SINKKU, miksi ET ole nettideittisivustoilla tai sovelluksissa?
Haluaisin kuulla ketkä muut ovat lopettaneet tai eivät ole aloittaneetkaan.
Miksi lähditte/ette menneet?
Millainen parisuhdehistorianne on ja viihdytekö yksin?
Itse lopetin 3,5 vuoden ja lukemattomien deittien jälkeen, kun en tavannut ketään, jonka kanssa olisi mennyt kiinnostus yksiin. Jomman kumman puolelta aina lopahti kiinnostus. En jaksa enää, alkoi tuntua väsyttävältä ja ahdistavalta edes odottaa, että jotain tapahtuisi. Muutamia parin kuukauden yritelmiä tuona aikana.
Olen ollut parisuhteessa pienin tauoin 15-38 -vuotiaana. Nyt 41 ja yksin. Kaipaan suhdetta, mutta ilmeisesti haen vääränlaisia/kiinnostun vääränlaisista miehistä, ihan siis kiltit perusjampat ovat aina olleet mielestäni parasta.
Kommentit (86)
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Koska en tapaile avohoitopotilaita tai muuten psyykkisesti epävakaita
Tätä olen ihmetelly itekin, et miten ihan järestään ihmisillä on psyykkistä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pariutuminen pelkästään ulkonäöstä voi olla kiinni. Muutenhan tässä maailmassa vain harvat ja valitut olisivat parisuhteissa. Mitä olen seurannut, niin kaiken kokoisilla ja näköisillä tuntuu kumppani rinnallaan olevan.
Se on kyllä jännä, miten näin sinkkuna vain varatut tekevät niitä aloitteita live-elämässä. Ei toiset sinkut. Ukkomiehiä siis olisi riittänyt vaikka joka sormelle kolme, jos olisin kiinnostunut sellaisesta säätämisestä. Onneksi en ole.
Miehillä se on niinpäin, et kun on parisuhteessa, niin kiinnostusta löytyy muittenkin naisten taholta, mut sit sinkkuna ei mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies olla sinkku? Vai onko sinkku aina nainen, ja yksin kulkeva mies poikamies?
Kuulostan varmaan mielenvikaiselta, mutta en ole korjannut itseäni tarpeeksi hyvään kuntoon vielä, että kehtaisin lähteä etsimään uutta onnea. Edellisestä monivuotisesta suhteesta on jo pari vuotta vierähtänyt.
Kroppa alkaa olla... siedettävä, ei missään nimessä hyvä mutta voin olla taas alasti tuntematta häpeää. Ensi kesään mennessä pitäisi olla ok, nk rantakunnossa. Minulle tärkeä asia vaikka ei tulevalle kumppaniehdokkaalle olisi.
Työpaikka ja siitä saatu korvaus vaatisi todellakin parannusta, ihan ok mahdollisuudet tämänkin toteuttamiseen talven aikana.
Mielessä olisi vielä paljon rempattavaa. Kirjan luin viimeksi toissakesänä, itsekuri on edelleen heikohko, ja olen turhan itsekeskeinen. Laiskuus on isoin ongelma, nytkin pitäisi tehdä jotain hyödyllistä eikä roikkua naisten palstalla.
M38
Ihan kuin omasta suusta. En lähde ulos ennen kuin painan alle 50-kg. Sitten on vielä toinen ongelma: näytän kuvissa rumalta.
Oho. Ehkä meidän pitäisi tavata. Tietenkin vasta sitten keväällä :)
M38
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä ei saa Windows puhelimeeni.
Saa, sovelluksen nimi on 6tin. On muuten parempi sovellus kuin tinder iphonelle.
Varmaan jotain muitakin löytyy. Tietokoneellekin löytyy tinder clienttejä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Olen yh joten en viitsi edes yrittää. Muuten kyllä kokeilisin vähintään.
Ei se nyt deittaamisen mahdottomaksi tee. Vaikeuttaa tietenkin, ja sulkee pois osan miehistä, mutta ei suinkaan kaikkia.
Koska aina, kun meinasi mennä vakavaksi musta alkoi tuntua, etten mä oikeastaan halua suhdetta nyt. On niin kiire opintojen ja töiden kanssa, etten mä ehdi nähdä tiheästi ketään enkä halua kämpälleni ketään hengaamaan ku koitan kirjoittaa esseitä ja koira ei tykkää jos oon kovin paljon pois. Oon ihan tyytyväinen sinkkuna niin miksi muuttaa toimivaa ratkaisua.
-N22