Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SINKKU, miksi ET ole nettideittisivustoilla tai sovelluksissa?

Vierailija
21.09.2016 |

Haluaisin kuulla ketkä muut ovat lopettaneet tai eivät ole aloittaneetkaan.

Miksi lähditte/ette menneet?
Millainen parisuhdehistorianne on ja viihdytekö yksin?

Itse lopetin 3,5 vuoden ja lukemattomien deittien jälkeen, kun en tavannut ketään, jonka kanssa olisi mennyt kiinnostus yksiin. Jomman kumman puolelta aina lopahti kiinnostus. En jaksa enää, alkoi tuntua väsyttävältä ja ahdistavalta edes odottaa, että jotain tapahtuisi. Muutamia parin kuukauden yritelmiä tuona aikana.

Olen ollut parisuhteessa pienin tauoin 15-38 -vuotiaana. Nyt 41 ja yksin. Kaipaan suhdetta, mutta ilmeisesti haen vääränlaisia/kiinnostun vääränlaisista miehistä, ihan siis kiltit perusjampat ovat aina olleet mielestäni parasta.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä ei saa Windows puhelimeeni.

Vierailija
62/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut parisuhteessa pienin tauoin 15-38 -vuotiaana. Nyt 41 ja yksin.

Miten löysit kaikki aiemmat suhteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sieltä ei löytynyt ketään ja lähes jokaisen kanssa tuli niin paha riita että pää meinasi hemmetti RÄJÄHTÄÄ!ihan hirveitä miehiä suurin osa...olen ollut ehkä kolmella deittisivustolla.sitäpaitsi ei siellä herää tunteita, kun ei kuule esim.toisen ääntä tai ei tiedä siitä henkilöstä oikeesti mitään.ja ikävä kyllä suurin osa halusi vain seksiä..myös tasoerot naisten ja miesten välillä on hirvittävät.tapasin muutaman ihan kivan miehen, mutta ei ollut motivaatiota lähteä yrittämään.olen nimittäin vasta parikymppinen eikä ole mikään kiire.tinderissä kyllä olen ja se onkin ihan kiva.siellä olen muutaman kivan kanssa jutellut, mutta en ole ketään tavannut.olen siis nainen.

Vierailija
64/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska olen liian sexy niihin. Sama tosin koskee baareja, kirjastoja ja muita paikkoja. I'm too sexy.

Vierailija
65/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin olla Tinderissä, mutta eipä siitä oikeen mitään iloa ollut, joidenkin kanssa vähän juteltiin niitä näitä mutta mihinpä ne ois edenneet kun ei oikeita tapaamisia syntynyt (eri kaupungeissa, ja itse niin ujo etten olisi uskaltanut kenellekään edes ehdottaa tapaamista).  Olen elämäni aikana ollut kaksi kertaa parisuhteessa, molemmat sai alkunsa netistä ja olivat ensimmäiset jotka itse ehdottivat mulle tapaamista. Jaksohan sitä aikansa, kunnes huomasi ettei ne ihmiset olleet mua varten, kuhan yritin olla kun oli ees joku...

Ei nykyään edes jaksa kiinnostaa koko touhu, viihdyn ihan hyvin yksikseni, enkä ala tieten tahtoen ketään elämääni vetämään. Olen niin epäsosiaalinen ja estynyt etten kuitenkaan uskalla harrastaa mitään useiden ihmisten treffailua ja tutustumista, että antaa olla. Jos joku ihme sattuu ja joku itselle sopiva ihminen sattuu samoilla teillä kulkemaan niin olisihan se hienoa, mutta en usko sellaista tapahtuvan. 

Vierailija
66/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53-vuotias, lihava sinkkunainen. En usko saavani seuraa tinderistä tms. Kasvoiltani olen lihava, minulla on pienet silmät ja huonot hampaat ( keltaiset ja ulkonevat). Kuka huolii minut? Olen köyhä, eläkkeellä. Luonteeni on kiva, olen ystävällinen.

Vierailija
67/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 tarjonta oli melko suppea koska asun pienellä paikkakunnalla, muutaman kanssa juttelin (vastausprosentti oli melko lähellä 0,2 tms) mutta kun ehdotin tapaamista naiset katosi linjoilta...

Tinderiä kokeilin pari kuukautta ja treffeillä kävin ehkä 10 naisen kanssa mut eihän siitä tullut mitään enempää, joko tapaamani naisilla oli hirveä vauvakuume joten mies kun mies kelpas (vaikka profiilissa luki että lapsia en halua?) tai sitten MT-ongelmia...

Yksi nainen vaikutti tosi kivalta ja tavattiin 4 kertaa (vähän ihastuin jopa), kunnes paljastui että sillä on jo poikaystävä...

Summa sumarum, poistin Tinderin /S24 Profiilin, ja jatkan yksin

M33

Samantyylisiä kokemuksia myös täällä. Eräällä nettideittisivulla sain vain todella outoja viestejä, vaihdellen suorista seksiehdotuksista aina 10 lapsen hankintaan asti. Omiin viesteihini ei juurikaan vastailtu, vaikka yritin lähetellä erilaisia keskustelunaloituksia (koska varmasti omissa kommunikaatiotaidoissanikin on parantamisen varaa).

Tinderissä musta tykkäsi takaisin alle 1% niistä, joista itse tykkäsin. Heidän kanssaan sain neljän kanssa jonkinlaisen keskustelun aikaiseksi. Vain yksi halusi tavata. Treffit oli kaameat enkä kuullut hänestä enää koskaan.

Viimeisen viiden vuoden aikana normaalielämässä minua on lähestynyt tasan kolme miestä, jotka kaikki olivat varattuja ja halusivat salasuhteen. Kun käyn baareissa tms. paikoissa, ei mistään tule mitään, tein sitten aloitteita itse tai odotinpa miesten huomiota.

Tämä koko seurustelujuttu on kuin peli, jonka säännöt on kerrottu kaikille muille kuin minulle. Kuin tulisin luistimilla jalkapallokentälle ja sitten kaikkia räpellyksiäni katsotaan kieroon. Pienen pieni toivonkipinä minussa vielä elää, mutta ei sekään kauaa enää lämmitä. N33

Vierailija
68/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmemmin saisi naisiin yhteyden, jos huutelisin ikkunasta, mitä yrittää laittaa viestejä naisille, jotka ei kumminkaan vastaa.

M27

Vierailija
69/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53-vuotias, lihava sinkkunainen. En usko saavani seuraa tinderistä tms. Kasvoiltani olen lihava, minulla on pienet silmät ja huonot hampaat ( keltaiset ja ulkonevat). Kuka huolii minut? Olen köyhä, eläkkeellä. Luonteeni on kiva, olen ystävällinen.

kyllä varmaan saat jos sun lähistöllä asuu paljon sinun ikäluokan sinkkumiehiä :)

Vierailija
70/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 tarjonta oli melko suppea koska asun pienellä paikkakunnalla, muutaman kanssa juttelin (vastausprosentti oli melko lähellä 0,2 tms) mutta kun ehdotin tapaamista naiset katosi linjoilta...

Tinderiä kokeilin pari kuukautta ja treffeillä kävin ehkä 10 naisen kanssa mut eihän siitä tullut mitään enempää, joko tapaamani naisilla oli hirveä vauvakuume joten mies kun mies kelpas (vaikka profiilissa luki että lapsia en halua?) tai sitten MT-ongelmia...

Yksi nainen vaikutti tosi kivalta ja tavattiin 4 kertaa (vähän ihastuin jopa), kunnes paljastui että sillä on jo poikaystävä...

M33

Samantyylisiä kokemuksia myös täällä. Eräällä nettideittisivulla sain vain todella outoja viestejä, vaihdellen suorista seksiehdotuksista aina 10 lapsen hankintaan asti. Omiin viesteihini ei juurikaan vastailtu, vaikka yritin lähetellä erilaisia keskustelunaloituksia (koska varmasti omissa kommunikaatiotaidoissanikin on parantamisen varaa).

Tinderissä musta tykkäsi takaisin alle 1% niistä, joista itse tykkäsin. Heidän kanssaan sain neljän kanssa jonkinlaisen keskustelun aikaiseksi. Vain yksi halusi tavata. Treffit oli kaameat enkä kuullut hänestä enää koskaan.

Viimeisen viiden vuoden aikana normaalielämässä minua on lähestynyt tasan kolme miestä, jotka kaikki olivat varattuja ja halusivat salasuhteen. Kun käyn baareissa tms. paikoissa, ei mistään tule mitään, tein sitten aloitteita itse tai odotinpa miesten huomiota.

Tämä koko seurustelujuttu on kuin peli, jonka säännöt on kerrottu kaikille muille kuin minulle. Kuin tulisin luistimilla jalkapallokentälle ja sitten kaikkia räpellyksiäni katsotaan kieroon. Pienen pieni toivonkipinä minussa vielä elää, mutta ei sekään kauaa enää lämmitä. N33

toi tinder on kyllä jotenkin outo, kun suurin osa matcheista ei aloita juttelua eikä vastaa, kun itse aloittaa :O mitä järkeä?taitavat vain testata viehättävyyttään?toinen teoria on, että laittavat viestiä kun alkaa tehdä mieli joskus lauantai-iltana.masentavaa kyllä tämä nykymaailman deittailukulttuuri..ei noihin miehiin vaan saa kontaktia!

Vierailija
71/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Alussa kun olin S24:ssä etsin sieltä naisia jonka kanssa mulla oli jotain yhteistä, tai niillä oli kiva kuva tmv ja laitoin viestiä niille, 3kk jaksoin odottaa ja pettyä kun kukaan ei vastannut... sen jälkeen ajattelin et no laitan sitten copy/paste viestejä menemään, onhan se vähä työhaastattelu-meininkiä mutta olin osittain luovuttanut jo niin ajattelin et ihan sama :P kuten kirjoitin aikaisemmin niin muutama vastas mutta katosi sittemmin...

Naisia en ole lähestynyt varmaan 15 vuoteen, menin baarissa juttelemaan naisille (välillä muuten vaan, kun olin suht sosiaalinen nuorempana) mutta tuli kyllä sen verran kylmää kyytiä että en vaan viitsi enää

Mulla vähän sama fiilis siitä että tämä on peli, ja mulla ei ole mitään hajua säännöistä :/

M33

Vierailija
72/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

toi tinder on kyllä jotenkin outo, kun suurin osa matcheista ei aloita juttelua eikä vastaa, kun itse aloittaa :O mitä järkeä?taitavat vain testata viehättävyyttään?toinen teoria on, että laittavat viestiä kun alkaa tehdä mieli joskus lauantai-iltana.masentavaa kyllä tämä nykymaailman deittailukulttuuri..ei noihin miehiin vaan saa kontaktia!

Eipä naisetkaan vastaa mitään, saati laita viestiä. Mukava yllätys, jos nainen kerran muutaman kerran vuodessa vastaa mitään.

Vierailija
73/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut parisuhteessa pienin tauoin 15-38 -vuotiaana. Nyt 41 ja yksin.

Miten löysit kaikki aiemmat suhteet?

Kavereiden kautta, fesrareilta, opiskelijabileistä ja baarista. Kolme 1-2 vuoden suhdetta ja avioliitto. Eipä tuossa montaa ihmistä ole, että ei kai ole ihme, että menee vuosia, ennen kuin tapaa jonkun. Käyn kotona olemisen lisäksi leffassa ja livemusiikkia katsomassa, niissä ei juurikaan tapaa ihmisiä.

Olen puhelias ja juttelen ihmisille mielelläni. On johtanut viime vuosina lähinnä seksin vonkaamiseen, sitä en etsi.

Vika on varmaan omassa varautuneisuudessanikin nykyisin, luulisin että olen varovaisempi kuin nuorena. Olen tosiaan miettinyt, missä menee osaltani pieleen, mutta toisaalta - suhde ei ole välttämätön, niin jatkan pohdintaa rauhalliseen tahtiin koti-iltoina. :)

Ap

Vierailija
74/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinkin juuri kaivamassa esille kymmenen vuoden takaisen profiilini, joka oli edelleen Suomi24:ssä tallessa vaikka onkin ollut piilossa. Edelleen tunnistin itseni sen profiilitekstistä, vaikka se nyt vähän lapselliselta ja lyhytsanaiselta tuntuikin. Kuvaa ei ollut, mutta muistan ainakin neljät treffit järjestyneen sitä kautta. Niistä yksi johti muutaman kuukauden seurusteluun ja parhaaseen seksisuhteeseen mitä minulla on koskaan ollut. Pitäisiköhän taas yrittää?

Vierailija
75/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tavallaan lohdullista kuulla, että niin monilla on samanlaisia kokemuksia, toisaalta se on vain surullista. Täällä istumme kaikki omien päätteidemme ääressä miettimässä, miksi mitään aitoa ei löydy

Ap

Vierailija
76/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Alussa kun olin S24:ssä etsin sieltä naisia jonka kanssa mulla oli jotain yhteistä, tai niillä oli kiva kuva tmv ja laitoin viestiä niille, 3kk jaksoin odottaa ja pettyä kun kukaan ei vastannut... sen jälkeen ajattelin et no laitan sitten copy/paste viestejä menemään, onhan se vähä työhaastattelu-meininkiä mutta olin osittain luovuttanut jo niin ajattelin et ihan sama :P kuten kirjoitin aikaisemmin niin muutama vastas mutta katosi sittemmin...

Naisia en ole lähestynyt varmaan 15 vuoteen, menin baarissa juttelemaan naisille (välillä muuten vaan, kun olin suht sosiaalinen nuorempana) mutta tuli kyllä sen verran kylmää kyytiä että en vaan viitsi enää

Mulla vähän sama fiilis siitä että tämä on peli, ja mulla ei ole mitään hajua säännöistä :/

M33

"Kiva" kuulla ettei tämä ole ihan kaikille muillekaan niin helppoa. Välillä tuntuu, että kaikki vain lähtevät ovesta ulos ja pam! sata potentiaalista partneria tarjoaa puhelinnumeroaan. Ja tosi surullista tuo, että itse yrittää ja sitten saa vaan totaalityrmäyksen vastaukseksi. Mullekin on miehet mm. alkaneet nauraa päin naamaa tai kädellä siirtäneet pois - että juu menes nyt siitä että joku oikeasti kiinnostava nainen voi tulla mun luokse. Itse en ikimaailmassa edes kehtaisi vastata ilkeästi tai ignoorata kokonaan, jos joku mies olisi niin rohkea että tulisi mulle juttelemaan. Niin vain ei ole vielä käynyt.

Vierailija
77/86 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun hyvä puoli on se, että itse kultakin ehkä hälvenee se luulo, että *kaikki muut* pariutuvat helposti. 

On tosi surullista, että itsekin tunnen ihmisiä, jotka kuvittelevat, että vain "huonot" ihmiset ovat sinkkuina pidempään kuin pari kuukautta ja/tai että sinkussa täytyy olla jotain fundamentaalista vikaa, koska ei ole SAANUT ketään. Osassa varmasti on, mutta on hieman tragikoomista kuunnella tämän tasoista paasausta ihmiseltä, jolla on ollut elämässään tasan yksi kumppani. Hän on siis "kelvannut" yhdelle ihmiselle. Kun itselle on sattunut niin hyvä säkä, että se sopiva ihminen on tullut vastaan helposti, on varmasti helppoa kuvitella, että kyse on omasta ansiosta tai paremmuudesta - ihmisethän ovat kaikilla elämänaloilla tähän taipuvaisia tutkimustenkin mukaan. Itse osaan jättää tällaiset huutelut omaan arvoonsa, kaikki eivät. Se on tosi ikävää eikä ainakaan edesauta kenenkään pariutumista, että kuvittelee pahimmillaan olevansa totaalinen ihmisjäte.

ap

Vierailija
78/86 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen niin lihava, etten kehtaa laittaa sellaista kuvaa jossa karu totuus tulee ilmi. Enkä saisi matcheja/treffikutsuja sitten keneltäkään.

Olen kyllä kasvoiltani ihan kaunis ja osaan ottaa suht edustavia kuvia itsestäni, sellaisia joissa en näytä niin isolta kuin todellisuudessa olen. Mutta sehän on sitten taas huijaamista, ja ekat treffit jäisivät varmasti viimeisiksi..

Vierailija
79/86 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pariutuminen pelkästään ulkonäöstä voi olla kiinni. Muutenhan tässä maailmassa vain harvat ja valitut olisivat parisuhteissa. Mitä olen seurannut, niin kaiken kokoisilla ja näköisillä tuntuu kumppani rinnallaan olevan.

Se on kyllä jännä, miten näin sinkkuna vain varatut tekevät niitä aloitteita live-elämässä. Ei toiset sinkut. Ukkomiehiä siis olisi riittänyt vaikka joka sormelle kolme, jos olisin kiinnostunut sellaisesta säätämisestä. Onneksi en ole.

Vierailija
80/86 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen niin lihava, etten kehtaa laittaa sellaista kuvaa jossa karu totuus tulee ilmi. Enkä saisi matcheja/treffikutsuja sitten keneltäkään.

Olen kyllä kasvoiltani ihan kaunis ja osaan ottaa suht edustavia kuvia itsestäni, sellaisia joissa en näytä niin isolta kuin todellisuudessa olen. Mutta sehän on sitten taas huijaamista, ja ekat treffit jäisivät varmasti viimeisiksi..

Kyllä jotkut pitävät muhkummista siinä missä toiset laihoista. Älä luovuta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan