Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##Ensikot VKO 10##

06.03.2006 |

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se on tuo sauna meille semmonen paikka jossa jutellaan ihan rauhassa asiat selviksi=)

Nyt se muru tuolla juo ansaittua saunakaljaa, mä alan nukkumaan..piti tulla Nikille kertomaan että kyllä, tutulta kuulostaa=) Oispa ollut netti käytössä jo silloin alussa niin ois päässy juttelemaan tuntemuksista muiden esikkoa odottavien kanssa.

Ja mulla on myös karvanen maha=D

Koitahan Quiero jaksaa odottaa, jos istukka on edessä se vaimentaa liikkeitä. Mulla on takana joten tuntui eka pieni " kupla" jo rv 15.

Nyt hyvää yötä & kauniita unia..!!!

Vierailija
102/113 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kristall mukaan! Meillä myöskin meni tähän plussaan 3½ vuotta. Takanapäin on 4 inssiä ja 1 IVF, toisen IVF:n piti alkaa, mutta plussaanhan se töksähti :)

Wc-Ankalla taitaa todellakin olla ikävä alkuraskautta (hyvä että saitte juteltua eilen oikein kunnolla!!) :) Minä olen lähinnä vain keskittynyt tähän oksentamiseen, joten ei ole tullut todellakaan suhtauduttua tähän silleen kun aluksi luulin! Minä kun olen sellaista hössöttäjä-tyyppiä, mutta vielä ei ole jaksanut. Olen kylläkin lukenut odotukseen liittyvää tietoa! Kavereilla ei tämä touhu ole ajankohtaista, mutta kuitenkin jaksavat koko ajan kysellä vointiani jne. Mies alussa hössötti koko ajan kaikennäköistä, mutta minä jouduin sillekin sanomaan että lopettaa kun oli vaan niin huono olo koko ajan!! Mutta jahka tämä oksentelu menee ohi, niin sitten hössötetään yhdessä ja kyllä kaveritkin sitten joutuu minua kestämään :)

MiaMik rv 11+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kristall:)

Liikunnasta sen verran että kävelen edelleenkin arkipäivisin työmatkan toiseen/molempiin suuntiin 6-12km päivässä, sen lisäks kävelen työn puolesta parintunnin lenkin päivittäin ja tuon lisäks koirien lenkitykset..eli aika kävelypainotteista on mun liikunta:) 10-20 kilsaa tulee varmaan mittariin päivästä riippuen..sen lisäks mulla on kotona crosstrainer jonka kimpussa olin päivittäin ennen raskautta mutta se on kyllä nyt jääny.

Q: Noista Novista en tiedä mutta meillähän on nuo Brion Kombit ja vaikuttavat tosi hyviltä ja jämäköiltä joten varmasti Novat ovat hyvät, just tuon lenkkeilyhulluuteni takia tahdoin Kombit, tukevat ja hyvät työntää..kävelyvaunuina niitä jossain mainostettiinkin, Novat menee pienempään tilaan.

Mä huomasin perjantaina että vauvan potkut näkyy selvästi mahan päällekkin, hämmäistyin yhtä paljon ku silloin muutama viikko takaperin kun ekat liikkeet yhtäkkiä tuntu..en osannu totakaan oottaa,ajattelin että eihän ne nyt vielä näy,mutta ehdin sitä ihmettä jo tässä viikonloppuna miehelle ja äidillekki esittää ja molemmat katto silmät pyöreinä ku maha kohoili aina parin sentin alueelta monta kertaa peräjälkeen..ja kun mulla se istukkakin on edessä,,oon joku ihme poikkeama tai sit mun masussa kasvaa muskelimies;) Jääkiekkoa pelaavan miehen mielestä sillä on selkeesti lätkänpelaajan liikkeet,se jo leuhkana kerto kavereilleenkin asiasta;)

Miehellä on selkeä kutina siitä että poika ois tulossa ja mä en oikeen osaa mieltää tuota asukkia kummaksikaan..miehen sisko taas veikkas että 160 sykkeillä tulis tyttö:)

Mites muilla, onko poika/tyttöfiilis? Uskotteko tyttö/poika sykkeisiin,mahan muodosta ennustamiseen ym? Mitä veikkauksia on tullu?:)

Nyt koirapuistoon, 10min. päästä pitäis olla jo siellä eli myöhässä jälleen kerran ku jumituin tänne:)

Queen rv 18+4

Vierailija
104/113 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ykkösopelle KIHLASORMUKSEN johdosta =)

Pari päivää mennyt tässä onneksi todella nopeasti. Perjantaina oli vieraita syömässä/saunomassa/yötä ja siinä ruokaa laittaessa, jutellessa ja pelejä pelatessa ilta menikin mukavasti. Eilen sain sit helliä hieman rapulaista miestäni ja olihan sekin kivaa... Kölliä sängyllä, silitellä ja rapsutella :)

Tänään tulossa taas sit hieman pitkäveteisempi päivä, kun tuo kulta lähtee illaksi töihin...

Eilen illalla Pertti-Irmeli potkiskeli muutaman kerran todella kipeästi kylkiluiden väliin. Sai koko mamman hypähtämään ilmaan. Samoin muutamia hieman kipeämpiä supistuksia oli, mutta kestivät vain ihan hetken. Yö meni ihanan hyvin nukkuen. Eka kerran heräsin vasta aamulla 05:30 mikä on todella harvinaista :) Todella ikävä on kyllä mahallaan ja selällään nukkumista, mutta kyllä tämän kestää...

Perjantaina oli myös se neuvola ja kaikki ihan hyvin. Verenpaine oli heti eka mittauksella parempi kun yhdenkään yövuoron jälkeen. Painoakin olin saanut kehitettyä 400g/vko, se vain, että taitaa olla nilkoissa nesteenä sekin määrä. Neuvolan täti jo sanoi, että jos vähänkin epäilisi minun valehtelevan syömisistäni ja luulisi minun oksentelevan hän pistäisi minut jo johonkin tutkimuksiin, koska painoa koko raskauden aikana tullut vasta 1200g! Todennäkösesti tämä vain johtuu kuitenkin suht suuresta lähtöpainostani (koko 42-44) ja pikkuinen käyttää minun vararavintojani hyödykseen... Ihan oikean kokoinen vauveli tuntuu olevan.

Hieman itteäkin välillä huolettaa, mutta kun kaikki tuntuu olevan kuitenki hyvin, niin en nyt ole mitään päänsärkyä asiasta ottanu. Ja mie todellakin syön kuitenki paljon niin normaali ruokaa, hedelmiä ja vihanneksi kuin myös kaiken maailman herkkuja!

Quiero3 kyseli harrastuksista... Aika vähiin nuo on ainaki mulla jääny, mikä on sinänsä harmi. Ainoastaan koiran kans ulkoilu pysyny, koska sitä nyt ei voi jättää väliin. Nyt siinäki lenkit hieman lyhentyneet, kun alkaa aina supisteleen ja liitoskivut tekevät tuttavuutta...

Vaunuista kans kyseli... Me ostettiin uutena nuo Emmaljungan City Crossit, kovalla City kopalla ja vaikuttavat tosi hyviltä, isot renkaat ja hyvät jouset jne. Hintaa kyllä oli tietty aika paljon, mut kerran se kirpasee...

Niki kyseli ylimääräsestä karvan kasvusta... Mulla on kasvanu kans mahaan ylimääräinen karvapeite, joka oli alussa vaaleaa, mutta kyllä se on mustaksi nyt muuttunu... Mitä lie lisälämmitystä vauvelille näin talven ajaksi kehittäny ;)

Myös ensimmäisistä liikkeistä kyselty... Meillä Pertti-Irmeli alkoi liikkumaan siinä rv 16, niin että hoksasin ja ensimmäiset liikkeet vatsan päältä omaan käteen tuntui rv 18. Aika varhain molemmat näin ensikolta... Mies alkoi tuntemaan liikkeet kuitenkin vasta tuossa rv 20 paikkeilla ja nyt jos nukun maha hänen selkää vasten liikkeet häiritsevät hänen yöuntaan :D Yks ilta hän jo kysyikin, että miten mie ite oikein pystyn nukkumaan, kun Pertsa niin kovasti liikuskelee :D Niinpä niin, välillä pystyn, välillä en!

QueenBzZ kyseli tyttö/poikafiiliksistä... Ite uskon kyllä poikaan, mutta salaa toivon tyttöä. Mies toivoo tietty poikaa. Molemmat on kuitenkin yhtä tervetulleita, eipä sillä ole väliä, kunhan olisi vain terve. Alkuraskaudesta, kun maha alkoi kasvaan tuli enempi tyttöveikkauksia, mut nyt mahakin on kuuleman muuttunu poikavattaksi. Syke on ollut aina n. 130-150. Eipä nuo mahan muodosta ja sykkeestä ennustukset kyllä aina paikkaansa pidä. Sen nyt näkee sitten lähempänä toukokuuta kumpi sieltä putkahtaa :)

Mutta nyt vaatteita niskaan ja koiran kans ulos aurinkoon:)

Niin joo, ja tervetuloa uusille =)

Lisa & Pertti-Irmeli 32+5

Vierailija
105/113 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan vielä niin aluillaan masun kasvatuksessa, vaikka se jo aikamoiseksi pötsiksi on luokiteltu ;), että vielä ei ole mitään sukupuoliveikkauksia tullut... Tosin mä oon nähny 3 unta, jossa meillä on ollu lapsi ja se on aina ollut poika... =)

WcAnkka kyseli alkuraskauden tunnelmista... Meillä tosiaan kans vauvelia odoteltiin useempi vuosi ja nyt sitten hoitojen avulla saatiin vauveli alulle. Alkuun oli tosi epäuskonen olo kun ei mitään oireita ollut eli ei oksettanut. =) Muita oireita en juuri oireiksi laskenut.=) Sit kun alkuraskauden ultrassa oli käyty ja lääkäri oli sanonu, että ennuste on erinomainen, niin sitten uskalsin olla hyvillä mielin ja kerroin töissäkin työkavereille...

Välillä oli päiviä, että meinas tulla paniikki ja pelko keskenmenosta, varsinkin kun niitä utli niin monelle tuolla syyskeijujen puolella. Nyt on taas ollu varmempi olo, kun oireita on ollu, maha kasvanu =) ja alavatsaa nipistelly... eli kohtu taitaa siellä hyvää kyytiä kasvaa. Seuraavaa neuvolaa ja ultraa odotan, niin sitten saa taas varmistusta Penni-Ennin olemassa olosta.=)

Mä oon muuten ollu sellanen, että 4-5 vuoden vauvakuumeen aikana mä oon ostellu ihan hirveesti kaikkia vauvajuttuja... Mä pelkäsin, että sit kun tuun raskaaks, ni se ostelu lähtee ihan käsistä, mutta toisin kävin. Alkuun en ostanu yhtään mitään... oli niin epävarma olo sillon... nyt oon välillä jotain pientä ostellu, vaikka alussa ollaan vieläkin. Mut jotenkin oon koittanu aatella niin, että jos nyt ei tuu vauvaa, niin myöhemmin sitten. Ja jos me ei saada vauvaa ollenkaan, ni annan sitten vaikka sisarusten lapsille... =) Ihan pimeetä kyllä. =0)

Eipä muuta.

Burde ja RV 11 !!! jee... =)

Vierailija
106/113 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaimoi!

Jatkoin aluksi kaikkia liikuntoja, kun ei niin paha olo ollut - vähän kuvotusta vaan eikä mitään oksentamista. Nyt olen kuitenkin alkanut keksiä joka viikko hyviä syitä, miksen voi taaskaan mennä työpaikan sählyporukkaan... Jotenkin se on alkanut tuntua liian hurjalta touhulta, kun mustelmia tulee vähän väliä jollekin. En halua mitään ylimääräistä vaivaa nyt, vaikka ei kai siitä pelaamisesta oikeasti mitään vaaraa vauvalle voi olla (muuten olisi sikiön lähdettäminen ollut aikanaan helppoa!).

Sulkapalloa olen edelleen pelannut kerran viikossa, tosin aika rauhalliseen tahtiin. Neuvolan jumppaesitteen olen saanut tehtyä kokonaista kaksi kertaa läpi. En ole kyllä koskaan ollut mikään jumppaihminen. Kävelyä, sauvakävelyä, luistelua ja hiihtoa tulee tehtyä laiskan epäsäännöllisesti silloin tällöin, 1-2 krt viikossa. Työmatkat sentään kuljen pyörällä. Ulos tulee muutenkin nyt lähdettyä aivan liian harvoin, kun meidän vanha koira piti lopettaa viime viikolla. Tuntuu niin turhalta lähteä ulos ilman koiraa! Ja surulliselta tietysti myös.

Liikkeitä olen ollut pari kertaa jo tuntevinani, mutta en ole kyllä yhtään varma, onko ne olleet niitä. Kai sen sitten tietää, kun tietää, ei voi kuin odottaa.

Muuten on ihan hyvä olo, mutta nuo äitiysfarkut ärsyttävät. En löydä mistään sellaisia, jotka ei kiristäisi jostain tai tuntuisi koko ajan tippuvan päältä. Tuntuu, että olen ihan kaikkiin malleihin väärän kokoinen ja muotoinen. No, kai se tippumisongelma ainakin poistuu, kun maha kasvaa lisää.

Vauvalle on tullut hamstrattua jo yhtä ja toista. Vaunut (Oran Jovit nettikaupan tarjouksesta), turvakaukalo, vaatteita lähinnä kirppikseltä, muutama kauniinvärinen kestovaippa ja harsoja... Siinä 11-12 viikon tienoilla oli epätodellinen olo raskaudesta ja pelkoa pienen vuodon takia, ja hukutin sitä huolta hankintoihin. Hyvin toimi soppailu lääkkeenä! Ihan alkaraskaudesta ei tehnyt mieli nähdäkään mitään vauvatavaroita, mutta nyt voisin asua noilla kestovaippakauppojen sivuilla ihailemassa eri malleja ja tilailemassa kaikkea.

Ulos lähtee nyt koneen äärestä mätänemästä

Picapica ja Peukaloinen, rv 17+5

Vierailija
107/113 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa taas käymään porukoilla, että pääsen lukemaan muiden kuulumisia =)

ulla-maij, mulla on istukka etuseinässä, mutta liikkeet on tuntunut päivittäin jo 17+ jotain. Sitä ennen tuntui yksittäisiä liikkeitä. Paco on kyllä melkoisen vilkas pikkukaveri ollut koko ajan¿

MiaMikille tsempit pahoinvoinnin kanssa!

Mä tykkään kanssa tästä viikkopinosta. Nyt varsinkin on ollut helpompi kun ei oo joka päivä päässyt nettiin. Pysyy paremmin perillä muiden kuulumisista. Sitten taas kun kotona aukee niin mä oonkin joka päivä terrorisoimassa pinoa =D

burde, kiva kun tulit takaisin! =) Mulla oli kanssa alussa turvotusta niin, että masu tuntui ihan hurjan isolta¿ Miehen äiti ja veljen vaimokin oli arvannut että oon raskaana kun olivat katselleet mun masua ja viikkoja oli silloin vasta 6+!!! Nyt tosin tällä hetkellä voisin ottaa sen alun masun takaisin kun alkaa ahistaa tää¿ =D

WcAnkka, kurjia tosiaan tuollaiset riidat. Josko tosiaan miestä alkaa jännittämään vauvan tulo vähitellen. Ja mulle on kyllä ainakin tullut sellainen olo välillä, että en tosiaan puhu mitään muuta kun vauvajuttuja oon sitten miehen kanssa oikein yrittänyt skarpata, että välillä muutakin puhuisin, ettei vallan ahdistu siitä. Vaikka vielä ainakaan ei oo sitä mitenkään näyttänyt jos mun vauvahöpinät häiritsee. Ja oon omalla kohdalla huomannut, että raskausaikana on kyllä mieli niin herkässä, ettei tarvi olla kun ihan pieni asia mistä loukkaannun tosi helposti. Ja mä kun oon jo valmiiks niin herkkis tyyppi, että huh huh =D

Ykkösope, iiiiisot onnittelut kihlauksen johdosta!!! =) Mä oon kanssa yrittänyt hienovaraisesti tai vähän vähemmän hienovaraisesti miehelle vihjailla =D

quiero, me ostettiin Brion Novat uutena. Oli viime ¿05 vuoden malli ja maksoi 499 muistaakseni. Ja siihen sisältyi heittoaisa. Nehän on muuten kombien kanssa periaatteessa samanlaiset, mutta novat on pehmeällä kopalla ja kombit kovalla. Ja novat menee vähän pienempään tilaan¿ ja on parisataa halvemmat =D Meille ainakin myyjä niitä kovin kehui eikä kuulemma ole mitään väliä onko kesävauvalla pehmeä vai kova koppa kun pehmeästä saa sitten sen ¿kannen¿ pois. Ja pehmeä on kuulemma pitempi-ikäinen kun sitä pystyy sitten käyttämään rattaissa makuupussina kun ottaa pohjan pois.

Ai niin ja meille isona tekijänä oli se, että brioissa oli tavarakori iso. Monissa muissa merkeissä oli ihan mitättömän pieni.

kristall, tervetuloa porukkaan mukaan ja paljon onnea luomuplussasta!

Niki, täällä on yksi karvamasu kanssa =D muuten ei oo karvankasvu mitenkään kiihtynyt, mutta masu tosiaan on sellaisen pienen hennon karvan peitossa.

Mulla oli alkuraskauden ihan tyttöolo, mutta kaikissa unissa vauva oli aina poika. Rakenneultran mukaanhan meille poika olis tulossa. Kumpi vaan on tervetullut, mutta kyllä varmaan tosi hassulta tuntuis jos tulis tyttö kun vauvan on ajatellut rakenneultrasta asti poikana. =) Ja kaikki on vatsan muodon perusteella veikkailleet poikaa.

Huh, tulipas pitkä sepustus¿ mä vietän tätä yksinolo viikkoani nyt kun mies on lapissa. Tosin nyt jo odotan, että se tulis sieltä kotiin¿ =) lauantaihin on pitkä aika. Jotenkin sitä vaan kaipais varsinkin iltaisin miestä kotiin kun on niin tukala olla tän masun kanssa. Aloin muuten eilen miettiä, että nyt mennään sellaisilla viikkolukemilla jo, että tästä kaksi viikkoa eteenpäin niin mun veljentyttö syntyi. Hui, taitaa tosiaan alkaa lähestyä¿ nyt oon tosin alkanut ihan hirmuisesti jo odottaa sitä että vauva syntyisi! =) Vielä joku aika sitten oli ihan sellainen olo, että en mä nyt vielä valmis olis. Nyt sitten on alkanut odottaa eikä se synnytyskään jännitä vielä ainakaan ollenkaan.

[color=red]pikku-milli & paco 33+2[/color]

Vierailija
108/113 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan ihanaa lukea noista teidän tuntemuksista..sitä alkaa elää itsekin alkuaikaa uudelleen=D Ei millään malttais vielä päästää vauvia rantautumaan että saa nauttia loppuun asti! Tiedän kyllä ettei kaikki siitä raskaanaolosta niin nauti, mutta kyllä tää on mulle ollut suorastaan maagista aikaa=) Meillä on onneksi np-ultra videolla, sitä voi sillon tällön katsella ja muistella niitä huikeita fiiliksiä kun näki ei-enää-niin-pienen ensimmäistä kertaa.

Luin niin hirveällä vauhdilla teidän tekstit läpi että jäi aivan hämäräksi kuka kirjoitti mitä...meillä on isäntä laittamassa ruokaa joten livahdin tänne hetkeksi ja kiireellä tietysti;)

Olikos se nyt Lisa joka kertoili vauvan liikkeistä...? Meillä alkaa pikkuankkuli riehumaan aina kun isi on massuun kosketuksissa. Jokseenkin parhaita r-ajan muistoja taitaa olla kun mies oli muutama vk sitten oikein hempeällä fiiliksellä, laittoi kasvot mahaa vasten ja vauva täräytti samantien kunnon potkun suoraan leukaan! Kyllä nauratti=)

Oliskohan SEV muuten tosiaan jo synnyttämässä, kun ei oo kuulunut...hurjan jännää!

Nyt tuli kutsu syömään, joten menoksi. Huomenna taas neuvola ja se ärsyttävä sijainen, mutta onneksi mies tulee tällä kertaa mukaan!

Rentouttavaa sunnuntaina kaikille=)

-Ankka & 37+1-

Vierailija
109/113 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissan taas!

Oltiin siis kaveriporukalla virkistäytymässä Turussa. No minä taisin olla ainoa joka virkistyi: muilla pukkas vallan pahaa oloa aamusella ja päivällä kun ajeltiin kotiin. Käytiin lätkämatsissa jännäämässä ja illalla Koulussa syömässä. Muut jatkoi siten yötä vielä muutamassa pubissa, mutta minä vetäydyin nukkumaan jo kymmenen jälkeen, mikä on tällä hetkellä minulle sairaan myöhään(perjantaina menin nukkumaan puoli yhdeksältä). Ja aamulla oli ihana herätä ja käydä pitkän kaavan kautta aamiaisella. Kyllä jaksaa taas huomenna lähteä töihin. Ja vielä paremmin aamulla ennen töihin lähtöä käydä siellä ekassa neuvolassa.

Täällä pino sen kuin kasvaa ja mikäs sen mukavampaa. Vaikka niitä päiväpinoja ehdottelinkin, niin kyllä tämä viikkopinokin käy vallan mainiosti. Kunhan vaan pääsee vaihtamaan kuulumisia kanssanne! =)

Quiero kyseli liikunnasta. Itse olen ollut tällainen säännöllisen epäsäännöllinen liikkuja: mielialan mukaan olen kävellyt, hiihtänyt, pelannut ringetteä, rullaluistellut kesäisin ja silloin tällöin ratsastanut ja pelaillut sulkista. Puntillakin olen käynyt, mutta nyt se on jäänyt kokonaan. Hiihtoa ja kävelyä olen jatkanut, minkä väsymykseltäni jaksanut. Laskettelemassa kävin kerran muutama viikko sitten, mutta kaatuminen säikäytti sen verran, että taidan odotella ensi talven lumia sen osalta. Samoin taitaa kyllä käydä ringeten kanssa. Oppilaiden kanssa uskallan kyllä luistella, mutta itse kovaan pelin tiimellykseen en enää uskalla, vaikka kai se olisi oikeasti vielä ihan turvallistakin. Täytyykin muuten kysyä siitä neuvolassa.

Viipero kyseli alkuviikkojen oireista. Mulla ekat " oireet" oli väsymys ja nännnien arkuus. Ekan kerran mainittavaa öklötystä oli tuossa rv 6+4(pidän päiväkirjaa oireista) eli tän viikon maanantaina ja nyt sitä on ollut oikeestaan päivittäin, jos en syö tarpeeks usein. Mutta oksuilta oon välttynyt. Mun mielestä ois tosi tärkeetä, että tästä ei niinkään huonovointisesta alkuraskaudesta puhuttais enemmän, sillä mua on ainakin huolettanut tämä. ja varmaankin ihan suotta...

Burdella tosiaan ihqu masu! Tahtoo pian samanlaisen! Ja ykkösopelle kovasti paljon onnea kihlauksesta!

Toivottavasti ankan riidat on sovittu. Meillä ainakin nuo kunnon keskustelut auttaa aina pitkään. Mekin siis viikolla hiukan nuista sänkykammarijutuista keskustelimme miehuksen kanssa ja kylläpä ne on taas maistunu viikonlopun aikana. ;o)

Joku kyseli, onko fiiliksiä tulokkaan sukupuolesta. Mä en oikein noihin vatsan kasvun suuntiin ym. usko. Astrologi oli sitä mieltä, että tyttö tulee. Ite en osaa vielä ajatella niin pitkälle.

Vaunuista sen verran, että meillä mies oli sitä mieltä, että kolmipyöräiset ostamme, jotta hän pääsee juoksemaan niiden kanssa. Ja olisihan siinä sitten minulle mahis jatkaa rullaluistelua kun se ensi kesälltä nyt jää väliin. Mutta noihin vaunuostoihin meillä on vielä niin pitkä aika, että mieli voi muuttua monta kertaa.

Iglu, olit kysellyt väreistä tuolla esittelypinossa. Se on oikeestaan tosi helppoa tai näin minä sen teen: eli ihan kaikki seuraavat yhteen ilman välilyöntejä (mä laitan nyt välit mukaan jottei nyt tuu tähän väriä) [ color = red ] teksti tähän hakasulun jälkeen ilman väliä ja seuraava hakasulku ilman väliä myös [ / color ] Sitten sama ilman niitä välejä: [color=red]teksti tähän hakasulun jälkeen ilman väliä ja seuraava hakasulku ilman väliä myös[/color] Ja värejä on esim osoitteessa http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colornames.htm (toivottavasti ymmärsit ja onnistut, kun kokeilet! Lisää vinkkejä löytyy tuolta http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tt.asp?appid=56

[color=purple]Lököilyterkuin, amy ja EkaVekara rv 7+3[/color]

Vierailija
110/113 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taasen maanantai ja bussilakko alkanut. Hankaloittaa taas sekin niin paljon monen ihmisen elämää. Enpä ole lakon kaikkia syitä syynännyt, mutta jotenkin tuo, ettei osa-aikahommia saisi teettää kuin osa-aikaeläkeläisillä, tuntuu näin ravintola-alan ihmisestä kohtuuttomalta vaatimukselta.

Joopa joo.

WcANkka: Kommenttisi tuolla vanhan pinon vikana oli " hauska" . Siis voiko olla mahdollista, että sulle on tullut vasta ekat raskausarvet. Aivan epistä. Veljeni vaimoke sanoi juuri la-illalla heidän tyttärelleen, että mulla on masussa aarrekartta =) Siis en ois uskonut että niin pahasti repeää. Mullakin kun on tuota omaa massaa ja silti olen aika vähäsillä arvilla aikaisemmin selvinnyt.

Jep. Mutta nyt täytyy hakia aamupalaa. Kirjoitan myöhemmin (iltapäivällä tai illalla) hieman lisää.

Möhömaha Iglu ja Kepa rv34+5

Vierailija
111/113 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ensikko ilmoittautuu! Olen 24 v. ensimmäistä odottava Länsi-Suomen suunnalta. Viikko sitten tein plussasin, ja kai tähän nyt on uskottava että raskaana ollaan! La olisi 6.11., ilmoittauduinkin jo tuonne esittelypinoon.

Aurinkoista päivän jatkoa!

Viipero & Pieni rv 5+0

Vierailija
112/113 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mitään asiaa, kunhan jotain tänne höpisen.. :)

Ja tervetuloa joukkoon uudelle ensikolle! Mukavaa, että porukka kasvaa. Kovasti tässä odotellaan lisää porukkaa tälle puolelle varsinkin noista kuumeilijoiden enskareista ;) Plussarytinöitä odotellessa...

Viikonloppu meni ajamista harjoitellessa. Parkkeeraaminen on osoittautunut suureksi haasteeksi ja toki tuo vanha auto tuntuu muutenkin erilaiselta kuin autokoulun kärry. Nyt stressaa oikeastaan enemmän kuin autokoulun aikana :D ja hermoilen miehelle, kun se vaan pakottaa minut ajamaan joka päivä.

Saimme viikonloppuna myös miehen perheeltä käytettyjä vauvanvaatteita, ihan ison laatikollisen :-/ ja lisäksi toisen boksin muuta tarviketta. Lisää olisi kai tulossa vielä myöhemmin. On se kyllä kallisarvoista, pitäisi keksiä jotain vastalahjaksi, kun ei noista mitään maksettu. Mitähän se sitten olisi... Osa toki on vain lainassa, mutta en minä noita muitakaan noin vaan ilmaiseksi kehtaa kuitenkaan ottaa.

Tavalliseen tapaan taas olisi jatkettava töitä. Hyvää tämän viikon alkua teille!

Mii- ja mynkerö rv 18+3

Vierailija
113/113 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ensikko herää taas palstailemaan...

Onnittelut ajokortin saaneille!

Tervetuloa Viipero! Luinkin sun plussasta jo tuolta ensikoiden kuumeilupinosta...

Moni kertoi, että on käynyt muissakin pinoissa, mutta tämä tuntuu mukavimmalta. Olen ihan samaa mieltä! Käväisin aluksi tuolla syyskeijuissa, mutta nyt en ole edes oikein jaksanut pinoja lukea. Täällä on niin mukavaa, että miksi sitä muualle menisi!

Kahdestoista viikko on aluillaan ja odotan lauantaita ja 12 viikon täyttymistä! Toisaalta en kyllä usko, että lakkaan senkään jälkeen huolehtimasta, mutta toivottavasti sitä uskaltaisi vähän enemmän ottaa ilon irti tästä raskaudesta... Mitäs mä nyt oikein höpöttelen. No jännittää kuitenkin aika paljon vieläkin.

Voikaa hyvin kaikki enskarit!

=) Sippu ja pikku-tikru rv 11+2