sitä ihan vain itseksesi.

Vierailija
30/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä kesävaatteet vielä. Kaksi paitaa t alla ja pitkähihainen päällä. Takki ja housut tietenkin. Pipo on tämän ajan kätevin lisävaate mitä en ole vielä käyttänyt. Aaamulla kun on kylmä se pelkkä pipon lisääminen lämmittää paljon ja iltapäivällä kun lämpenee se mahtuu helposti taskuun tai hihaan.

Vierailija
31/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä. Jokainen pukeutuu kuten heille sopii ja sit kummastellaan kun joku toinen pukeutuu eri tavalla.  Kovin on kummallista.

Vierailija
32/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoot ja t-paita, ohuet sukat, ulkona noiden päällä vk-takki...

Vierailija
33/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen takki, joka näyttää villakangastakilta, mutta ei siinä villaa ole, vaan se on neulostakki ohuella vuorilla. Huivi, nilkkurit, farkut ja neulesormikkaat. Ei ollut yhtään liian kuuma eikä kylmäkään.

Vierailija
34/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppatakki! Oon semmonen palelija, että käytän kesälläkin sisällä villasukkia 😁

Ja toki muutkin vaatteet oli päällä!

Tulet rakastamaan vaihdevuosia!

Vierailija
35/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoopipo, neulehanskat ja kaulahuivi lenkillä koirien kaa aamuisin ja iltaisin. Toppaliiviä oon pitänyt, mutta eilen kyllä paleli käsivarsista. Siirryn varmaan kohta toppatakkiin. Olen käyttänyt myös fleeceä ja Icepeakin ulkoilutakkia jossa on fleecemäinen nurja puoli. Ongelma on se että lenkin alussa on kylmä, ja lenkin lopussa kuuma.

Ja tosiaan töihin lähden isossa villakangastakissa. Löysin kivan Zaralta.  :)

Vierailija
36/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppatakki! Oon semmonen palelija, että käytän kesälläkin sisällä villasukkia 😁

Ja toki muutkin vaatteet oli päällä!

Samaa vikaa täällä - villasukat jalassa ympäri vuoden, varsinkin öisin. :) Tosin tähän aikaan vuodesta panostan aluskerrastoihin, en vielä viitsi toppatakissa kulkea.

Vierailija
37/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaivoin toppatakin jo viikko sitten.

Vierailija
38/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu toiset pärjää vähemmällä kuin toiset, mutta kummasti t-paita tyypit on vähän viluisen näköisiä aamulla ja villakangastakkinaisten posket punoittaa iltapäivällä.

Mun mielestä kätevintä tähän aikaan vuodesta on lisätä lämpimämpi kerros, esim. ohut villatakki, trenssin alle ja laittaa kaulaan lämmin huivi. Iltapäivällä ne mahtuu käsilaukkuun.

Vierailija
39/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä kesävaatteet vielä. Kaksi paitaa t alla ja pitkähihainen päällä. Takki ja housut tietenkin. Pipo on tämän ajan kätevin lisävaate mitä en ole vielä käyttänyt. Aaamulla kun on kylmä se pelkkä pipon lisääminen lämmittää paljon ja iltapäivällä kun lämpenee se mahtuu helposti taskuun tai hihaan.

Mitä ideaa on laittaa pitkähihaisen alle kaksi t-paitaa?

Vierailija
40/102 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut viime päivinä päällä farkut, paita, takki (ohut pörröinen karva sisävuoressa) ja nilkkurit. On aamuisin jopa tullut vähän kylmä, kun ei ole ollut hanskoja. Muuten olen pärjännyt juuri sopivasti, koska ei ole enää mikään kesä. Eilen kyllä näin jonkun äijän vetävän shortseissa ja t-paidassa... Luulisi jäätyvän tuollaisessa asussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi