Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä vähän oudot asiat tuntuvat korreloivan keskenään?

Vierailija
22.09.2016 |

Ja nyt sitten sellaisia hauskoja arkipäivän havaintoja eikä mitään vääntöä siitä, onko asiasta tutkimusnäyttöä ja "ei päde ainakaan minun kohdallani".

Tunnen paljon miespuolisia luonnontieteellisen ja teknisen alan ihmisiä. Matemaatikkoja, tietojenkäsittelytieteilijöitä, fyysikkoja, diplomi-insinöörejä... Huomattavan moni heistä harrastaa maantie- tai maastopyöräilyä ja on intohimoinen työmatkapyöräilijä. Missään muussa tuntemassani "ihmisryhmässä" pyöräily ei ole kovinkaan suosittu harrastus, saati intohimon kohde. Väitän siis, että pyöräilyharrastus korreloi luonnontieteiden ja tekniikan alan akateemisuuden kanssa.

Kommentit (395)

Vierailija
121/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd ja keskittymiskyvyttömyys

Vierailija
122/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tapaamani reumaatikot ovat ilkeitä ja veemäisiä ihmisiä. Olen ihan varma, että joskus tulevaisuudessa tiedemiehet todistavat pitkäaikaisten pahojen ajatusten synnyttävän elimistöön tulehduksen josta kehittyy reuma.

Tunnen vain yhden ja hän on sellainen hyvin yksinkertainen ja sivistymätön juntti, joka ajattelee koko ajan vain omaa munaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanismi ja hedonismi. Jos humanisti on vegaani niin sen on pakko olla sipsikalja-. Antti Nylén ei taida olla, mutta hänellä on paljon muita paheita.

Vierailija
124/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä harvempi koko (muualta tänne kärrätystä) suvusta koskaan ollut töissä, sitä kalliimmat hyödykkeet jne . käytössä

Tämä no hämmentänyt itseänikin. Naurattaa, kun 5 000 €/kk tienaavana tohtorina sekä vaatteeni että kännykkäni ovat tyypillisesti huonommat kuin vastapäisellä matulla, jolta niin tulot kuin koulutus puuttuvat, joukkoliikennevälineessä. Kaksi asiaa joita arvelen syiksi:

- Monissa kulttuureissa on tärkeää näyttää varallisuuttaan ja Pohjoismaissa ei. Siksi vähät rahat käytetään vaatteisiin. Kyllähän sosiaalituellakin voi ostaa kalliit vaatteet, jos tinkii muusta.

- Olen itse ostanut Androidini lueskeltuani netistä eri puhelimista. Lopullisesti taisin tehdä päätökseni Murossa olevan keskustelun perusteella. Mamuilta puuttuu tekninen tietous ja kyky hakea tietoa, ja siksi vaan ostetaan se uusin iPhone.

Iphone ja Applen tuotteet  korreloivat alhaisen älykkyyden kanssa.

Vierailija
125/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira- ja varsinkin kissaharrastus miehellä korreloi vahvasti homouteen (poislukien metsästyskoirat). Olen töissä eläinalalla ja huomannut tämän selvästi. Etenkin jos sinkkumies omistaa kissan, on hän melkein satavarmasti homo. Mutta ei siinä mitään pahaa, useimmiten nämä ovat myös paljon keskimääräistä mukavampia ihmisiä ja asiakkaita.

Vierailija
126/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

As if kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä harvempi koko (muualta tänne kärrätystä) suvusta koskaan ollut töissä, sitä kalliimmat hyödykkeet jne . käytössä

Tämä no hämmentänyt itseänikin. Naurattaa, kun 5 000 €/kk tienaavana tohtorina sekä vaatteeni että kännykkäni ovat tyypillisesti huonommat kuin vastapäisellä matulla, jolta niin tulot kuin koulutus puuttuvat, joukkoliikennevälineessä. Kaksi asiaa joita arvelen syiksi:

- Monissa kulttuureissa on tärkeää näyttää varallisuuttaan ja Pohjoismaissa ei. Siksi vähät rahat käytetään vaatteisiin. Kyllähän sosiaalituellakin voi ostaa kalliit vaatteet, jos tinkii muusta.

- Olen itse ostanut Androidini lueskeltuani netistä eri puhelimista. Lopullisesti taisin tehdä päätökseni Murossa olevan keskustelun perusteella. Mamuilta puuttuu tekninen tietous ja kyky hakea tietoa, ja siksi vaan ostetaan se uusin iPhone.

Yeah right! Netissä tosiaan jokainen voi leikkiä tohtoria. Kielellinen ilmaisusi on kuitenkin suoraan amiksen takapihalta, vain vitun hokeminen puuttuu siitä.

Menikö tunteisiin?

Mielestäni kirjoittaja voi hyvinkin olla tohtori.

Itse tuntemani tohtoriksi väitelleet henkilöt, eivät ole koko ajan seiväs perseessä tönöttäviä kuivakoita ja yltiöasiallisia kurppanoita.

Saattavat kirjoittaa hieman alatyyliin jos kyseessä on joku vauvapalsta, eikä mikään tieteellinen julkaisu.

Aika mustavalkoinen ajattelutapa sinulla.

Vierailija
127/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gdgdgfdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painavemmat naiset syövät aina todella vähän kouluruokailussa. Ehkä sama pätee työpaikkaruokailuunkin?

Hoikat syövät normaalin annoksen.

Eivät kehtaa muiden nähden syödä ja mättävät sitten illalla kotona sohvalla herkkuja. Eihän se paino muuten pysyisi yllä.

Pätee osaa ylipainoisista ihmisistä mutta ei suinkaan kaikkiin, itse en mätä illalla mitään herkkuja, silti on vielä kuukausienkin jälkeen painon kanssa ongelmia koska turposin muodottomaksi lukuisilla eri psyykelääkkeillä. Niillä saa itsensä lihomaan todella helposti, ei koskaan enää moisia myrkkyjä minulle. Voin nyt niin paljon paremmin ilman mitään mömmöjä, terveellistä ruokaa, säännöllistä liikuntaa ja riittävästi unta, noista aineksista se henkinenkin hyvinvointi koostuu.

Vierailija
128/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auringon nousu ja aamu korreloi vahvasti yhteen

Taidat olla melko yksinkertainen.

Mietipä uudestaan.

Talvi, kaamos, Juhannus?

Vierailija
129/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tapaamani reumaatikot ovat ilkeitä ja veemäisiä ihmisiä. Olen ihan varma, että joskus tulevaisuudessa tiedemiehet todistavat pitkäaikaisten pahojen ajatusten synnyttävän elimistöön tulehduksen josta kehittyy reuma.

Uskon kanssa samaa, että monet autoimmuunisairaudet puhkeavat (jonkinlainen alttius on pohjalla) kun on riittävän pitkään ja riittävän pahoja henkisiä ongelmia ja pahaa oloa. Traumaattiset kokemukset, viha, katkeruus, suru, valtava stressi, paineet, ristiriidat, riidat jne. vaikuttavat ihan fyysiseenkin terveyteen.

Vierailija
130/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukkuus ja heikkolahjaisuus kulkevat käsi kädessä. Ihan keharin tasolla monet H.Laasasen fanit.

Vierailija
131/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono värisilmä ja vimma tehdä käsitöitä.

Joo, olen huomannut saman.

Ahkerimpia tekijöitä ovat he jotka eivät osaa yhdistellä värejä ollenkaan.

Miksi edes nähdä vaivaa jonkun vaatteen tekemiseen jos valitsee ne materiaalit sieltä rumimmasta päästä.

http://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/etlehti.fi/s3fs-public/styles…

Vierailija
132/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen koulutustaso ja junttimainen elämäntapa, aina kiinnostuksen kohteita myöten. Ovat yleensä todella epä-älyllisiä ihmisiä.

Vierailija
133/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minussa on mummoni (isnä puolelta, mummon FM) ulkonäköä, jonka siskon tytär on harvardista valmistunut kirurgi-professori ja on oppettajia ja rkkitehteja, juristeja (oik toht, lehtor),pankinjohtajia ja isän (ukkini) puolelta kaikki yliopiston käyneitä: arkkitehteja, yliopiston lehtor, professor jne… ja älykkyys periytyy äidin puolelta (toisin sielläkin yksi mm Hs ssa työskennellyt toimittaja (mie...) ja käsittääkseni hänen lapsesa työskentelevät toimittajana (tästä en ole täysin varma). Miten tämä nyt menee?

Vierailija
134/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on valkoinen kaapelikela terassilla?

Vierailija
135/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassukkuus ja heikkolahjaisuus kulkevat käsi kädessä. Ihan keharin tasolla monet H.Laasasen fanit.

Ad-Hominem alert! Ei pidä paikkaansa ollenkaan, sanot noin koska et kestä kuulla totuuksia.

Vierailija
136/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ja urheiluvaatteet, silmälasit, ja ei meikkiä

Vierailija
137/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevibändissä soittaminen ja mt-ongelmat. Onko se sitten jotain itsensä terapoimista kun paukutellaan tuplabasaria kummalliset sotamaalaukset naamassa? Tunnen todella monta jostain mt-ongelmasta kärsivää hevin harrastajaa.

Vierailija
138/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ad-Hominem alert! Ei pidä paikkaansa ollenkaan, sanot noin koska et kestä kuulla totuuksia.

Tuota Lassukka-argumenttia huutaa ne naiset, jotka eivät ole kykeneviä ajattelemaan rationaalisesti.

Vierailija
139/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lassukka?

Vierailija
140/395 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakkaiden ja menestyneiden vanhempien samalle alalle kampeavat lahjattomat lapset.